abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 april 2005 @ 16:20:09 #1
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26546891
Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.


Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief te zijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.


***Let op!***
- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.
- Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.
- Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
- De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.
- Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).
- Maak je sieraden regelmatig schoon.
- De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.


Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
http://www.mariebelle.nl/
http://www.mypiercing.nl/
http://www.alloverpiercings.nl/ (Favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
http://www.piercingworld.nl/
http://www.jewelsoffantasy.nl/
http://www.coldsteel.co.uk/frames.html
http://www.wildcat.de/shop/index.php?view=shop_start2 (Favoriet: professioneel)
http://www.xs4all.nl/~aaj/index.html
http://www.roxy-shop.be/


Vorige Piercingdelen:
http://forum.fok.nl/topic/175371
http://forum.fok.nl/topic/371414
http://forum.fok.nl/topic/474686
http://forum.fok.nl/topic/551055
http://forum.fok.nl/topic/578210
http://forum.fok.nl/topic/592704
http://forum.fok.nl/topic/612882
http://forum.fok.nl/topic/651275
http://forum.fok.nl/topic/682294

Proud Powerpauper
pi_26546993
ik twijfelde, om meerdere redenen eigenlijk
ik ben toch een beetje een schijtebroek . maar als ik t echt wil, komt het wel. waar ik eigenlijk het meest tegenopzie, is de nazorg, en de heel periode.
ik ben iemand die graag zwemt. en graag naar de sauna, en onder de zonnebank gaat.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 27 april 2005 @ 16:25:58 #3
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26547051
Nog iets waar je rekening mee dient te houding is dat je opeens 'melk' gaat aanmaken. Ik ken meerdere mensen die melk uit de tepels hebben nadat deze gepierced zijn.
Proud Powerpauper
pi_26547097
oh jee. dat is ook wat.
tja, ik vind het heel mooi, en wil het wel.
maar toch maar nog even mn gedachten erover laten gaan
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26547128
Heeft ParanoidEv haar septum al?

(tvp)
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_26549056
Ik heb nu 2 maanden een Madison piercing (surface piercing in hals), na lang twijfelen over de kans van uitgroeien.. toch gedaan maarja tot nu toe gaat alles goed, en als mensen hierover denken, just ask me als je wat wil weten Even wat fotootjes erbij





Koste 60 euro bij Piercit in Utrecht, Nachtegaalstraat.

pi_26553011
WOW!!! Dat is echt mooi, en heel apart!
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_26553633
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik twijfelde, om meerdere redenen eigenlijk
ik ben toch een beetje een schijtebroek . maar als ik t echt wil, komt het wel. waar ik eigenlijk het meest tegenopzie, is de nazorg, en de heel periode.
ik ben iemand die graag zwemt. en graag naar de sauna, en onder de zonnebank gaat.
Miep!
Zwemmen heb ik toch lekker puh gedaan vorig jaar, met waterdichte pleisters erop. Van die hele dure met een vliesdun plakrandje. Twee over elkaar en no problemos!
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_26554107
Ik wil graag een tongpiercing laten zetten, maar ik ben zo bang dat ik me tong terugtrek op het moment dat ze die naald erdoor jagen... :S Dat wou ik ff zeggen
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_26554181
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:16 schreef anne_Chris het volgende:

[..]

Miep!
Zwemmen heb ik toch lekker puh gedaan vorig jaar, met waterdichte pleisters erop. Van die hele dure met een vliesdun plakrandje. Twee over elkaar en no problemos!
ja
aan de ene kant wel jammer dak t niet gedaan heb.
binnenkort nog maar eens een poging wagen
wil er eik wel een mooi staafje in
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26554194
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:34 schreef Dinamiet het volgende:
Ik wil graag een tongpiercing laten zetten, maar ik ben zo bang dat ik me tong terugtrek op het moment dat ze die naald erdoor jagen... :S Dat wou ik ff zeggen
volgens mij houden ze m goed vast met die tang hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 27 april 2005 @ 21:54:03 #12
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26554604
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:37 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

volgens mij houden ze m goed vast met die tang hoor
Zo gauw iemand zijn/haar tong terugtrekt zit die naald er al doorheen
Proud Powerpauper
pi_26555220
Dankje AnneChris..

Other Point: Ben nu bezig voor n fleshtunnel, heb opgerekt tot 1.6 mm, ben 1 maandje bezig. Maar mn vraag is, hoe klein is de kleinste tunnel? Want ik wil gewoon een kleintje, en waar kan ik m halen?
pi_26555365
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:54 schreef Nuek het volgende:

[..]

Zo gauw iemand zijn/haar tong terugtrekt zit die naald er al doorheen
Ja en dan hangt die naald door me tong.. en dan trek ik m terug.. dan scheur ie helemaal uit omdat die naald verticaal zit....
Gaat dat echt zo snel :S?
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
  woensdag 27 april 2005 @ 22:24:05 #15
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26555409
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:17 schreef mizix het volgende:
Dankje AnneChris..

Other Point: Ben nu bezig voor n fleshtunnel, heb opgerekt tot 1.6 mm, ben 1 maandje bezig. Maar mn vraag is, hoe klein is de kleinste tunnel? Want ik wil gewoon een kleintje, en waar kan ik m halen?
Er zijn nu mini-tunneltjes vanaf 2,4mm te verkrijgen. Wel moeilijk te vinden. Ik heb 1 goudkleurige liggen. Weet niet of je het leuk vindt...
Proud Powerpauper
pi_26555592
Nuek: Waar heb je die gehaald ? 2,4 zat ik ook aan te denken, maar kon nergens vinden. En goud of zilver maakt me niet zo veel uit, mix meestal een beetje
  donderdag 28 april 2005 @ 00:04:18 #17
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26558078
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:30 schreef mizix het volgende:
Nuek: Waar heb je die gehaald ? 2,4 zat ik ook aan te denken, maar kon nergens vinden. En goud of zilver maakt me niet zo veel uit, mix meestal een beetje
Die heb ik ergens besteld maar die webshop bestaat niet meer...
Proud Powerpauper
pi_26558160
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:04 schreef Nuek het volgende:

[..]

Die heb ik ergens besteld maar die webshop bestaat niet meer...
What a shame.. iemand anders idee waar je 2.4 mm tunnel kan krijgen?
Iemand ze gezien op Waterlooplein? (Al twijfel ik daar wel over de kwaliteit)
  donderdag 28 april 2005 @ 00:19:02 #19
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26558421
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:07 schreef mizix het volgende:

[..]

What a shame.. iemand anders idee waar je 2.4 mm tunnel kan krijgen?
Iemand ze gezien op Waterlooplein? (Al twijfel ik daar wel over de kwaliteit)
Als het geheeld is maakt het niet zo uit of de kwaliteit niet zo om naar huis te schrijven is... Ze zijn anders best duur die kleine dingies...
Proud Powerpauper
pi_26559236
Das waar..
Maar ik had 2 weken geleden nog een normale oorbel erin zitten, geen zweerknopje ofzo, hele dunne dus, toen heb k er zweerknopje in gedaan, was even doorduwen, na 3 dagen vervangen door 2 oorbellen in 1 gat en na 2 dagen dat te hebben gehad, heb ik er een rechte piercing van 1,6 mm door gedaan. deze beweegt nu al lekker soepel, hoe kan ik m t beste tot 2.4 krijgen nu? sateprikkers? of zon puntig staafje wat dikker word? en waar haal je die?

**heb weer veel vragen **
  donderdag 28 april 2005 @ 07:41:08 #21
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26561811
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:47 schreef mizix het volgende:
Das waar..
Maar ik had 2 weken geleden nog een normale oorbel erin zitten, geen zweerknopje ofzo, hele dunne dus, toen heb k er zweerknopje in gedaan, was even doorduwen, na 3 dagen vervangen door 2 oorbellen in 1 gat en na 2 dagen dat te hebben gehad, heb ik er een rechte piercing van 1,6 mm door gedaan. deze beweegt nu al lekker soepel, hoe kan ik m t beste tot 2.4 krijgen nu? sateprikkers? of zon puntig staafje wat dikker word? en waar haal je die?

**heb weer veel vragen **
Kleine klauwtjes tot 2,4 of een ringetje van 2,4mm. Met sateprikkers gaan prikken lijkt me niet verstandig. Die dingen zijn hartstikke ruw aan de buitenkant.
Proud Powerpauper
pi_26573152
Heb je foto Nuek?
pi_26574703
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:47 schreef mizix het volgende:
Das waar..
Maar ik had 2 weken geleden nog een normale oorbel erin zitten, geen zweerknopje ofzo, hele dunne dus, toen heb k er zweerknopje in gedaan, was even doorduwen, na 3 dagen vervangen door 2 oorbellen in 1 gat en na 2 dagen dat te hebben gehad, heb ik er een rechte piercing van 1,6 mm door gedaan. deze beweegt nu al lekker soepel, hoe kan ik m t beste tot 2.4 krijgen nu? sateprikkers? of zon puntig staafje wat dikker word? en waar haal je die?

**heb weer veel vragen **
www.alloverpiercings.nl ?

Heeft hardstikke veel enlargers/tunnels/plugs en dergelijke. Ik bestel daar alles
Ze zijn supersnel, mooi verpakt en je krijgt korting als je boven de (geloof ik) 25 euro besteld! Niet al te prijzig, ik had er maandag twee 5 millimeter enlargers besteld en vandaag al in huis.

edit: dat staat dus ook al in de openingspost ik moet *echt* leren lezen.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_26575535
www.misterb.nl? Kies Piercings, en dan een eind naar beneden scrollen.
Used for ear-piercings. Available in outside diameters 5 through to an incredible 22 mm. Two rubber rings keep it in its place.

Wel iets groter dan jouw 2,4 mm dus ... maar misschien kunnen ze bestellen?
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  donderdag 28 april 2005 @ 17:56:17 #25
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26575560
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:23 schreef mizix het volgende:
Heb je foto Nuek?
Van?
Proud Powerpauper
  donderdag 28 april 2005 @ 18:15:41 #26
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26576033
Ik denk dat ze bedoeld van je tunnel
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_26576545
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:28 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Heeft ParanoidEv haar septum al?

(tvp)
Nee Ik ben op dit moment niet zo rijk, dus ik denk dat het pas tegen de zomervakantie gaat gebeuren.
pi_26576703
Hey Dinamiet,

ik wilde ook al heel lang een tongpiercing, maar durfde het ook niet... Mijn zusje en een vriendin hebben er ook 1, dus ik heb het tog maar gedaan...En dat terugtrekken van je tong kan bijna niet...Hij knijpt zo hard met die tang in je tong, dat hij als het ware gevoelloos wordt..En ik heb ook nix van die naald gevoeld...Het is de 1e dag alleen zwaar kut met eten, omdat die piercing zo lang is vanwege het eventueel opzwellen van je tong. Is bij mij niet gebeurd, maar het eten gaat dus bijna niet...

Maar laat je er niet van weerhouden, na 2 weken heb je nergens last meer van en gaat er een korter staafje in.

Succes!
  donderdag 28 april 2005 @ 18:48:48 #29
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26576709
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:15 schreef Tique het volgende:
Ik denk dat ze bedoeld van je tunnel
Ow
Ik meen dat er een ouwe pica in het vorige deeltje staat.
Anders zoek ik die straks wel op.
Proud Powerpauper
pi_26579185
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:15 schreef Tique het volgende:
Ik denk dat ze bedoeld van je tunnel
Ja van tunnel idd
  donderdag 28 april 2005 @ 20:27:25 #31
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26579358
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:20 schreef mizix het volgende:

[..]

Ja van tunnel idd
Die duimen en dat jaknikkertje vat ik op als een compliment..
Ik voel me goed!

Ik was nog even gaan peilen in mijn vrienden/familie kring.. de meesten hier vinden het vreselijk..
zet me wel aan het twijfelen, voor vanwege familie zeg maar
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_26579493
Alsie er is zal ik foto plaatse..

@ Tique: Wil je fleshtunnel? En de meesten vinden het vreselijk zeg je, maar jij moet het toch mooi vinden en ermee lopen, dat is eigenlijk zo met elke piercing, niet alleen voor een fleshtunnel vind ik
pi_26579687
In opening post staat Wildcat.de, maar kheb net mn fleshtunnel gevonde, 2.4 mm op wildcat.be, erg verzorgde site btw
pi_26580035
uit gesloten topic:
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:44 schreef DrazTic het volgende:
hey,

Ik heb t idee dat ik mijn onderlip ga laten piercen, maar ik vraag mij het een en ander af.
Ik heb vroeger een wenkbrouw piercing die er uit is gegroeid en 2 ringetjes boven in mn oor die zijn gaan zweren en niet zulke mooie littekens hebben achtergelaten.

Nu kan het zo zijn dat mijn lichaam nou eenmaal dingen afstoot die er niet thuishoren, maar daarvoor ga ik nog wel even naar de huisarts om navraag te doen.

Ik vraag me gewoon af of er mensen zijn die een lippiercing hebben (of hebben gehad) en of dat is gaan zweren waardoor ze nu een lelijk litteken hebben. Is het mogelijk dat een piercing op die plek er uit groeid?
Ik ben benieuwd naar reacties van alle mensen die er een hebben, hebben gehad of er een willen.
Ben je voor verrassingen komen te staan? Als je er een hebt gehad, wat is de reden dat je hem nu niet meer hebt? Hoelang duurde het voordat de wond heelde? etc.

t lijkt me onwijs relaxt staan, alleen heb ik geen zin om voor de rest van mn leven met een dikke onderlip te lopen

reacties, tips, kom maar op, alles is welkom.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 28 april 2005 @ 20:54:24 #35
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26580108
Ik weet dat ik het mooi moet vinden. Dat was hetzelfde met mijn wenkbrauwpiercing.
Maar het prater erover zorgde alleen al voor ruzie.. zal wel een boel tijd nodig hebben
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_26580145
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:51 schreef DarkElf het volgende:
uit gesloten topic:
[..]
ook goed
pi_26580703
Wat kost een navelpiercing laten zetten voor vrouwen zo ongeveer?
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_26580729
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:17 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat kost een navelpiercing laten zetten voor vrouwen zo ongeveer?
Hetzelfde als voor mannen, of wilde je de piercer pijpen?
pi_26580756
Nee maar wel graag de prijs weten
Hoor ik die Griekse melodie...
  donderdag 28 april 2005 @ 22:34:21 #40
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26583050
Dan wil ik je doorverwijzen naar http://piercing.pagina.nl/
Op die pagina's staan een boel shop's in alle provincies. succes
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  donderdag 28 april 2005 @ 23:06:39 #41
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_26584147
bij www.alloverpiercings.nl heb je inderdaad ook kleine tunneltjes! ik ga ook bestellen binnenkort
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 28 april 2005 @ 23:08:49 #42
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26584215
Ik draag vandaag deze plugjes in 8mm



En hier heb je mijn harses

Proud Powerpauper
  donderdag 28 april 2005 @ 23:11:59 #43
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_26584334
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:08 schreef Nuek het volgende:
Ik draag vandaag deze plugjes in 8mm



En hier heb je mijn harses

[afbeelding]
oehhh mooj
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 28 april 2005 @ 23:16:01 #44
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26584444
En mijn oude fotootje er ook maar gelijk bij dan :


Proud Powerpauper
  donderdag 28 april 2005 @ 23:31:01 #45
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_26584853
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:16 schreef Nuek het volgende:
En mijn oude fotootje er ook maar gelijk bij dan :

[afbeelding]
die had ik al vaker gezien
maar blijft mooi hoor
ik ga ook binnenkort beginnen maar zit even krap met geld
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 28 april 2005 @ 23:35:11 #46
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26584971
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:31 schreef saaw het volgende:

[..]

die had ik al vaker gezien
maar blijft mooi hoor
ik ga ook binnenkort beginnen maar zit even krap met geld
Is ook hartstikke duur en aan het einde zit je met een berg sieraadjes waar je geen flikker meer mee kunt! Best wel ships.
Mijn advies is om met 1 oor te beginnen en als je dan een maatje groter gaat het kleinere maatje in je andere oor drukken En mijn beste advies: geef het de tijd te helen/aan de nieuwe maat te wennen. Een mm mag niet veel lijken maar kan best wel vervelend aanvoelen en zeer zekers gaan ontsteken.
Proud Powerpauper
  donderdag 28 april 2005 @ 23:39:45 #47
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_26585086
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef Nuek het volgende:

[..]

Is ook hartstikke duur en aan het einde zit je met een berg sieraadjes waar je geen flikker meer mee kunt! Best wel ships.
Mijn advies is om met 1 oor te beginnen en als je dan een maatje groter gaat het kleinere maatje in je andere oor drukken En mijn beste advies: geef het de tijd te helen/aan de nieuwe maat te wennen. Een mm mag niet veel lijken maar kan best wel vervelend aanvoelen en zeer zekers gaan ontsteken.
ja precies en ik zit al krap dus het moet maar even wachten
ik ga het zowiezo maar in 1 oor doen in 1 oor doen en in 1 van de 2 gaatjes in dat oor. dus 'hergebruik' zit er niet in
en wat tijd geven heb ik van een hoop mensen gehoord inderdaad dus lijkt me een slim plan, zit niet te wachten op een fikse ontsteking

maakt het trouwens iets uit voor je 2e gaatje? jij hebt toch ook 2 gaatjes vlak naast elkaar?
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 28 april 2005 @ 23:48:45 #48
51608 The_Joker
Do I look like I'm joking
pi_26585290
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:08 schreef Nuek het volgende:
Ik draag vandaag deze plugjes in 8mm

[afbeelding]

En hier heb je mijn harses

[afbeelding]
Die is koel! Waar heb je die vandaan? Enne... zijn ze d'r ook ietsje groter?

-edit-
Via die Duitse site natuurlijk....

[ Bericht 5% gewijzigd door The_Joker op 28-04-2005 23:51:37 (ikbeneendommeslaperigeaap) ]
Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.
  donderdag 28 april 2005 @ 23:48:50 #49
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26585294
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:39 schreef saaw het volgende:

[..]

ja precies en ik zit al krap dus het moet maar even wachten
ik ga het zowiezo maar in 1 oor doen in 1 oor doen en in 1 van de 2 gaatjes in dat oor. dus 'hergebruik' zit er niet in
en wat tijd geven heb ik van een hoop mensen gehoord inderdaad dus lijkt me een slim plan, zit niet te wachten op een fikse ontsteking

maakt het trouwens iets uit voor je 2e gaatje? jij hebt toch ook 2 gaatjes vlak naast elkaar?
Neuh... behalve dat ik soms iets onhandig iets erop moet schroeven. Dan gaan die 2 dingen aan de achterkant tegen elkaar. En bij 10mm valt de tunnel of plug meestal net over het andere gaatje heen Daarom draag ik meestal 8mm.
Proud Powerpauper
  donderdag 28 april 2005 @ 23:54:16 #50
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26585413
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:48 schreef The_Joker het volgende:

[..]

Die is koel! Waar heb je die vandaan? Enne... zijn ze d'r ook ietsje groter?
Wildcat

Volgens mij gaan ze tot 20mm. Kun je op hun website wel vinden
Mijn verzameling plugjes groeit gestaag. Ik heb geloof ik alleen al 4 verschillende van dit type op 8mm. Zo leuk vind ik ze. (De rand aan de achterkant is trouwens groot in verhouding wat inhoud dat je gaatje toch echt wel 9-9,5mm moet zijn wil je die 8mm plug erin kunnen krijgen. Vaseline helpt natuurlijk wel een beetje).
Proud Powerpauper
  vrijdag 29 april 2005 @ 00:10:06 #51
51608 The_Joker
Do I look like I'm joking
pi_26585773
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:54 schreef Nuek het volgende:

[..]

Wildcat

Volgens mij gaan ze tot 20mm. Kun je op hun website wel vinden
Mijn verzameling plugjes groeit gestaag. Ik heb geloof ik alleen al 4 verschillende van dit type op 8mm. Zo leuk vind ik ze. (De rand aan de achterkant is trouwens groot in verhouding wat inhoud dat je gaatje toch echt wel 9-9,5mm moet zijn wil je die 8mm plug erin kunnen krijgen. Vaseline helpt natuurlijk wel een beetje).
Randen zijn naar... Ik heb er 1 met een nare rand die zo'n 1 1/2 millimeter groter is dan de rest. En hij is eigenlijk al net te groot/past precies. Als ik dat ding er eenmaal in heb word ik er vaak niet blij van. Moet eigenlijk ff zo'n ding fixen waar je hem iets meer op kunt rekken.
Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.
pi_26595852
Oh hier zitten we, even een tvp dan
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:53:00 #53
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26597888
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:32 schreef Scandalous het volgende:
Oh hier zitten we, even een tvp dan
Slaapkop Ik dacht al 'waar is ze nou?!'
Proud Powerpauper
pi_26730163
*Kick*

En even een paar vraagjes: heb al even op de GGD-site gekeken, maar ben ook op zoek naar persoonlijke ervaring met piercers in Groningen (en dan met name navelpiercings), iemand tips, suggesties, of plaatsen waar ik juist niet moet zijn?
Verder heb ik al veel gelezen over de duur van genezing e.d., maar ik vraag me af in hoeverre het nog op tijd zou zijn voor mijn vakantie (17 augustus), zodat ik wel gewoon kan zwemmen enz.
Is het ook mogelijk om direct een staafje (of eigenlijk zo'n banana) met 2 bolletjes met zo'n klein steentje erin te krijgen?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  woensdag 4 mei 2005 @ 17:30:59 #55
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_26732363
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:53 schreef Nuek het volgende:

[..]

Slaapkop Ik dacht al 'waar is ze nou?!'
Ja, het ging ineens zo snel
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_26732680
Piercings
Ik heb 3 maanden geleden mn navel weer door laten prikken, vorig jaar had ik een navelpiercing laten zetten, maar die was er helaas uitgegroeid. Dus nu heb ik hem weer, en ik heb nog helemaal geen last gehad.
En nu denk ik erover om een tongpiercing te nemen.
pi_26733784
Bij een labret...moet je dan perse eerst met een balletje rondlopen, of kan je gelijk zo'n puntje erop laten schroeven?
hoi
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:42:32 #58
30488 coolbabe
My little pwny
pi_26736063
Zo`n puntje kan ook meteen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_26747486
Toen ik tepelpiercings kwam halen, wilden ze er maar één tegelijk doen, i.v.m. de hevige reactie die het lichaam kan geven en het vele werk wat je lichaam moet doen om het te laten herstellen. Zoiets. Nu wil ik wel ringetjes door m'n schaamlippen maar niet wéér twee keer erheen. Kan dat wél tegelijkertijd?
Van de tepelpiercings heb ik bijna geen last gehad, een paar dagen vervelend gevoelig maar dat is dan ook alles. Volgens mij is de tweede al helemaal geheeld ook, en die zit er nog maar een week of drie in.
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  donderdag 5 mei 2005 @ 09:16:09 #60
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26747582
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 08:59 schreef anne_Chris het volgende:
Toen ik tepelpiercings kwam halen, wilden ze er maar één tegelijk doen, i.v.m. de hevige reactie die het lichaam kan geven en het vele werk wat je lichaam moet doen om het te laten herstellen. Zoiets. Nu wil ik wel ringetjes door m'n schaamlippen maar niet wéér twee keer erheen. Kan dat wél tegelijkertijd?
Van de tepelpiercings heb ik bijna geen last gehad, een paar dagen vervelend gevoelig maar dat is dan ook alles. Volgens mij is de tweede al helemaal geheeld ook, en die zit er nog maar een week of drie in.
Iedere piercer hanteert andere regels dus het is een beetje per shop verschillend maar over het algemeen kan 2 piercings wel. Je piercer heeft gelijk wat betreft reacties etc. van een tepelpiercing. Het is ook niet te vergelijken met een oorlel (vind ik, en toch zijn er juweliers die ze durven te schieten!).
Helemaal geheeld is je nieuwe pierce vast nog niet. Daar gaat een tijdje langer over heen dan 3 wk.
Ik denk dat je nieuwe ringetjes wel in 1 x gezet kunnen worden (de lippen zijn niet zo extreem gevoelig en het heelt soms wel binnen 2 wk) maar of het verstandig is dat nu al te doen dyrf ik niet te zeggen. Ik zou er zelf persoonlijk een maandje of 2 mee wachten.
(pssst. Succes iig )
Proud Powerpauper
pi_26748212
dank je!
ja, ik zal iig nog wat geduld moeten hebben.
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:28:06 #62
45598 Nelennia
Ogre you asshole!!
pi_26753683
[*vragen*

In Groningen kan ik je Passion for Piercing aan de Nieuweweg van harte aanraden. Ik heb daar mijn tong, labret, navel, smiley, tepels en VCH laten zetten. Uitermate vakkundige mensen daar met een goed oog voor hygiene en persoonlijke aandacht. IMHO best choice in town!
Meervoudig punnikolympics-kampioen
pi_26762942
Vanavond dan eindelijk eens een labret gehaald.

Ik wilde een klein puntje hebben, maar heb niet de kleinste genomen omdat die wel heel klein zou zijn, en meer alleen door meisjes gebruikt werd volgens de piercer(in).

toen hij erin was dacht ik: wtf, hijs wel erg groot!

Maar nu na 2 uurtjes vind ik em toch idd wel goed! ik zat steeds meer naar de piercing te kijken dan naar het geheel plaatje.

Ik kreeg trouwens wel een verdoving...mag dat tegenwoordig ineens wel??
hoi
  vrijdag 6 mei 2005 @ 01:05:15 #64
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26769664
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 21:17 schreef Subsonik het volgende:

Ik kreeg trouwens wel een verdoving...mag dat tegenwoordig ineens wel??
Heb je dat niet gevraagd?


Uit de OP
quote:
***Let op!***
- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.
Proud Powerpauper
  vrijdag 6 mei 2005 @ 01:51:06 #65
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_26770210
Ik vind het zo maf dat sommige piercers gewoon nog verdoven. Het is ook zo onnodig, en het mag niet eens.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_26770228
Het wetteloze schuim der maatschappij
  vrijdag 6 mei 2005 @ 09:17:07 #67
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26771761
Ik vind het verdoven ook zwaar onnuttig voor 1 zo'n pijnsteekje...
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_26773421
Ik wil graag na de zomervakantie een navelpiercing laten zetten. Een meisje in mijn klas heeft er al één, dus die heeft me al een beetje ingelicht over hoe en wat, en die zei dat in Hoofddorp de piercingshop 'Billyboy' aan te raden was. Weet iemand nog andere aan te raden in die omgeving, of kent iemand die shop?
Nog dingen die ik speciaal moet weten over een navelpiercing en die jullie kwijtwillen?
pi_26773775
@ Nelennia: thanx voor het advies , dat leek mij idd ook wel een geschikte studio en komt er ook goed uit op de GGD-site.

Heeft iemand misschien antwoord op mijn andere vragen?
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:02 schreef Ilske het volgende:
*Kick*

En even een paar vraagjes: heb al even op de GGD-site gekeken, maar ben ook op zoek naar persoonlijke ervaring met piercers in Groningen (en dan met name navelpiercings), iemand tips, suggesties, of plaatsen waar ik juist niet moet zijn?
Verder heb ik al veel gelezen over de duur van genezing e.d., maar ik vraag me af in hoeverre het nog op tijd zou zijn voor mijn vakantie (17 augustus), zodat ik wel gewoon kan zwemmen enz.
Is het ook mogelijk om direct een staafje (of eigenlijk zo'n banana) met 2 bolletjes met zo'n klein steentje erin te krijgen?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_26787120
Vandaag in de Black Widow (R'dam) (die schieten in oor en neus) zo'n meid, die liet er 1 in haar neus knallen....die schrok zo ervan, die trok zo naar 8r....voor t zelfde geld scheurt zo heel haar neus uit
† The 3 Kings †
pi_26787152
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:39 schreef TheSorrow het volgende:
Vandaag in de Black Widow (R'dam) (die schieten in oor en neus) zo'n meid, die liet er 1 in haar neus knallen....die schrok zo ervan, die trok zo naar 8r....voor t zelfde geld scheurt zo heel haar neus uit
Schieten was toch verboden ?
pi_26787173
Trouwens, hier in Dordrecht is het zo, dat als je je eigen sierraad meeneemt, dat de piercing zetten dan maar 10 euro kost.... is dit bij meerde steden zo? Ik heb dan het gevoel dat ze het misschien af gaan raffelen , en misschien fouten maken? Misschien dom om zo te denken, maar normaal kost een piercing 40 euro, en zo'n sierraad kost 10 euro ofzo...

Speedski:

Black Widow is een gothic zaakje in Rotterdam, die schieten alleen in oor en neus, voor de rest verkopen ze allemaal kleding enzo, geen piercer dus
† The 3 Kings †
pi_26788079
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:40 schreef TheSorrow het volgende:

Black Widow is een gothic zaakje in Rotterdam, die schieten alleen in oor en neus, voor de rest verkopen ze allemaal kleding enzo, geen piercer dus
Ahaa dank dank
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:04:03 #74
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_26792162
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_26803327
zo1 heb ik er ook

Foto is van begin dit jaar denk ik, als t niet eerder is
† The 3 Kings †
pi_26805167
Ik heb vanmiddag een tongpiercing laten zetten bij Blizz in Groningen.
De onderkant bloed nog wel een beetje... hopen dat het snel over gaat.
En mijn tongriem (dat ding eronder voel ik, omdat 't balletje er tegenaan zit).
En ik heb het gevoel dat mijn tong niet eens zo dik wordt... Zit nog genoeg ruimte iig.

Iemand ervaring met bovenstaande dingen? Gaat 't snel over?
pi_26805494
Deed het prikken zelf pijn oZner? Ik wil er ook super graag 1
† The 3 Kings †
pi_26805617
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 17:51 schreef TheSorrow het volgende:
Deed het prikken zelf pijn oZner? Ik wil er ook super graag 1
Nee. Je voelt het wel. Prik maar eens met een sate prikkertje onder op je tong. Dat voel je...
Ze deden het bij mij heel langzaam... Het voelt even niet fijn, maar pijn of irritant is het zeker niet!
pi_26806606
Aah ok... mja, zodra mijn belastingsgeld binnen is ga ik er 1 halen
† The 3 Kings †
pi_26806785
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:40 schreef TheSorrow het volgende:
Trouwens, hier in Dordrecht is het zo, dat als je je eigen sierraad meeneemt, dat de piercing zetten dan maar 10 euro kost.... is dit bij meerde steden zo? Ik heb dan het gevoel dat ze het misschien af gaan raffelen , en misschien fouten maken? Misschien dom om zo te denken, maar normaal kost een piercing 40 euro, en zo'n sierraad kost 10 euro ofzo...

Speedski:

Black Widow is een gothic zaakje in Rotterdam, die schieten alleen in oor en neus, voor de rest verkopen ze allemaal kleding enzo, geen piercer dus
Hoe heet die zaak in Dordrecht dan?
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_26806932
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 11:28 schreef Ilske het volgende:
@ Nelennia: thanx voor het advies , dat leek mij idd ook wel een geschikte studio en komt er ook goed uit op de GGD-site.
Heeft iemand misschien antwoord op mijn andere vragen?
Ik heb het bij Blitzz in Groningen gedaan, naast de &zo (poelestraat). Ben er heen gegaan omdat ik goede verhalen hoorde van bekenden.

Hij werkt rustig en hygienisch. Neemt de tijd en bespreekt goed waar je hem wil hebben en wat ie precies aan het doen is/gaat doen. Voelde wel fijn (was nieuw voor mij).
Je krijgt instructies mee voor schoonmaak en onderhoud!
pi_26807292
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:54 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

Hoe heet die zaak in Dordrecht dan?
Tattoo Mick
† The 3 Kings †
  zaterdag 7 mei 2005 @ 20:12:18 #83
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_26808939
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:40 schreef TheSorrow het volgende:
Trouwens, hier in Dordrecht is het zo, dat als je je eigen sierraad meeneemt, dat de piercing zetten dan maar 10 euro kost.... is dit bij meerde steden zo? Ik heb dan het gevoel dat ze het misschien af gaan raffelen , en misschien fouten maken? Misschien dom om zo te denken, maar normaal kost een piercing 40 euro, en zo'n sierraad kost 10 euro ofzo...
Ik heb er meerdere piercings (en tattoos) laten zetten.
Prima shop
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_26829826
Gezet
  zondag 8 mei 2005 @ 18:15:56 #85
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_26829905
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:12 schreef ParanoidEv het volgende:
Gezet
je septum? oehh foto!!
an urge to help mankind overcomes me
pi_26830015
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:12 schreef ParanoidEv het volgende:
Gezet
Pics!
En hoe ging het verder? Was het erg pijnlijk? Baggeren ze je neus helemaal leeg vantevoren? Bloedde het ofzo? *nieuwsgierig is*
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  zondag 8 mei 2005 @ 22:52:09 #87
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_26838550
Ben ook wel benieuwd ParanoidEv!
† The 3 Kings †
pi_26843615
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 20:12 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik heb er meerdere piercings (en tattoos) laten zetten.
Prima shop
Joh! goed om te horen!
Denk dat ik toch is even een kijkje ga nemen daar
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  maandag 9 mei 2005 @ 04:08:50 #89
26467 raphidae
...antichrist...
pi_26843705
Ik heb 3 piercings, een tongpiercing, een eskimo (90 graden 'banaantje' door m'n onderlip) en een industrial in mijn linkeroor. Ik heb zelf drie gaatjes gemaakt in mijn rechteroor door titanium knopjes er doorheen te duwen, deed niet echt pijn overgens.

Eskimo:

Industrial:

Ringetjes (de middelste zit niet precies in het midden, maar dat moest, want precies in het midden zat een ader oid en het wou maar niet stoppen met bloeden. Dus maar iets lager):

Alles (let niet op me bolle kop, ik was zat en grappig aan het doen voor de foto):


Laten doen bij Tattooshop Hilversum, ben heel tevreden over ze. Ze nemen ruim de tijd en leggen je alles uit wat je wilt weten. Ik heb ook mijn tattoo daar laten zetten (op m'n vinger, best lastige plaats!) en dat ging ook perfect.

[ Bericht 3% gewijzigd door raphidae op 09-05-2005 04:15:29 ]
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_26853276
Je haar is wel stoer
† The 3 Kings †
pi_26854763
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:21 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

Pics!
En hoe ging het verder? Was het erg pijnlijk? Baggeren ze je neus helemaal leeg vantevoren? Bloedde het ofzo? *nieuwsgierig is*
Het ging goed. Het deed enorm veel pijn, ik doe het echt nooit meer. Voornamelijk in mijn ogen deed het pijn. Ik weet niet of je al eens een grote pukkel op je neus uitgeknepen hebt, maar dat doet dus ook pijn in je ogen, maar dit was echt hard pijn.
Ik had zelf wel eerst netjes mijn neus leeggesnoten voor ik ging natuurlijk, het enige wat ze deden was gewoon met spul & wattenstaafje goed ontsmetten. Er zit nu bloed op mijn mooie roze shirtje ja.
Foto misschien vanavond. Ik moet eerst nog een mooi puntje voor waar eerst mijn ringetje zat (linker neusvleugel) en dan is alles mooi symmetrisch.
pi_26855191
Maar het deed dus behoorlijk zeer? Als ik zo voel lijkt het alleen vlees te zijn, maar er zit dus ook bot (kraakbeen?)
† The 3 Kings †
pi_26855293
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:02 schreef TheSorrow het volgende:
Maar het deed dus behoorlijk zeer? Als ik zo voel lijkt het alleen vlees te zijn, maar er zit dus ook bot (kraakbeen?)
Geen idee, maar wat er dus wel zit is gevoel. Ik voelde in principe die naald door ieder stukje vlees gaan. Misschien had ik gewoon pech, maar over het algemeen doen dingen bij mij nou niet echt snel zeer.
pi_26855374
Ik wil allereerst zegge ndat ik het heel dapper van je vind ParanoidEv .

Heb een vraagje voor navelpiercingervaringsdeskunidgen, of minder deskundigen maar mensen met gewoon, ervaring: kan je, als je een ringetje in wil, die zelf in- en uitdoen? Of heb je daar een speciale tang voor nodig? En kan je pas na de heeltijd (6 maanden) verwisselen van piercing?

Waren toch 2 vraagjes geworden .
pi_26855613
Ik zelf heb ook een ring met zo'n 'klik' balletje, en ik kan hem zelf zonder tang in en uit doen dus... dat vereist gewoon wat handigheid Over de heeltijd.... tja... bij mij was t zo, zodra ik hem gewoon kon bewegen zonder dat het zeer deed heb ik hem verwisseld (Mijn lippiercing dan he, geen navelpiercing, om verwarring te voorkomen ) en ik kon probleemloos iets anders erin doen
† The 3 Kings †
pi_26855713
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:08 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil allereerst zegge ndat ik het heel dapper van je vind ParanoidEv .

Heb een vraagje voor navelpiercingervaringsdeskunidgen, of minder deskundigen maar mensen met gewoon, ervaring: kan je, als je een ringetje in wil, die zelf in- en uitdoen? Of heb je daar een speciale tang voor nodig? En kan je pas na de heeltijd (6 maanden) verwisselen van piercing?

Waren toch 2 vraagjes geworden .
Naja, dapper niet echt, ik verwachtte niet zoveel pijn.

Van dat balletje verschilt volgens mij per ringetje. Ik heb een ringetje wat ik met geen mogelijkheid dicht kan krijgen en ook nauwelijks open. Ook heb ik er 1 die ik er zo in en uit kan halen.
pi_26856127
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:46 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Het ging goed. Het deed enorm veel pijn, ik doe het echt nooit meer. Voornamelijk in mijn ogen deed het pijn. Ik weet niet of je al eens een grote pukkel op je neus uitgeknepen hebt, maar dat doet dus ook pijn in je ogen, maar dit was echt hard pijn.
Ik had zelf wel eerst netjes mijn neus leeggesnoten voor ik ging natuurlijk, het enige wat ze deden was gewoon met spul & wattenstaafje goed ontsmetten. Er zit nu bloed op mijn mooie roze shirtje ja.
Foto misschien vanavond. Ik moet eerst nog een mooi puntje voor waar eerst mijn ringetje zat (linker neusvleugel) en dan is alles mooi symmetrisch.
oeh. Ik sprak laatst met twee anderen die ook net een septum hadden, en die zeiden allebei dat dit de pijnlijkste piercing was die ze hadden laten zetten. Ik nam ze met een korreltje zout, maar ik herzie die mening dus.

Is de pijn een beetje te vergelijken met een flinke tik tegen je neus? (Aangezien ik dat al eens heb meegemaakt ) En zit hij erg in de weg? Als in: kan je wel lekker in je neus peuteren enzo?

Nou, ben benieuwd hoe het eruit ziet. En fijn dat je het 'even wilde delen', nu weet ik wat ik volgende maand ongeveer kan verwachten.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_26856935
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:33 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

oeh. Ik sprak laatst met twee anderen die ook net een septum hadden, en die zeiden allebei dat dit de pijnlijkste piercing was die ze hadden laten zetten. Ik nam ze met een korreltje zout, maar ik herzie die mening dus.
Nou ik kan het me best voorstellen van ze ja. Ik denk dat er een stuk minder pijnlijke plekken zijn dan daar. Ik dacht eerst dat het ook wel mee zou vallen op die plek maar nu weet ik pas hoeveel gevoel daar zit. Veel, bij mij.
quote:
Is de pijn een beetje te vergelijken met een flinke tik tegen je neus? (Aangezien ik dat al eens heb meegemaakt ) En zit hij erg in de weg? Als in: kan je wel lekker in je neus peuteren enzo?
Haha misschien had ik zelfs liever een bats gehad, ik denk dat je het ermee kan vergelijken. Het voelt als eh, en naald die door een stuk taai kogelbiefstuk moet boren. Teminste, bij mij dan.
In je neus peuren gaat uiteraard minder dan eerst. Ik zou af en toe graag lekker snuiten maar dat doe ik nu alleen nog boven de wasbak. Maar het is niet extreem hinderlijk. Ik peuter graag en het is voor mij te overleven.
quote:
Nou, ben benieuwd hoe het eruit ziet. En fijn dat je het 'even wilde delen', nu weet ik wat ik volgende maand ongeveer kan verwachten.
Nou, ik wens je alvast heel veel sterkte
  maandag 9 mei 2005 @ 17:19:43 #99
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26857772
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:08 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil allereerst zegge ndat ik het heel dapper van je vind ParanoidEv .

Heb een vraagje voor navelpiercingervaringsdeskunidgen, of minder deskundigen maar mensen met gewoon, ervaring: kan je, als je een ringetje in wil, die zelf in- en uitdoen? Of heb je daar een speciale tang voor nodig? En kan je pas na de heeltijd (6 maanden) verwisselen van piercing?

Waren toch 2 vraagjes geworden .
Ligt eraan hoe sterk jezelf bent of je een ringetje kunt openen of niet. Die van mij krijg ik echt nooit los omdat ie wat dikker is (4mm). Ik zou het advies van 6 mnd aanhouden wat betreft het wisselen van het eerste sieraad. Misschien is 6 mnd zelfs wel aan de korte kant en stoot je de nieuwe huid weer open.
Proud Powerpauper
  maandag 9 mei 2005 @ 17:55:57 #100
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_26858783
Het meisje wat mijn industrial heeft gezet zei ook al dat de septum 1 van de pijnlijkste piercings is, omdat-ie door een stuk kraakbeen heenmoet en je je dus met die piercingnaald eerst door dat kraakbeen moet worstelen
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')