Zijn die keepers beter dan Malkowski? Malkowski moet ook nog verkocht worden, geloof ik. En dus krijgt hij speeltijd om zich in de kijker te spelen.quote:Op zondag 1 mei 2005 08:35 schreef Moreno het volgende:
Geef van Jesper Hogendoorn dan een kans. Dan doet hij ervaring op voor over een paar jaar. Het seizoen is toch al verloren en Malkowski gaat volgend seizoen weg.
In het artikel stond ook dat Feyenoord Babos al had vastgelegd en dat ze nog zaten met Zoetebier.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zie het nu ook pas, zal wel foutje zijn van VI. Flutsite is het ook.
[..]
Transfer vrij........ Ik snap de keuze van Gullit dus totaal nietquote:Op zondag 1 mei 2005 09:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zijn die keepers beter dan Malkowski? Malkowski moet ook nog verkocht worden, geloof ik. En dus krijgt hij speeltijd om zich in de kijker te spelen.
Bron?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:14 schreef Chadi het volgende:
Paultje is vandaag in de kuip namens Heerenveen
Denk je echt dat ie de eer aan zichzelf houd?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:26 schreef PJORourke het volgende:
Kunnen we gaan inzetten op de datum dat gullit er mee kapt?
Het is niet leuk meer en hij is niet te benijden.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:28 schreef DeTolk het volgende:
Denk je echt dat ie de eer aan zichzelf houd?
'T ligt toch niet aan Gullit, aldus Gullit
Ach, met dit materiaal... Hij kan spelers niet beter maken, dan is het dus een hopeloze kwestie. Want als die jongens op dit niveau blijven, komen ze tekort.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:27 schreef Eilanden het volgende:
Of hoe slecht Gullit presteert...
Puik ideequote:Op zondag 1 mei 2005 17:02 schreef Erasmusch het volgende:
Nu eerst zuipen.
De topclubs zijn jullie niet gunstig gezind nee...quote:
De 3e helft.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:02 schreef Erasmusch het volgende:
Nu eerst zuipen.
ja, dat moet het vast zijn.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
Berusting, denk ik, The_Hives.
Tsjah geef die buitenlanders maar weer de schuldquote:Op zondag 1 mei 2005 17:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, dat moet het vast zijn.
Maar als je er over nadenkt hoeveel geld er verspild is aan matige buitenlanders en een td en trainer aan wie het volgens eigen zeggen niet ligt, zou je er niet in moeten berusten. Anders heb je volgend seizoen hetzelfde scenario
Hoeveel matige rechts backs hebben ze er al niet rondlopen? Vijf?quote:Op zondag 1 mei 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Weer 4 spelers erbij voor de defensie.... Je kan dan wel bezig blijven.
Met wat ze nu hebben is het volgend jaar ook huilen met de pet op. Uit de opleiding komt niks dus je zal wel moeten inkopen. Misschien loopt er bij Heerenveen wel iets wat naar Feyenoord kanquote:Op zondag 1 mei 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Weer 4 spelers erbij voor de defensie.... Je kan dan wel bezig blijven.
Bosvelt, maar die kiest denk ik toch voor de sterkere ploeg, vrees ik voor 010.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:41 schreef Chadi het volgende:
Met wat ze nu hebben is het volgend jaar ook huilen met de pet op. Uit de opleiding komt niks dus je zal wel moeten inkopen. Misschien loopt er bij Heerenveen wel iets wat naar Feyenoord kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |