abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2005 @ 20:15:16 #1
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_28069933
Nou ik dus vol hoop en nieuwsgierigheid denkend aan TIe-Fighters en Blaster pistols etc weet ik het kijken naar Sience of star wars ( wat nu draait ( 20-6-2005 ) is het gvd gewoon promotie materiaal voor het walgelijke Amerikaanse leger

WAt een fukzooi
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_28072182
ik heb een paar minuten gezien, de rest opgenomen.... maar wat ik zag was inderdaad in de trend van "kijk we hebben nu ook al robots die voor ons vechten", gevolgd door fimpjes van tanks, spionage vliegtuigjes, bombardementen, e.d.....

Niet wat ik verwachte inderdaad :-(
  maandag 20 juni 2005 @ 08:36:57 #3
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_28080250
Ja joh, en ze Durfden zelfs R2d2 te vergelijken met een op afstand bestuurbaar wagentje, er is totaal niets 'robot' achtig's aan dat hele ding maargoed.

Hadden ze het zoooo spannend gemaakt met die presentatie, sience of star wars blablabla, krijgen we dit..

en die AT-AT's dan, en Tie fighters, en Interceptors, en wookies en mamaaa
pi_28080425
Ik had het willen kijken maar ik ben het vergeten. Niks om over te treuren geloof ik.
  maandag 20 juni 2005 @ 11:59:46 #5
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_28084716
Nee echt, je hebt NIIIIETS gemist.

Ik verwachtte echt dat ze alles in star wars een beetje wetenschappelijk wilde verklaren met een bepaalde kern van waarheid en dergelijke. Maar echt niets daarvan

Het was 100% vol promotie van het Amerikaanse leger, met het warrior suit, en laser spelletjes van het leger werden vergeleken met een scene uit A new Hope, duurde ook 4 minuten.

pi_28084754
Nou, joepie.
  maandag 20 juni 2005 @ 12:18:39 #7
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_28085238
ja , ik vind het ook zwaar zuur van george Lucas want hij heeft hier wel een handje in gehad uiteraard. Oooh ik ken geen land zo erg als Amerika die op zo'n manier alles bespeeld.
  maandag 20 juni 2005 @ 12:50:41 #8
67089 Gillingham
The horror...
pi_28086233
Na een spotje hierover te hebben gezien was mijn interesse ook wel gewekt. Maar na het horen van de reacties hier ben ik maar al te blij dat ik het totaal was vergeten. Walgelijk.
What's it going to be then, eh?
pi_28086866
zwaar tegenvalend
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 20 juni 2005 @ 13:12:47 #10
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_28086872
het was promotie materiaal voor de "geavanceerde" apperatuur van de oorlog in Afghanistan en Iraq. Beetje verkapt, maar veel te duidelijk. Tunnels verkennen etc.

Oja, als je altijd alles wilde weten over Shaolin monniken had je ook moeten kijken, 2 minuten gepraat over "the force" en hops, half uur lang durende docu van Shaolin monks ertussen.
pi_28086887
Star Wars was gewoon een lokkertje zodat meer kinders naar dit programma keken, verder was de link ver te zoeken. Ja en Anthony Daniels moest wat te doen hebben natuurlijk.

Overigens vond ik die bijna-menselijke robots wel erg mooi. Die mensachtige die aan de buitenkant van het Intl. Space Station hangt kende ik niet eens. Vooral die handen waren erg goed. Het is bijna een extra crewmember.
  maandag 20 juni 2005 @ 13:22:44 #12
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28087142
Ik heb het niet gezien, maar volgens mij was het niet het serieuze programma dat "The Science of Star Trek" was.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 20 juni 2005 @ 13:39:28 #13
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_28087699
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar volgens mij was het niet het serieuze programma dat "The Science of Star Trek" was.
Ja maar star trek zuigt, Star wars niet.
pi_28087758
Ach het was wel aardig Domme grapjes van C3P0 enzo...

En de Shaolin Monks waren wel leuk om te zien Evenals die robots. Sommige dingen waren echter 'minder interessant'.
  maandag 20 juni 2005 @ 13:48:08 #15
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_28087973
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:41 schreef Xrenity het volgende:
Ach het was wel aardig Domme grapjes van C3P0 enzo...

En de Shaolin Monks waren wel leuk om te zien Evenals die robots. Sommige dingen waren echter 'minder interessant'.
pi_28088100
Jet was inderdaad flinke promotie, maar ik was me er niet van bewust dat de artificial intelligence al zo ver gevorderd was, dus er wel iets van opgestoken.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  maandag 20 juni 2005 @ 14:16:41 #17
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_28088828
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:52 schreef shilizous_88 het volgende:
Jet was inderdaad flinke promotie, maar ik was me er niet van bewust dat de artificial intelligence al zo ver gevorderd was, dus er wel iets van opgestoken.
en wat is er dan zoveel op AI gebied gevorderd.

Ook heel moio, ze vergeleken r2d2 die luke's X-wing repareerde met de JSF die zichzelf "repareerd".

Dat systeem heeft zo enorm veel beperkingen, en alles gebeurd daarnaast ook nog eens software matig. Niets te doen met hardware.

En die robotjes waren 100% op afstand bestuurbaar, ik heb niets gezien waarvan ik versteld stond about AI.
  maandag 20 juni 2005 @ 14:24:12 #18
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_28089099
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:39 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Ja maar star trek zuigt, Star wars niet.
Don't start that.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_28091849
Oh maar wel leuk dat R2D2 op een gegeven moment zegt dat Darth Vader de Maker is van C3PO, die op zijn beurt dat dan totaal niet begrijpt. Bewijst maar weer dat R2D2 inderdaad van deel 1 tot en met 6 alles mee heeft gemaakt zonder een "reboot" of zoiets dergelijks. Niet dat we zoiets niet wisten natuurlijk, maar het is nu wel overduidelijk.
pi_28091927
die vent met zn zelfgebouwde hoverbike was wel cool
  maandag 20 juni 2005 @ 15:54:32 #21
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28091975
Gister alleen de aflevering van Science of Star Wars: War, weapons and The Force gezien. Was niet echt wat ik had gehoopt. De aflevering SSW: Man and machines wordt dinsdag herhaald en die wil ik niet missen. Was SSW Space cowboys (gister van 19:00 - 20:00) nog bijzonder?
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_28092088
quote:
Op zondag 19 juni 2005 20:15 schreef Pumatje het volgende:
Nou ik dus vol hoop en nieuwsgierigheid denkend aan TIe-Fighters en Blaster pistols etc weet ik het kijken naar Sience of star wars ( wat nu draait ( 20-6-2005 ) is het gvd gewoon promotie materiaal voor het walgelijke Amerikaanse leger

WAt een fukzooi
Verkapt (en vermoeiend) Amerika-bash-topic

En voor de rest nog nonsens ook, omdat het drie losse docu's waren die over allerlei aspecten gingen: van robots tot zelfontworpen vliegtuigen tot hologrammen. In veruit het grootste deel kwam het Amerikaanse leger niet eens ter sprake, maar ging het over allerlei particuliere initiatieven, maar ook de hi-tech ontwikkelingen in bijvoorbeeld Japan. Het thema was vooral: in hoeverre zijn de huidige ontwikkelingen te vergelijken met die worden vertoond in Star Wars.

Het enige waar het Amerikaanse leger meer ter sprake kwam, was de docu over het militaire gedeelte van Star wars (dat overigens ook voor een flink deel over shaolin monnikken ging). En zou dat wellicht iets te maken kunnen hebben met het feit dat het Amerikaanse leger qua ontwikkelingen op dit gebied het meeste vooruit loopt op deze planeet? Islamitische zelfmoordgordels zijn ongetwijfeld ook erg interessant, maar zijn nou niet bepaald het toonbeeld van de laatste ontwikkelingen op het gebied van militaire techniek
pi_28093548
en het is de f22 raptor niet de jsf.

maar ik dacht ook dat ze zouden laten zien hoe het gemaakt kon worden.

en die voorbeelden met die wapens waren helemaal scheef de laserwapens van tegenwoordig zijn al veel krachtiger die global hawk is ook gemaakt om te bombarderen etc etc
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  maandag 20 juni 2005 @ 17:45:23 #24
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_28095276
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:58 schreef watchers het volgende:

[..]

En zou dat wellicht iets te maken kunnen hebben met het feit dat het Amerikaanse leger qua ontwikkelingen op dit gebied het meeste vooruit loopt op deze planeet?
Riiiight.

Amerika dus echt niet technolisch het verste he
maar dit is wel voer voor een ander topic.

Maar wanneer word alles herhaald, ik had hem afgezet bij Weapons war etc.
pi_28095623
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:45 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Riiiight.

daar heb je hem weer met zijn russische troep.

ok niet op alle gebieden maar wal op 9 van de 10
  maandag 20 juni 2005 @ 18:36:47 #26
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_28096563
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

daar heb je hem weer met zijn russische troep.

ok niet op alle gebieden maar wal op 9 van de 10

Nee ook niet 9 van de 10.
en ik heb het niet eens over russische kwaliteiten.

Jij met je beperkte zicht bent niet in staat een fatsoenlijke discussie te voeren, blijkt ongeveer uit alle discussies.
pi_28098271
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:36 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Nee ook niet 9 van de 10.
en ik heb het niet eens over russische kwaliteiten.

Jij met je beperkte zicht bent niet in staat een fatsoenlijke discussie te voeren, blijkt ongeveer uit alle discussies.
wtf

als er iemand een beperkt zicht heeft dan ben jij het wel.

maar als je voorbeelden hebt over mijn beperkte zicht haal dan maar eens een paar voorbeelden naar boven.

ook gek is dat dat uit alle discussies blijkt.

je kunt het ook gewoon aanvaarden dat de VS op militair gebied nu eenmaal de beste is
  maandag 20 juni 2005 @ 21:37:25 #28
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_28101697
quote:
Op maandag 20 juni 2005 19:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

je kunt het ook gewoon aanvaarden dat de VS op militair gebied nu eenmaal de beste is
pi_28114258
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:45 schreef Pumatje het volgende:
Riiiight.

Voor iemand die liever had gehad dat de Sovjet Unie de Koude oorlog had gewonnen -las ik in een ander topic- zal het wel even pijn doen, maar ja, we kunnen wel gevoegelijk zeggen dat de VS op militair-technologisch gebied voorop loopt. Niet zo vreemd, aangezien ze veruit het meeste geld te besteden hebben. Rusland zal vast ook wel leuke speledingen hebben, maar het is ook wat moeilijker een leuke docu daarover te maken, aangezien ze dat waarschijnlijk liever voor zichzelf houden.

Vanavond om 21.00 op Discovery:
Science of Star Wars: Man and machines
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:37:06 #30
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28119478
Weet iemand toevallig of Science of Star Wars: Space cowboys wordt herhaald? Of gaat Discovery alles de gehele maand eindeloos herhalen?
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_28129159
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Weet iemand toevallig of Science of Star Wars: Space cowboys wordt herhaald? Of gaat Discovery alles de gehele maand eindeloos herhalen?
optie 2 denk ik
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:10:50 #32
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_28130712
helaas wel vrees ik ook

discovery was 5 jaar geleden echt zo veel beter.
elke avond wo2 docu's. En dan gedetailleerder.. elk tank ontwerp dik besproken.. wat een tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')