Knapquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:52 schreef GLO het volgende:
Belgisch dan? Hulk bijvoorbeeld?
Tsja. Geen idee.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:03 schreef GLO het volgende:
Welke band ondernam in 2002 de Trailer Trek door Nederland?
[afbeelding]
Nou, beetje beredeneerd wel. Ze zijn met drie en zo'n ongeschoren kop past wel bij het beeld dat ik van ze hebquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:09 schreef Neleos het volgende:
Dat was nog eens een mooie gok.
Kijk, die is heel wat lastiger. Daar moet ik ff voor gaan zittenquote:
Trailer Tales. Daar dacht ik aan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:13 schreef GLO het volgende:
Nou, beetje beredeneerd wel. Ze zijn met drie en zo'n ongeschoren kop past wel bij het beeld dat ik van ze heb
Ze stonden tijdje terug in de luisterpaal.quote:Kijk, die is heel wat lastiger. Daar moet ik ff voor gaan zitten
Oh, jóuw gokquote:

Ai. Die heb ik al een hele poos niet meer gecheckt...quote:Ze stonden tijdje terug in de luisterpaal.
Ik dacht al dat je bedoelde dat je Darryl-Ann typische woonwagenlui vond.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, jóuw gok
Ik was nog vol van mijn eigen mooie Hulk-gok
Maar idd, Trailer Tales was de gedachtesprong die je moest maken.
Shit. Heb daar wel iets over gelezen. Vooral over dat nummer Paris Hilton... Denk, denkquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:21 schreef Neleos het volgende:
the American-Japanese-by-way-of-Sheffield duo's second full-length, doesn't sound like house most of the time-- but any genre name would fail to accurately describe this music. The only tag that's consistently useful is "six-minute," which roughly applies to the minimum amount of timeneed to complete a great track-- "Paris Hilton" being the five-and-half-minute exception that just barely proves the rule. And I'm already exhausted trying to finish an intro paragraph about this record.
Geweldig misverstandquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je bedoelde dat je Darryl-Ann typische woonwagenlui vond.
Ze hebben ook nog een nummer over Michael Jackson.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Shit. Heb daar wel iets over gelezen. Vooral over dat nummer Paris Hilton... Denk, denk
quote:
Over klote tenten gesproken zeg, ben er 1 keer geweest, wat een dramaquote:
Ook waarschijnlijk, maar ik zoek een hollywood acteurquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Antonie Kamerling?
Noppe, wat recenter, hij heeft van de week nog geschitterd op de Nl televisie in een blockbusterquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:20 schreef Scrutinizer het volgende:
David Hasselhoff?
En hard waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:17 schreef bartrid het volgende:
zo, concert van het jaar LCD Soundsystem er zullen maar weinig bands beter zijn denk ik zo. Tering wat was dat goed.
wel hard maar ook erg zuiver dus vanmorgen nergens last vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:22 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
En hard waarschijnlijk!
Ja, die zijn in bloedvorm de laatste tijd! Merkte ik op Motel Mozaïque ook al.
Noppe, ik zoek een aussiequote:Op dinsdag 26 april 2005 11:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Bruce Willis?
Dat was de cruciale hint blijkbaar en UIO was het snelst!quote:
bronquote:Single Russell Crowe geflopt
(Novum) - Acteur en rocker Russell Crowe heeft in zijn jacht naar een solohit een grote teleurstelling moeten verwerken. Zijn single 'Raewyn' heeft geen plaats veroverd op de hitlijsten.
Het nummer dat de 'Gladiator'-ster op zijn website promootte, was vanaf 18 april te downloaden. Het lied flopte en haalde de top 100 in de Verenigde Staten en Groot-Brittannië niet.
De Britse artiest Sting, die een kopie van de single toegestuurd kreeg, voorspelde dat het nummer van de filmster niet goed ontvangen zou worden. Crowe laat zich door deze tegenvaller niet uit het veld slaan. Op 5 mei brengt hij zijn debuutalbum 'My hand to my heart' uit.
yeah!quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:43 schreef DaisyDuke het volgende:
Ray LaMontage dan?
Ja sorry. Ik werd weggeroepen en ga zo weer een bespreking in.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat UIO_AMS een fijne vakantie heeft
Dauwpop it isquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:21 schreef DaisyDuke het volgende:
Hellendoorn... Dauwpop toch?
ohja, en Fu-Gee-La ook nogquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:40 schreef timbob het volgende:
hmm
fugees?
ready or not en killing me softly en die hoeheetie
Fu-Gee-La!quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:40 schreef timbob het volgende:
hmm
fugees?
ready or not en killing me softly en die hoeheetie
het zou inderdaad op z'n minst z'n broer kunnen zijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:12 schreef bartrid het volgende:
Bart veldkamp is na het schaatsen een zangcarriere begonnen?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Kubus?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:45 schreef bukgeit het volgende:
Black sunday - Cypress Hill
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:45 schreef bukgeit het volgende:
Black sunday - Cypress Hill
Die leadzanger van Franz Ferdinand?quote:
quote:Unquestionably, the most influential guitarist to emerge from the late-'70s/early-'80s U.S. hardcore/punk movement was
Klopt. Nieuwe verzamelaar is net uit: acht EP's verdeeld over 3 CD's + DVD.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's stereolab
En de EP's dan:quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:56 schreef Z het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar die DVD.
quote:Rawwwrrr, rawwwrrr, rawwwrrrr.
Your beloved Tanya has come down with a bit of something, faithful readers.
Oh, you thought I was impersonating? No, heavens forbid. Sure, the man has a voice that sounds like the result of gargling with razor blades, but where is the fun in mocking that? The man himself will surely admit that he has an awful voice.
No, if one wants to put down ol', what they need to do is talk about how he's a second-rate Hoagy Carmichael. What happens when, for the duration of your career, you're classified as a "classic songwriter" but, thirty odd years into it, you've yet to write one classic song? Or at least one classic song that doesn't "appropriate" Waltzing Matilda. Well, then you'd be
now, wouldn't you?
For the first half of the career, he played the lovable drunk that nobody loved; a man who could've spared the world a lot of misery if he had just written books or, hey, even DIED IN A GUTTER. Actually, that's not even the bad part of it: In the second half of his career, he was "reborn" as a guy who banged pots and attached trumpets to toaster ovens...and people called him a genius! As if the singer-songwriter stuff wasn't atrocious enough, when he started utilizing pump organs and wang-dang-doodles, he lost the ability to even put TWO NOTES TOGETHER!'s last album had a song which went "What's he building in there?". The sharp-eyed observer, and frankly the dim-eyed observer too or indeed the eyeless fucking hunchback dwarf could have guessed what
was building: yet another amusical contraption which like
himself would have been better suited to crowscaring. Since he alighted on this Bukowski-meets-the-one-man-band schtick, his every album has been the same. Even his fans were forced to admit that Mule Variations wasn't exactly moving
's art forward, but when you're a genius that sort of thing apparently doesn't matter.
Okay, okay, here's myimpression:
"Rawwwrrr-rawrrrrrr-drunk. (ping)
Rawwwwrrr-rawwrrrrr-midgets. (honk)
Rawwwwrrr-rawwwrrrr-broken-heart. (boom-chicka-boom)"
(Repeat ad nauseam and play in 17/12 time.). I know right where he can stick that swordfishtrombone. Up his arse? Fuck no, down his THROAT, so we never have to hear him again!
Kon niet missen, he?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:12 schreef peaceman het volgende:
Tom Waits?
idd... daarom snap ik mijn eigen vraagteken ook niet hahaquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Kon niet missen, he?
peaceman + 1
Sorry maar zit op mijn werk en dan is antwoorden makkelijker dan een vraag bedenken....zeker omdat het druk is ivm kwartaalafsluiting ...excuses..quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:24 schreef Z het volgende:
Scheer je weg peaceman.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:21 schreef peaceman het volgende:
cabalero volgens mij...
Wel tijd om te antwoorden dus.....
peaceman +1 en nu wegwezen!quote:KL 204 (5:02)
(tekst en muziek: Peter Koelewijn)
De snelweg Utrecht - Amsterdam
rijd ik op bij Vinkenveen
niet meer dan een Cabalero verder
de afslag Schiphol - Amstelveen
oke oke ben al weg hahaha....toch weer een puntjequote:
Dat zou je wel denkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
peter is natuurlijk een echte Marlboro-cowboy
Exact deze foto heb ik een half jaar geleden gebruikt met de vraag: wat rookt Peter Koelewijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:50 schreef GLO het volgende:
Oooh, goeie foto! Die had ik moeten gebruiken bij de vraag
Moet kunnenquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:53 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Exact deze foto heb ik een half jaar geleden gebruikt met de vraag: wat rookt Peter Koelewijn
Ik heb hem zien optreden in het voorprogramma van American Music Club en daarna even een praatje met hem gemaaktquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:00 schreef Prep2Fight het volgende:
Was ie me weer voor!![]()
Ik heb laatst nog een heel artikel van hem gelezen
Vet!quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:03 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik heb hem zien optreden in het voorprogramma van American Music Club en daarna even een praatje met hem gemaakt
Vandaag 65 geworden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Giorgio Moroder ?
Stel ik op prijs, alvast bedankt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:07 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Vet!![]()
Ik zal dat artikel eens voor je scannen, stond in een oude heaven
quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:18 schreef bartrid het volgende:
elton john??
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:48 schreef methodmich het volgende:
Zeker wel eens foolish games mee gedaan?
Tja, als er tietenvragen worden gestelt ben ik er natuurlijk snel bijquote:
Waar zit haar derde jongen eigenlijkquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:52 schreef dolle_hond het volgende:
boys boys boys
quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:55 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Waar zit haar derde jongen eigenlijk
Van het tietenlied van Kinderen voor Kinderenquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:00 schreef ranja het volgende:
Elize
of die andere natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:05 schreef bartrid het volgende:
Ze zou zo die ene uit Girls Aloud kunnen vervangen
dit is Anna Waronkerquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:22 schreef Prep2Fight het volgende:
heb jij er net een cd van gekocht? Want dan is het misschien wel Anna Waronker
ehm hij had het over een mooie stemquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:22 schreef peaceman het volgende:
Je bedoelt toch niet Witney Houston?
Ik hoopte ook dat het fout zou zijn... (voor Ranja dan)quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:25 schreef bartrid het volgende:
[..]
ehm hij had het over een mooie stem
Niet een gillende coke snuivende keukenmeid.....
Is dat een leuke cd? Is in elk geval een leuke cd-hoesquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:24 schreef ranja het volgende:
[..]
dit is Anna Waronker
[afbeelding]
Toch anders
die reputatie was dan wel weg geweest inderdaadquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoopte ook dat het fout zou zijn... (voor Ranja dan)
Die wilde ik ook net gokkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:34 schreef GLO het volgende:
Vanessa Paradis?
pj harvey?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:25 schreef ranja het volgende:
geen Whitney nee, mocht ze op de foto wat bruin lijken dan is dat of zongebruind of belichting...
ik gok ook maar watquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:24 schreef ranja het volgende:
[..]
dit is Anna Waronker
[afbeelding]
Toch anders
Die is liev!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is dat een leuke cd? Is in elk geval een leuke cd-hoes![]()
On topic:
Caroline Herring?
Op de blauwe snelweg zeker?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:37 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Die is liev!![]()
Ik heb haar zaterdag nog live gezien en gesproken![]()
Ik momenteel ook alleen nog van naam en gezichtquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:36 schreef ranja het volgende:
Geen Vanessa, en ik heb geen idee wie Caroline Herring is.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:37 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Die is liev!![]()
Ik heb haar zaterdag nog live gezien en gesproken![]()
Yepquote:
gelukkig welquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Poeh hee..er zijn nogal wat zangeressen met buiken..
Nou, die laat haar buikje ook geregeld zienquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:48 schreef peaceman het volgende:
T zal toch niet Joss Stone zijn? Die kleedt zich volgens mij niet zo....
Oops lezen is ook een vakquote:
Of het uit die clip komt weet ik niet, nou je het zegtquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:52 schreef thaleia het volgende:
Dat is Sheena Easton in de clip van U got the look
En de vraag is of dat het met dit hoofd een verbetering isquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als je zo een tijdje naar die eerste foto zit te kijken, is het nu net of dat hoofd van Sheena erop is gefotosoept
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als je zo een tijdje naar die eerste foto zit te kijken, is het nu net of dat hoofd van Sheena erop is gefotosoept
Mijn hoop was dan ook een beetje op jou gevestigdquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:12 schreef ranja het volgende:
Elsa
Best leuk maar kan natuurlijk niet in de schaduw van Vanessa Paradis staanquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Verdomme, nu heb ik weer een crush op 'r!
same here, hoe komen ze eropquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Opgezocht en idd redelijk kansloos om bij te houden.
ik ga ervandoor, lat0r!![]()
Komt in de buurt. Maar er zijn natuurlijk ook titels van 1 woordquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Kleinst aantal verschillende woorden in de tekst?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:53 schreef bukgeit het volgende:
Vaakst voorkomende sample in één nummer?
heel erg dicht bijquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, volgens mij zie ik het: De titels tellen evenveel letters maar opvallend is dat iedere letter maar één keer voorkomt. Is dat het record?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:13 schreef timbob het volgende:
het meeste verschillende letters?
zitten geen letters dubbel in zo te zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |