Ja maar star trek zuigt, Star wars niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar volgens mij was het niet het serieuze programma dat "The Science of Star Trek" was.
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:41 schreef Xrenity het volgende:
Ach het was wel aardigDomme grapjes van C3P0 enzo...
En de Shaolin Monks waren wel leuk om te zienEvenals die robots. Sommige dingen waren echter 'minder interessant'.
en wat is er dan zoveel op AI gebied gevorderd.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:52 schreef shilizous_88 het volgende:
Jet was inderdaad flinke promotie, maar ik was me er niet van bewust dat de artificial intelligence al zo ver gevorderd was, dus er wel iets van opgestoken.
Don't start that.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:39 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ja maar star trek zuigt, Star wars niet.
Verkapt (en vermoeiend) Amerika-bash-topicquote:Op zondag 19 juni 2005 20:15 schreef Pumatje het volgende:
Nou ik dus vol hoop en nieuwsgierigheid denkend aan TIe-Fighters en Blaster pistols etc weet ik het kijken naar Sience of star wars ( wat nu draait ( 20-6-2005 ) is het gvd gewoon promotie materiaal voor het walgelijke Amerikaanse leger![]()
WAt een fukzooi![]()
Riiiight.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:58 schreef watchers het volgende:
[..]
En zou dat wellicht iets te maken kunnen hebben met het feit dat het Amerikaanse leger qua ontwikkelingen op dit gebied het meeste vooruit loopt op deze planeet?
daar heb je hem weer met zijn russische troep.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:45 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Riiiight.
Amerika dus echt niet technolisch het verste he![]()
maar dit is wel voer voor een ander topic.
Maar wanneer word alles herhaald, ik had hem afgezet bij Weapons war etc.
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
daar heb je hem weer met zijn russische troep.
ok niet op alle gebieden maar wal op 9 van de 10
wtfquote:Op maandag 20 juni 2005 18:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
![]()
Nee ook niet 9 van de 10.
en ik heb het niet eens over russische kwaliteiten.
Jij met je beperkte zicht bent niet in staat een fatsoenlijke discussie te voeren, blijkt ongeveer uit alle discussies.
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je kunt het ook gewoon aanvaarden dat de VS op militair gebied nu eenmaal de beste is
Voor iemand die liever had gehad dat de Sovjet Unie de Koude oorlog had gewonnen -las ik in een ander topic- zal het wel even pijn doen, maar ja, we kunnen wel gevoegelijk zeggen dat de VS op militair-technologisch gebied voorop loopt. Niet zo vreemd, aangezien ze veruit het meeste geld te besteden hebben. Rusland zal vast ook wel leuke speledingen hebben, maar het is ook wat moeilijker een leuke docu daarover te maken, aangezien ze dat waarschijnlijk liever voor zichzelf houden.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:45 schreef Pumatje het volgende:
Riiiight.
Amerika dus echt niet technolisch het verste he![]()
maar dit is wel voer voor een ander topic.
Maar wanneer word alles herhaald, ik had hem afgezet bij Weapons war etc.
optie 2 denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Weet iemand toevallig of Science of Star Wars: Space cowboys wordt herhaald? Of gaat Discovery alles de gehele maand eindeloos herhalen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |