quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna de eerste verstandige post die ik vanavond heb gelezen.
Hij is normaal al traag, maar vanavond slaat echt helemaal nergens opquote:Op woensdag 27 april 2005 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, k ga nu dus ook uit t topic daar in SPT blijven want k wil t zien, klote Ebdon met zn trage spel
idd gewoon om O'Sullivan te pestenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij is normaal al traag, maar vanavond slaat echt helemaal nergens op
Axel valt er van in slaap zelfsquote:Op woensdag 27 april 2005 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn god. Die kerel speelt echt tenenkrommend traag. Erg jammer.
Het kan nog hoor. Als jullie 90 minuten zo voetballen als in de 2e helft geef ik PSV nog wel een kans.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:09 schreef PyTh het volgende:
* PyTh is net thuis en nog steeds bijzonder teleurgesteld![]()
waar zie jij t?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:09 schreef Againzender het volgende:
Kom op Ronnie!!!
Maar waarom heb je de camera nou scherpgesteld op de TV en niet op je zoontje?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:11 schreef Againzender het volgende:
Axel valt er van in slaap zelfs
[afbeelding]
Nergens, dat is mijn frustratie juist!quote:
Ja, niet zo'n geavanceerde cameraquote:Op donderdag 28 april 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar waarom heb je de camera nou scherpgesteld op de TV en niet op je zoontje?
de BBC stoort enorm op mn TVquote:Op donderdag 28 april 2005 00:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nergens, dat is mijn frustratie juist!
Maar ik keek even voor een tussenstand op de site van de BBC. Over 5 minuten gaan we weer live op de BBC...
vandaag ook genoeg positieve reacties gehad op het werk maar je koopt er helemaal niks voorquote:Op donderdag 28 april 2005 00:15 schreef PyTh het volgende:
Ach ja als je de kansen niet afmaakt.....
Is iedereen het hier wel over eens dat PSV Milan de 2e helft toch wel overklast heeft? (al koop je er niks voor natuurlijk)
Schijnt op TV nog beter te zien geweest te zijn dan in het stadion.
De terugreis was minder ja maar hebben er toch nog het beste van gemaakt
quote:Op donderdag 28 april 2005 00:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nergens, dat is mijn frustratie juist!
Maar ik keek even voor een tussenstand op de site van de BBC. Over 5 minuten gaan we weer live op de BBC...
Denkt weer terug aan een mooie Novermber-avond in 2003 bij het zien van Giuseppe Meazzaquote:Op donderdag 28 april 2005 00:23 schreef PyTh het volgende:
Nog wat sfeerfoto's voor de liefhebber.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeer indrukwekkend.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke foto's Pyth
Indrukwekkend stadion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |