abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:39:02 #276
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_34481417
Wat eigenlijk dan ook wel handig is om te weten, hoe vaak koop je dan een broek?

Ik? Hooguit 3 paar per jaar.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:40:03 #277
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_34481447
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:55 schreef Casperrrr het volgende:

[..]

Niks vies aan hoor. Als je hem gewoon iedere dag even lucht (vooral met deze frisse winterlucht) dan gaat zo'n broek niet stinken. Hij word er wel vies van maar dat is ook de bedoeling
Gatverdamme
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_34481671
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:39 schreef Herkauwer het volgende:
Wat eigenlijk dan ook wel handig is om te weten, hoe vaak koop je dan een broek?

Ik? Hooguit 3 paar per jaar.
Idd, hooguit, spijkerbroeken slijten niet echt meer, omdat je het ook afwisselt.

Vroeger droeg ik mijn (enige) spijkerbroek echt iedere dag, 's avonds de was in, 's ochtend weer aan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34481754
Ik vind het heel vreemd hoe die dure-broeken-cultuur tot stand gekomen is. Zitten er tegenwoordig van die jongeren op het schoolplein stoer te doen over hoeveel geld ze aan een broek hebben uitgegeven ofzo? Ik kan me voorstellen dat een jongere geen goedkope broek wil van 10 euro, maar het verschil in kwaliteit, zitcomfort en "looks" is nagenoeg nihiel tussen broeken van pakweg 40 euro en broeken van 200 euro. En dit schijnt niet alleen onder vmbo'ers zo te zijn, maar ook onder hoger opgeleide jongeren. Triest dat we deze kant op gaan. Jullie worden misbruikt door de mode-industrie die in zijn geheel bijna alleen lucht verkoopt.
pi_34481833
Vreemd dat mensen schijnbaar hun identiteit ontlenen aan het feit dat ze een broek aanhebben van 300 euro. Worden ze anders onzeker ofzo?
pi_34482016
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:49 schreef pberends het volgende:
Vreemd dat mensen schijnbaar hun identiteit ontlenen aan het feit dat ze een broek aanhebben van 300 euro. Worden ze anders onzeker ofzo?
status en erbij willen horen.

ik mag me wat dat betreft gelukkig prijzen met mijn zoons, die het dus aan hun reet roest welk merk het is, als het maar lekker zit en leuk toont.

Speknek noemt een merk als Cars als "2e rangs merk" en ik zie dus echt niet het verschil tussen een specifiek Cars model gebaseerd op een duur merk, behalve dan het labeltje.

Niet in looks, niet in pasvorm, niet in kwaliteit.
Dat men dan toch voor die Diesel, Levi's of weetikwat kiest is dus puur status, gêne voor dat goedkopere merk, erbij willen horen.

Maar ms als je het breed hebt, je het ook makkelijker breed laat hangen los van status doordat je gaat winkelen in andere buurten, andere winkels etc.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34482232
160 euro bij een mooie Diesel is max.
pi_34482321
Ik koop gewoon Levi's Rond de 100e, en die dingen vind ik gewoon het beste.
Vroeger had ik ook die Elwood modellen van G star etc, maar daar ben ik ondertussen wel overheen
pi_34484068
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 15:47 schreef zwijntje het volgende:
70 euro is voor mij zo´n beetje de max, en voor dat bedrag zijn en blijven er nog steeds prima broeken te koop.
De dure broeken komen trouwens uit dezelfde fabrieken dan de middenklasse broeken. Alleen de designs zijn misschien wat hipper, maar daar maal ik niet zo om.
Precies wat ik ervan vindt
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_34484588
H&M broeken doen het altijd goed. Ralph Lauren ook. Niet meer dan 80 pleurie voor een broek in ieder geval. Geef het liever uit aan bovenkleding en schoenen.
It's a casual life...
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:12:51 #286
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34484949
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:54 schreef milagro het volgende:

[..]

status en erbij willen horen.

ik mag me wat dat betreft gelukkig prijzen met mijn zoons, die het dus aan hun reet roest welk merk het is, als het maar lekker zit en leuk toont.

Speknek noemt een merk als Cars als "2e rangs merk" en ik zie dus echt niet het verschil tussen een specifiek Cars model gebaseerd op een duur merk, behalve dan het labeltje.

Niet in looks, niet in pasvorm, niet in kwaliteit.
Dat men dan toch voor die Diesel, Levi's of weetikwat kiest is dus puur status, gêne voor dat goedkopere merk, erbij willen horen.

Maar ms als je het breed hebt, je het ook makkelijker breed laat hangen los van status doordat je gaat winkelen in andere buurten, andere winkels etc.
zit echt wel enorm verschil in model en pasvorm tussen g-star en cars bijvoorbeeld.

maar ja, je moet het wel zien. een goede broek maakt het verschil tussen hangkont en een lekker kontje
De wereld is op hol geslagen
pi_34485055
Ik heb de laatste tijd alleen maar Cars broeken Allemaal rond de 45-50 euro. Eentje bij de Piet Kerkhofs gekocht, als ik die aanheb willen andere meiden altijd weten waar ik die broek vandaan heb Ja, Piet Kerkhof...SSSSSTTTT....

Als mijn kont er goed in uitziet kan het me niet boeien dat het een 2e rangs merk zou zijn. Wat het niet eens is.

Laatst stond ik zo'n Mexx-zaak. Verkoopster: Wat heb jij een toffe broek aan! Ik: Is van de V&D.
Verkoopster: Ik:
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34485119
Ah, een mede-Cars-fan. Qua kont zijn die broeken idd . Ik zie niet in wat er tweederangs aan is, ik vind ze perfect zitten en ze blijven lang mooi.
pi_34485393
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ah, een mede-Cars-fan. Qua kont zijn die broeken idd . Ik zie niet in wat er tweederangs aan is, ik vind ze perfect zitten en ze blijven lang mooi.
Als ik dan eens een ander merk pas, vallen die altijd zo tegen Mijn bovenbenen passen er dan niet in enzo Stomme magere-wijven-takke-broeken

Bij PIet K. zijn de Carsbroeken meestal ook nog eens 5 euro goedkoper dan in andere winkels
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34485465
Mijn laatste Cars-broeken heb ik bij For Sale gekocht, daar kostten ze 35 ofzo.
pi_34485588
En dit is dan wel geen jeans:

Maar die zitten zooooo lekker. Helaas kun je ze nergens meer krijgen volgens mij En ik heb dus een beige met nu een witte vlek en ik kan 'm niet meer aan.....
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:32:30 #292
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34485655
mijn ex droeg ze ook,die cars broeken, ik wist niet hoe snel ik dat ding van der reet af moest trekken

ik had alleen al veel sex omdat dat de enigste manier was om niet tegen dat ding aan te kijken
De wereld is op hol geslagen
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:35:13 #293
8369 speknek
Another day another slay
pi_34485744
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:54 schreef milagro het volgende:
Ik wel, maar misschien ben ik er al vaak genoeg ingestonken, maar ik denk het niet. Volgens mij hebben die dure merkbroeken ook een gepatenteerd design. Dat kun je meestal wel zien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_34485753
OKé, niet ALLE Cars-broeken zijn mooi....

pi_34485864
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:35 schreef Syrena het volgende:
OKé, niet ALLE Cars-broeken zijn mooi....

[afbeelding]
Die's fucking lelijk ja.

Maar deze vind ik bijvoorbeeld heel leuk:

pi_34485903
Een van de redenen dat ik Cars koop is trouwens ook dat ik de pest heb aan die lage heupbroeken. En heel veel van die duurdere merken hebben nu alleen nog maar van die lelijke veel te lage dingen.
pi_34486036
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een van de redenen dat ik Cars koop is trouwens ook dat ik de pest heb aan die lage heupbroeken. En heel veel van die duurdere merken hebben nu alleen nog maar van die lelijke veel te lage dingen.
Ik heb er dus zo eentje van Cars gekocht! Hij zit lekker, alleen mijn rol(letje) puilt er idd overheen en ze hebben iets raars met de knoop gedaan....die trekt heel erg (like I'm too fat or something )
Wijde rechte pijpen en een kroontje op de kont, niet kopen dus niet met brede(re) heupen in elk geval....
pi_34486053
Uhm, we moeten een Cars-fantopic beginnen geloof ik
pi_34486126
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef Syrena het volgende:
Ik heb er dus zo eentje van Cars gekocht! Hij zit lekker, alleen mijn rol(letje) puilt er idd overheen en ze hebben iets raars met de knoop gedaan....die trekt heel erg (like I'm too fat or something )
Wijde rechte pijpen en een kroontje op de kont, niet kopen dus niet met brede(re) heupen in elk geval....
Die superlage dingen zijn toch sowieso alleen maar geschikt als je broodmager bent.
pi_34486213
Ik geef meestal tussen de 70 en 110,00 euro uit voor een jeans ik koop meestal only en die zijn best wel te betalen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')