quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:51 schreef Sasuke het volgende:Bedankt voor de reactie's..
Heeft afstand nemen wel zin? ik bedoel, ze zit nu in frankrijk.. afstand genoeg, maar toch blijf ik er aan denken.. Als we samen iets doen (al is het maar op school in de pauze rondlopen) lijkt alles zo makkelijk te gaan, voel ik me echt goed, maar nu , bleh!
Ik wil haar ook niet proberen te 'stelen', alleen omdat ik zeker weet dat zij dan in een situatie komt waar ze niet in wilt zitten..
Het is erg lastig allemaal, voor haar ook , erg veel gezeik met een ex-vriendje, die het niet kan accepteren dat ze nu een nieuw vriendje heeft (het is tussen die 2 uitgegaan omdat hij met andere meiden bezig was..) hun 2 waren hiervoor ook goeie vrienden, ik wil niet dat ze nog een vriend verliest als ik afstand van haar neem, ik hou het even zo.. denk ik..
Beter voor haar, en beter voor mij.. wat denken jullie?
Je schrijft het leuk, maar het is niet waar gok ik. Je schrijft nl dat je niet wil dat ZIJ nog een vriend verliest als jij afstand van haar neemt. Dat is dikke bullshit in mijn ogen. Jij wil nl geen afstand van haar nemen, en niet om de reden dat zij dan een vriend verliest, maar omdat jij gewoon veel te graag bij haar bent. Je doet het voorkomen alsof je die beslissing voor haar maakt, maar die maak je helemaal voor jezelf.
Je bent hardstikke verliefd op d'r, en je wil wel iets doen, maar iig geen afstand nemen. Is het niet gewoon stiekem zo dat je hoopt dat het uitgaat, en dat jij er dan bent om d'r op te vangen ? Zodat zij zich in jouw armen kan storten, jij haar kunt troosten, haar over dr haar kunt strelen, haar voelt, haar ruikt etc etc ?
Je moet dit niet opvatten als een flame of een aanval of wat dan ook hoor! Ik wil alleen maar aangeven dat jij (misschien wel onbewust) schrijft dat je dat allemaal voor haar doet, maar je doet het eigenlijk allemaal voor jezelf. Is niet vreemd natuurlijk, zelfs wel logisch als je head over heels bent.
Wat ik verder denk is dat jij een beetje hoopt dat dit topic leidt tot reacties die zeggen dat je ervoor moet gaan, omdat van de 2 beschikbare opties (1: walk away - 2: go for it) jij eigenlijk voor 2 wil gaan, maar je hebt dat laatste duwtje in de rug nodig
![]()
Als je namelijk zeker wist dat je voor optie 1 zou gaan en even het contact wilde verbreken, daadwerkelijk om de reden dat je haar uit je hoofd wilde krijgen, dan had je dat al lang gedaan
Zie het als dat je een keuze ergens tussen moet maken en dat doe je met kop of munt. Stel dat je zegt "kop" en het wordt 'munt'...als je dan de neiging hebt om het nog een keer te doen, dan wilde je vanaf het begin al liever 'munt' niet waar