quote:
Ik ga, met een stapeltje mensen uit FOTquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:36 schreef sp3c het volgende:
w000t
gaat er nog iemand naar de klu open dag dit jaar?
ik zit te denken zaterdag te gaan
Jawel, bv op bruiloften in Servie/Turkije/Albanie etc komt het weleens voor dat iemand zo de pijp uitgaat.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:24 schreef Wuder het volgende:
Ik zat gisternacht in mijn bed te denken:
Soldaten schieten wel eens kogels in de lucht (recht of schuin). Die kogels komen natuurlijk weer naar beneden, maar verwonden/doden ze wel mensen?
wij hebben dat met natuurkunde weleens berekend is helemaal niet moeilijk de kogel komt bijna net zo hard terug als dat hij omhoog geschoten isquote:Op maandag 20 juni 2005 16:24 schreef Wuder het volgende:
Ik zat gisternacht in mijn bed te denken:
Soldaten schieten wel eens kogels in de lucht (recht of schuin). Die kogels komen natuurlijk weer naar beneden, maar verwonden/doden ze wel mensen?
Dus als je in een grootschalige oorlog meevecht (zoals WW2), was de kans groot dat je tijdens een sigaretje roken buiten, opeens door een verdwaalde kogel uit de lucht neergeschoten werd?
Dit klinkt wel interessant, maar bv op tv, al die mensen die in de lucht schieten... en daarna gaan ze zeiken dat er zoveel burgers omgekomen zijn? (Misschien daarom dat een helm zo handig is.. kun je de neerploffende kogels koppen)quote:Op maandag 20 juni 2005 19:04 schreef sp3c het volgende:
je moet gewoon niet recht in de lucht of in de rondte schieten
het leger werkt met vuurlijnen iedereen heeft zo zijn eigen gebied waarin hij doelen kan bestoken zonder dat er bevriendelijke troepen in rondwandelen
neem bv een loopgraaf, iedereen schiet naar voren omdat aan de voorkan als het goed is niemand loopt die je kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |