Altijd een hele schrik.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ik poste net ook nog in het oude topic, maar er was weer een database probleem.
Lees net een topic elders klik, niet te geloven.![]()
En moeders maakt het naar omstandigheden goed, heeft een heftig autoongeluk gehad, maar kan met een weekje wel weer normaal lopen denk ik. Psychologisch duurt het ff iets langer denk ik.
Wat?! Jij bent gekquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:44 schreef Makster het volgende:
5 to
Italianen aan het gas en dan vooral die gore Cartouzo (ozo iets) ben je topsprter heb je een FUCKING BAARD![]()
Echt Italianen, de goorste van allemaal....
Pimping mother fucker for realquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:50 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
Wat?! Jij bent gekJuist door die baard is hij topsporter
quote:
quote:
gezien + veranderdquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Naja, ik ga pittenWederom een half uur later dan geplanned
Stinkie, kan je even je OP wijzigen naar deze hiero --> http://www.groothoofdje.nl/reet/FokMC/OP.txt Anders gaat het de volgende keer weer fout. Dat Fok!MCers niet kunnen tellen weten Tjabbo en ThaFreak trouwens al
Is de zoveelste keer dat het gebeurd
Ze was een beetje rusteloos en is zondagochtend om 6:00 gaan autorijden, zag een auto op een voorrangsweg van links niet aankomen en is er vol opgeknalt in Spijkenisse.quote:
Mooi teffusquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze was een beetje rusteloos en is zondagochtend om 6:00 gaan autorijden, zag een auto op een voorrangsweg van links niet aankomen en is er vol opgeknalt in Spijkenisse.![]()
Normaal is er om die tijd geen hond op straat.![]()
Mijn vader had rond tien uur een aantal agenten aan de deur die het nieuws kwamen brengen.
Hij lag nog lekker te pitten en had haar nog niet eens gemist.
De beide auto's zijn total loss, en alle betrokkenen zijn met de schrik vrijgekomen, de andere bestuurder wat beter dan mijn moeder. Maar wel positief dat ze geen slachtoffers gemaakt heeft.![]()
Ze heeft het nu wel zwaar met haar rollatertje..
Cy Later.
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:31 schreef Makster het volgende:
Ben ook pitten, heb ook eindelijk bericht uit Duitsland voor de 320 mm braking remschijf en aangepaste achterveer![]()
Toffe bike man. Super Bling Blingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |