Ik ben een dagelijks krantenbezorger van het Rotterdams Dagblad. Ik bezorg altijd op de brommer, en midden in mijn wijk vandaag gaat mijn band lek. Ik ben dus al pissed genoeg omdat ik een eind met die brommer moet lopen.
Ik loop dus terug richting mijn huis, brommertje aangezet zodat het makkelijker lopen is, komt die politie langs me rijden. Ik dus een zij-straatje in om van hun gezeik af te komen, rijden ze de straat ook in, maar precies daar bezorgt een vriend van mij (ook met de brommer, maar dan zonder verzekering&certificaat).
Dus ik hem snel bellen en hij stopt ze motor en loopt richting mij, staan we daar beetje te praten, komt die politie langs ons rijden en gaat parkeren.
Dan lopen ze naar je toe (echt stoer met zijn 2en en hun boete-boekje in hun hand) en vragen ze naar mijn papieren.
Dus ik zeg netjes, dat wil ik best laten zien zodra ik uw en madame haar ID heb gezien. Meneer weigert dit en vraagt mij voor de 2de keer Papieren alstublieft? Dus ik weer; dat wil ik best laten zien zodra ik uw en madame haar ID heb gezien. Dus meneer geeft met een grote bek terug: klein ventje, als jij zo'n grote mond hebt dan kunnen wij ook andere maatregelen nemen, dus wij willen nu jou papieren zien!
Hierop zeg ik weer; noem mij geen klein ventje, ik mag dan wel niet zo groot zijn maar ik vat het op als een belediging, en ik zou graag eerst uw en madame haar ID zien voor ik mijn papieren laat zien.
Meneer dreigt mij nu te bekeuren voor het beledigen van burgelijkere blablabla. Ik laat dan toch maar mijn papieren zien en lach hem al van te voren uit dat er bij mij geen geld te halen valt. Wilt meneer ook mijn echte ID zien, en gaat zelfs bellen naar 1 of andere idioot om te vragen of het wel geldig is, en vervolgens hardop aan de telefoon zeggen: Jammer dat alles klopt, anders hadden wij weer een bonnetje kunnen uitschrijven.
Toen dacht ik van; gvd stelletje teringlijers. Dus ik zeg hardop tegen die lul: Lekker voor je sukkel, moeten jullie maar niet zo triest doen door iedereen aan te houden.
Vervolgens krijg ik een boete van ¤25 voor het uitschelden van die idioot.
Uiteindelijk ziet hij dat ik een lekke band hebt en lacht me nog eens leuk uit van; en nu met je bonnetje stukje naar huis wandelen?
Dus toen zei ik maar; vieze gore teringlijer, je moet bek houden met je achterlijke opmerkingen. Je moet niet denken dat je alles kan maken als je zo'n blauw-sukkeltje bent.
Hopla ¤25 erbij!
Mijn dag kan niet meer stuk jongens
Ik weet dat het triest is dat ik ze uitscheld maar ze gaan echt te ver met hun opmerkingen.