Ben ik even blij dat ik nu even op internet mijn frustraties kwijt kan !!!!!
Ebdon's enige kans om deze partij te winnen is Ronnie uit zijn spel te halen. En het is hem nog gelukt ook. Hij gebruikt elke dirty trick die hij kan. Ik heb hier al een paar keer gelezen dat er users zijn die O'Sullivan's gedrag niet goedkeuren, maar dat is nog niet de helft van het totale plaatje. IEDEREEN, ik herhaal IEDEREEN zou gefrustreerd worden van de manier waarop Ebdon deze partij vandaag heeft aangevangen en afhandelt. En idd, hij is leep genoeg om praktisch elke keer nadat hij gestoten heeft te vragen om de witte bal te cleanen, desnoods nog samen met de kleur. Hij legt het er zo vingerdik op en jent Ronnie zo hard hij kan, en zorgt ervoor dat het toch niet té is.
Voor mij zijn dit slechte punten voor de ref. Ebdon gaat erover, ongestraft, zelfs zonder waarschuwing.
Hij verdient het gewoon niet, ik betrap mezelf op geweldig onsportieve gedachtes, ik wordt gewoon zélf enorm kwaad omwille van een snookerpartij op televisie !!! Elke keer Ebdon stoot (of althans aanstalte doet tot, 20x cued en er uiteindelijk toch mee doorgaat) KOOK ik. Het is al zover gekomen dat ik gewoon weg heb gezapt ...
Du vin, du pain, et ... encore du vin !