Maakt mij deelgenoot van uw geheimen!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik twijfel minder dan ooit aan de betekenis van de letter P in SP.
Populisme!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maakt mij deelgenoot van uw geheimen!
Dat is de personificering van bestuurkundig Europa.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
En wat heeft dit in godsnaam met de EU te maken?!
[afbeelding]
Pejoratief! Schitterend! Ik zal het nog vaak gebruiken... bedankt.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Populisme!
Pejoratief zou ook nog kunnen.
Toch wel met betrekking op de SP, hmmm?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Pejoratief! Schitterend! Ik zal het nog vaak gebruiken... bedankt.
Paupers zijn het !quote:Op donderdag 28 april 2005 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Herstel, populisten.
De mogelijkheden zijn legio mijn beste... van links naar rechts, overdwars richting de helderste ster in het noorden, na de tweede ster rechtsaf en daarna alsmaar rechtdoor tot het ochtend wordt.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Toch wel met betrekking op de SP, hmmm?
Als je maar uit handen blijft van The Man.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De mogelijkheden zijn legio mijn beste... van links naar rechts, overdwars richting de helderste ster in het noorden, na de tweede ster rechtsaf en daarna alsmaar rechtdoor tot het ochtend wordt.
Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel.
Don't get me startedquote:Op donderdag 28 april 2005 16:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Projecten van een miljard zijn pauper, o aardige VVD'er.
Ken jij Priscilla?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als je maar uit handen blijft van The Man.
Dare to fight me, yeh liberal nice person!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Don't get me started
Dat aardige imago begint me aardig de keel uit te hangen.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dare to fight me, yeh liberal nice person!!!!!!!!
Come on!!!
Tssss, ik gooi gewoon wat lege fusten en flessen naar je toe.quote:
Iets zegt me dat liberalen die ook hebben.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tssss, ik gooi gewoon wat lege fusten en flessen naar je toe.
Een dr. die niet kan schrijven, is een grote nul.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Al was het maar uit respect voor Ronald Plasterk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |