abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2005 @ 00:56:09 #201
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_26586592
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:55 schreef Woodbridge het volgende:

[..]

Ik ben juist blij dat ik ff rustig kan zitten, hele avond online gamen hakt er behoorlijk in.
Je zal het nog zwaar gaan krijgen als je straks moet gaan werken! !

edit:
gezien je profiel denk ik al dat je werkt.
En ja, gamen kan vermoeiend zijn, overigens vind ik werken vermoeiender, doorgaans.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  vrijdag 29 april 2005 @ 01:01:37 #202
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_26586661
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:29:32 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_26586764
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 29 april 2005 @ 01:14:56 #204
14677 Fegisje
I love America
pi_26586857
Ik hou van de politie. Ze kunnen niet streng genoeg optreden tegen debiele krantebezorgers met lekke bandjes zoals jij. 50 euro sukkel! en ik vond je echt wel stoer
I Love America
pi_26587273
quote:
Meer een site waar het wettelijk is vastgelegd. Iets waarmee ik ze mee om de oren kan meppen, mocht het nog eens voorkomen.
  vrijdag 29 april 2005 @ 02:47:29 #206
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_26588035
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:56 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Je zal het nog zwaar gaan krijgen als je straks moet gaan werken! !

edit:
gezien je profiel denk ik al dat je werkt.
En ja, gamen kan vermoeiend zijn, overigens vind ik werken vermoeiender, doorgaans.
Werken is ook vermoeiend...
Gelukkig morgen niet werken
Maar na een paar uur voor dood op de bank te hebben gelegen sleur ik mijn loge lijf toch maar ff de trap op richting bed.
pi_26590115
Damn, wat een boel verhalen over zielige politie-acties zeg. Precies wat we konden verwachten van zo'n onzinnige wet natuurlijk. Dan kun je toch beter de Duitse politie hebben, vorige week werd ik een paar honderd meter na de grens aangehouden. Hij wilde mijn ID zien, maar die had ik natuurlijk niet bij me. Nadat ik vertelde waar ik vandaan kwam, waar ik heen ging en dat ik geen drugs bij me had mocht ik doorfietsen.

Of hebben ze in Duitsland geen identiteits-plicht?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  vrijdag 29 april 2005 @ 11:17:10 #208
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_26592285
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:47 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ik zou gewoon lekker verder lopen. zolang hij geen ID heeft laten zien hoef je er niet van uit te gaan dat het een politie agent is, kan net zo goed een late carnavals vierder zijn of een andere grapjas in een politiepak.
Een agent in burger moet zonder te vragen zichzelf legitimeren voor hij ook maar iets anders doet. Een agent in uniforum is verplicht om op eerste verzoek zijn ID te tonen, en als het verhaal zo is gelopen als jij zegt (en daar ga ik van uit) zat die agent fout.. Je kunt dit aankaarten bij de korpschef. Het verbalisantnummer van de agent staat op de bon die je hebt gekregen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_26594420
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ben een dagelijks krantenbezorger van het Rotterdams Dagblad. Ik bezorg altijd op de brommer, en midden in mijn wijk vandaag gaat mijn band lek. Ik ben dus al pissed genoeg omdat ik een eind met die brommer moet lopen.

Ik loop dus terug richting mijn huis, brommertje aangezet zodat het makkelijker lopen is, komt die politie langs me rijden. Ik dus een zij-straatje in om van hun gezeik af te komen, rijden ze de straat ook in, maar precies daar bezorgt een vriend van mij (ook met de brommer, maar dan zonder verzekering&certificaat).
Dus ik hem snel bellen en hij stopt ze motor en loopt richting mij, staan we daar beetje te praten, komt die politie langs ons rijden en gaat parkeren.
Dan lopen ze naar je toe (echt stoer met zijn 2en en hun boete-boekje in hun hand) en vragen ze naar mijn papieren.

Dus ik zeg netjes, dat wil ik best laten zien zodra ik uw en madame haar ID heb gezien. Meneer weigert dit en vraagt mij voor de 2de keer Papieren alstublieft? Dus ik weer; dat wil ik best laten zien zodra ik uw en madame haar ID heb gezien. Dus meneer geeft met een grote bek terug: klein ventje, als jij zo'n grote mond hebt dan kunnen wij ook andere maatregelen nemen, dus wij willen nu jou papieren zien!
Hierop zeg ik weer; noem mij geen klein ventje, ik mag dan wel niet zo groot zijn maar ik vat het op als een belediging, en ik zou graag eerst uw en madame haar ID zien voor ik mijn papieren laat zien.
Meneer dreigt mij nu te bekeuren voor het beledigen van burgelijkere blablabla. Ik laat dan toch maar mijn papieren zien en lach hem al van te voren uit dat er bij mij geen geld te halen valt. Wilt meneer ook mijn echte ID zien, en gaat zelfs bellen naar 1 of andere idioot om te vragen of het wel geldig is, en vervolgens hardop aan de telefoon zeggen: Jammer dat alles klopt, anders hadden wij weer een bonnetje kunnen uitschrijven.
Toen dacht ik van; gvd stelletje teringlijers. Dus ik zeg hardop tegen die lul: Lekker voor je sukkel, moeten jullie maar niet zo triest doen door iedereen aan te houden.
Vervolgens krijg ik een boete van ¤25 voor het uitschelden van die idioot.
Uiteindelijk ziet hij dat ik een lekke band hebt en lacht me nog eens leuk uit van; en nu met je bonnetje stukje naar huis wandelen?
Dus toen zei ik maar; vieze gore teringlijer, je moet bek houden met je achterlijke opmerkingen. Je moet niet denken dat je alles kan maken als je zo'n blauw-sukkeltje bent.
Hopla ¤25 erbij!

Mijn dag kan niet meer stuk jongens

Ik weet dat het triest is dat ik ze uitscheld maar ze gaan echt te ver met hun opmerkingen.
Je had vol moeten houden en blijven vragen naar zijn ID.
Als hij die niet laat zien hoef jij dat ook niet, enfin dat wist je zelf ook wel.
Wanneer je zijn ID hebt gezien en je weet wat zijn nummer is, en hij gaat over de schreef, dan kan je dit melden bij zijn station aan zijn chef.
Doet hij dat niet en jij laat je ID ook niet zien dan moet hij jouw mee nemen naar het bureau... alwaar je alsnog kan verklaren zelf ook geen ID van de agent gezien te hebben en daar alsnog een klacht indienen.

Een neef van me is ook een wout (eikel!), van hem weet ik dat met die klachten meestal wel wat gedaan wordt.
Hij heeft zelf al een paar keer zichzelf moeten verantwoorden (vanwege agresief gedrag) bij zijn chef.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_26604624
een echte vent, een echte vent een echte vent word geen agent
  vrijdag 29 april 2005 @ 19:18:10 #211
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_26604894
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:29:33 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_26604933
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:18 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zeg, weet je moeder wel dat je bij de politie zit?!
haha daar zat ik ook nog aan te denken om dat neer te zetten grandioos
  vrijdag 29 april 2005 @ 19:22:50 #213
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_26605015
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 01:45 schreef PDOA het volgende:

[..]

Meer een site waar het wettelijk is vastgelegd. Iets waarmee ik ze mee om de oren kan meppen, mocht het nog eens voorkomen.
quote:
"Op grond van artikel 2 van de Ambtsinstructie […] is de politieambtenaar die in burgerkleding optreedt, gehouden zich ongevraagd te legitimeren en de politieambtenaar in uniform legitimeert zich op verzoek daartoe."
Memorie van toelichting bij nieuwe wet (veel paginas ) http://www.identificatieplicht.nl/memorie29218

.
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
  vrijdag 29 april 2005 @ 22:39:36 #214
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_26609344
Ik zou ook eerst om hun legitimatie vragen als ze de mijne willen zien. En ik zou mijn poot stijf houden.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_26609787
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:04 schreef zhe-devilll het volgende:

Zegt die andere agent opeens!
Ik wil hem wel naar school brengen op mijn motor achterop!
Zonder helm zeker
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:23:02 #216
67670 Skv
Cynist.
pi_26611556
-edit- ik dacht tog echt dat ik op een ander topic repliede
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_26611925
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:22 schreef Ondergrond het volgende:

[..]

[..]

Memorie van toelichting bij nieuwe wet (veel paginas ) http://www.identificatieplicht.nl/memorie29218

.
Kek, dat zocht ik!
pi_26612449
als je ze dan toch beledigd, zeg dan iets wat ze echt treft, en niet van dat standaard debiele gescheld

maargoed, je mag ze idd als niet-politie beschouwen als hun hun ID niet getoond hebben op verzoek, dus dan mag schelden tegen ze ook, dus als het goed is hoef je niet te betalen
pi_26615918
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik dus een zij-straatje in om van hun gezeik af te komen
Waarom zou je gezeik krijgen om een lekke band?
quote:
Dan lopen ze naar je toe (echt stoer met zijn 2en en hun boete-boekje in hun hand)
Wat is daar stoer aan?
quote:
Meneer dreigt mij nu te bekeuren voor het beledigen van burgelijkere blablabla.
Voor wat?
quote:
Toen dacht ik van; gvd stelletje teringlijers. Dus ik zeg hardop tegen die lul: Lekker voor je sukkel, moeten jullie maar niet zo triest doen door iedereen aan te houden.
Vervolgens krijg ik een boete van ¤25 voor het uitschelden van die idioot.
25,- Euro voor belediging voor een ambtenaar in functie. Right.
Het standaard schikkingsvoorstel daarvoor is 250,- euro. Jammer joh.
quote:
Dus toen zei ik maar; vieze gore teringlijer, je moet bek houden met je achterlijke opmerkingen. Je moet niet denken dat je alles kan maken als je zo'n blauw-sukkeltje bent.
Hopla ¤25 erbij!
Je hebt een rijkelijke fantasie, knul.

pi_26634820
Meneermuis:

Je had iets slimmer moeten zijn. Je had nl. een ijzersterke troef.
De politie is VERPLICHT om hun ID's te laten zien als jij er om vraagt.
Dus naar het politiebureau, klacht indienen ( kenteken van de politiewagen opschrijven bijv.)
Dan krijgen ze echt wel op hun klote.

Nooit schelden naar die lui, dan krijg je idd boetes. Gewoon terugpakken op hun eigen regels.

Misschien voor de volgende keer?
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  maandag 2 mei 2005 @ 07:38:09 #221
46960 StefanP
polemicist
pi_26657790
* StefanP vindt dat de TS groot gelijk heeft!

Stomme ambtelijke pennelikkers. Tegen jou durven ze wel, maar als Ali of Mohammed al naar ze kijkt dan schijten ze in hun broek. En natuurlijk hadden ze ook niks nuttigers te doen, moordenaars/dieven/verkrachters opsporen of zo.

Ik had ook met plezier 50 euro betaald om die klootzak uit te schelden. Helaas -of gelukkig- ben ik nooit aangehouden want ik zou echt ontploffen, ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die parasieten. Oh en zoek even uit waar hij woont en gooi 's nachts een mooie baksteen door z'n voorruit. Dat zal de hondelul wel leren.

Vroeger, 10 jaar geleden ongeveer, toen vond ik de politie top. Ik haatte mensen die zoals mij nu praatten. Toen werd ik wakker door wat onaangename gebeurtenissen, werd nog net niet de deur uitgelachen op het bureau bij aangifte, zag wat er gebeurde toen mijn broer werd neergestoken en de politie het hem moeilijker maakte dan de dader, zag ik dat het niets meer is dan een verkapt filiaal van de belastingdienst. Laffe lui zijn het. De enige agent die ik ken is 5 jaar geleden al gestopt, hij walgde er zelf van en werkt nu ergens anders bij de gemeente.

politie, smerige xxx'ers (je weet wel welke 3-letter combinatie ik bedoel)
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_26659272
Wat een frustratie zeg.
pi_26659543
quote:
Op maandag 2 mei 2005 07:38 schreef StefanP het volgende:
* StefanP vindt dat de TS groot gelijk heeft!

Stomme ambtelijke pennelikkers. Tegen jou durven ze wel, maar als Ali of Mohammed al naar ze kijkt dan schijten ze in hun broek. En natuurlijk hadden ze ook niks nuttigers te doen, moordenaars/dieven/verkrachters opsporen of zo.

Ik had ook met plezier 50 euro betaald om die klootzak uit te schelden. Helaas -of gelukkig- ben ik nooit aangehouden want ik zou echt ontploffen, ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die parasieten. Oh en zoek even uit waar hij woont en gooi 's nachts een mooie baksteen door z'n voorruit. Dat zal de hondelul wel leren.

Vroeger, 10 jaar geleden ongeveer, toen vond ik de politie top. Ik haatte mensen die zoals mij nu praatten. Toen werd ik wakker door wat onaangename gebeurtenissen, werd nog net niet de deur uitgelachen op het bureau bij aangifte, zag wat er gebeurde toen mijn broer werd neergestoken en de politie het hem moeilijker maakte dan de dader, zag ik dat het niets meer is dan een verkapt filiaal van de belastingdienst. Laffe lui zijn het. De enige agent die ik ken is 5 jaar geleden al gestopt, hij walgde er zelf van en werkt nu ergens anders bij de gemeente.

politie, smerige vvd'ers (je weet wel welke 3-letter combinatie ik bedoel)
  maandag 2 mei 2005 @ 10:38:23 #224
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_26660128
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:48 schreef buzzer het volgende:
die agent heeft vast een kleine piemel....
Degene met de kleine piemel hier is MeneerMuis.
En ja, agenten moeten zich legitimeren, maar niet op het moment dat het jouw uitkomt...
Echte diehards gebruiken postduiven
  maandag 2 mei 2005 @ 10:44:20 #225
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_26660291
quote:
Ik heb laatste tijd steeds minder respect voor de politie omdat ze gewoonweg op geld zitten te jagen, en ik heb liever dat ze wat aan de veiligheid doen.
Behalve natuurlijk als ze JOU controleren... want dan doen ze niks nuttigs...
grow up.
Echte diehards gebruiken postduiven
  maandag 2 mei 2005 @ 11:13:24 #226
90400 longinus
Hollander
pi_26660973
Ik loop even te googelen met "legitimatie agent " en wat je dan tegenkomt
Zoals de opmerking: een agent is een flitspaal op 2 benen.
Maar een voorbeeld van hoe een politielegitimatie eruit moet zien heb ik nog niet gevonden..
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_26661107
quote:
Op maandag 2 mei 2005 11:13 schreef longinus het volgende:

Maar een voorbeeld van hoe een politielegitimatie eruit moet zien heb ik nog niet gevonden..
Zul je ook niet vinden.
  maandag 2 mei 2005 @ 11:19:32 #228
90400 longinus
Hollander
pi_26661180
quote:
Op maandag 2 mei 2005 11:17 schreef Sphere het volgende:

[..]

Zul je ook niet vinden.
En hoe komen we dan ooit te weten of een agent echt is of een terrorist in politiepakkie
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_26662832

Zo dan. Niet echt heel duidelijk, maar dat heeft men met opzet gedaan, om namaak (dmv print) te voorkomen. Heb je iig een idee.

Over de foto zit een hologram.

Dat leren mapje met metalen logo is trouwens een optie. Veel hebben hem gewoon in de portemonee zitten.
pi_26663393
@TS.
Beldigen van burgelijke blablabla? Als je zoiets meemaakt weet je heus wel dat de agent "Belediging van ambtenaar in functie" zei, en dus niet "burgeRlijk" oid zei. Ik vind het ook erg ongeloofwaardig dat ze je een boete van 25 euro geven, terwijl ze tot 250 euro boete kunnen geven voor het beledigen van ambtenaar in functie. Het verhaal lijkt mij dus erg sterk. Heb je trouwens geen prentje meegekregen van het proces-verbaal? Meestal staat daar de naam van de agent op die het geval behandelde.
  maandag 2 mei 2005 @ 17:05:46 #231
64781 bonke
pipo koeie
pi_26669679
dat zal wel met de leeftijd te maken hebben
een volwassene die zal gaan schelden krijgt waarschijnlijk die 250 euro boete
maar iemand die een krantenwijkie loopt heeft natuurlijk niet zoveel te makken

het niet kunnen legitimeren leverd voor een volwassen persoon ook meer op dan voor en tiener
pies on joe toe
pi_37567152
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:50 schreef Snol1ner het volgende:
gast, je gaat meteen de bijdehante stoere geezer uithangen tegenover een agent? Das toch vragen om gezeur,.. begrijp je het dan echt niet?
pi_37567233
quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef Sphere het volgende:
[afbeelding]

Zo dan. Niet echt heel duidelijk, maar dat heeft men met opzet gedaan, om namaak (dmv print) te voorkomen. Heb je iig een idee.
Hmm. Niet echt nuttig hoor. Nou weten wij burgers ook niet hoe het er precies uit moet zien, dus als we een nep-id zien die op deze foto lijkt kunnen we nog steeds niet zien dat 'ie nep is.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')