Miep!quote:Op woensdag 27 april 2005 16:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik twijfelde, om meerdere redenen eigenlijk![]()
ik ben toch een beetje een schijtebroek. maar als ik t echt wil, komt het wel. waar ik eigenlijk het meest tegenopzie, is de nazorg, en de heel periode.
ik ben iemand die graag zwemt. en graag naar de sauna, en onder de zonnebank gaat.
jaquote:Op woensdag 27 april 2005 21:16 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
Miep!
Zwemmen heb ik toch lekker puh gedaan vorig jaar, met waterdichte pleisters erop. Van die hele dure met een vliesdun plakrandje. Twee over elkaar en no problemos!![]()
volgens mij houden ze m goed vast met die tang hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 21:34 schreef Dinamiet het volgende:
Ik wil graag een tongpiercing laten zetten, maar ik ben zo bang dat ik me tong terugtrek op het moment dat ze die naald erdoor jagen... :S Dat wou ik ff zeggen
Zo gauw iemand zijn/haar tong terugtrekt zit die naald er al doorheenquote:Op woensdag 27 april 2005 21:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
volgens mij houden ze m goed vast met die tang hoor
Ja en dan hangt die naald door me tong.. en dan trek ik m terug.. dan scheur ie helemaal uit omdat die naald verticaal zit....quote:Op woensdag 27 april 2005 21:54 schreef Nuek het volgende:
[..]
Zo gauw iemand zijn/haar tong terugtrekt zit die naald er al doorheen
Er zijn nu mini-tunneltjes vanaf 2,4mm te verkrijgen. Wel moeilijk te vinden. Ik heb 1 goudkleurige liggen. Weet niet of je het leuk vindt...quote:Op woensdag 27 april 2005 22:17 schreef mizix het volgende:
Dankje AnneChris..
Other Point: Ben nu bezig voor n fleshtunnel, heb opgerekt tot 1.6 mm, ben 1 maandje bezig. Maar mn vraag is, hoe klein is de kleinste tunnel? Want ik wil gewoon een kleintje, en waar kan ik m halen?
Die heb ik ergens besteld maar die webshop bestaat niet meer...quote:Op woensdag 27 april 2005 22:30 schreef mizix het volgende:
Nuek: Waar heb je die gehaald? 2,4 zat ik ook aan te denken, maar kon nergens vinden. En goud of zilver maakt me niet zo veel uit, mix meestal een beetje
![]()
What a shame.. iemand anders idee waar je 2.4 mm tunnel kan krijgen?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:04 schreef Nuek het volgende:
[..]
Die heb ik ergens besteld maar die webshop bestaat niet meer...
Als het geheeld is maakt het niet zo uit of de kwaliteit niet zo om naar huis te schrijven is... Ze zijn anders best duur die kleine dingies...quote:Op donderdag 28 april 2005 00:07 schreef mizix het volgende:
[..]
What a shame.. iemand anders idee waar je 2.4 mm tunnel kan krijgen?
Iemand ze gezien op Waterlooplein? (Al twijfel ik daar wel over de kwaliteit)![]()
Kleine klauwtjes tot 2,4 of een ringetje van 2,4mm. Met sateprikkers gaan prikken lijkt me niet verstandig. Die dingen zijn hartstikke ruw aan de buitenkant.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:47 schreef mizix het volgende:
Das waar..
Maar ik had 2 weken geleden nog een normale oorbel erin zitten, geen zweerknopje ofzo, hele dunne dus, toen heb k er zweerknopje in gedaan, was even doorduwen, na 3 dagen vervangen door 2 oorbellen in 1 gat en na 2 dagen dat te hebben gehad, heb ik er een rechte piercing van 1,6 mm door gedaan. deze beweegt nu al lekker soepel, hoe kan ik m t beste tot 2.4 krijgen nu? sateprikkers? of zon puntig staafje wat dikker word? en waar haal je die?
**heb weer veel vragen**
www.alloverpiercings.nl ?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:47 schreef mizix het volgende:
Das waar..
Maar ik had 2 weken geleden nog een normale oorbel erin zitten, geen zweerknopje ofzo, hele dunne dus, toen heb k er zweerknopje in gedaan, was even doorduwen, na 3 dagen vervangen door 2 oorbellen in 1 gat en na 2 dagen dat te hebben gehad, heb ik er een rechte piercing van 1,6 mm door gedaan. deze beweegt nu al lekker soepel, hoe kan ik m t beste tot 2.4 krijgen nu? sateprikkers? of zon puntig staafje wat dikker word? en waar haal je die?
**heb weer veel vragen**
Neequote:Op woensdag 27 april 2005 16:28 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Heeft ParanoidEv haar septum al?
(tvp)
Owquote:
Die duimen en dat jaknikkertje vat ik op als een compliment..quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:44 schreef DrazTic het volgende:
hey,
Ik heb t idee dat ik mijn onderlip ga laten piercen, maar ik vraag mij het een en ander af.
Ik heb vroeger een wenkbrouw piercing die er uit is gegroeid en 2 ringetjes boven in mn oor die zijn gaan zweren en niet zulke mooie littekens hebben achtergelaten.
Nu kan het zo zijn dat mijn lichaam nou eenmaal dingen afstoot die er niet thuishoren, maar daarvoor ga ik nog wel even naar de huisarts om navraag te doen.
Ik vraag me gewoon af of er mensen zijn die een lippiercing hebben (of hebben gehad) en of dat is gaan zweren waardoor ze nu een lelijk litteken hebben. Is het mogelijk dat een piercing op die plek er uit groeid?
Ik ben benieuwd naar reacties van alle mensen die er een hebben, hebben gehad of er een willen.
Ben je voor verrassingen komen te staan? Als je er een hebt gehad, wat is de reden dat je hem nu niet meer hebt? Hoelang duurde het voordat de wond heelde? etc.
t lijkt me onwijs relaxt staan, alleen heb ik geen zin om voor de rest van mn leven met een dikke onderlip te lopen
reacties, tips, kom maar op, alles is welkom.
Hetzelfde als voor mannen, of wilde je de piercer pijpen?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:17 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat kost een navelpiercing laten zetten voor vrouwen zo ongeveer?
oehhh moojquote:Op donderdag 28 april 2005 23:08 schreef Nuek het volgende:
Ik draag vandaag deze plugjes in 8mm
En hier heb je mijn harses
[afbeelding]
die had ik al vaker gezienquote:Op donderdag 28 april 2005 23:16 schreef Nuek het volgende:
En mijn oude fotootje er ook maar gelijk bij dan:
[afbeelding]
Is ook hartstikke duur en aan het einde zit je met een berg sieraadjes waar je geen flikker meer mee kunt!quote:Op donderdag 28 april 2005 23:31 schreef saaw het volgende:
[..]
die had ik al vaker gezien
maar blijft mooi hoor
ik ga ook binnenkort beginnen maar zit even krap met geld
ja precies en ik zit al krap dus het moet maar even wachtenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef Nuek het volgende:
[..]
Is ook hartstikke duur en aan het einde zit je met een berg sieraadjes waar je geen flikker meer mee kunt!Best wel ships.
Mijn advies is om met 1 oor te beginnen en als je dan een maatje groter gaat het kleinere maatje in je andere oor drukkenEn mijn beste advies: geef het de tijd te helen/aan de nieuwe maat te wennen. Een mm mag niet veel lijken maar kan best wel vervelend aanvoelen en zeer zekers gaan ontsteken.
Die is koel! Waar heb je die vandaan? Enne... zijn ze d'r ook ietsje groter?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:08 schreef Nuek het volgende:
Ik draag vandaag deze plugjes in 8mm
[afbeelding]
En hier heb je mijn harses
[afbeelding]
Neuh... behalve dat ik soms iets onhandig iets erop moet schroeven. Dan gaan die 2 dingen aan de achterkant tegen elkaar. En bij 10mm valt de tunnel of plug meestal net over het andere gaatje heenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:39 schreef saaw het volgende:
[..]
ja precies en ik zit al krap dus het moet maar even wachten
ik ga het zowiezo maar in 1 oor doen in 1 oor doen en in 1 van de 2 gaatjes in dat oor. dus 'hergebruik' zit er niet in
en wat tijd geven heb ik van een hoop mensen gehoord inderdaad dus lijkt me een slim plan, zit niet te wachten op een fikse ontsteking
maakt het trouwens iets uit voor je 2e gaatje? jij hebt toch ook 2 gaatjes vlak naast elkaar?
Wildcatquote:Op donderdag 28 april 2005 23:48 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Die is koel! Waar heb je die vandaan? Enne... zijn ze d'r ook ietsje groter?
Randen zijn naar... Ik heb er 1 met een nare rand die zo'n 1 1/2 millimeter groter is dan de rest. En hij is eigenlijk al net te groot/past precies. Als ik dat ding er eenmaal in heb word ik er vaak niet blij van. Moet eigenlijk ff zo'n ding fixen waar je hem iets meer op kunt rekken.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:54 schreef Nuek het volgende:
[..]
Wildcat
Volgens mij gaan ze tot 20mm. Kun je op hun website wel vinden![]()
Mijn verzameling plugjes groeit gestaag. Ik heb geloof ik alleen al 4 verschillende van dit type op 8mm. Zo leuk vind ik ze. (De rand aan de achterkant is trouwens groot in verhouding wat inhoud dat je gaatje toch echt wel 9-9,5mm moet zijn wil je die 8mm plug erin kunnen krijgen. Vaseline helpt natuurlijk wel een beetje).
Ja, het ging ineens zo snelquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:53 schreef Nuek het volgende:
[..]
SlaapkopIk dacht al 'waar is ze nou?!'
Iedere piercer hanteert andere regels dus het is een beetje per shop verschillend maar over het algemeen kan 2 piercings wel. Je piercer heeft gelijk wat betreft reacties etc. van een tepelpiercing. Het is ook niet te vergelijken met een oorlel (vind ik, en toch zijn er juweliers die ze durven te schieten!).quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:59 schreef anne_Chris het volgende:
Toen ik tepelpiercings kwam halen, wilden ze er maar één tegelijk doen, i.v.m. de hevige reactie die het lichaam kan geven en het vele werk wat je lichaam moet doen om het te laten herstellen. Zoiets. Nu wil ik wel ringetjes door m'n schaamlippen maar niet wéér twee keer erheen. Kan dat wél tegelijkertijd?
Van de tepelpiercings heb ik bijna geen last gehad, een paar dagen vervelend gevoelig maar dat is dan ook alles. Volgens mij is de tweede al helemaal geheeld ook, en die zit er nog maar een week of drie in.
Heb je dat niet gevraagd?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:17 schreef Subsonik het volgende:
Ik kreeg trouwens wel een verdoving...mag dat tegenwoordig ineens wel??
quote:***Let op!***
- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:02 schreef Ilske het volgende:
*Kick*![]()
En even een paar vraagjes: heb al even op de GGD-site gekeken, maar ben ook op zoek naar persoonlijke ervaring met piercers in Groningen (en dan met name navelpiercings), iemand tips, suggesties, of plaatsen waar ik juist niet moet zijn?
Verder heb ik al veel gelezen over de duur van genezing e.d., maar ik vraag me af in hoeverre het nog op tijd zou zijn voor mijn vakantie (17 augustus), zodat ik wel gewoon kan zwemmen enz.
Is het ook mogelijk om direct een staafje (of eigenlijk zo'n banana) met 2 bolletjes met zo'n klein steentje erin te krijgen?
Alvast bedankt voor de antwoorden!![]()
Schieten was toch verboden ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:39 schreef TheSorrow het volgende:
Vandaag in de Black Widow (R'dam) (die schieten in oor en neus) zo'n meid, die liet er 1 in haar neus knallen....die schrok zo ervan, die trok zo naar 8r....voor t zelfde geld scheurt zo heel haar neus uit
Ahaaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:40 schreef TheSorrow het volgende:
Black Widow is een gothic zaakje in Rotterdam, die schieten alleen in oor en neus, voor de rest verkopen ze allemaal kleding enzo, geen piercer dus
Nee. Je voelt het wel. Prik maar eens met een sate prikkertje onder op je tong. Dat voel je...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:51 schreef TheSorrow het volgende:
Deed het prikken zelf pijn oZner? Ik wil er ook super graag 1
Hoe heet die zaak in Dordrecht dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:40 schreef TheSorrow het volgende:
Trouwens, hier in Dordrecht is het zo, dat als je je eigen sierraad meeneemt, dat de piercing zetten dan maar 10 euro kost.... is dit bij meerde steden zo? Ik heb dan het gevoel dat ze het misschien af gaan raffelen , en misschien fouten maken? Misschien dom om zo te denken, maar normaal kost een piercing 40 euro, en zo'n sierraad kost 10 euro ofzo...
Speedski:
Black Widow is een gothic zaakje in Rotterdam, die schieten alleen in oor en neus, voor de rest verkopen ze allemaal kleding enzo, geen piercer dus
Ik heb het bij Blitzz in Groningen gedaan, naast de &zo (poelestraat). Ben er heen gegaan omdat ik goede verhalen hoorde van bekenden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:28 schreef Ilske het volgende:
@ Nelennia: thanx voor het advies, dat leek mij idd ook wel een geschikte studio en komt er ook goed uit op de GGD-site.
Heeft iemand misschien antwoord op mijn andere vragen?
Tattoo Mickquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:54 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Hoe heet die zaak in Dordrecht dan?
Ik heb er meerdere piercings (en tattoos) laten zetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:40 schreef TheSorrow het volgende:
Trouwens, hier in Dordrecht is het zo, dat als je je eigen sierraad meeneemt, dat de piercing zetten dan maar 10 euro kost.... is dit bij meerde steden zo? Ik heb dan het gevoel dat ze het misschien af gaan raffelen , en misschien fouten maken? Misschien dom om zo te denken, maar normaal kost een piercing 40 euro, en zo'n sierraad kost 10 euro ofzo...
Pics!quote:
Joh! goed om te horen!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere piercings (en tattoos) laten zetten.
Prima shop![]()
Het ging goed. Het deed enorm veel pijn, ik doe het echt nooit meer.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:21 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Pics!
En hoe ging het verder? Was het erg pijnlijk? Baggeren ze je neus helemaal leeg vantevoren? Bloedde het ofzo? *nieuwsgierig is*![]()
Geen idee, maar wat er dus wel zit is gevoel. Ik voelde in principe die naald door ieder stukje vlees gaan. Misschien had ik gewoon pech, maar over het algemeen doen dingen bij mij nou niet echt snel zeer.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:02 schreef TheSorrow het volgende:
Maar het deed dus behoorlijk zeer? Als ik zo voel lijkt het alleen vlees te zijn, maar er zit dus ook bot (kraakbeen?)
Naja, dapper niet echt, ik verwachtte niet zoveel pijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:08 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil allereerst zegge ndat ik het heel dapper van je vind ParanoidEv.
Heb een vraagje voor navelpiercingervaringsdeskunidgen, of minder deskundigen maar mensen met gewoon, ervaring: kan je, als je een ringetje in wil, die zelf in- en uitdoen? Of heb je daar een speciale tang voor nodig? En kan je pas na de heeltijd (6 maanden) verwisselen van piercing?
Waren toch 2 vraagjes geworden.
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Het ging goed. Het deed enorm veel pijn, ik doe het echt nooit meer.Voornamelijk in mijn ogen deed het pijn. Ik weet niet of je al eens een grote pukkel op je neus uitgeknepen hebt, maar dat doet dus ook pijn in je ogen, maar dit was echt hard pijn.
Ik had zelf wel eerst netjes mijn neus leeggesnoten voor ik ging natuurlijk, het enige wat ze deden was gewoon met spul & wattenstaafje goed ontsmetten. Er zit nu bloed op mijn mooie roze shirtje ja.
Foto misschien vanavond. Ik moet eerst nog een mooi puntje voor waar eerst mijn ringetje zat (linker neusvleugel) en dan is alles mooi symmetrisch.
Nou ik kan het me best voorstellen van ze ja. Ik denk dat er een stuk minder pijnlijke plekken zijn dan daar. Ik dacht eerst dat het ook wel mee zou vallen op die plek maar nu weet ik pas hoeveel gevoel daar zit. Veel, bij mij.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:33 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]oeh. Ik sprak laatst met twee anderen die ook net een septum hadden, en die zeiden allebei dat dit de pijnlijkste piercing was die ze hadden laten zetten. Ik nam ze met een korreltje zout, maar ik herzie die mening dus.
Haha misschien had ik zelfs liever een bats gehad, ik denk dat je het ermee kan vergelijken. Het voelt als eh, en naald die door een stuk taai kogelbiefstuk moet boren. Teminste, bij mij dan.quote:Is de pijn een beetje te vergelijken met een flinke tik tegen je neus? (Aangezien ik dat al eens heb meegemaakt) En zit hij erg in de weg? Als in: kan je wel lekker in je neus peuteren enzo?
Nou, ik wens je alvast heel veel sterktequote:Nou, ben benieuwd hoe het eruit ziet. En fijn dat je het 'even wilde delen', nu weet ik wat ik volgende maand ongeveer kan verwachten.
Ligt eraan hoe sterk jezelf bent of je een ringetje kunt openen of niet. Die van mij krijg ik echt nooit los omdat ie wat dikker is (4mm). Ik zou het advies van 6 mnd aanhouden wat betreft het wisselen van het eerste sieraad. Misschien is 6 mnd zelfs wel aan de korte kant en stoot je de nieuwe huid weer open.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:08 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil allereerst zegge ndat ik het heel dapper van je vind ParanoidEv.
Heb een vraagje voor navelpiercingervaringsdeskunidgen, of minder deskundigen maar mensen met gewoon, ervaring: kan je, als je een ringetje in wil, die zelf in- en uitdoen? Of heb je daar een speciale tang voor nodig? En kan je pas na de heeltijd (6 maanden) verwisselen van piercing?
Waren toch 2 vraagjes geworden.
Ok, thx, ik zal erop letten als ik hem eenmaal heb. Wel jammer: ik kan niet wachten tot de zomervakantie voorbij is. In november word ik 16 dus misschien wacht ik daar nog even op. Het vervelende van online bestellen is dat je er daar niet vanaf kunt zien of hij makkelijk open te krijgen is of erg stroef is. Misschien dat ik bij de piercer zelf nog even navraag of hij dan ringetjes heeft, koop ik er daar gelijk één.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:19 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe sterk jezelf bent of je een ringetje kunt openen of niet. Die van mij krijg ik echt nooit los omdat ie wat dikker is (4mm). Ik zou het advies van 6 mnd aanhouden wat betreft het wisselen van het eerste sieraad. Misschien is 6 mnd zelfs wel aan de korte kant en stoot je de nieuwe huid weer open.
Als je online besteld weet je ook niet of de kwaliteit wel ok is...quote:Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ok, thx, ik zal erop letten als ik hem eenmaal heb. Wel jammer: ik kan niet wachten tot de zomervakantie voorbij is. In november word ik 16 dus misschien wacht ik daar nog even op. Het vervelende van online bestellen is dat je er daar niet vanaf kunt zien of hij makkelijk open te krijgen is of erg stroef is. Misschien dat ik bij de piercer zelf nog even navraag of hij dan ringetjes heeft, koop ik er daar gelijk één.
Iig bedankt voor de reacties.
Volgens mij doen alle kraakbeenpiercings even pijn. De pijn van het door je kraakbeen heen vrotten is best wel een martelingquote:Op maandag 9 mei 2005 19:10 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb een ringetje via de large besteld, en die was zeer gemakkelijk te openenSemtex, ik dacht dat een piercing in je oor juist het zeerst deed ivm de grote hoeveelheid kraakbeen? Ik vond het verdomd veel pijn doen, en zou er graag links ook nog wel 1 willen, maar heb geen zin in weer die pijn eigenlijk
![]()
Dat wist ik dus echt niet, totdat het gebeurdequote:Op maandag 9 mei 2005 19:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij doen alle kraakbeenpiercings even pijn. De pijn van het door je kraakbeen heen vrotten is best wel een marteling
Ah nu snap ik het, hij zit flink hoog ivm de grootte van de ring. Bij mij (en bij velen) zou ie dus onder het kraakbeen geplaatst worden maarja met een openbare functie is dat niet zo'n handige piercequote:Op maandag 9 mei 2005 22:21 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik sta er wel wat knullig op, maar ik zat dan ook op de plee (je moet wat als je daar zit..)
[afbeelding]
Dus, begrijp ik dit goed? Je hoeft hem niet perse door het kraakbeen heen te laten schieten?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ah nu snap ik het, hij zit flink hoog ivm de grootte van de ring. Bij mij (en bij velen) zou ie dus onder het kraakbeen geplaatst worden maarja met een openbare functie is dat niet zo'n handige pierceStaat je goed trouwens
![]()
Ja hey dan werd het nogal druk he. Daar komt ook een puntjequote:Op maandag 9 mei 2005 23:00 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vind hem gaaf staan bij je!!Waar is je andere neusring trouwens?
Normaal gesproken wordt ie net onder het neuskraakbeen gezet, door dat velletje heen (kun je wel voelen in je eigen neus, maar mag ook in de mijnequote:Op maandag 9 mei 2005 22:59 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Dus, begrijp ik dit goed? Je hoeft hem niet perse door het kraakbeen heen te laten schieten?
Ach, maakt niet uit, je voelt het verschil vast nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
*voelt*
Ik had al die tijd het idee dat de piercing door het wat dikkere stuk vlak daarboven zou gaan![]()
Ik ben weer helemaal bij!
Hmm, bij het zetten van mijn industrial voelde ik niks van de naald. Het deed pas pijn toen ie het buisje er aan de onderkant uittrok, toen begon het ook pas te bloeden. En ik heb zelf drie gaatjes gemaakt in mijn kraakbeen en dat deed ook niet echt pijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij doen alle kraakbeenpiercings even pijn. De pijn van het door je kraakbeen heen vrotten is best wel een marteling
Ben nog een piercing newb hoor, en heb net de zomercatalogus van de Large binnen dus heb gelijk even gekeken. Heb je er zo een?:quote:Op maandag 9 mei 2005 19:10 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb een ringetje via de large besteld, en die was zeer gemakkelijk te openen
Nee goh, dat snap ik ook wel. Echter wellicht is deze info nuttig als je merkt dat mensen scheel naar je neus lopen te staren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:40 schreef TheSorrow het volgende:
Het gaat toch niet erom wat jij vind, het gaat erom wat diegene vind.... mocht ik ooit zo'n ding zetten, intresseert het me echt niet wat anderen denken, ik doe het voor mezelf
Lekker interessant, ik ben al jaren gewend dat iedereen wel eens naar iets staart. Zijn het m'n kleren niet dan is het wel mijn hoofd, dus dat is wel hetgene wat mij het minste kan schelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:45 schreef Laton het volgende:
[..]
Nee goh, dat snap ik ook wel. Echter wellicht is deze info nuttig als je merkt dat mensen scheel naar je neus lopen te staren.
Hoe lang heb je nou lopen duwen ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:45 schreef Tique het volgende:
Mjah hij zit er dus in, maar nou moet ik nog ff wat software zoeken voor de foto's
Cool !quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:41 schreef Tique het volgende:
K heb er alles bij elkaar zo'n 15 minuten over gedaan.
K had van tevoren me handen gewassen met alcohol, k dacht misschien zal het schelen.
Over ongeveer een half uur ga ik aan de zoutoplossing. Ik moet zeggen dat de pijn heel erg meeviel, k had het erger verwacht bij het zelf doen, was wel erger dan gewoon laten zetten..maar wat wil je ook met een botte vergroter
De fotokwaliteit is niet al te best maar ik ben dus begonnen met een vergroter:
[afbeelding]
Toen ik ff hulp nodig had heb ik een naald gepakt:
[afbeelding]
Nu ziet het er dus zo uit:
[afbeelding]
Ik was ongeveer een ¤ of 35,- kwijt...vondt ik nog wel meevallen!!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:17 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat kost een navelpiercing laten zetten voor vrouwen zo ongeveer?
Nope ik zou het zo nog een keer doen aan de andere kantquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:18 schreef saaw het volgende:
en Stievus zo'n lippiercing wil ik ook!!! mooi zeg! deed het erge pijn?
yup zoietsquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:51 schreef Adurothiel het volgende:
Even een vraagje: klopt het dat tongpiercings standaard met een dikte van 1,6 mm gezet worden?
En wat is de standaard lengte voor het staafje na genezing? 16 mm of minder?
Je kunt wel onder de zonnebank na een paar weken maar leg er dan bv een wattenschijfje ofzo opquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:46 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik wilt graag een navelpiercing,maar dan aan de onderkant zeg maarWant een normale is bij mij al twee keer uitgegroeid
Maar dan mag je toch ook niet onder de zonnebank
Maar voor hoelang?
2x hetzelfde doen werkt ook nietnatuurlijkquote:
Vanaf 2,4mm en dat is de buitenkant van de tunnel. Dus zo ver zul je minimaal moeten rekken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:28 schreef Webby het volgende:
Weet iemand hier iets over flesh tunnels?
Ik zoek de kleinst mogelijke tunnel, maar dat gaat allemaal op buitenmaat. Ik wil een binnenmaat (het gaatje) van 1.6mm waar dan een normale piercing door kan. Welke buitenmaat heb ik dan nodig, of is er als kleinste van de binnenste ring en wat wordt dan de maat van het buitenste randje ... weet iemand dat?
Wat denk je zelf? Een gaatje als 2,4 trekt over het algemeen helemaal mooi zichtbaar dicht maar garantie heb je nooit.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:09 schreef Webby het volgende:
Ok dan had ik de kleinste dus al wel gevonden. Ik zit dan alleen nog met de issue van healing als zoiets er 5 a 10 jaar inzit wat 2.4mm als litteken achter laat..
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:34 schreef The_Joker het volgende:
Ik vind de 'over 10 jaar' gedachte stom!
Gaat er meer om omdat je het leuk vind, niet omdat de wereld het eventueel niets zou vinden. Toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:03 schreef Nuek het volgende:
* Nuek denkt er juist over de 3e en 4e ook te gaan stretchen
Schijt aan de wereld heet dat
Dat had ik ook toen ik mijn 2e wenkbrauwpiercing ging zetten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:03 schreef Nuek het volgende:
* Nuek denkt er juist over de 3e en 4e ook te gaan stretchen
Schijt aan de wereld heet dat
Ik vind een beetje teveel leuk aan bodymods... Maar zolang ik toonbaar blijf binnen een representatieve functie doe ik het.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:58 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Gaat er meer om omdat je het leuk vind, niet omdat de wereld het eventueel niets zou vinden. Toch?
Ik merk nu na een week dat m'n hele oor al veel minder gevoelig is en ik kan zelfs weer enigszins m'n oor in de richting van m'n kussen draaien en m'n haar borstelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:24 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb mn industrial sinds kerst 2003 en ik heb alleen 2 tot 3 weekjes last gehad met slapen, heb nu nergens meer last van
Maar het is nog lang niet genezen dus wees er nog maar heel zuinig opquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik merk nu na een week dat m'n hele oor al veel minder gevoelig is en ik kan zelfs weer enigszins m'n oor in de richting van m'n kussen draaien en m'n haar borstelen.
Dat ben ikquote:Op zondag 15 mei 2005 00:51 schreef Nuek het volgende:
[..]
Maar het is nog lang niet genezen dus wees er nog maar heel zuinig op
Ik heb zelf een tragus piercing die ik wel heb laten schieten. Nou is dat inmiddels al weer een jaar of 9 a 10 geleden en toen was het dus nog niet 'verboden'. Ik heb er nooit last van gehad maar het schijnt wel beter te zijn om hem te laten piercen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:40 schreef Attagirl het volgende:
Ik had een vraag over een traguspiercing. Een vriendin van mij wil er ook eentje. Bij de V&D in Rotterdam hebben ze een piercinghoek en daar had ze wat informatie gevraagd. Ze kan daar voor 7.50 een traguspiercing laten schieten. Dit kon dan met twee verschillende pistolen. Eentje was een luchtdrukpistool (?). De andere was ook een soort pistool, maar dan kon de vrouw zelf bepalen hoe snel/langzaam ze de piercing zelf zette.
Mijn vraag is dan, je mag piercings toch helemaal niet laten schieten? Ik heb zelf ook een tragus piercing en heb deze ook gewoon laten piercen. Er werd mij toen ook verteld dat dit verboden was. Ik weet niet precies waarom, ik had gehoord omdat je kraakbeen dan versplinterd?
Ikzelf raad het haar af, omdat ik toch bang ben dat het straks misgaat. Kan iemand hier zijn mening over geven (over het laten schieten enzo?).
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:52 schreef ParanoidEv het volgende:
http://risks.bmezine.com/?Ear_Piercing_Guns
http://www.bmeworld.com/heidi/guns.html
En dan mag je zelf beslissen wat je er van vind![]()
Bedankt!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:18 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik heb zelf een tragus piercing die ik wel heb laten schieten. Nou is dat inmiddels al weer een jaar of 9 a 10 geleden en toen was het dus nog niet 'verboden'. Ik heb er nooit last van gehad maar het schijnt wel beter te zijn om hem te laten piercen.
Ik zou die retainer erin laten zetten bij de shop. Dan maar een langere genezingsperiode. Een baan gaat bij mij voorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:23 schreef ParanoidEv het volgende:
Hoera, 30 mei heb ik een sollicitatiegesprek. Het is voor een organisatie die wonen & dagbesteding voor gehandicapten doet, dus ik denk dat mijn ring helaas niet gewardeerd gaat worden, gok ik zo. Het werk zelf is pas in juli, maar het gesprek dus niet. Hoe zouden jullie het oplossen?Ik denk dat ik gewoon zeg dat ik het expres nu gezet heb zodat er straks een retainer in kan.
Dus het is opzich wel te verwisselen nu al, ookal heelt het dan langer?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:25 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik zou die retainer erin laten zetten bij de shop. Dan maar een langere genezingsperiode. Een baan gaat bij mij voor
Succes!
lijkt me ook het beste, als ze niet precies weten hoe het zit met piercings kun je het even kort uitleggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:23 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik denk dat ik gewoon zeg dat ik het expres nu gezet heb zodat er straks een retainer in kan.
Ja, als het met die retainer er nu niet van komt door wat dan ook, dan zal ik er zeker zelf over beginnen. Ik wil echt niet hebben dat ze me daarom sneaky afkeuren, want dat zie ik echt wel gebeuren.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:27 schreef saaw het volgende:
[..]
lijkt me ook het beste, als ze niet precies weten hoe het zit met piercings kun je het even kort uitleggen.
en misschien handig om er uit jezelf over te beginnen, komt wel netjes over
en gefeliciteerd met je solicitatie!
Bestel er anders zelf een op het web.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:23 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb gebeld, het kon inderdaad maar de retainers waren niet op voorraad en het bestellen kon nog even duren.. Maar ze had wel een ander goed idee, namelijk het balletje uit het ringetje klikken en het ringetje naar binnen schuiven. Kijken of dat lukt!
Lijkt me stug dat het verband houdt. Het is maar een klein velletje wat geprikt wordt, geen organen oid.quote:Op zondag 22 mei 2005 09:44 schreef DoucheMeermin het volgende:
Ik heb vrijdag een navelpiercing laten zetten, viel erg mee alleen heb ik sindsdien pijn in m'n onderbuik alsof ik ongesteld ben. Wat ik niet ben want ik gebruik de prikpil.
Zijn er mensen die weten of die 2 dingen een verband houden met elkaar? Kan natuurlijk ook toeval zijn, de piercing zelf ziet er al heel mooi uit en bloed niet meer. Ook met schoonmaken doet het geen pijn ofzo.
Nee denk ook niet dat er een eierstokje meegespietst is, alleen wellicht dat het vaker voorkomt, je navel geeft al snel een rotgevoel.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:07 schreef Nuek het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat het verband houdt. Het is maar een klein velletje wat geprikt wordt, geen organen oid.
Misschien heb je wat spierpijn door de tang. Dat wil nog wel eens voorkomen.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:29 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Nee denk ook niet dat er een eierstokje meegespietst is, alleen wellicht dat het vaker voorkomt, je navel geeft al snel een rotgevoel.
Spierpijn zou wel eens kunnen ja, ik span volgens mij ook de hele dag m'n buikspieren aan om die piercing te ontzien bij zitten, bukken etc. Godzijdank heb ik vrij aardig wat buikspiermassa maar goed, die gebruik je normaal niet de hele dag door. Thnxquote:Op zondag 22 mei 2005 10:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Misschien heb je wat spierpijn door de tang. Dat wil nog wel eens voorkomen.
Lijkt me onverstandig, roken wordt bij andere wonden in de mond, zoals getrokken verstandskiezen sterk afgeraden. Bovendien geeft het een aanslag op je tong. Als je het doet zou ik na iedere sigaret wel naspoelen met de gele lysterine.quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:58 schreef Imperium het volgende:
Ik wil ook een tongpiercing laten zetten,
maar even een vraagje. ken je gewoon roken als je hem heb laten zetten want daar lees ik veel verhalen over.. en hoeveel moet dat gemiddeld gaan kosten?
Denk een weekje ofzo, de wond van een gewone piercing is binnen een paar dagen wel dicht, piercing in je mond misschien iets langer. En als je rookt gewoon spoelen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:29 schreef Imperium het volgende:
en hoelang kan ik dan niet roken?
enne doet het erg zeer?
Ligt aan de zwelling en de spierpijn. De tong is een spier die gepierced wordt. Roken kan best maar behandel het net als wat te eten. Spoel even na met mondwater om alles schoon te krijgen. De genezing kan hierdoor wel wat langer op zich laten wachten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:28 schreef Imperium het volgende:
en ga je echt kut praten voor een tijdje of valt dat mee?
Gewoon doen joh! Het is geen kwestie van durven, het is een kwestie van verrast zijn van de pijn achteraf...quote:
Bij mij zeiden ze het erbij, als ik een andere erin wilde na 6 weken en ik durf het zelf niet te doen, dat ik altijd even langs mag komen. Ongeacht waar ik die piercing gekocht had.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb onverwachts zelf een septum keeper binnengekregen nog! Doen piercingshops in het algemeen aan vervangen van sieraden met een zelf meegebracht sieraad?
Ik zet het in de agenda, dan zal ik even duimen voor je rond die tijdquote:
Ik heb geprobeerd pijn te voelen maar het ging té snelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:19 schreef Imperium het volgende:
hehe dankje![]()
zo'n pijn schijnt het niet te doen
kijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb er ook een,en helemaal geen problemen mee gehad,dus ook niet ontstoken ofzow![]()
En ik heb met navelpiercings altijd dat ze eruit groeien,maar met deze niet![]()
Een beetje shop levert de service van het inzitten van een sieraad dat niet bij hen gekocht is wel maar leuk vinden ze het niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb onverwachts zelf een septum keeper binnengekregen nog! Doen piercingshops in het algemeen aan vervangen van sieraden met een zelf meegebracht sieraad?
Uitgroeien heeft niets te maken met ontsteken. Een slechte verzorging kan een oorzaak zijn maar dat hoeft niet. Een uitgegroeide lippiercing heb ik nog nooit gezien eigenlijk maar als het gaat ontsteken is het in 99% van de gevallen je eigen schuld.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:01 schreef DrazTic het volgende:
hey,
Ik heb t idee dat ik mijn onderlip ga laten piercen, maar ik vraag mij het een en ander af.
Ik heb vroeger een wenkbrouw piercing die er uit is gegroeid en 2 ringetjes boven in mn oor die zijn gaan zweren en niet zulke mooie littekens hebben achtergelaten.
Nu kan het zo zijn dat mijn lichaam nou eenmaal dingen afstoot die er niet thuishoren, maar daarvoor ga ik nog wel even naar de huisarts om navraag te doen.
Ik vraag me gewoon af of er mensen zijn die een lippiercing hebben (of hebben gehad) en of dat is gaan zweren waardoor ze nu een lelijk litteken hebben. Is het mogelijk dat een piercing op die plek er uit groeid?
Ik ben benieuwd naar reacties van alle mensen die er een hebben, hebben gehad of er een willen.
Ben je voor verrassingen komen te staan? Als je er een hebt gehad, wat is de reden dat je hem nu niet meer hebt? Hoelang duurde het voordat de wond heelde? etc.
t lijkt me onwijs relaxt staan, alleen heb ik geen zin om voor de rest van mn leven met een dikke onderlip te lopen
reacties, tips, kom maar op, alles is welkom.
een mod had deze post al gequote uit een eigen topic, maar volgens mij werd er overheen gelezen. vandaar
Ik heb een navelpiercing. Tong/lip begin ik niet aan want heb jarenlang een abo op kaakontsteking gehad. Vind het wel leuk staan overigens.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:30 schreef Imperium het volgende:
Heb je dr ook 1 dan? vertel is hoe ging het nadat ie er in zat? erg veel pijn? waar had je het meest last van? hoe lang duurde het voordat je er gewoon mee kon zoenen of aan zitten zonder dat het pijn deed?
bvd
Nee, ik ben naar Amsterdam gedaan en heb hem bij Dare 2 wear (Hier) in de Buiten Oranjestraat laten zetten. Klein shopje wat ik kende via Scandalous. Ik ken Fu niet eigenlijk, ik zou er wel eventueel mijn staafje kunnen laten vervangen, denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:41 schreef Inu het volgende:
Heb jij hem bij Fu Tattoo laten zetten Semtex?
Ik ben dan ook niet bang voor de pijn, maar voor mijn oudersquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:29 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Gewoon doen joh! Het is geen kwestie van durven, het is een kwestie van verrast zijn van de pijn achteraf...(of niet!)
Bel ze eerst op... mam niet schikken, heb een rugvullende tattoo laten zetten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:09 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet bang voor de pijn, maar voor mijn ouders.
Bij de vorige twee waren mijn ouders al helemaal in paniek, nu een roze hanekam, en dan nóg een piercing erbij. Nee, dat durf ik nu nog niet helemaal aanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:41 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Bel ze eerst op... mam niet schikken, heb een rugvullende tattoo laten zetten.
Ik denk, ja ik bel eerst maar even... En als je dan verslikkende geluiden hoort aan de andere kant, dan roep je GRAPJE, nee hoor, alleen een piercing.
En zijn je ouders helemaal maf van geluk dat het slechts een piercing is.
Tis een beetje opvoeden, ouders, maar dan hebbie ook wat![]()
Niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:43 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Bij de vorige twee waren mijn ouders al helemaal in paniek, nu een roze hanekam, en dan nóg een piercing erbij. Nee, dat durf ik nu nog niet helemaal aan.
quote:
Ja, het zal wel moeten. Jammer dat mijn pa een stuk relaxter is, maar die heeft hier thuis niets te zeggen. Ach ja... deze discussie komt eens in de zoveel tijd weer terug, onbegrip van beide kanten. Ze wil niet dat ik het doe, omdat ze het niet mooi vind... dus ik zeg als reactie, wat dan als ik een tepelpiercing zou nemen dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:59 schreef Scandalous het volgende:
Ja, jammer, maar gewoon even wachten toch? Als je het echt zo graag wilt, is het het wachten wel waard.
je pa niks te zeggen? no flame hoor.. maar wat is je moeder dan voor een takketrut? samen wonen = samen overleggen.. pff zou wat worden zeg..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:03 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, het zal wel moeten. Jammer dat mijn pa een stuk relaxter is, maar die heeft hier thuis niets te zeggen. Ach ja... deze discussie komt eens in de zoveel tijd weer terug, onbegrip van beide kanten. Ze wil niet dat ik het doe, omdat ze het niet mooi vind... dus ik zeg als reactie, wat dan als ik een tepelpiercing zou nemen dan?Zegt ze; ga je gang...
Hmm.
netjes gozer! zit ie precies in het midden? bij mn buurjongen zit ie wat meer naar rechts op zn tong. hoort dat? zit toch precies in het midden? enne.. hoe lang voordat je je 2e staafje erin deed? en zat dat bij de prijs inbegrepen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:37 schreef Berretje het volgende:
Na 3 jaar goed over nagedacht te hebben nu toch maar laten zetten. Inmiddels alweer 4 weken dattie erin zit. Bij dragon tattoo hier in Eindhoven laten zetten, prima hoor!
Ben er behoorlijk blij mee!
[afbeelding]
Nee, die kronkelt nl. nogal. 't Zou dan een optie zijn, als het mogelijk is welteverstaan, de piercing wat verder in de tong te plaatsen. Een goeie piercer checkt altijd of er dikke aders lopen en of daar naast gestoken kan worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:15 schreef Imperium het volgende:
ik had trouwens gehoord dat, als je een ader in het midden van je toch hebt onderaan, dat het niet kan? lijkt me sterk toch want iederse tong is toch in princiepe hetzelfde? bij mij onder in mn tong loopt ook een ader door het midden tussen 2 grotere.. iig een blauw streepje, dat is meestal een ader. dat heeft iedereen toch?
Een vriendje van mij jatte zo'n klein oor/neushaartrimmertje van zijn pa en schoor daarmee langs zijn labret.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:46 schreef Subsonik het volgende:
Heb nu een paar weken een labret....maar het lukt me niet om te scheren langs dat staafje.... hoe doe ik dat?
iemand??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:23 schreef saaw het volgende:
ik wilde iets vragen over een traguspiercing
ik ben [nogsteeds] van plan er binnenkort een te zetten maar vroeg me af hoe verstandig dat is ivm zomervakantie. hoe zit het met zwemmen enzo?
Ik denk dat het een combinatie van wondvocht en talg is. Helaas, nog effe een paar weekjes wachten dusquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:55 schreef Adurothiel het volgende:
Ik heb m'n tepelpiercing nu bijna 2 maandenNog steeds elke dag 2 keer schoonmaken, en elke dag (of om de dag iig) met zoutoplossing.
Ik krijg nog steeds elke dag korstjes en er komt dus elke dag spul uit, ik draag dan ook nog steeds gaasjes in m'n bh.
Ik heb het idee dat het komt omdat de huid van de tepel heel dun is, door het schoonmaken met wattenstaafjes enzo en het losweken van de korstjes gaat er nog meer van het bovenste hele dunne velletje steeds af. Elke keer als er dan een nieuw velletje gekomen is en het er weer veel mooier uitziet duurt dat niet zo lang, want ik heb het idee dat door al dat water wat er steeds opkomt en al dat losweken ook het nieuwe velletje steeds weer kapot gaat/eraf weekt.
Verder heb ik er overigens geen last van, volgens mij is het niet ontstoken ofzo, ik heb ook geen pijn. Het is alleen irritant.
Maar is hier iets aan te doen, of doe ik sowieso iets verkeerd?
Nou zwemmen lijkt me niet zo'n goed idee, i.v.m. veel bacterien e.d...quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 09:32 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik wilt volgende week een navelpiercing tongpiercing![]()
Weet iemand nog een goeie shop in Haarlem Arnhem?
"L'Extrémiste" Arnhemquote:
Nou, vanaf de onderkant zittie ietsje naar rechts. Dit hebben ze moeten doen ivm met spieren die in je tond lopen, maar als je eenmaal een korter staafje hebt zie je dat toch niet meer omdat de bolletjes dan gewoon op je tong aansluiten. Ik mocht na 2 weken een korter staafje komen laten inzetten. Zat bij de prijs (¤70,-) inbegrepen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:00 schreef Imperium het volgende:
[..]
netjes gozer! zit ie precies in het midden? bij mn buurjongen zit ie wat meer naar rechts op zn tong. hoort dat? zit toch precies in het midden? enne.. hoe lang voordat je je 2e staafje erin deed? en zat dat bij de prijs inbegrepen?
Hey dankjewelquote:Op zondag 29 mei 2005 11:07 schreef Imperium het volgende:
http://www.bellstattoo.nl/tables_haarlem/index.htm
10 euro is wel goedkoopquote:Op zondag 29 mei 2005 16:13 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ga als ik mn belastingsgeld in dordt, 10 euro voor een tongpiercing, als je zelf een sierraad meeneemt, en mn moeder heeft haar oude eerste staafje nog dus
Okquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:07 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik denk dat het een combinatie van wondvocht en talg is. Helaas, nog effe een paar weekjes wachten dus
Inderdaad, wel zo hygiënisch. Ik kan me ook niet voorstellen dat een piercing shop een oud staafje zomaar gebruiktquote:Op zondag 29 mei 2005 16:29 schreef Imperium het volgende:
ik zou gewoon nieuw doen hoor..
Ik denk eerder dat dat aangekoekt vuil is dan echt velquote:Op zondag 29 mei 2005 16:31 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
OkIk ben geduldig hoor
Maar dat van die velletjes, is dat dan ook normaal? Dat de nieuwe steeds weer losgeweekt worden en eraf gaan?
Dan alsnog, een nieuw sierraad is ook 10 euro ofzo.... + Als je het goed ontsmet met alcohol/sterilon zie ik zelf t probleem niet? Dat ding is 4 weken gebruikt geweest, en toen daarna al goed schoongemaakt, en ligt nu in een zakje in de kast...quote:Op zondag 29 mei 2005 16:29 schreef Imperium het volgende:
ik zou gewoon nieuw doen hoor..
Hmm, ik weet eigenlijk wel zeker van niet. Het is juist na het schoonmaken, als al het vuil al weg is, dat de velletjes dus zacht zijn geworden en ik ze er zo vanaf haal, omdat het al half los hangt...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:36 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat aangekoekt vuil is dan echt vel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |