Dat maakt niet uit ze hebben er zelf voor gezorgd dat je er bent dus moeten ze je ook onderdak geven en rekening met je houden enzo.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:59 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Het is denk ik het huis en de kamer van je ouders c.q. je moeder.
Denk daar maar eens over na!![]()
Maakt wel uit, ze moet eens normaal doen dat overtrokken puberale gedrag. Alsof haar ma express langskomt om te jennen of te kloten ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:25 schreef Silencenl het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit ze hebben er zelf voor gezorgd dat je er bent dus moeten ze je ook onderdak geven en rekening met je houden enzo.
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
edit: gevraagd door betreffende user
Hadden ze me maar niet moeten maken. Ook kinderen van ouders hebben recht op privacy!quote:Op woensdag 27 april 2005 22:59 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Het is denk ik het huis en de kamer van je ouders c.q. je moeder.
Denk daar maar eens over na!![]()
Dat was nou ook net mijn eerste gedachte hahaquote:Op maandag 25 april 2005 15:55 schreef Bob-B het volgende:
Doet me denken aan dat sex blunder topic in SEX![]()
Dan verdenken ze je meteen van fappen.quote:Op maandag 25 april 2005 15:53 schreef buzzer het volgende:
Je hebt ook recht op privacy.. Gewoon een keer een goed gesprek daar over voeren met je ouders...
33 en nog bij je moeder wonenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:38 schreef -Redhead- het volgende:
Right away met een noodgang de kamer uit bonjouren. Ik ken soortgelijke fratsen van vroeger (zei het ouwe wijf:)) wel als er 'per ongeluk' weer eens een bankafschrift van mij was opengemaakt. Want dat had ze niet 'gezien'. Yeah right, ik was de enige met een lopende rekening bij die bank.
Gevolg was dat ik elke keer mijn scheur opentrok en geen enkele discussie duldde. Want er zijn grenzen en als die overschreden worden met een hoop lulverhalen, dan is het bad luck en niet voor mij.
Het gebeurt nog wel eens. Als je gvd op 33-jarige leeftijd wordt verhoord alsof je bij de politie zit, lijkt het wel. Krijg je van die debiele vragen wie je aan de telefoon had, of er een man of vrouw op bezoek komt en of je een blind date hebt als je vertelt dat je een afspraak hebt. Ik heb geen geheimen, maar als ik iets wil vertellen bepaal ik dat zelf wel en op mijn zelfgekozen moment. Op dit soort suggestieve shit zit ik niet te wachten. En dan nog verbolgen zijn over het feit dat ik 'zo geheimzinnig' doe. Nee hoor, zij wil gewoon teveel weten. En ja, ik woon op mijzelf en anderhalf uur autorijden bij ze vandaan. Wonderlijk toch dat een moeder het toch weet te presteren dat je je bij tijd en wijle in je privacy aangetast voelt door dat vrijpostige:"Ik wil het naadje van de kous weten"gedoe. Lack of respect.
Mijn moeder heeft het al voor elkaar gekregen dat mijn stiefvader er al wat van heeft gezegd tegen haar en dat het verstandig zou zijn om dat es te laten. Leve mijn stiefpapa! Gevolg: ik vertel hem veel meer en neem hem veel meer in vertrouwen dan mijn moeder. Rarara, hoe zou dat nou toch komen?
Le-zen is moeilijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
33 en nog bij je moeder wonenLAWL
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dude, leer eens lezen.quote:En ja, ik woon op mijzelf en anderhalf uur autorijden bij ze vandaan.
RealZeus is ook in de 30, vrachtwagenchauffeur en thuiswonendequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |