quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:40 schreef Jebus het volgende:
Ik vind turnbased juist wel relaxed, dat je bij een moeilijke baas ff rustig aan kan doen en niet helemaal de pan uit strest. Maar misschien ontwikkelt die stijl zich wel steeds meer naar de strategische rpg's (fire emblem) en wordt final fantasy veel meer realtime.
Dat is een vreemde port inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:00 schreef Jim.Beam het volgende:
Wat is het irritant om FF VIII op de pc te spelen zeg. Maar ik ben wel helemaal in dat verhaal gezogen, echt knap als je zoiets kan verzinnen allemaal
Ik heb gewoon een joypad (Playstation look&feel) aangesloten en zo ingesteld dat ie net als de PS2 reageert. Hij trilt alleen niet bij het oproepen van een GF.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:00 schreef Jim.Beam het volgende:
Wat is het irritant om FF VIII op de pc te spelen zeg. Maar ik ben wel helemaal in dat verhaal gezogen, echt knap als je zoiets kan verzinnen allemaal
Als we dàt eens wisten...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:20 schreef Lard_Webber het volgende:
Wanneer komt het nieuwste deel eigenlijk in europa (deel 12) ?
Nee, zéker niet. Als 'ie nog dit jaar verschijnt, dan alleen in Japan. Ik denk zelfs dat er een kans is dat FFXII hier pas verschijnt als de PS3 er al is!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:20 schreef chibibo het volgende:
Ik reken er dit jaar in ieder geval niet op.
Was dat niet ook zo met FFIX en de PS2quote:Op donderdag 28 april 2005 21:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, zéker niet. Als 'ie nog dit jaar verschijnt, dan alleen in Japan. Ik denk zelfs dat er een kans is dat FFXII hier pas verschijnt als de PS3 er al is!
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef peristilius het volgende:
Was dat niet ook zo met FFIX en de PS2het scheelde in ieder geval niet veel.
Ik weet alleen nog dat ik hem voor mn verjaardag kreeg in maart, was mn eerste final fantasy.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad.FFIX verscheen hier in februari/maart 2001, terwijl de PS2 al sinds 24 november 2000 in Nederland te krijgen was. Ik weet nog dat ik vlak na de release van FFIX (een maandje later ofzo) m'n PS2 kocht en dat FFIX in het begin het spel was dat ik het meeste op m'n PS2 speelde (ondanks dat het een PS1 spel was).
Ja ik kan me nog net herinneren dat FFVII voor de pc in de PU stond, maar toen had ik nog geen idee wat Final Fantasy was.quote:
Dus je hebt I, II, IV, V, VI, VII, VIII, X en X-2?quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:45 schreef RiDo78 het volgende:
Sterker nog, op deel 9 na heb ik alle delen die op de PS2 speelbaar zijn.
Klopt...quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:25 schreef P-Style het volgende:
Dus je hebt I, II, IV, V, VI, VII, VIII, X en X-2?
Seiken Densetsu ontbreekt helaas.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Square E3 officiele lineup:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |