Dit zijn de antwoorden die je kan verwachten om 2.00...quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:04 schreef Quickie_Bat het volgende:
Maar heb je d'r al geneukt of wat?
Jij had toch geen gevoelens?quote:
Dit soort dingen moet ik af en toe posten om de schijn op te houden...quote:
Waar komt dat dikke wijf na de scheiding dan vandaan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet ik af en toe posten om de schijn op te houden...
Anders gaan die wijven zich onzeker voelen, meer eten, dik worden, wil ik er niet meer op, worden ze nog onzekerder en beland je in een vicieuze cirkel met als resultaat een scheiding, een dik wijf in je bed en een volle zak.
Nice... je hebt er over nagedacht...quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet ik af en toe posten om de schijn op te houden...
Anders gaan die wijven zich onzeker voelen, meer eten, dik worden, wil ik er niet meer op, worden ze nog onzekerder en beland je in een vicieuze cirkel met als resultaat een scheiding, een dik wijf in je bed en een volle zak.
Tja, ik snap er ook niks van, al m'n exen belanden op de 1 of andere manier altijd weer in m'n bed nadat de relatie al verbroken isquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:12 schreef Xennia het volgende:
Waar komt dat dikke wijf na de scheiding dan vandaan?
Dat is z'n hele point.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waar komt dat dikke wijf na de scheiding dan vandaan?
Had je een jaar-abbonnement bij de JabJum?quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ik snap er ook niks van, al m'n exen belanden op de 1 of andere manier altijd weer in m'n bed nadat de relatie al verbroken is.
Jij laat een dik wijf na het verbreken van de relatie met een volle zak in je bed liggen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ik snap er ook niks van, al m'n exen belanden op de 1 of andere manier altijd weer in m'n bed nadat de relatie al verbroken is.
Why not, het is goedkoper dan een eletrische dekenquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:20 schreef Xennia het volgende:
Jij laat een dik wijf na het verbreken van de relatie met een volle zak in je bed liggen?
Onzin, het is nooit te laat om je gevoelens te delen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:12 schreef Houniet het volgende:
dit is kut ja. ze heeft nu een vriendje, en jij bent te laat om je gevoelens te delen.
Ik schijn niets gezegd te hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:28 schreef LaZZ het volgende:
TS, accepteer gewoon dat je vrij kansloos bent, dat vrouwtje het zielig voor je vind als ze je echt afwijst. En liever niet met je praat maar het toch doet, want ja, hé, anders is het zo lullig. En verder wat heiden6 zegt. Koop gewoon iemand van je eigen stand dude. [afbeelding]
Haha je had wel een punt, jammer dat ze je verwijdert hebbenquote:
Het probleem met gevoelens en keuzes, is dat het gevoel niet meteen verdwijnt zodra je de juiste keuze maakt. Je moet dan geloven in je keus, en het aan de tijd overlatenquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:51 schreef Sasuke het volgende:
Bedankt voor de reactie's..
Heeft afstand nemen wel zin? ik bedoel, ze zit nu in frankrijk.. afstand genoeg, maar toch blijf ik er aan denken.. Als we samen iets doen (al is het maar op school in de pauze rondlopen) lijkt alles zo makkelijk te gaan, voel ik me echt goed, maar nu , bleh!
neen, dat is pure zelfkwelling. Zo kan je op haar wachten tot je op pensioen bentquote:Op woensdag 27 april 2005 12:05 schreef Sasuke het volgende:
Misschien moet ik maar gewoon even wachten.. misschien wel lang..
Gewoon beste vrienden blijven, alles laten gaan zoals het gaat..
Vriendjes/Vriendinnetjes die uit elkaar gaan komt veel vaker voor dan beste vrienden die uit elkaar gaan, toch?
Misschien is het gewoon het beste om te wachten op dat moment, en er dan voor haar te zijn.. vinden jullie niet?
neen, ik geloof niet in het broertjessyndroom. Maar je helemaal op één meid storten is gewoon niet goed.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:11 schreef Beach het volgende:
De clichés over het broertjessyndroom kunnen weer de kast uit.
Ik ken diverse beste vrienden die uit elkaar zijn gegaan omdat de een gevoelens had en de ander nietquote:Op woensdag 27 april 2005 12:05 schreef Sasuke het volgende:
Misschien moet ik maar gewoon even wachten.. misschien wel lang..
Gewoon beste vrienden blijven, alles laten gaan zoals het gaat..
Vriendjes/Vriendinnetjes die uit elkaar gaan komt veel vaker voor dan beste vrienden die uit elkaar gaan, toch?
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
neen, ik geloof niet in het broertjessyndroom.
bestaat er eigenlijk ook zoiets als het zusje-syndroom ? Als een jongen je ook niet direct wil, kan je het ook vergeten ?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:45 schreef HenryHill het volgende:
[..]
In dit topic alleen staan al een stuk of 5 voorbeelden
Jij wil haar, zij wil jou niet (behalve als normale vriend misschien). Zoek een andere meid, des te sneller verdwijnt deze uit je hoofd.
Hoe vaak hoor je van een meid dat ze een jongen al 2 jaar lang leuk vind, en dat ze goede vrienden zijn maar dat hij haar nooit ziet staan op 'die manier'? Ondertussen heeft hij al 4 relaties gehad met meiden die overduidelijk niet goed zijn voor hem (volgens die vriendin dan), maar hij schijnt nooit te luisteren. En ondertussen krijgt zij alle drama en ellende over zich heen van zijn relatie met die andere meiden...quote:Op woensdag 27 april 2005 12:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
bestaat er eigenlijk ook zoiets als het zusje-syndroom ? Als een jongen je ook niet direct wil, kan je het ook vergeten ?
ik heb dat nochtans in mijn jongen jaren twee maal meegemaakt, en ik ben niet de enigequote:Op woensdag 27 april 2005 12:57 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hoe vaak hoor je van een meid dat ze een jongen al 2 jaar lang leuk vind, en dat ze goede vrienden zijn maar dat hij haar nooit ziet staan op 'die manier'? Ondertussen heeft hij al 4 relaties gehad met meiden die overduidelijk niet goed zijn voor hem (volgens die vriendin dan), maar hij schijnt nooit te luisteren. En ondertussen krijgt zij alle drama en ellende over zich heen van zijn relatie met die andere meiden...
Klinkt niet erg bekend in de oren lijkt me. Als je de man/vrouw rollen omdraait echter...
Nee, mannen maken geen onderscheid tussen een vriendin en potentiele (sex)partner.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
bestaat er eigenlijk ook zoiets als het zusje-syndroom ? Als een jongen je ook niet direct wil, kan je het ook vergeten ?
Ik had dus gehoopt dat niet te hoeven zeggen, maar daar komt het wel op neer ja.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:01 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, mannen maken geen onderscheid tussen een vriendin en potentiele (sex)partner.
Je valt dan of in de categorie "nog niet geneukt" of in de categorie "niet aantrekkelijk genoeg om te neuken".
dus als een meisje niet aantrekkelijk genoeg is om te neuken, kan ze ook vrienden zijn met een jongen waar ze jaren verliefd op blijft...quote:Op woensdag 27 april 2005 13:01 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, mannen maken geen onderscheid tussen een vriendin en potentiele (sex)partner.
Je valt dan of in de categorie "nog niet geneukt" of in de categorie "niet aantrekkelijk genoeg om te neuken".
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:55 schreef petitlapin het volgende:
dus, niet alleen jongens hebben dit probleem. Want als ik vrienden hoor, vinden ze nogal snel een meisje te onaantrekkelijk om te neuken.
dus met andere woorden is het nog nooit op deze planeet voorgekomen dat een meisje verliefd was op een jongen, maar dat de jongen haar te onaantrekkelijk/lelijk vond om de lakens mee te delen of een relatie mee te startenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:48 schreef HenryHill het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat de meeste meiden die 'lekker' zijn al heel snel voor sloerie worden uitgemaakt...
Want wat moet je dan zeggen tegen je vrienden. De waarheid? "Ja, die zou ik wel in mijn bed willen vinden, maar ik maak toch nooit geen kans..."? Tuurlijk niet, dan zeg je dat je d'r niet wil, zo kan je je imago nog enigszins intact houden. Omdat ze eigenlijk toch niet zo mooi is. Of omdat het toch een breezerslet / sloerie is. Tuurlijk.
Nee nog nooit. Op deze hele planeet niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus met andere woorden is het nog nooit op deze planeet voorgekomen dat een meisje verliefd was op een jongen, maar dat de jongen haar te onaantrekkelijk/lelijk vond om de lakens mee te delen of een relatie mee te starten![]()
![]()
Tuurlijk zal dat ook gebeuren, maar het is eerder uitzondering dan regel.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus met andere woorden is het nog nooit op deze planeet voorgekomen dat een meisje verliefd was op een jongen, maar dat de jongen haar te onaantrekkelijk/lelijk vond om de lakens mee te delen of een relatie mee te starten![]()
![]()
Zorgen dat het geen obsessie wordt, daar ben je namelijk hard mee bezig.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:01 schreef Sasuke het volgende:
Ok, ik heb nogal een probleem..
Ik vindt een zeker meisje al heel lang leuk, ging erg goed tussen ons, zijn beste vrienden geworden, net toen ik dacht dat we die grens over waren (dus meer waren dan beste vrienden) kwam ik erachter dat ze net die week ervoor een nieuw vriendje had..
Na een paar dagen dubben vondt ik dat het eens tijd was om het met haar daarover te hebben, ik had erover nagedacht, en besloten dat ik erg blij moest zijn dat een meisje zoals zij, beste vrienden met mij wou zijn.. dus we hebben het erover gehad, ze was erg opgelucht dat ik het zo opvatte..
Maar sindsdien (en daarvoor ook al, maar nu merk ik het meer) krijg ik haar niet meer uit m'n hoofd, ze is het eerste waar ik aan denk als ik wakker word, en het laatste voordat ik in slaap val.. overdag lees ik de msn chat logs nog eens door..
Ze is nu op vakantie, voor een week.. ik mis haar echt heel erg, ik ben niet van plan het haar te vertellen, want dan komt ze in een erg benarde situatie, dat wil ik niet..
Wat kan ik wel doen om dit te laten stoppen? ik wil gewoon weer aan andere dingen kunnen denken en andere dingen kunnen doen, ik vind het heel leuk om aan haar te denken hoor, maar hoort dat wel bij beste vrienden?
Dat komt wel voor, maar dat is heel wat anders dan "ik zie je meer als een soort broer".quote:Op woensdag 27 april 2005 19:05 schreef petitlapin het volgende:
Dát is belangrijk. Het valt me altijd op dat gasten in een situatie als deze ontzettend begripvol zijn t.o.v. de dame door wie ze zojuist zijn afgewezen. Wat doet het er voor jou toe wat voor haar beter is? Ze gaat je echt niet opeens leuk vinden als je begrip voor d'r problemen hebt, het levert geen geld op, en zelfs geen bier. Geen enkele reden dus om te luisteren naar gezeur over ex-vriendjes en ander dom geleuterquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:51 schreef Sasuke het volgende:
Beter voor haar, en beter voor mij.. wat denken jullie?
Yep, ben ik het helemaal mee eens (met enige nuances hier en daar misschienquote:Op donderdag 28 april 2005 03:55 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dát is belangrijk. Het valt me altijd op dat gasten in een situatie als deze ontzettend begripvol zijn t.o.v. de dame door wie ze zojuist zijn afgewezen. Wat doet het er voor jou toe wat voor haar beter is? Ze gaat je echt niet opeens leuk vinden als je begrip voor d'r problemen hebt, het levert geen geld op, en zelfs geen bier. Geen enkele reden dus om te luisteren naar gezeur over ex-vriendjes en ander dom geleuter.
Je schrijft het leuk, maar het is niet waar gok ik. Je schrijft nl dat je niet wil dat ZIJ nog een vriend verliest als jij afstand van haar neemt. Dat is dikke bullshit in mijn ogen. Jij wil nl geen afstand van haar nemen, en niet om de reden dat zij dan een vriend verliest, maar omdat jij gewoon veel te graag bij haar bent. Je doet het voorkomen alsof je die beslissing voor haar maakt, maar die maak je helemaal voor jezelf.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:51 schreef Sasuke het volgende:
Bedankt voor de reactie's..
Heeft afstand nemen wel zin? ik bedoel, ze zit nu in frankrijk.. afstand genoeg, maar toch blijf ik er aan denken.. Als we samen iets doen (al is het maar op school in de pauze rondlopen) lijkt alles zo makkelijk te gaan, voel ik me echt goed, maar nu , bleh!
Ik wil haar ook niet proberen te 'stelen', alleen omdat ik zeker weet dat zij dan in een situatie komt waar ze niet in wilt zitten..
Het is erg lastig allemaal, voor haar ook , erg veel gezeik met een ex-vriendje, die het niet kan accepteren dat ze nu een nieuw vriendje heeft (het is tussen die 2 uitgegaan omdat hij met andere meiden bezig was..) hun 2 waren hiervoor ook goeie vrienden, ik wil niet dat ze nog een vriend verliest als ik afstand van haar neem, ik hou het even zo.. denk ik..
Beter voor haar, en beter voor mij.. wat denken jullie?
wat een mensenkennisquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |