Ik had de betere versie niet echt gehoord, zat z4 maar goed. Zoals ik de persconferentie van gullit hoor kan hij best gelijk hebben, hij gaf aan dat het best was maar ergens anders werd er geen contact gezocht... daarom te laat.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:04 schreef hippo-clippo het volgende:
hahah ja ok. Ik had het iig niet gehoord. Maar jij hebt mij waarschijnlijk ook niet gehoord dat ik vlak voor de 0-1 al om bloed, zweet en tranen zat te schreeuwen![]()
ach die coach van heerenveen was ook zo snugger, twente speelde gelijk tegen psv dus lopen wij 3 punten uit... Telde deze overwinning voor 4 punten ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
20 april... 10 dagen later is niet afgelopen donderdag natuurlijk.
Lijkt me idd sterk dat Verbeek en Bosvelt beiden liegen.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:25 schreef rotskibo het volgende:
Gullit liegt gewoon.
Twente speelde gelijk en daarom liep Heerenveen door de winst vandaag 3 punten uit.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
ach die coach van heerenveen was ook zo snugger, twente speelde gelijk tegen psv dus lopen wij 3 punten uit... Telde deze overwinning voor 4 punten ofzo?
Een van de laatste wedstrijden tegen Heerenveen in een verloren seizoen is iets anders dan een CL-finalequote:Op zondag 1 mei 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Nee nog erger zeggen dat ze het beste publiek van Nederland hebben. Als ze bij Manchester United dit publiek hadden gehad, hadden 20.000 man de overwinning in de EC-1 tegen Bayern gemist.
Natuurlijk maar altijd het gelul over het legieoen enzo is dit jaar wel naar de prullebak verwezen.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:51 schreef TC03 het volgende:
[quote]Op zondag 1 mei 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Nee nog erger zeggen dat ze het beste publiek van Nederland hebben. Als ze bij Manchester United dit publiek hadden gehad, hadden 20.000 man de overwinning in de EC-1 tegen Bayern gemist.
[/quoteEen van de laatste wedstrijden tegnen Heerenveen in een verloren seizoen is iets anders dan een CL-finale![]()
Door de meerderheid hier ookquote:Op zondag 1 mei 2005 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk maar altijd het gelul over het legieoen enzo is dit jaar wel naar de prullebak verwezen.
Misschien wel zelfmoordquote:Op zondag 1 mei 2005 19:58 schreef appelsientje het volgende:
Zitten hier meer mensen van Ajax dan Feyenoord
En waar is Cart_man als je hem nodig hebt ??
Wie zegt dat?quote:Op zondag 1 mei 2005 19:47 schreef Doc het volgende:
Treurig dat het publiek zo masaal voor het einde vertrek en wie er overblijft zo massaal fluit. En dan altijd zeggen dat ze dat bij F'noord nooit doen ...
Ik zal niet verbaasd zijn, maar goed onkruid vergaat nietquote:
Volgens het Legioen zelf is het Legioen niet meer wat het was.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk maar altijd het gelul over het legieoen enzo is dit jaar wel naar de prullebak verwezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |