Ja, dat bedoel ik. Bij de miniplaybackshow was ik ook nog zo jong dat ik dacht dat ze zich razendsnel om konden kleden...quote:Op woensdag 27 april 2005 18:35 schreef Murray het volgende:
[..]
Niet.
Dat keek ik ook altijd.
Hmja, ik had al wel door dat dat gemonteerd was, dat wel.
Herman Finkers grappenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:59 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Ja, hij blijft leuk.![]()
In het verleden zijn er ook al twee topics geweest met uitspraken van hem, echt hilarisch om weer eens door te lezen...![]()
Deel 1
Deel 2
Stop dan maar weer met langzaam realiseren, want het is wel een type ovenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:25 schreef wonderer het volgende:
Ik begin me langzaam te realiseren dat hoogovens een naam is en niet een type oven...
quote:hoogoven
hoog-oven (niet: hoogo-ven)
de (m.)
1 loodrecht opgetrokken smeltoven voor de bereiding van ijzer uit ijzererts
Toen mijn moeder net mijn zus had (nu zo'n 38 jaar geleden) had ze een vriendin die zwanger was.quote:Op donderdag 28 april 2005 05:53 schreef XTracer het volgende:
Ik heb dus altijd gedacht dat navels dicht-gehecht werden. Eigenlijk tot de geboorte van mijn dochteren dat is 4 maanden terug (ben 25).
Oops.
Ow. Maar "Koninklijke Hoogovens" klinkt zo ... alsof het een naam is. Zonder lidwoord enzo... maar ja, nou weet ik het dan in ieder geval zeker. Dank jequote:Op donderdag 28 april 2005 09:36 schreef Frollo het volgende:
[..]
Stop dan maar weer met langzaam realiseren, want het is wel een type oven
Uit de Elektronische Van Dale v1.4, 2004:
[..]
Het is óók de naam van het bedrijfquote:Op donderdag 28 april 2005 11:07 schreef wonderer het volgende:
Ow. Maar "Koninklijke Hoogovens" klinkt zo ... alsof het een naam is. Zonder lidwoord enzo... maar ja, nou weet ik het dan in ieder geval zeker. Dank je
Ik heb een tijdje gedacht dat er werkelijk af en toe een schip met dubbeltjes voorbijkwam varen.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:21 schreef I_will_be_heard het volgende:
Zijn moeder tegen hem: "Het geld groeit me niet op mijn rug". Daarop antwoorde ik dat mijn ouders "gewoon altijd geld uit de muur konden halen, dus dat geld niks uitmaakte". Toen schoot zijn moeder in de lach, en werd mij uitgelegd dat je niet zomaar oneindig veel geld "uit een muur" kon halen.![]()
Ken je Parmaham welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:14 schreef 18konijn het volgende:
Ik ben er pas vanochtend achter gekomen dat Parmezaans afgeleid is van Parma. Ik heb het woord nooit met die stad in verband gebracht.
Bedankt voor het laten kletteren van mijn Tatort kwartje!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Pas na twee jaar Duits viel bij mij het kwartje dat Tatort niet ta-tort, maar tat-ort was, en wat het betekende.
ik kwam daar ook pas achter toen we in de derde bij natuur/scheikunde het hoofdstuk over moleculen en atomen behandeldenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:48 schreef raphidae het volgende:
Ik heb echt tot in de brugklas gedacht dat een molecuul een monecuul was
Van diezelfde tunnel wist ik als kind dat er een kanaal overheen liep. Alleen dacht ik dat dat kanaal er in de lengterichting bovenop lag, m.a.w. dat het kanaal net zo lang en breed was als de tunnel zelf.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:44 schreef Frollo het volgende:
Als we naar m'n oom en tante in Heerhugowaard gingen, moesten we door de 'grote tunnel' (de Velsertunnel onder het Noordzeekanaal door).
Wtf...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:53 schreef marchien het volgende:
[..]
Toen mijn moeder net mijn zus had (nu zo'n 38 jaar geleden) had ze een vriendin die zwanger was.
Een week voor de geboorte heeft mijn moeder haar vriendin maar even verteld dat haar baby niet uit haar navel ging komen.
Een andere vriendin, omstreeks dezelfde tijd kwam bij mijn mamma uithuilen dat ze maar niet zwanger werd. En ze sliepen toch echt in hetzelfde bed, netjes kaarsrecht naast elkaar![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 03:02 schreef Jeff89 het volgende:
Dan is dit dus iets wat ik pas jaren later begreep...
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:48 schreef raphidae het volgende:
Ik heb echt tot in de brugklas gedacht dat een molecuul een monecuul was
Niet toevallig het tweelingbroertje van een oude vriend van me?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:55 schreef Nepthys het volgende:
ik kwam daar ook pas achter toen we in de derde bij natuur/scheikunde het hoofdstuk over moleculen en atomen behandelden
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:11 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog zo'n paar die je weleens hoort:
pampier
rontonde
gaspendaal![]()
![]()
Spijkernisse![]()
![]()
![]()