Ook waarschijnlijk, maar ik zoek een hollywood acteurquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Antonie Kamerling?
Noppe, wat recenter, hij heeft van de week nog geschitterd op de Nl televisie in een blockbusterquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:20 schreef Scrutinizer het volgende:
David Hasselhoff?
En hard waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:17 schreef bartrid het volgende:
zo, concert van het jaar LCD Soundsystem er zullen maar weinig bands beter zijn denk ik zo. Tering wat was dat goed.
wel hard maar ook erg zuiver dus vanmorgen nergens last vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:22 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
En hard waarschijnlijk!
Ja, die zijn in bloedvorm de laatste tijd! Merkte ik op Motel Mozaïque ook al.
Noppe, ik zoek een aussiequote:Op dinsdag 26 april 2005 11:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Bruce Willis?
Dat was de cruciale hint blijkbaar en UIO was het snelst!quote:
bronquote:Single Russell Crowe geflopt
(Novum) - Acteur en rocker Russell Crowe heeft in zijn jacht naar een solohit een grote teleurstelling moeten verwerken. Zijn single 'Raewyn' heeft geen plaats veroverd op de hitlijsten.
Het nummer dat de 'Gladiator'-ster op zijn website promootte, was vanaf 18 april te downloaden. Het lied flopte en haalde de top 100 in de Verenigde Staten en Groot-Brittannië niet.
De Britse artiest Sting, die een kopie van de single toegestuurd kreeg, voorspelde dat het nummer van de filmster niet goed ontvangen zou worden. Crowe laat zich door deze tegenvaller niet uit het veld slaan. Op 5 mei brengt hij zijn debuutalbum 'My hand to my heart' uit.
yeah!quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:43 schreef DaisyDuke het volgende:
Ray LaMontage dan?
Ja sorry. Ik werd weggeroepen en ga zo weer een bespreking in.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat UIO_AMS een fijne vakantie heeft
Dauwpop it isquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:21 schreef DaisyDuke het volgende:
Hellendoorn... Dauwpop toch?
ohja, en Fu-Gee-La ook nogquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:40 schreef timbob het volgende:
hmm
fugees?
ready or not en killing me softly en die hoeheetie
Fu-Gee-La!quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:40 schreef timbob het volgende:
hmm
fugees?
ready or not en killing me softly en die hoeheetie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |