Je zal het nog zwaar gaan krijgen als je straks moet gaan werken!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:55 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik ff rustig kan zitten, hele avond online gamen hakt er behoorlijk in.
Meer een site waar het wettelijk is vastgelegd. Iets waarmee ik ze mee om de oren kan meppen, mocht het nog eens voorkomen.quote:
Werken is ook vermoeiend...quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:56 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Je zal het nog zwaar gaan krijgen als je straks moet gaan werken!!
edit:
gezien je profiel denk ik al dat je werkt.
En ja, gamen kan vermoeiend zijn, overigens vind ik werken vermoeiender, doorgaans.
Een agent in burger moet zonder te vragen zichzelf legitimeren voor hij ook maar iets anders doet. Een agent in uniforum is verplicht om op eerste verzoek zijn ID te tonen, en als het verhaal zo is gelopen als jij zegt (en daar ga ik van uit) zat die agent fout.. Je kunt dit aankaarten bij de korpschef. Het verbalisantnummer van de agent staat op de bon die je hebt gekregen.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:47 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik zou gewoon lekker verder lopen. zolang hij geen ID heeft laten zien hoef je er niet van uit te gaan dat het een politie agent is, kan net zo goed een late carnavals vierder zijn of een andere grapjas in een politiepak.
Je had vol moeten houden en blijven vragen naar zijn ID.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ben een dagelijks krantenbezorger van het Rotterdams Dagblad. Ik bezorg altijd op de brommer, en midden in mijn wijk vandaag gaat mijn band lek. Ik ben dus al pissed genoeg omdat ik een eind met die brommer moet lopen.
Ik loop dus terug richting mijn huis, brommertje aangezet zodat het makkelijker lopen is, komt die politie langs me rijden. Ik dus een zij-straatje in om van hun gezeik af te komen, rijden ze de straat ook in, maar precies daar bezorgt een vriend van mij (ook met de brommer, maar dan zonder verzekering&certificaat).
Dus ik hem snel bellen en hij stopt ze motor en loopt richting mij, staan we daar beetje te praten, komt die politie langs ons rijden en gaat parkeren.
Dan lopen ze naar je toe (echt stoer met zijn 2en en hun boete-boekje in hun hand) en vragen ze naar mijn papieren.
Dus ik zeg netjes, dat wil ik best laten zien zodra ik uw en madame haar ID heb gezien. Meneer weigert dit en vraagt mij voor de 2de keer Papieren alstublieft? Dus ik weer; dat wil ik best laten zien zodra ik uw en madame haar ID heb gezien. Dus meneer geeft met een grote bek terug: klein ventje, als jij zo'n grote mond hebt dan kunnen wij ook andere maatregelen nemen, dus wij willen nu jou papieren zien!
Hierop zeg ik weer; noem mij geen klein ventje, ik mag dan wel niet zo groot zijn maar ik vat het op als een belediging, en ik zou graag eerst uw en madame haar ID zien voor ik mijn papieren laat zien.
Meneer dreigt mij nu te bekeuren voor het beledigen van burgelijkere blablabla. Ik laat dan toch maar mijn papieren zien en lach hem al van te voren uit dat er bij mij geen geld te halen valt. Wilt meneer ook mijn echte ID zien, en gaat zelfs bellen naar 1 of andere idioot om te vragen of het wel geldig is, en vervolgens hardop aan de telefoon zeggen: Jammer dat alles klopt, anders hadden wij weer een bonnetje kunnen uitschrijven.
Toen dacht ik van; gvd stelletje teringlijers. Dus ik zeg hardop tegen die lul: Lekker voor je sukkel, moeten jullie maar niet zo triest doen door iedereen aan te houden.
Vervolgens krijg ik een boete van ¤25 voor het uitschelden van die idioot.
Uiteindelijk ziet hij dat ik een lekke band hebt en lacht me nog eens leuk uit van; en nu met je bonnetje stukje naar huis wandelen?
Dus toen zei ik maar; vieze gore teringlijer, je moet bek houden met je achterlijke opmerkingen. Je moet niet denken dat je alles kan maken als je zo'n blauw-sukkeltje bent.
Hopla ¤25 erbij!
Mijn dag kan niet meer stuk jongens![]()
Ik weet dat het triest is dat ik ze uitscheld maar ze gaan echt te ver met hun opmerkingen.
haha daar zat ik ook nog aan te denken om dat neer te zetten grandioosquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, weet je moeder wel dat je bij de politie zit?!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:45 schreef PDOA het volgende:
[..]
Meer een site waar het wettelijk is vastgelegd. Iets waarmee ik ze mee om de oren kan meppen, mocht het nog eens voorkomen.
Memorie van toelichting bij nieuwe wet (veel paginasquote:"Op grond van artikel 2 van de Ambtsinstructie […] is de politieambtenaar die in burgerkleding optreedt, gehouden zich ongevraagd te legitimeren en de politieambtenaar in uniform legitimeert zich op verzoek daartoe."
Zonder helm zekerquote:Op woensdag 27 april 2005 16:04 schreef zhe-devilll het volgende:
Zegt die andere agent opeens!
Ik wil hem wel naar school brengen op mijn motor achterop!
Kek, dat zocht ik!quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:22 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
[..]
Memorie van toelichting bij nieuwe wet (veel paginas) http://www.identificatieplicht.nl/memorie29218
.
Waarom zou je gezeik krijgen om een lekke band?quote:Op woensdag 27 april 2005 15:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik dus een zij-straatje in om van hun gezeik af te komen
Wat is daar stoer aan?quote:Dan lopen ze naar je toe (echt stoer met zijn 2en en hun boete-boekje in hun hand)
Voor wat?quote:Meneer dreigt mij nu te bekeuren voor het beledigen van burgelijkere blablabla.
25,- Euro voor belediging voor een ambtenaar in functie. Right.quote:Toen dacht ik van; gvd stelletje teringlijers. Dus ik zeg hardop tegen die lul: Lekker voor je sukkel, moeten jullie maar niet zo triest doen door iedereen aan te houden.
Vervolgens krijg ik een boete van ¤25 voor het uitschelden van die idioot.
Je hebt een rijkelijke fantasie, knul.quote:Dus toen zei ik maar; vieze gore teringlijer, je moet bek houden met je achterlijke opmerkingen. Je moet niet denken dat je alles kan maken als je zo'n blauw-sukkeltje bent.
Hopla ¤25 erbij!
quote:Op maandag 2 mei 2005 07:38 schreef StefanP het volgende:
* StefanP vindt dat de TS groot gelijk heeft!
Stomme ambtelijke pennelikkers. Tegen jou durven ze wel, maar als Ali of Mohammed al naar ze kijkt dan schijten ze in hun broek. En natuurlijk hadden ze ook niks nuttigers te doen, moordenaars/dieven/verkrachters opsporen of zo.
Ik had ook met plezier 50 euro betaald om die klootzak uit te schelden. Helaas -of gelukkig- ben ik nooit aangehouden want ik zou echt ontploffen, ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die parasieten. Oh en zoek even uit waar hij woont en gooi 's nachts een mooie baksteen door z'n voorruit. Dat zal de hondelul wel leren.
Vroeger, 10 jaar geleden ongeveer, toen vond ik de politie top. Ik haatte mensen die zoals mij nu praatten. Toen werd ik wakker door wat onaangename gebeurtenissen, werd nog net niet de deur uitgelachen op het bureau bij aangifte, zag wat er gebeurde toen mijn broer werd neergestoken en de politie het hem moeilijker maakte dan de dader, zag ik dat het niets meer is dan een verkapt filiaal van de belastingdienst. Laffe lui zijn het. De enige agent die ik ken is 5 jaar geleden al gestopt, hij walgde er zelf van en werkt nu ergens anders bij de gemeente.politie, smerige vvd'ers (je weet wel welke 3-letter combinatie ik bedoel)
Degene met de kleine piemel hier is MeneerMuis.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:48 schreef buzzer het volgende:
die agent heeft vast een kleine piemel....
Behalve natuurlijk als ze JOU controleren... want dan doen ze niks nuttigs...quote:Ik heb laatste tijd steeds minder respect voor de politie omdat ze gewoonweg op geld zitten te jagen, en ik heb liever dat ze wat aan de veiligheid doen.
Zul je ook niet vinden.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef longinus het volgende:
Maar een voorbeeld van hoe een politielegitimatie eruit moet zien heb ik nog niet gevonden..
En hoe komen we dan ooit te weten of een agent echt is of een terrorist in politiepakkiequote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:50 schreef Snol1ner het volgende:
gast, je gaat meteen de bijdehante stoere geezer uithangen tegenover een agent?Das toch vragen om gezeur,.. begrijp je het dan echt niet?
Hmm. Niet echt nuttig hoor. Nou weten wij burgers ook niet hoe het er precies uit moet zien, dus als we een nep-id zien die op deze foto lijkt kunnen we nog steeds niet zien dat 'ie nep is.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef Sphere het volgende:
[afbeelding]
Zo dan. Niet echt heel duidelijk, maar dat heeft men met opzet gedaan, om namaak (dmv print) te voorkomen. Heb je iig een idee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |