nou ja soms is het wel lekker als je thuis komt van school/werk dat er meteen aan je pik gelikt wordt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:15 schreef C4D het volgende:
Ach, wat is er nou heerlijker dan samen lekker van te voren in bad gaan, onder het genot van een wijntje lekker badderen. om elkaar daarna in de romantische sferen van kaarslicht oraal te bevredigen? Ranzigheid hoeft dus niet voor te komen lijkt mij.
Lekker impulsief ook.. seks plannen is zo voor grefo's.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:15 schreef C4D het volgende:
Ach, wat is er nou heerlijker dan samen lekker van te voren in bad gaan, onder het genot van een wijntje lekker badderen. om elkaar daarna in de romantische sferen van kaarslicht oraal te bevredigen? Ranzigheid hoeft dus niet voor te komen lijkt mij.
Dat is waar, in dat opzicht deel ik de mening van Kastanova, beestjes = stoppenquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:16 schreef dvdk het volgende:
[..]
nou ja soms is het wel lekker als je thuis komt van school/werk dat er meteen aan je pik gelikt wordt bijvoorbeeld.
Of dat je wakker wordt gelikt bijvoorbeeld
Lol, "grefo's" ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:17 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Lekker impulsief ook.. seks plannen is zo voor grefo's.![]()
Ligt er een beetje aan wat voor beestjes.... en aan de beschikbaarheid van knoflooksausquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:15 schreef kastanova het volgende:
Als ik beestjes zie kruipen, stop ik.
Amen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:38 schreef Ripley het volgende:
Dit topic ontneemt mij sowieso elke bestaande lust tot orale bezigheden
nou, er zijn wel grenzen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maar soms ben je zo geil, dat niets je meer boeit.
Hebben die sex dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:17 schreef dolledingo het volgende:
Lekker impulsief ook.. seks plannen is zo voor grefo's.![]()
aansteller, je slaapt zeker ook in een zuurstoftentquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, er zijn wel grenzen hoor
als iets echt onzettend smerig is, dan houdt het toch echt op
geloof me, ik ben niet gauw vies van iets hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:24 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
aansteller, je slaapt zeker ook in een zuurstoftent
beat it!![]()
eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
geloof me, ik ben niet gauw vies van iets hoor
dus t valt allemaal wel mee
maar, er zijn grenzen
gelukkig ben ik die nog niet tegen gekomen
*sambal is lekker*
Ja hehe...quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, er zijn wel grenzen hoor
als iets echt onzettend smerig is, dan houdt het toch echt op
En dan bén je getrouwd en dan blijkt dat ze er in bed niets van kan, dan baal je.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:26 schreef dolledingo het volgende:
Als ze getrouwd zijn toch? Ze zullen het wel voortplanten noemen.![]()
Ik lift mee op Mukie haar mening.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Amen.
Altijd netjes clean enzo is natuurlijk een must.
Op die beestjes na dan
Waarom geloof ik daar nou helemaal niks vanquote:
op de 1 of andere manier klinkt t heel ranzig zoals je t omschrijftquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:35 schreef Enil het volgende:
Ochtendpoes
Ja, 'iets minder' dan een net gewassen, maar op zich geen probleem.
En een ongestelde poes?
Ja. Zolang je bovenin blijft is het prima...
Poes die net gepist heeft?
Al helemaal geen probleem
Poes likken die de hele dag heeft gewerkt?
Zie ochtendpoes.
Poes die net gespoten is?
Geen probleem. Ben ook niet vies van m'n eigen goedje, vandaar...
Mgoed, de voorkeur aan een netjes gewassen poes natuurlijk
De omschrijvingen komen van de TS hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:05 schreef mother-mother het volgende:
[..]
op de 1 of andere manier klinkt t heel ranzig zoals je t omschrijft
Tsja, het kan wel leuke reacties geven als je je vriendin zo wekt...quote:Ochtendpoes durf je dat aan?
Dit vind ik iets minder, maar ik zou het wel aandurven als ik in een geile bui ben. Al moet het niet TE erg zijn. Een beetje afscheiding is geen punt, maar aangekoekte brokken van een dag... no thanks.quote:En een ongestelde poes? kzou maar op m'n hoede wezen dan!
Zou ik jammer vinden. Ik heb liever dat ze pist onder het beffen. En dan het liefste als ik het niet verwacht.quote:en een poes die net gepist heeft?
Stel je voor dat je thuis komt na een dagje hard werken... dan is er toch niets beter dan even lekker verwend wordt? Ik zou er geen probleem mee hebben om een meisje zo te verrassen hoor.quote:Poes likken die de hele dag heeft gewerkt kan ook nog voorkomen.
Hoe geiler je bent hoe meer je aandurft. En als ik na het spuiten de dame in kwestie nog klaar moet beffen, so be it. Ik ben niet zo egoistisch dat ik alleen maar aan mijzelf denk.quote:Poes die net gespoten is, zou je dat aandurven?
Succes met je relatiequote:
Misschien wat muffer?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:55 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Succes met je relatie
En ik ben niet vies van mijn vriend, hij is gelukkig toch altijd wel fris en schoon. En ochtendpiemel is toch ook niets goors aan?
Ga je dan eens wassen, goorlelquote:
ik had het niet over mezelf johquote:
Braafquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik had het niet over mezelf joh
ik was hem trouw 1 tot 2 keer per dag
maar ik kan me zo voorstellen dat ie wat muf is als je 's ochtends wakker wordt.
Ik heb er geen ervaring meequote:Op dinsdag 26 april 2005 19:00 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Braaf![]()
En ik heb er nooit wat van gemerkt, maar misschien is het bij andere mannen wel muffer
in de zin van 'grensverleggend'?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:57 schreef Ephedrine het volgende:
Ligt er helemaal aan hoeveel alcohol ik heb gehad.
Ik heb mijn kop wel eens in een wijf met een 'gierkelder' gehangen, ik was te bezopen om er wat tegen te beginnen, gewoon doorgebeft. Ik ben ook verschillende keren in slaap gevallen tijdens het beffen. Hoe meer drank, hoe leuker de verhalen achteraf.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in de zin van 'grensverleggend'?
aha. herkenbaar.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:10 schreef Ephedrine het volgende:
[..]
Ik heb mijn kop wel eens in een wijf met een 'gierkelder' gehangen, ik was te bezopen om er wat tegen te beginnen, gewoon doorgebeft. Ik ben ook verschillende keren in slaap gevallen tijdens het beffen. Hoe meer drank, hoe leuker de verhalen achteraf.
Rook je?quote:
Euhm, die sla ik liever even over als je het niet erg vindtquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:25 schreef Casperrrr het volgende:
Als ik echt geil ben lik ik alles behalve stront en pies en ongesteldheid. Maar een zweetkutje/pikje/aarsje is geen probleem
Dit is een getekend plaatje van Tubgirl en valt nog mee. Er is ook een foto van die is nog walgelijker. (Nee niet posten dus, volgens mij is dat zelfs tegen de policy).quote:
quote:
Die heeft ook gewoon een eigen domeinquote:Op woensdag 27 april 2005 20:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
En nee, de echte foto mag hier niet geplaatst worden. Maar hey, als je dit hebt gezien, weet je genoeg. Trust me.
Ik heb zo moeten lachen toen ik die paintte...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
En nee, de echte foto mag hier niet geplaatst worden. Maar hey, als je dit hebt gezien, weet je genoeg. Trust me.
Wat is er dan zo wezenlijk anders aan een 40+ poes?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:21 schreef longinus het volgende:
Ik heb het meer op de leeftijd, boven de 40 wordt het al wat moeilijker. Maar ja, daar groei ik vanzelf wel naar toe. Ongesteld is een no no en verder ga ik mijn neus achterna.
Eigenlijk niks maar ik moest waarschijnlijk aan het idee wennen.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat is er dan zo wezenlijk anders aan een 40+ poes?
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:25 schreef Casperrrr het volgende:
Als ik echt geil ben lik ik alles behalve stront en pies en ongesteldheid. Maar een zweetkutje/aarsje is geen probleem
Je bedoelt 'vruchtvlees',fruit of the loom............quote:Op woensdag 27 april 2005 22:43 schreef NiGeLaToR het volgende:
Als m'n poes net van de kattenbak komt wordt er niet aan gelikt, anders wel
Oh flauw, ach, echt boeien doet het niet uiteindelijk. Zolang ik maag geen stukjes tegenkom denk ik dan maar..
True ..quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Amen.
Altijd netjes clean enzo is natuurlijk een must.
Op die beestjes na dan
Euh, hoe wil jij seksen dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:12 schreef Kippetje3 het volgende:
Geur/Zweet/ moet ik niets van hebben...
Zweet geur vd sex is anders als oud zweet.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:55 schreef Enil het volgende:
[..]
Euh, hoe wil jij seksen dan?
Geur en zweet zijn toch juist jummie, en komen altijd voor? Of bedoel je zweet van 1 dag oud en de geur van een een banaan die 3 weken onderin de gft bak heft gelegen?
Klopt, dromen is immers niet verbodenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:13 schreef dvdk het volgende:
Ik vraag me af wat bij iedereen z'n limit is voor het likken van een kutje of een pik.
En dan moet je denken aan ongewassen, net naar de wc geweest, de vroege ochtend, ongesteld etc etc....
Ongewassen; ligt aan de duur.. Net na de wc; mits goed gereinigd.. Vroege morgen; niet zo'n probleem mee.. Ongesteld; hellz no![]()
Ochtendpoes/pik durf je dat aan?
En een ongestelde poes? kzou maar op m'n hoede wezen dan!
en een pik/poes die net gepist heeft?
Poes/pik likken die de hele dag heeft gewerkt kan ook nog voorkomen.
Ligt er aan hoe je gewerkt voorsteld. Als het gewerkt is als op de Wallen in Amsterdam... tja
Poes die net gespoten is, of een pik die net heeft gespoten, zou je dat aandurven?
Als het van mezelf is wel...
Waar liggen jou limitz?...hoeveel heb je voor je vriend(in) over? Want daar komt het toch op neer lijkt me.
mvg.
dvdk!
quote:Op donderdag 28 april 2005 23:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Klopt, dromen is immers niet verboden![]()
En hier ging ik dus over mn nek, ik kan heel ver gaan, ben niet snel vies van iets, maar de rooie zee en mijn mond gaan niet samenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:13 schreef RedDevil085 het volgende:
En een ongestelde poes?
Ja. Maar het smaakt naar koper
Dat is geen speekselquote:Op zondag 1 mei 2005 17:52 schreef Enil het volgende:
BTW, als er al speeksel aan m'n penis heeft gezeten, en het is een tijdje verder, ruikt de mijne soms flink naar vis. Dan heeft ze ook liever dattik even een wastafel opzoek.
Begrijpelijk![]()
Eens. Omgekeerd zou ik een vrouw nooit m'n ongewassen manhood presenteren. Als ik er zelf al van over m'n nek kan gaan...quote:Op woensdag 27 april 2005 13:25 schreef Casperrrr het volgende:
Als ik echt geil ben lik ik alles behalve stront en pies en ongesteldheid. Maar een zweetkutje/aarsje is geen probleem
Welquote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan gewoon niet geloven dat ik de enige man ben die de volgende dag naar de wc ging en er kwa mond uitzag als bassie.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:13 schreef dvdk het volgende:
Ik vraag me af wat bij iedereen z'n limit is voor het likken van een kutje of een pik.
En dan moet je denken aan ongewassen, net naar de wc geweest, de vroege ochtend, ongesteld etc etc....
Ochtendpoes durf je dat aan?
Ja liever niet nee...quote:En een ongestelde poes? kzou maar op m'n hoede wezen dan!
goed doorlikken en een ander goedje proef je al snelquote:en een poes die net gepist heeft?
geen problemen mee,quote:Poes likken die de hele dag heeft gewerkt kan ook nog voorkomen.
alleen als het me eigen zooi, is andermans zooi hoef ik helemaal nietquote:Poes die net gespoten is zou je dat aandurven?
Ik zie hierboven geen grenzen hoor...quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:13 schreef dvdk het volgende:
-verhaal-
Tampon er in, wassen, klaar? Zie het probleem eerlijk gezegd niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als je een ongesteld kutje beft ben je wel ziek in je kop. Gekkenhuis..
Bah wat vies.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Enil het volgende:
[..]
Tampon er in, wassen, klaar? Zie het probleem eerlijk gezegd niet...
ik lik d'r clitje gewoon als ze ongesteld is heur...ze is schoon van zichzelf en zit er een tampon in, mij hoor je niet klagen...wat, als ik 'r twee keer heb klaargelikt neuk ik d'r bloedende poes ook nog es...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
wat maakt dat nou uit? gewoon ff touwtje opzij leggen en er is niks aan de handquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Jowwww... vergeet vooraf ook niet de penis chemisch te reinigen en te hanteren met rubberen werkhandschoenenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bah wat vies.
En de vrouwen die daar geen probleem mee hebben zijn nog grotere viezerikken.![]()
Die neem ik onder handen met de hoge drukspuit en en een staalborstel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:43 schreef Enil het volgende:
[..]
Jowwww... vergeet vooraf ook niet de penis chemisch te reinigen en te hanteren met rubberen werkhandschoenen![]()
Hoeft niet eens die tampon, als ze ligt lekt er niks...tenminste alleen bij het erin vingeren komt wat op me vinger maar das nie erg en daarna gewoon neuken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:52 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ik lik d'r clitje gewoon als ze ongesteld is heur...ze is schoon van zichzelf en zit er een tampon in, mij hoor je niet klagen...wat, als ik 'r twee keer heb klaargelikt neuk ik d'r bloedende poes ook nog es...
Dat moet je niet te snel aannemen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:35 schreef mirannie het volgende:
Ik neem toch aan dat iedereen wel 1x per 24 uur doucht
miss stinky?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat moet je niet te snel aannemen.
ik heb dat tot dusver nog niet hoeven doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
miss stinky?
ach. welke man heeft niet ooit een vrouw onder de douche gezet omdat ze stonk...
quote:
Mijn vriend niet.quote:ach. welke man heeft niet ooit een vrouw onder de douche gezet omdat ze stonk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:12 schreef NiekieW. het volgende:[sarcast mode] Ze hebben het over kaas, vast een of andere kaasboer-speciaalsite ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/sarcast mode]
...
![]()
![]()
!!!
uhhh, als je supergeil bent maakt dat allemaal niet uit hoor. en zeker niet als je een bakkie op hebt. zolang je je bij die persoon goed voelt is het geen enkel probleem.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:17 schreef Ivatje het volgende:
een ongestelde poes stinkt, hoe kan iemand dat lekker vinden?
Geen probleem, lekker wakker beffen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:13 schreef dvdk het volgende:
Ochtendpoes/pik durf je dat aan?
Daar ben ik niet zo gek op, dan moet ik wel heel geil zijn.quote:En een ongestelde poes? kzou maar op m'n hoede wezen dan!
Eerst drooglikken en dan weer nat maken.quote:en een pik/poes die net gepist heeft?
Lekker na een dag wachten eindelijk er voor gaan.quote:Poes/pik likken die de hele dag heeft gewerkt kan ook nog voorkomen.
Iets minder maar waarom niet, ik ben tenslotte niet de enige die er plezier van moet hebben he.quote:Poes die net gespoten is, of een pik die net heeft gespoten, zou je dat aandurven?
quote:Waar liggen jou limitz?...hoeveel heb je voor je vriend(in) over? Want daar komt het toch op neer lijkt me.
mvg.
dvdk!
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:13 schreef dvdk het volgende:
Ochtendpoes durf je dat aan?
Yep daar ga ik wel voor (mits van mijn eigen (sex)vriendin)
En een ongestelde poes? kzou maar op m'n hoede wezen dan!
nope
en een poes die net gepist heeft?
Poes likken die de hele dag heeft gewerkt kan ook nog voorkomen.
Poes die net gespoten is, zou je dat aandurven?
uh?
Eensch...quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bah wat vies.
En de vrouwen die daar geen probleem mee hebben zijn nog grotere viezerikken.![]()
Whahaha, dan heb je ook gelijk de volle laag gehad. Pechvogelquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:31 schreef B-FliP het volgende:
Ben een keer verschrikt gestopt met beffen omdat ze ongesteld bleek te zijn...![]()
Toen was opeens ook heel mijn zin weg en ben ik goed gaan spoelen en
heb m'n tanden 2 keer gepoetst...
Ze zei zelf dat ze zelf ook niet wist dat ze die dag ongesteld zou worden...
Neem dat maar niet aan... :|quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:35 schreef mirannie het volgende:
Ik neem toch aan dat iedereen wel 1x per 24 uur doucht, dus dan is het toch altijd wel schoon. Mocht het vreemd ruiken/smaken, dan houdt het op. Andersom geldt dat ook, geen gelik als ik me niet fris voel door bijvoorbeeld ongesteldheid.
Juist!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:51 schreef SHE het volgende:
Sorry, het kan me niet kinky genoeg zijn, maar hygiene lijkt me toch wel een vereiste voor de pret.
Een ongewassen of ochtendleuter hoef ik dan ook niet..hang 'm eerst maar even in de wasbak..kleine moeite.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dus als het gewoon harde poep is, is er geen probleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |