als iemand dat meeneemtquote:
ga jij je maar scheel betalen aan bier ... we doen dit des gpd's buiten drinken .. het is een festival per slot van rekening !quote:Op woensdag 27 april 2005 23:45 schreef Zwansen het volgende:
Mên, bier hebben ze wel in kroegen en biertenten...
waarom niet ?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef Zwansen het volgende:
Dus we komen geen kroeg in? Ik ga niet met paar sixpacks met bier rond zeulen...
dan wens ik je veel plezier in je eentje in de kroeg!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef Zwansen het volgende:
Dus we komen geen kroeg in? Ik ga niet met paar sixpacks met bier rond zeulen...
SUPERWEBER!!!!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:42 schreef Bosbeetle het volgende:
dus moeten we vantevoren bier aanschaffen !
hij mag ook op het festival terein biertjes halen voor de dubbel prijs van die die wij naar binnen smokkelenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:51 schreef Ruis het volgende:
[..]
dan wens ik je veel plezier in je eentje in de kroeg!
ja leuk, in de rij staan om waterig bier te halen, das een goed plan!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hij mag ook op het festival terein biertjes halen voor de dubbel prijs van die die wij naar binnen smokkelen!
Dubbele prijs? Dan heb ik wel koud bier en lekker bier...quote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hij mag ook op het festival terein biertjes halen voor de dubbel prijs van die die wij naar binnen smokkelen!
ja ! en een jas voor het naar binnen smokkelenquote:
koud en lekker boeit niet meer als je bij het 2de sixpack bent !quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dubbele prijs? Dan heb ik wel koud bier en lekker bier...
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja leuk, in de rij staan om waterig bier te halen, das een goed plan!
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dubbele prijs? Dan heb ik wel koudlauw bier en lekker waterig festival bier...
ah, hoe laat is het kotsen gepland dit jaar en wie doen er allemaal mee?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
koud en lekker boeit niet meer als je bij het 2de sixpack bent !
misshien neem ik wat wijn mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |