Sorry maar zit op mijn werk en dan is antwoorden makkelijker dan een vraag bedenken....zeker omdat het druk is ivm kwartaalafsluiting ...excuses..quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:24 schreef Z het volgende:
Scheer je weg peaceman.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:21 schreef peaceman het volgende:
cabalero volgens mij...
Wel tijd om te antwoorden dus.....
peaceman +1 en nu wegwezen!quote:KL 204 (5:02)
(tekst en muziek: Peter Koelewijn)
De snelweg Utrecht - Amsterdam
rijd ik op bij Vinkenveen
niet meer dan een Cabalero verder
de afslag Schiphol - Amstelveen
oke oke ben al weg hahaha....toch weer een puntjequote:
Dat zou je wel denkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
peter is natuurlijk een echte Marlboro-cowboy
Exact deze foto heb ik een half jaar geleden gebruikt met de vraag: wat rookt Peter Koelewijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:50 schreef GLO het volgende:
Oooh, goeie foto! Die had ik moeten gebruiken bij de vraag
Moet kunnenquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:53 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Exact deze foto heb ik een half jaar geleden gebruikt met de vraag: wat rookt Peter Koelewijn
Ik heb hem zien optreden in het voorprogramma van American Music Club en daarna even een praatje met hem gemaaktquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:00 schreef Prep2Fight het volgende:
Was ie me weer voor!![]()
Ik heb laatst nog een heel artikel van hem gelezen
Vet!quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:03 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik heb hem zien optreden in het voorprogramma van American Music Club en daarna even een praatje met hem gemaakt
Vandaag 65 geworden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Giorgio Moroder ?
Stel ik op prijs, alvast bedankt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:07 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Vet!![]()
Ik zal dat artikel eens voor je scannen, stond in een oude heaven
quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:18 schreef bartrid het volgende:
elton john??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |