Zijn die keepers beter dan Malkowski? Malkowski moet ook nog verkocht worden, geloof ik. En dus krijgt hij speeltijd om zich in de kijker te spelen.quote:Op zondag 1 mei 2005 08:35 schreef Moreno het volgende:
Geef van Jesper Hogendoorn dan een kans. Dan doet hij ervaring op voor over een paar jaar. Het seizoen is toch al verloren en Malkowski gaat volgend seizoen weg.
In het artikel stond ook dat Feyenoord Babos al had vastgelegd en dat ze nog zaten met Zoetebier.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zie het nu ook pas, zal wel foutje zijn van VI. Flutsite is het ook.
[..]
Transfer vrij........ Ik snap de keuze van Gullit dus totaal nietquote:Op zondag 1 mei 2005 09:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zijn die keepers beter dan Malkowski? Malkowski moet ook nog verkocht worden, geloof ik. En dus krijgt hij speeltijd om zich in de kijker te spelen.
Bron?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:14 schreef Chadi het volgende:
Paultje is vandaag in de kuip namens Heerenveen
Denk je echt dat ie de eer aan zichzelf houd?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:26 schreef PJORourke het volgende:
Kunnen we gaan inzetten op de datum dat gullit er mee kapt?
Het is niet leuk meer en hij is niet te benijden.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:28 schreef DeTolk het volgende:
Denk je echt dat ie de eer aan zichzelf houd?
'T ligt toch niet aan Gullit, aldus Gullit
Ach, met dit materiaal... Hij kan spelers niet beter maken, dan is het dus een hopeloze kwestie. Want als die jongens op dit niveau blijven, komen ze tekort.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:27 schreef Eilanden het volgende:
Of hoe slecht Gullit presteert...
Puik ideequote:Op zondag 1 mei 2005 17:02 schreef Erasmusch het volgende:
Nu eerst zuipen.
De topclubs zijn jullie niet gunstig gezind nee...quote:
De 3e helft.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:02 schreef Erasmusch het volgende:
Nu eerst zuipen.
ja, dat moet het vast zijn.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
Berusting, denk ik, The_Hives.
Tsjah geef die buitenlanders maar weer de schuldquote:Op zondag 1 mei 2005 17:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, dat moet het vast zijn.
Maar als je er over nadenkt hoeveel geld er verspild is aan matige buitenlanders en een td en trainer aan wie het volgens eigen zeggen niet ligt, zou je er niet in moeten berusten. Anders heb je volgend seizoen hetzelfde scenario
Hoeveel matige rechts backs hebben ze er al niet rondlopen? Vijf?quote:Op zondag 1 mei 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Weer 4 spelers erbij voor de defensie.... Je kan dan wel bezig blijven.
Met wat ze nu hebben is het volgend jaar ook huilen met de pet op. Uit de opleiding komt niks dus je zal wel moeten inkopen. Misschien loopt er bij Heerenveen wel iets wat naar Feyenoord kanquote:Op zondag 1 mei 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Weer 4 spelers erbij voor de defensie.... Je kan dan wel bezig blijven.
Bosvelt, maar die kiest denk ik toch voor de sterkere ploeg, vrees ik voor 010.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:41 schreef Chadi het volgende:
Met wat ze nu hebben is het volgend jaar ook huilen met de pet op. Uit de opleiding komt niks dus je zal wel moeten inkopen. Misschien loopt er bij Heerenveen wel iets wat naar Feyenoord kan
Je kan er maar 11 opstellenquote:Op zondag 1 mei 2005 17:49 schreef PJORourke het volgende:
En die kan hij niet betalen. Dus kiest hij voor kwantiteit.
Als je 10 backs koopt, is er misschien wel eentje bruikbaar.quote:
linkje naar de bron?quote:Op zondag 1 mei 2005 17:32 schreef rotskibo het volgende:
Ja hoor gaan we weer:
Net zegt Gullit dat Feyenoord zich al op 20 April heeft gemeld voor Bosvelt, maar dat hij niet zou willen en niks heeft gezegd over andere clubs (Heerenveen dus). Gullti gaf Bosvelt de schuld dat ie niet is gekomen, ja, je ouwe cluppie wil je terug, de supporters ook.
Daarna bellen ze Bosvelt, en die zegt: Het is wel heel goedkoop om dit te zeggen om het eigen falen te camoufleren, op 20 april hebben ze helemaal niet geinformeerd. Afgelopen vrijdag was de eerste keer en toen waren ze al te laat.
Nou, ik weet wel wie ik geloof hoor
Hmm er werd toch aardig lang al gescandeerd Gullit bedankt. Ook zei ik al, en vele waren het met me eens dat die 4-1 ook wel had mogen vallen als dat gullit zou laten doen opstappen.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:24 schreef The_Hives het volgende:
dat de supporters nog zo rustig zijn
nu alquote:Op zondag 1 mei 2005 17:55 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hmm er werd toch aardig lang al gescandeerd Gullit bedankt. Ook zei ik al, en vele waren het met me eens dat die 4-1 ook wel had mogen vallen als dat gullit zou laten doen opstappen.
Opzoutuh!
Radio Rijnmond, tussen 5 en 6. Ik weet niet of ze het ook op de site hebben gezet of dat het ergens anders staat ?quote:Op zondag 1 mei 2005 17:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
linkje naar de bron?
Als dit echt zo is , dan heeft Gullit z'n laatsje sprankje geloofwaardigheid verloren (als dat al niet het geval was bij de feyenoord supporters)
http://www.rijnmond.nl/index.html?pid=45&item=27978quote:Bosvelt hekelt uitspraken Gullit
"Heel goedkoop", en "Een manier om het falen van Feyenoord te camoufleren." Dat zei Paul Bosvelt in reactie op de uitlatingen van Ruud Gullit op Radio Rijnmond.
Daar verklaarde de coach dat Feyenoord al op 20 april Bosvelt via zijn zaakwaarnemer heeft gepolst over een terugkeer naar De Kuip. Bosvelt zelf houdt vol dat zijn
voormalig werkgever zich pas op vrijdag 29 april voor het eerst bij hem meldde.
De middenvelder, die de komende twee seizoenen voor Heerenveen speelt, zei ook dat hij de indruk heeft dat vooral de aanhang en niet Feyenoord zelf voor zijn terugkeer was.
Hmmm dan vraag ik me af waar dat werd gezongen, want er klonk volgens mij echt alleen heel luid Gullit rot op! en Kankerbestuur!quote:Op zondag 1 mei 2005 17:55 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hmm er werd toch aardig lang al gescandeerd Gullit bedankt.
Ono had weer auwquote:Op zondag 1 mei 2005 18:50 schreef hippo-clippo het volgende:
Hoezo speelde Ono eigenlijk niet mee? Dat middenveld van vandaag was echt te beroerd gewoon, met Bosschaart en de Graaf. Kom op zeg!
Dat werd er ook gezongen ja, maar kwam er niet zo hard uit als de meer gecensureerde versie, maar idd dat werd er ook gezongenquote:Op zondag 1 mei 2005 18:51 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Hmmm dan vraag ik me af waar dat werd gezongen, want er klonk volgens mij echt alleen heel luid Gullit rot op! en Kankerbestuur!
Ik had de betere versie niet echt gehoord, zat z4 maar goed. Zoals ik de persconferentie van gullit hoor kan hij best gelijk hebben, hij gaf aan dat het best was maar ergens anders werd er geen contact gezocht... daarom te laat.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:04 schreef hippo-clippo het volgende:
hahah ja ok. Ik had het iig niet gehoord. Maar jij hebt mij waarschijnlijk ook niet gehoord dat ik vlak voor de 0-1 al om bloed, zweet en tranen zat te schreeuwen![]()
ach die coach van heerenveen was ook zo snugger, twente speelde gelijk tegen psv dus lopen wij 3 punten uit... Telde deze overwinning voor 4 punten ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
20 april... 10 dagen later is niet afgelopen donderdag natuurlijk.
Lijkt me idd sterk dat Verbeek en Bosvelt beiden liegen.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:25 schreef rotskibo het volgende:
Gullit liegt gewoon.
Twente speelde gelijk en daarom liep Heerenveen door de winst vandaag 3 punten uit.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
ach die coach van heerenveen was ook zo snugger, twente speelde gelijk tegen psv dus lopen wij 3 punten uit... Telde deze overwinning voor 4 punten ofzo?
Een van de laatste wedstrijden tegen Heerenveen in een verloren seizoen is iets anders dan een CL-finalequote:Op zondag 1 mei 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Nee nog erger zeggen dat ze het beste publiek van Nederland hebben. Als ze bij Manchester United dit publiek hadden gehad, hadden 20.000 man de overwinning in de EC-1 tegen Bayern gemist.
Natuurlijk maar altijd het gelul over het legieoen enzo is dit jaar wel naar de prullebak verwezen.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:51 schreef TC03 het volgende:
[quote]Op zondag 1 mei 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Nee nog erger zeggen dat ze het beste publiek van Nederland hebben. Als ze bij Manchester United dit publiek hadden gehad, hadden 20.000 man de overwinning in de EC-1 tegen Bayern gemist.
[/quoteEen van de laatste wedstrijden tegnen Heerenveen in een verloren seizoen is iets anders dan een CL-finale![]()
Door de meerderheid hier ookquote:Op zondag 1 mei 2005 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk maar altijd het gelul over het legieoen enzo is dit jaar wel naar de prullebak verwezen.
Misschien wel zelfmoordquote:Op zondag 1 mei 2005 19:58 schreef appelsientje het volgende:
Zitten hier meer mensen van Ajax dan Feyenoord
En waar is Cart_man als je hem nodig hebt ??
Wie zegt dat?quote:Op zondag 1 mei 2005 19:47 schreef Doc het volgende:
Treurig dat het publiek zo masaal voor het einde vertrek en wie er overblijft zo massaal fluit. En dan altijd zeggen dat ze dat bij F'noord nooit doen ...
Ik zal niet verbaasd zijn, maar goed onkruid vergaat nietquote:
Volgens het Legioen zelf is het Legioen niet meer wat het was.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk maar altijd het gelul over het legieoen enzo is dit jaar wel naar de prullebak verwezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |