Eens. Omgekeerd zou ik een vrouw nooit m'n ongewassen manhood presenteren. Als ik er zelf al van over m'n nek kan gaan...quote:Op woensdag 27 april 2005 13:25 schreef Casperrrr het volgende:
Als ik echt geil ben lik ik alles behalve stront en pies en ongesteldheid. Maar een zweetkutje/aarsje is geen probleem
Welquote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan gewoon niet geloven dat ik de enige man ben die de volgende dag naar de wc ging en er kwa mond uitzag als bassie.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:13 schreef dvdk het volgende:
Ik vraag me af wat bij iedereen z'n limit is voor het likken van een kutje of een pik.
En dan moet je denken aan ongewassen, net naar de wc geweest, de vroege ochtend, ongesteld etc etc....
Ochtendpoes durf je dat aan?
Ja liever niet nee...quote:En een ongestelde poes? kzou maar op m'n hoede wezen dan!
goed doorlikken en een ander goedje proef je al snelquote:en een poes die net gepist heeft?
geen problemen mee,quote:Poes likken die de hele dag heeft gewerkt kan ook nog voorkomen.
alleen als het me eigen zooi, is andermans zooi hoef ik helemaal nietquote:Poes die net gespoten is zou je dat aandurven?
Ik zie hierboven geen grenzen hoor...quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:13 schreef dvdk het volgende:
Ik vraag me af wat bij iedereen z'n limit is voor het likken van een kutje of een pik.
-verhaal-
Tampon er in, wassen, klaar? Zie het probleem eerlijk gezegd niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als je een ongesteld kutje beft ben je wel ziek in je kop. Gekkenhuis..
Bah wat vies.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Enil het volgende:
[..]
Tampon er in, wassen, klaar? Zie het probleem eerlijk gezegd niet...
ik lik d'r clitje gewoon als ze ongesteld is heur...ze is schoon van zichzelf en zit er een tampon in, mij hoor je niet klagen...wat, als ik 'r twee keer heb klaargelikt neuk ik d'r bloedende poes ook nog es...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
wat maakt dat nou uit? gewoon ff touwtje opzij leggen en er is niks aan de handquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Jowwww... vergeet vooraf ook niet de penis chemisch te reinigen en te hanteren met rubberen werkhandschoenenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bah wat vies.
En de vrouwen die daar geen probleem mee hebben zijn nog grotere viezerikken.![]()
Die neem ik onder handen met de hoge drukspuit en en een staalborstel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:43 schreef Enil het volgende:
[..]
Jowwww... vergeet vooraf ook niet de penis chemisch te reinigen en te hanteren met rubberen werkhandschoenen![]()
Hoeft niet eens die tampon, als ze ligt lekt er niks...tenminste alleen bij het erin vingeren komt wat op me vinger maar das nie erg en daarna gewoon neuken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:52 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ik lik d'r clitje gewoon als ze ongesteld is heur...ze is schoon van zichzelf en zit er een tampon in, mij hoor je niet klagen...wat, als ik 'r twee keer heb klaargelikt neuk ik d'r bloedende poes ook nog es...
Dat moet je niet te snel aannemen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:35 schreef mirannie het volgende:
Ik neem toch aan dat iedereen wel 1x per 24 uur doucht
miss stinky?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat moet je niet te snel aannemen.
ik heb dat tot dusver nog niet hoeven doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
miss stinky?
ach. welke man heeft niet ooit een vrouw onder de douche gezet omdat ze stonk...
quote:
Mijn vriend niet.quote:ach. welke man heeft niet ooit een vrouw onder de douche gezet omdat ze stonk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:12 schreef NiekieW. het volgende:[sarcast mode] Ze hebben het over kaas, vast een of andere kaasboer-speciaalsite ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/sarcast mode]
...
![]()
![]()
!!!
uhhh, als je supergeil bent maakt dat allemaal niet uit hoor. en zeker niet als je een bakkie op hebt. zolang je je bij die persoon goed voelt is het geen enkel probleem.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:17 schreef Ivatje het volgende:
een ongestelde poes stinkt, hoe kan iemand dat lekker vinden?
Geen probleem, lekker wakker beffen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:13 schreef dvdk het volgende:
En dan moet je denken aan ongewassen, net naar de wc geweest, de vroege ochtend, ongesteld etc etc....
Ochtendpoes/pik durf je dat aan?
Daar ben ik niet zo gek op, dan moet ik wel heel geil zijn.quote:En een ongestelde poes? kzou maar op m'n hoede wezen dan!
Eerst drooglikken en dan weer nat maken.quote:en een pik/poes die net gepist heeft?
Lekker na een dag wachten eindelijk er voor gaan.quote:Poes/pik likken die de hele dag heeft gewerkt kan ook nog voorkomen.
Iets minder maar waarom niet, ik ben tenslotte niet de enige die er plezier van moet hebben he.quote:Poes die net gespoten is, of een pik die net heeft gespoten, zou je dat aandurven?
quote:Waar liggen jou limitz?...hoeveel heb je voor je vriend(in) over? Want daar komt het toch op neer lijkt me.
mvg.
dvdk!
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:13 schreef dvdk het volgende:
Ochtendpoes durf je dat aan?
Yep daar ga ik wel voor (mits van mijn eigen (sex)vriendin)
En een ongestelde poes? kzou maar op m'n hoede wezen dan!
nope
en een poes die net gepist heeft?
Poes likken die de hele dag heeft gewerkt kan ook nog voorkomen.
Poes die net gespoten is, zou je dat aandurven?
uh?
Eensch...quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bah wat vies.
En de vrouwen die daar geen probleem mee hebben zijn nog grotere viezerikken.![]()
Whahaha, dan heb je ook gelijk de volle laag gehad. Pechvogelquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:31 schreef B-FliP het volgende:
Ben een keer verschrikt gestopt met beffen omdat ze ongesteld bleek te zijn...![]()
Toen was opeens ook heel mijn zin weg en ben ik goed gaan spoelen en
heb m'n tanden 2 keer gepoetst...
Ze zei zelf dat ze zelf ook niet wist dat ze die dag ongesteld zou worden...
Neem dat maar niet aan... :|quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:35 schreef mirannie het volgende:
Ik neem toch aan dat iedereen wel 1x per 24 uur doucht, dus dan is het toch altijd wel schoon. Mocht het vreemd ruiken/smaken, dan houdt het op. Andersom geldt dat ook, geen gelik als ik me niet fris voel door bijvoorbeeld ongesteldheid.
Juist!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:51 schreef SHE het volgende:
Sorry, het kan me niet kinky genoeg zijn, maar hygiene lijkt me toch wel een vereiste voor de pret.
Een ongewassen of ochtendleuter hoef ik dan ook niet..hang 'm eerst maar even in de wasbak..kleine moeite.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dus als het gewoon harde poep is, is er geen probleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |