Miep!quote:Op woensdag 27 april 2005 16:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik twijfelde, om meerdere redenen eigenlijk![]()
ik ben toch een beetje een schijtebroek. maar als ik t echt wil, komt het wel. waar ik eigenlijk het meest tegenopzie, is de nazorg, en de heel periode.
ik ben iemand die graag zwemt. en graag naar de sauna, en onder de zonnebank gaat.
jaquote:Op woensdag 27 april 2005 21:16 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
Miep!
Zwemmen heb ik toch lekker puh gedaan vorig jaar, met waterdichte pleisters erop. Van die hele dure met een vliesdun plakrandje. Twee over elkaar en no problemos!![]()
volgens mij houden ze m goed vast met die tang hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 21:34 schreef Dinamiet het volgende:
Ik wil graag een tongpiercing laten zetten, maar ik ben zo bang dat ik me tong terugtrek op het moment dat ze die naald erdoor jagen... :S Dat wou ik ff zeggen
Zo gauw iemand zijn/haar tong terugtrekt zit die naald er al doorheenquote:Op woensdag 27 april 2005 21:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
volgens mij houden ze m goed vast met die tang hoor
Ja en dan hangt die naald door me tong.. en dan trek ik m terug.. dan scheur ie helemaal uit omdat die naald verticaal zit....quote:Op woensdag 27 april 2005 21:54 schreef Nuek het volgende:
[..]
Zo gauw iemand zijn/haar tong terugtrekt zit die naald er al doorheen
Er zijn nu mini-tunneltjes vanaf 2,4mm te verkrijgen. Wel moeilijk te vinden. Ik heb 1 goudkleurige liggen. Weet niet of je het leuk vindt...quote:Op woensdag 27 april 2005 22:17 schreef mizix het volgende:
Dankje AnneChris..
Other Point: Ben nu bezig voor n fleshtunnel, heb opgerekt tot 1.6 mm, ben 1 maandje bezig. Maar mn vraag is, hoe klein is de kleinste tunnel? Want ik wil gewoon een kleintje, en waar kan ik m halen?
Die heb ik ergens besteld maar die webshop bestaat niet meer...quote:Op woensdag 27 april 2005 22:30 schreef mizix het volgende:
Nuek: Waar heb je die gehaald? 2,4 zat ik ook aan te denken, maar kon nergens vinden. En goud of zilver maakt me niet zo veel uit, mix meestal een beetje
![]()
What a shame.. iemand anders idee waar je 2.4 mm tunnel kan krijgen?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:04 schreef Nuek het volgende:
[..]
Die heb ik ergens besteld maar die webshop bestaat niet meer...
Als het geheeld is maakt het niet zo uit of de kwaliteit niet zo om naar huis te schrijven is... Ze zijn anders best duur die kleine dingies...quote:Op donderdag 28 april 2005 00:07 schreef mizix het volgende:
[..]
What a shame.. iemand anders idee waar je 2.4 mm tunnel kan krijgen?
Iemand ze gezien op Waterlooplein? (Al twijfel ik daar wel over de kwaliteit)![]()
Kleine klauwtjes tot 2,4 of een ringetje van 2,4mm. Met sateprikkers gaan prikken lijkt me niet verstandig. Die dingen zijn hartstikke ruw aan de buitenkant.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:47 schreef mizix het volgende:
Das waar..
Maar ik had 2 weken geleden nog een normale oorbel erin zitten, geen zweerknopje ofzo, hele dunne dus, toen heb k er zweerknopje in gedaan, was even doorduwen, na 3 dagen vervangen door 2 oorbellen in 1 gat en na 2 dagen dat te hebben gehad, heb ik er een rechte piercing van 1,6 mm door gedaan. deze beweegt nu al lekker soepel, hoe kan ik m t beste tot 2.4 krijgen nu? sateprikkers? of zon puntig staafje wat dikker word? en waar haal je die?
**heb weer veel vragen**
www.alloverpiercings.nl ?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:47 schreef mizix het volgende:
Das waar..
Maar ik had 2 weken geleden nog een normale oorbel erin zitten, geen zweerknopje ofzo, hele dunne dus, toen heb k er zweerknopje in gedaan, was even doorduwen, na 3 dagen vervangen door 2 oorbellen in 1 gat en na 2 dagen dat te hebben gehad, heb ik er een rechte piercing van 1,6 mm door gedaan. deze beweegt nu al lekker soepel, hoe kan ik m t beste tot 2.4 krijgen nu? sateprikkers? of zon puntig staafje wat dikker word? en waar haal je die?
**heb weer veel vragen**
Neequote:Op woensdag 27 april 2005 16:28 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Heeft ParanoidEv haar septum al?
(tvp)
Owquote:
Die duimen en dat jaknikkertje vat ik op als een compliment..quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:44 schreef DrazTic het volgende:
hey,
Ik heb t idee dat ik mijn onderlip ga laten piercen, maar ik vraag mij het een en ander af.
Ik heb vroeger een wenkbrouw piercing die er uit is gegroeid en 2 ringetjes boven in mn oor die zijn gaan zweren en niet zulke mooie littekens hebben achtergelaten.
Nu kan het zo zijn dat mijn lichaam nou eenmaal dingen afstoot die er niet thuishoren, maar daarvoor ga ik nog wel even naar de huisarts om navraag te doen.
Ik vraag me gewoon af of er mensen zijn die een lippiercing hebben (of hebben gehad) en of dat is gaan zweren waardoor ze nu een lelijk litteken hebben. Is het mogelijk dat een piercing op die plek er uit groeid?
Ik ben benieuwd naar reacties van alle mensen die er een hebben, hebben gehad of er een willen.
Ben je voor verrassingen komen te staan? Als je er een hebt gehad, wat is de reden dat je hem nu niet meer hebt? Hoelang duurde het voordat de wond heelde? etc.
t lijkt me onwijs relaxt staan, alleen heb ik geen zin om voor de rest van mn leven met een dikke onderlip te lopen
reacties, tips, kom maar op, alles is welkom.
Hetzelfde als voor mannen, of wilde je de piercer pijpen?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:17 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat kost een navelpiercing laten zetten voor vrouwen zo ongeveer?
oehhh moojquote:Op donderdag 28 april 2005 23:08 schreef Nuek het volgende:
Ik draag vandaag deze plugjes in 8mm
En hier heb je mijn harses
[afbeelding]
die had ik al vaker gezienquote:Op donderdag 28 april 2005 23:16 schreef Nuek het volgende:
En mijn oude fotootje er ook maar gelijk bij dan:
[afbeelding]
Is ook hartstikke duur en aan het einde zit je met een berg sieraadjes waar je geen flikker meer mee kunt!quote:Op donderdag 28 april 2005 23:31 schreef saaw het volgende:
[..]
die had ik al vaker gezien
maar blijft mooi hoor
ik ga ook binnenkort beginnen maar zit even krap met geld
ja precies en ik zit al krap dus het moet maar even wachtenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef Nuek het volgende:
[..]
Is ook hartstikke duur en aan het einde zit je met een berg sieraadjes waar je geen flikker meer mee kunt!Best wel ships.
Mijn advies is om met 1 oor te beginnen en als je dan een maatje groter gaat het kleinere maatje in je andere oor drukkenEn mijn beste advies: geef het de tijd te helen/aan de nieuwe maat te wennen. Een mm mag niet veel lijken maar kan best wel vervelend aanvoelen en zeer zekers gaan ontsteken.
Die is koel! Waar heb je die vandaan? Enne... zijn ze d'r ook ietsje groter?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:08 schreef Nuek het volgende:
Ik draag vandaag deze plugjes in 8mm
[afbeelding]
En hier heb je mijn harses
[afbeelding]
Neuh... behalve dat ik soms iets onhandig iets erop moet schroeven. Dan gaan die 2 dingen aan de achterkant tegen elkaar. En bij 10mm valt de tunnel of plug meestal net over het andere gaatje heenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:39 schreef saaw het volgende:
[..]
ja precies en ik zit al krap dus het moet maar even wachten
ik ga het zowiezo maar in 1 oor doen in 1 oor doen en in 1 van de 2 gaatjes in dat oor. dus 'hergebruik' zit er niet in
en wat tijd geven heb ik van een hoop mensen gehoord inderdaad dus lijkt me een slim plan, zit niet te wachten op een fikse ontsteking
maakt het trouwens iets uit voor je 2e gaatje? jij hebt toch ook 2 gaatjes vlak naast elkaar?
Wildcatquote:Op donderdag 28 april 2005 23:48 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Die is koel! Waar heb je die vandaan? Enne... zijn ze d'r ook ietsje groter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |