Niet dus , toch om 9.01quote:Op donderdag 28 april 2005 00:36 schreef Pompiedom het volgende:
Als het goed is issie vanaf 6.01 vanochtend speelbaar (plz correct if I'm wrong)
release 12:01 PDT April 28th (PDT = UDT - 7 uur, UDT = GMT en wij zitten GMT + 1)
Met de preorder kon je gisteren al spelen en het spel gewoon downloaden, maar ik moet wachten tot woensdagquote:
Yeah true, in sweden, teminste daar kon je hem gister spelen en dowloade vriend van mij daar is al lvl 6 NE / ELE.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:35 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Met de preorder kon je gisteren al spelen en het spel gewoon downloaden, maar ik moet wachten tot woensdag.
We moeten met z'n allen in een guild gaan. Zou cool zijn toch?
Nog een ultieme healer nodig?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:03 schreef SCwookie het volgende:
ik heb deze spel, en is zeer WOW!!!![]()
echt gaaf, ik raad iedereen WoW te dumpen en GW te kopen!![]()
mijn ingame naam is Lara boogshutter
als je wilt kan je nederlands guild joinen,
Dutch Heroes.
Ik speel liever een MMORPG, dank u.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:03 schreef SCwookie het volgende:
ik heb deze spel, en is zeer WOW!!!![]()
echt gaaf, ik raad iedereen WoW te dumpen en GW te kopen!![]()
mijn ingame naam is Lara boogshutter
als je wilt kan je nederlands guild joinen,
Dutch Heroes.
guildwars is ook wel MMORPG,quote:Ik speel liever een MMORPG, dank u.
Tja...... het loopt ook echt storm ja.......quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef SCwookie het volgende:
(WoW is saai) deze game is iets meer recht door de zee.
lichtelijk wel aan de screens te zien.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:21 schreef Anna-bella het volgende:
Het heeft een beetje een Final Fantasy sfeer?
Of zeg ik nu iets heel doms?
Guild Wars is geen MMORPG. Bij een MMORPG is het mogelijk om met honderden zo niet duizenden in 1 wereld te spelen, bij Guild Wars speel je naar mijn weten met 4 man in een levelquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef SCwookie het volgende:
[..]
guildwars is ook wel MMORPG,
is iets Diablo in de WoW wereld. (WoW is saai) deze game is iets meer recht door de zee.
en ook nog zonder maandelijk kosten!!(scheelt al die CC gedoe)
Dit bedoel ik trouwens met 4 man in een levelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:38 schreef NRK het volgende:
Uhm.. 4 man in 1 level? Nee, tis gewoon een grote wereld.
quote:Unlike many MMOs, when players form a party and embark upon a quest in Guild Wars, they get their own private copy of the area where the quest takes place.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef SCwookie het volgende:
[..]
guildwars is ook wel MMORPG,
is iets Diablo in de WoW wereld.
Check>>>quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Guild Wars is geen MMORPG. Bij een MMORPG is het mogelijk om met honderden zo niet duizenden in 1 wereld te spelen, bij Guild Wars speel je naar mijn weten met 4 man in een level
quote:Op maandag 25 april 2005 15:38 schreef NDdw het volgende:
Ik zelf ben erg into MMORPG terwijl dit spel zich anders noemt>> CORPG (Competitive Online Role-Playing Game).
![]()
Als je het over het algemeen bekijkt, kost het minder per maand , je betaald ongeveer voor zo'n update 40euro max.Deze update kom ongeveer elke 9 maanden uit. Dit is dan 4,45euro per maand.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:26 schreef Saffron het volgende:
Het hele concept van patches komt raar op me over, dacht erover om naast WOW en Lineage 2 dit spel te gaan spelen maar nu ik dit zo hoor... Liever dok ik elke maand een beetje voor service, onderhoud, support en patches dan dat ik 40-70 euro ga dokken voor een update terwijl hij achteraf geen ruk voorstelt. Nu kan ik als een update me niet bevalt direct opzeggen, en als veel mensen dat doen word er een rollback gedaan (lineage 1). IIG ben ik niet direct een groot bedrag kwijt.
Je hebt wel missies die je kunt doen.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:49 schreef Woutey het volgende:
Ik ben hem nu aan het installeren,
ik heb speciaal voor GW gekozen omdat ik eigenlijk wel WoW wilde doen, maar daarvan heb ik de beta al kapot gespeeld. En daar komt bij dat ik de komende weken niet zo veel tijd heb ivm examens, en ik dus niet zo veel speel. Dan vond ik het dus jammer om daar een maand voor te lappen zonder te spelen.
Hier kun je gewoon spelen wanneer je wilt zonder te lappen. Dat er voor een quest een aparte instance wordt gemaakt is wel gaaf. Met WoW heb je met elite quests dit ook, en dit werkt een stuk makkelijker omdat je dan bv niet een doel hebt om af te maken, en dan ineens iemand anders hem doodmaakt.
Maar ik ga het nu bekijken het lijkt me wel wat.
wat voor grafiche kaart heb je ??quote:Op maandag 9 mei 2005 20:34 schreef Woutey het volgende:
hmm was eindelijk ergens aan het knokken, kreeg ik ineens zo'n lag dat ik niet eens meer normaal kon lopen. Ben er nu uitgekickt en er werkt niets meer.
Is dit vaak zo? Want dit is niet oke
Mooier en aan meer dingen gedacht (realistischer) . Hoe bedoel je precies met " zijn de lvl 20 die er in zitten genoeg" ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:23 schreef Tain het volgende:
Hoe is dit spel trouwens te vergelijken met Diablo 2 en zijn de 20 levels die er in zitten genoeg?
Of het lang genoeg duurt voordat je level 20 bentquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:35 schreef NDdw het volgende:
[..]
Mooier en aan meer dingen gedacht (realisticher) . Hoe bedoel je precies met " zijn de lvl 20 die er in zitten genoeg" ?
Je kan zelf lvle tot lvl 20 deze worden uitgebreid naar lvl 40 in de nabije toekomst. De beeste gaan wel hoger dan lvl 20, als je in een groep bent kun je deze makkelijk aan.![]()
Mja, het kan idd aan je grafische kaart liggen? Of aan je internet verbinding? Of aan je CPU snelheid?quote:Op maandag 9 mei 2005 17:04 schreef Woutey het volgende:
hmm was eindelijk ergens aan het knokken, kreeg ik ineens zo'n lag dat ik niet eens meer normaal kon lopen. Ben er nu uitgekickt en er werkt niets meer.
Is dit vaak zo? Want dit is niet oke.
Ja dat duurt idd best langquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Of het lang genoeg duurt voordat je level 20 bent
Heb gister een guild geaccept, maar weet niet of ik daar in wil blijven. ken daar niemandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:37 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Mja, het kan idd aan je grafische kaart liggen? Of aan je internet verbinding? Of aan je CPU snelheid?
Ikzelf heb nooit last van lag/crash om eerlijk te zijn. Maar ik hoor het wel vaker van vrienden.
Zit je al in een clan? Wat is je ingame-naam dan voeg ik je toe bij friends ^^
BAGGER zo armquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:11 schreef Jebus het volgende:
Dit lijkt me zo vet. Ik heb alleen geen geld
Goeie vergelijking ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:59 schreef ArmaniMania het volgende:
Damm dit spel blaast zelfs World of Warcraft weg...
Lol, me 2quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
M'n eerste spel sinds heel lange tijd dat ik ook daadwerkelijk kóóp...
Het is idd meer een spel voor het spelen in een team:" wat ik zelf erg leuk vindtquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:35 schreef Lynxie het volgende:
Mijn vriend en ik hadden een slecht gevoel bij dit spel. Toch maar gekocht en we zijn beide erg verrast door deze game.
Wij hebben UO, DAOC, Lineage 2, FFXI (ik alleen), EQ2, WoW gespeeld.
Allebei hadden we zoiets van, dit kan nooit het MMORPG gevoel geven zoals alle andere games.
Het is inderdaad anders... maar wel op een goede manier.
Over groepen, ben met mijn main RPG char nog maar 11, maar weet nu wel dat je eerst begint met een max. van 2 personen in 1 groep, later in het verhaal worden dat 4, daarna 6 en tot slot 8.
De steden is waar je andere spelers kunt vinden, Hier stel je de groep samen en daarna ga je na een area dat inderdaad instance is voor je groep alleen. Dit heeft zijn voordeel en nadelen natuurlijk. Ik zie het als een voordeel, je bent heel erg met je eigen groep/ quest bezig en kan niet worden afgeleid door een andere groep. (zoals in vele MMORPGs gebeurd, met campen van bepaalde plekken voor zowel exp als items etc.)
Tot lvl 11 (waar ik nu dus ben met 3 verschillende chars) is het allemaal erg recht toe recht aan.
De eerste keer dat je dit doet zal dit waarschijnlijk niet zo storen, maar als je (net als ik) gek bent op meerdere chars te maken, dan kan het een beetje saai worden. En dan heb ik het vooral over de quests.
Het herhalen van missions verveeld me tot nu toe nog steeds niet.
Toch moet ik waarschuwen, dit is echt niet iets voor mensen die vooral willen solo spelen, het kan wel natuurlijk, maar het is echt niet aan te raden. Naar mijn idee ben je hier dan heel snel op uit gekeken, aangezien je op je quest en missies verder niemand tegen komt behalve in de towns.
Daarbij is dit spel vooral op PvP gericht. Vooral mijn vriend is hieraan helemaal verslaafd.
Voorheen was ik niet zo op PvP, maar vind het tot nu toe wel leuk in dit spel.
Verder ziet het er gewoon erg mooi uit allemaal.
Maar dit zeg ik allemaal na 1 week spelen. Dus het kan best zijn dat ik er over een paar weken er totaal anders over denk.
Heb nog steeds een account van FFXI en DAOC lopen, denk dat ik met beide stop. Ben toch op een punt gekomen dat ik het gevoel heb dat het allemaal 1 grote herhaling is.
Ben benieuwd hoelang ik het in guild wars volhou.
Dit is niet RENDABLEquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:07 schreef BennieK het volgende:
wanneer komt de eerste gratis 3d mmorpg uit
B.
Waar heb je besteld dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, mijn bestelling schiet niet echt hard op. Ik heb dagen geleden al betaald maar hij is nog steeds niet verzonden.
gcshop, en nóg niet binnenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:58 schreef NDdw het volgende:
[..]
Waar heb je besteld dan.
Ik heb het spel al 20 dagen en nogsteeds niet betaald![]()
Het zal wel niet meer op voorraad zijn geweest.quote:
Dat je niet kan springen, zwemmen of klimmen viel mij ook een beetje tegen in het begin, maar ik moet zeggen dat ik het nou niet meer mis. Maar het hoort eigenlijk wel in zo'n spel vind ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:42 schreef -Muse- het volgende:
Waar je heen moet, waar je heen kan etc
Ik ergerde mij de eerste 5 minuten al kapot aan het feit dat je bepaalde kanten nier op kan, en je bv. niet van een bergje af kan springen, het water niet in kan, en dat je tegen teveel "onzichtbare muren" aanloopt.
De graphics zijn idd erg indrukwekkend, zeker als je ze vergelijkt met bijv WoW.quote:Verder vindt ik de graphics wel echt mooi, en de steden en achtergrond (horizon afbeelding) zien er ook mooi uit.
Dat is echt weinig, zeker in vergelijking met WoWquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:39 schreef NDdw het volgende:
[..]
Ja dat duurt idd best langdenk zo'n 120uur als je weet waar je veel xp vandaan haald.
Ligt ook veel al aan je game play.
Hopelijk heb ik u hiermee voldoende ingelicht:P
![]()
![]()
Het is makkelijker hem te vinden vanuit Barradin Estate. Als je de grot ingaat en de brug over.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:17 schreef RAVW het volgende:
zo heb hem ook maar gekocht en ben nu ook even ana het kijken.
zit al weer in de catacombes.
maar kan heel die vent niet vinden
dus gaan we maar weer zoeken.
Beetje saaiquote:Op zondag 5 juni 2005 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon: Fok! Bij Tweakers heet hun guild ook gewoon GoT. En dan krijg je iig geen gesteggel over de naam...
Je hebt blijkbaar het verhaal erachter niet gelezen.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:50 schreef daeri het volgende:
Ik heb het vandaag gekocht, maar ik zat eerst in een happy happy joy joy wereld, en toen moest ik naar een of ander ventje, en nu ben ik in een dorre wereld beland twee jaar lateris er nog n mogelijkheid om naar de happy happy joy joy wereld terug te komen
(Ik mis de konijntjes!!)
was ik al bang voorquote:Op zondag 19 juni 2005 08:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar het verhaal erachter niet gelezen.
Oh, het kan niet. Start een ander character en blijf net zolang bij de academy vandaan totdat je niet anders kunt..
Idd, was prachtig, en ik had dr nog een heleboel quests open staanquote:Op zondag 19 juni 2005 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pre-searing Ascalon (de happy happy joy joy wereld) is eigenlijk bedoeld als training voor de n00bs en maakt maar een klein deel van het spel uit. Best jammer eigenlijk, het was een mooie wereld.
Ja dat vind ik ook. Ik ben maar een nieuw character gestart om alle quest te doen en te oefenen. Maar nu heb iets overgeslagen en kan ik verder geen quest meer doen. Maar weer een nieuw character aanmaken dusquote:Op zondag 19 juni 2005 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pre-searing Ascalon (de happy happy joy joy wereld) is eigenlijk bedoeld als training voor de n00bs en maakt maar een klein deel van het spel uit. Best jammer eigenlijk, het was een mooie wereld.
Alles behalve verder gaan met de game natuurlijk!quote:Op zondag 19 juni 2005 19:01 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Ik ben maar een nieuw character gestart om alle quest te doen en te oefenen. Maar nu heb iets overgeslagen en kan ik verder geen quest meer doen. Maar weer een nieuw character aanmaken dus
Ik ga wel gewoon met mn 1e verderquote:Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles behalve verder gaan met de game natuurlijk!![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles behalve verder gaan met de game natuurlijk!![]()
Als je een meisje bent wil ik je mss wel helpenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:27 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon met mn 1e verderhad n nieuwe begonnen en had echt geen idee wat ik moest doen?
Ik vind er in dat verotte ascalon dus ook niks aanquote:Op zondag 19 juni 2005 23:01 schreef Brilaap het volgende:
[..]
TuurlijkEerst al die quest doen en zo en dan pas verrot Ascalon in. Vind er eigenlijk niks aan in dat kapotje Ascalon
.
Je vermeidt mij?quote:Op zondag 19 juni 2005 23:03 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik vind er in dat verotte ascalon dus ook niks aan..
Maargoed, ik kan met mijn Archer helemaal die archer mensjes niet vinden, staat alleen maar een ! bij die tysum ofzo, maar dan ga ik dus naar dat verotte ascalon, mij niet gezien dude, ik vermeidt jou
Voor n beestje bedoel je? in Lakesite country dacht ik, de brug over.. maar daar zitten enge beestjes die mijn lvl1 nog niet aan kanquote:Op zondag 19 juni 2005 23:04 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Je vermeidt mij?Ik weet waar die archers staan
Ik wil je best wel ff helpen. No problem.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:10 schreef daeri het volgende:
[..]
Voor n beestje bedoel je? in Lakesite country dacht ik, de brug over.. maar daar zitten enge beestjes die mijn lvl1 nog niet aan kan
Dat is lief.. mijn lvl1 heet Frau Muskquote:Op zondag 19 juni 2005 23:11 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik wil je best wel ff helpen. No problem.
Die moet je over dat brugetje brengen naar dat groene sterretjequote:Op zondag 19 juni 2005 23:42 schreef daeri het volgende:
Hmm, do enu een of andere quest, en dan moet je bijen lokken, maar nu blijft dat stomme ding maar pingelen, dat groene ding..
Ja, ik weet het, gedaan, honey ding daar gedropt, maar hij blijft brandenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:03 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Die moet je over dat brugetje brengen naar dat groene sterretje
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:02 schreef daeri het volgende:
Ik had er twee, maar dingetje ging niet weg, toen ben ik maar wat anders gaan doen
Ik heb nu ook wat geklooit en ga nu ook ff een serieus karakter maken en zo. Dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef daeri het volgende:
Hmm ja, heb dat stomme karakter maar verwijderd, heb nu een N/R die ik wat serieuzer aan ga pakken
Ik gebruik zelf een R/N. Ik moet zeggen dat ik mijn necro krachten nauwelijks gebruik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef daeri het volgende:
Hmm ja, heb dat stomme karakter maar verwijderd, heb nu een N/R die ik wat serieuzer aan ga pakken
Dat is niet zo handig, ivm code..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Als je het niets vindt, kun je hem doorverkopen.
Waar dan precies? Of heeft iemand me genaaid en het er uit gehaald? Ik heb 2 'manuscripts' en 1 Quick Reference papiertje, en dat was het.. Ik heb het spel overigens niet online maar bij de FRS gekocht bedenk ik me netquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:47 schreef SocialDisorder het volgende:
access key zit in het doosje
Ik had een kaartje die ik helemaal moest open scheuren aan alle kanten, en daar zat een code in..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:47 schreef SocialDisorder het volgende:
access key zit in het doosje
-edit- achter CD zit een zilverfolie laagje, zie moet je wegkrassen, en TADA access code!
Jij hebt de collectors uitvoering.. van 60 euro ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef SocialDisorder het volgende:
hmm, ik heb zo'n kartonnen doos, volgens mij is dat de enige uitvoering......geen DVD-hoesjes. Past de handleiding ook niet in.
Ik heb mijne bij Dynabyte, en ik heb gewoon een dvd hoesjequote:Op zondag 3 juli 2005 00:14 schreef SocialDisorder het volgende:
nope, 44,95media markt, dat wel......maar collector's edition? een kartonnen doosje, een boekje met de handleiding, een boekje met de geschiedenis van het land, en DAT is al een CE, das wel erg karig.......
De sletten... Of heb je er ervaring mee?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:33 schreef RayMania het volgende:
Medewerkers van de Free Record Shop wil nog wel eens CD keys stelen, weet niet of je dat al wist?
Dit is mijn CE:quote:Op zondag 3 juli 2005 00:14 schreef SocialDisorder het volgende:
nope, 44,95media markt, dat wel......maar collector's edition? een kartonnen doosje, een boekje met de handleiding, een boekje met de geschiedenis van het land, en DAT is al een CE, das wel erg karig.......
Als je danst of een /command geeft krijg je een gloed om je handenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van de CE?
Ik kan je wel voordragen bij ons guild als je dat wilquote:Op zondag 3 juli 2005 15:50 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Als ik 'm geactiveerd krijg dan zal ik zeker naar dit topic terugkomen om mij aan te melden voor zo'n Guild...
http://www.guildwars.com/products/gwcollectors-edition.htmlquote:Op zondag 3 juli 2005 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van de CE?
http://www.microsoft.com/athome/security/children/kidtalk.mspxquote:Op zondag 3 juli 2005 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan iemand mij trouwens dan meteen uitleggen wat 1337 betekent?
Zou geweldig zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan je wel voordragen bij ons guild als je dat wil.
In het begin kan ik je niet helpen tijdens quests, je zit dan nl in een gebied waar je als high lvl-speler geen toegang meer hebt. Info kan je natuurlijk altijd krijgenquote:Op zondag 3 juli 2005 21:42 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn.Kan iemand mij meteen 'sidekicken' om mij wegwijs te maken in het spel.
Nice.
Ik kan hem wel helpen, ik zit nog in eerste wereld met mijn tweede karakter, ben alleen niet zo heel vaak op GW, voeg me maar toe op msnquote:Op maandag 4 juli 2005 09:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het begin kan ik je niet helpen tijdens quests, je zit dan nl in een gebied waar je als high lvl-speler geen toegang meer hebt. Info kan je natuurlijk altijd krijgen.
Zodra je de boel geactiveerd hebt moet je maar even je naam melden, dan zal ik vragen of ze je een invite sturen.
Hij zal van andere leden in ons Guild ook wel hulp kunnen krijgen, veel zijn ook al met meerdere karakters bezig, en sowieso lopen er nog wel een paar pre-seering mensen in ons guild rond.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:40 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik kan hem wel helpen, ik zit nog in eerste wereld met mijn tweede karakter, ben alleen niet zo heel vaak op GW, voeg me maar toe op msnik help je wel
Nerd-manier om 'leet' te zeggen, wat weer afgeleid is van elite. Mensen die het serieus gebruiken verdienen de überdork-award.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan iemand mij trouwens dan meteen uitleggen wat 1337 betekent?
Ik zit in LSF geloof ikquote:Op maandag 4 juli 2005 10:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[[url=http://img118.imageshack.us/img118/4022/gw2bf.th.jpg]afbeelding][/URL]
de rode pijltjes geven aan wat er in mijn versie van GW zat. Enne, kan ik ook bij een guild hiero ergens? Want de Dead Shadows (mijn huidige guild) zijn een stel eikelbijters van de eerste orde, zijn haast nooit online, en spelen nooit als team.
Zou ik erbij kunnen? Ik ga deze week denk ik weer online met GW, en een nieuw karakter maken. Zeg maar wat voor type jullie nog zoeken.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:30 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik zit in LSF geloof ikGeweldige mensen
Zwarte cape met gouden leeuw op de achterkant..
Er is nu niemand online, ik zal ff op GW kijken of daar iemand is, wat is je naam?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zou ik erbij kunnen? Ik ga deze week denk ik weer online met GW, en een nieuw karakter maken. Zeg maar wat voor type jullie nog zoeken.
Ik blijf wel bij ze hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
idd, te triest gewoon, wat een gaybar!
zullen we onze eigen guild maar starten dan?
Haha, idd, ben er alleen nog nooit geweestquote:Op maandag 4 juli 2005 10:51 schreef SocialDisorder het volgende:
oo, das wel stoer!
Yep mag!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:27 schreef SocialDisorder het volgende:
weet ik, ik zit nu op m'n werk. M'n baas vind het niet zo fijn als ikvan z'n geld ga zitten gamen
Als ik van de week online ben, regel ik het wel.
-edit- mag ik je aan m'n MSN toevoegen? Praat wat makkelijker&sneller
Ik heb daarnet een Ranger gemaakt via de RPG mode, en z'n naam is Niteangyl Deatheye. Ik hoop binnenkort dan ook een invite te krijgen.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het begin kan ik je niet helpen tijdens quests, je zit dan nl in een gebied waar je als high lvl-speler geen toegang meer hebt. Info kan je natuurlijk altijd krijgen.
Zodra je de boel geactiveerd hebt moet je maar even je naam melden, dan zal ik vragen of ze je een invite sturen.
Wat is jouw msnadres dan? Mijne is NiteAngyl op de Hetemail. Kan niet makkelijker.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:40 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik kan hem wel helpen, ik zit nog in eerste wereld met mijn tweede karakter, ben alleen niet zo heel vaak op GW, voeg me maar toe op msnik help je wel
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:24 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
Ik heb daarnet een Ranger gemaakt via de RPG mode, en z'n naam is Niteangyl Deatheye. Ik hoop binnenkort dan ook een invite te krijgen.
Jep, een Ranger. In City of Heroes ben ik ook altijd een Blaster geweest.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Rangers!
Ik ben er zelf ook 1! Ik zal vanavond een officer van mijn guild aanspreken of ie je een invite wil sturen (alleen officers of de guild leader kunnen andere spelers inviten) . Het is een internationaal guild btw, met (uiteraard) Engels als voertaal.
Je zal nog ff moeten wachten op je invite, geen officers online. Net de politie, normaal vallen ze je constant lastig met de kleinste dingen, maar als je ze nodig hebt...quote:Op maandag 4 juli 2005 18:54 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
Jep, een Ranger. In City of Heroes ben ik ook altijd een Blaster geweest.
En ik heb al een idee hoe zo'n Guild werkt. Vast en zeker ongeveer hetzelfde als een Supergroup in City of Heroes.Man, weer een game waar ik aan verslaafd ga raken!
Ik heb je naam doorgegeven aan een officer, hij zou vanavond kijken zei hijquote:Op maandag 4 juli 2005 22:42 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Laat mij maar weten als je online bent.. Ik ben voornamelijk 's avonds online, omdat ik ook nog fulltime moet werken.En dan wacht ik geduldig op die invite...
Ook lid worden van ons guild? Niteangyl zit er sinds vanavond ook in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ben Eve Redforest, mocht iemand tegen mij aanlopen
Oeh, yes pelasequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook lid worden van ons guild? Niteangyl zit er sinds vanavond ook in.
Ik heet trouwens Lady Hairspray (in tweede wereld) en Fayre Alastair in eerste wereld, maar ben beetje mn quests aan het afronden geloof ikquote:
Dat is snel..quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:55 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik zit al in de 2e.
Ik denk wel dat je toch wat quests bent misgelopen, welk level ben je nu?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:07 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik heb gisteren wel bijna de hele dag zitten spelen hoor
Je kan ook je health, energy en lvl status aan je partygenoten laten zien door CTRL+klik op bar. Ook CTRL+Skill werkt trouwens.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Om mijn eerste waardevolle bijdrage te leveren aan dit topic, hier een complete lijst met alle emotes die je in Guild Wars kan gebruiken:
Emotes
-knip-
Ik heet Vortex Elegy, Vortex Wanderer, Vortex Traveller en Vortex Walker (tja, ik vind Vortex wel koel klinkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ben Eve Redforest, mocht iemand tegen mij aanlopen
Mooi!quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:34 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Nog steeds bezig als NiteAngyl Deatheye... een Ranger / Necromancer. Level 7 nog wel.
Mijn eerste indruk van het spel is dat het redelijk rommelig in elkaar steekt. Het is behoorlijk experimenteren met alle mogelijkheden, en hoe de interface precies werkt. Uiteindelijk laat het spel mij redelijk aan Diablo 2 denken...
Ik ben een ontzettend grote liefhebber van RPG's, en dit spel behoort nu al tot één van m'n favorieten.
Ach, zolang het daarbij blijft is het niet zo erg. Maar als je in 5 minuten tijd 4x zomaar een guildinvite krijgt van iemand die je niet kent is het veel irritanter. Dat overkwam mij dus vanavond.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:03 schreef Bennie_K het volgende:
GUILD RECRUITING: We will accept anyone. We are High Level and Pro. Already 60 members. Whisper me!
En dat 50 keer op een avond
Ik ben destijds ook heel beleefd uitgenodigd, een tijdje zitten buurten met die gast en uiteindelijk belsoten om lid te wordenquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:38 schreef Elegy het volgende:
Ach, daar reageer ik toch niet op. De meesten die mij vragen doen dat trouwens wel beleefd
Ik vind trouwens dat de meeste mensen in GW niet echt de moeite nemen om te pratenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben destijds ook heel beleefd uitgenodigd, een tijdje zitten buurten met die gast en uiteindelijk belsoten om lid te worden.]
Dat van die guildinvites van totaal onbekenden ken ik ook, heb ik ook nooit op gereageerd. Als je niet eens de moeite doet om me aan te spreken pleur je maar op.
Ik ben dus 7, en dat zal idd best maar ik vond die wereld eigenlijk niet echt interessant, plus iedereen zat al in de 2equote:Op woensdag 6 juli 2005 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je toch wat quests bent misgelopen, welk level ben je nu?
gemiddelde leeftijd=12, vandaarquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat de meeste mensen in GW niet echt de moeite nemen om te praten.. baal ik wel van, zit je in een party.. vraag je welke quest t omgaat krijg je geen antwoord
Mijn ervaring is dat het het lekkerst speelt als je na twaalf uur 's nachts gaat questen. Dan liggen de kids in bed en de wat meer serieuze (of melige, da's ook leuk) spelers kunnen dan prima partymembers zijn.quote:
hehe ik had iets van 10 aussies in mn guildquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het het lekkerst speelt als je na twaalf uur 's nachts gaat questen. Dan liggen de kids in bed en de wat meer serieuze (of melige, da's ook leuk) spelers kunnen dan prima partymembers zijn.
Van de week nog met een paar uit Nieuw-Zeeland en Australië gespeeld. Da's wel geinig, dat tijdsverschil
Jep, dat zie je in elke mmorpg. Vandaag had ik ook weer paar idioten in groepen. Een of andere ranger begon na twee minuten al met 'noob' rond te gooien omdat we naar zijn mening niet snel genoeg gingen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het het lekkerst speelt als je na twaalf uur 's nachts gaat questen. Dan liggen de kids in bed en de wat meer serieuze (of melige, da's ook leuk) spelers kunnen dan prima partymembers zijn.
Van de week nog met een paar uit Nieuw-Zeeland en Australië gespeeld. Da's wel geinig, dat tijdsverschil
Kan je mij ook evt voordragen ? , ik heet dreamor fighter is het spel,quote:Op zondag 3 juli 2005 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan je wel voordragen bij ons guild als je dat wil.
Ik zou gewoon die 1e wereld zo veel mogelijk verkennen en zo veel mogelijk quests doen. Des te beter voorbereid ga je naar de 2e.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben een Ranger met Warrior als second proffession. Ben nu level 6 en ben nog bezig met wat quests in het eerste wereldje (oa die unnatural growths wel al gehad) Welk level heb je nodig om door te gaan naar als ik het goed begrijp Ascalon wat in puin ligt? Op de server zei men dat een 6+ toch wel noodzakelijk was.
Je kan je hier opgeven om lid te worden van ons guild, op ons forum.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:39 schreef dreamor het volgende:
[..]
Kan je mij ook evt voordragen ? , ik heet dreamor fighter is het spel,
groetjes,
dreamor
*proest*. Ik heb ten eerste nog nóóit lag gehad in GW en als je daarom overstapt op Wow wens ik je veel plezier want die heeft nog véél meer server problemen. Hoor regelmatig mensen die WoW spelen klagen dat de servers weer eens plat liggen, dat er gigantische lag is e.d.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:56 schreef Brilaap het volgende:
Hebben jullie ook last van lag? Ik heb op verschillende tijdstippen en servers gespeeld, maar ik lag als de tyfus en neen dat ligt niet aan mijn verbinding. Ik denk dat ik maar eens WoW ga kopen en zo.
Ik heb op dit moment 18 Runes in me Inventory. Ik wil ze niet verkopen aan de Rune Trader voor maar 25g. Ik kijk hoeveel de Rune Trader vraagt als je ze wilt kopen en dan ga ik er 75-100g onder zitten.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:40 schreef Elegy het volgende:
Ik heb twee Major Vigor, en één Minor.
Om de een of andere reden vind ik trouwens alleen maar dingen die voor een ander geschikt zijn, bowstring of poisoning, twee keer een golden bow, bowgrip en massa's runes voor primary Necro, Ranger of Mesmer. Terwijl ik primary Elementalist, Warrior of Monk benja, die ranger heb ik alleen voor storage
Ja. Ja.quote:Trouwens, FotG heb je toch alleen nodig om FoW en UW ín te komen? Als Europa FotG weer kwijtraakt kan je toch gewoon in UW en FoW blijven?
Klopt, maar op een gegeven moment zul je er toch ook weer eens uit gaan, en dan kan je weer een eeuw wachten tot Europa een keertje the favor heeft. Ik zit ook te denken om te switchen naar de amerikaanse servers, daar hebben ze de favor toch iets vaker.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:40 schreef Elegy het volgende:
Trouwens, FotG heb je toch alleen nodig om FoW en UW ín te komen? Als Europa FotG weer kwijtraakt kan je toch gewoon in UW en FoW blijven?
Dat valt overigens nog niet mee, een goed guild vinden, nou moet ik zeggen dat het vinden van actieve, sociale leden ook niet meevaltquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:13 schreef CcCcCharmed het volgende:
Ok, das dan wel makkelijker dan als je alleen rondloopt.
Ik krijg het spel pas binnnen op 5 augustus, maar als ik het heb zal ik wel een goeie guild zoeken!
Nog tips voor een goeie guild?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat valt overigens nog niet mee, een goed guild vinden, nou moet ik zeggen dat het vinden van actieve, sociale leden ook niet meevalt...
Doe ik ook niet, ik post alleen mijn meningquote:
wow waar kun je dat halen dan? duurste armor die ik kan vinden is nog maar 1500 per deel...quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:15 schreef RayMania het volgende:
Deze week ga ik voor mijn nieuwe armor: 60.000g nodig.
In de southern shiverpeaks zitten verschillende armor-dealers die 15K armor verkopen.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:23 schreef roxny het volgende:
[..]
wow waar kun je dat halen dan? duurste armor die ik kan vinden is nog maar 1500 per deel...
owja ik zie hetquote:Op maandag 25 juli 2005 08:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de southern shiverpeaks zitten verschillende armor-dealers die 15K armor verkopen.
Het is overigens niet beter qua hitpoints oid, maar het schijnt er een stuk beter uit te zien.
Je moet gewoon kijken waar mensen zijn die nog maar net spelen. Die snappen de waarde van het geld niet zo en bieden VEEL meer dan de merchantsquote:Op maandag 25 juli 2005 14:47 schreef roxny het volgende:
[..]
owja ik zie hethum dat word dan maar even sparen zit nu nog maar aan 17K ... weet iemand toevallig een makkelijke manier om snel veel geld te verdienen
?
Om de kostenquote:Op maandag 25 juli 2005 18:42 schreef existenz het volgende:
Maar, nu dit topic toch in mijn active list staat, ben ik wel eens benieuwd waarom jullie Guildwars prefereren boven World of Warcraft. De kosten even er buiten gelaten, want dat is vrij duidelijk wie het goedkoopste is (En dat is WoW niet).
Psst, dat is het idee van een MMORPG of hoe de makers van Guildwars het ook noemen... Interactie met anderen en tegenstanders... Maar goed niemand heeft dus een echte reden zo te zien?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verder kunnen je quests niet verneukt worden door andere groepen omdat je in een afgeschermd gebied voor jouw party zit.
Zowel de grafische uitwerking van de gui, de interactie die bij een MMORPG hoort, het bijbehorende verhaal en het gebruikersgemak zijn naar mijn mening beter uitgewerkt in WoW. Hierbij moet natuurlijk wel gezegd worden dat Blizzard als sinds Warcraft 1 aan het verhaal kan sleutelen wat al vele jaren terug is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:15 schreef CcCcCharmed het volgende:
Welke vind jij dan beter?
WoW is ook vele male duurder dan GW, voor GW betaal je eenmalig 38 euro, en dan kan je heel wat uren plezier hebben! en ik vind de grafics bij WoW ook nog eens lelijker! En er is een verhaal in GW, maar dan moet je je quests eens beter lezen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Zowel de grafische uitwerking van de gui, de interactie die bij een MMORPG hoort, het bijbehorende verhaal en het gebruikersgemak zijn naar mijn mening beter uitgewerkt in WoW. Hierbij moet natuurlijk wel gezegd worden dat Blizzard als sinds Warcraft 1 aan het verhaal kan sleutelen wat al vele jaren terug is.
Wat lul je nou, in GW heb je ook interactie met anderen en tegenstanders... Alleen zijn irri de irri dingen eruit gehaald. Zo bestaat er bij mij geen kans dat ik in elkaar gebeukt wordt door een stel high lvl chars die niks beter te doen hebben. Hoe triest ben je overigens als je daar je lol uit moet halen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Psst, dat is het idee van een MMORPG of hoe de makers van Guildwars het ook noemen... Interactie met anderen en tegenstanders... Maar goed niemand heeft dus een echte reden zo te zien?
Guildwars heeft niet veel er om heen, wat WoW wel heeft, het is beesjes dood maken en dat was het wel want alle posts hier tot nu toe zijn anti-PvP en pro PvE. Doom is ook een PvE en hoef je ook alleen maar rond te baggeren in clans (guilds) en beesten (mobs) kapot te schieten. Ten tweede heeft WoW tegenwoordig een honoursysteem, het wordt geliefd en gehaat, waardoor het in elkaar beuken van low levels niets meer uit haalt. Daarnaast zitten low levels in "eigen" terreinen waar ze zelf mogen kiezen of ze PvP willen of niet. In de overige gebieden is het gewoon een spel en ganken kan door de Game Masters bestraft worden, want het mag niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat lul je nou, in GW heb je ook interactie met anderen en tegenstanders... Alleen zijn irri de irri dingen eruit gehaald. Zo bestaat er bij mij geen kans dat ik in elkaar gebeukt wordt door een stel high lvl chars die niks beter te doen hebben. Hoe triest ben je overigens als je daar je lol uit moet halen...
Je moet me nog steeds je vergelijking met doom eens uitleggen, die is namelijk volkomen debiel.
HEt wordt dan ook vast altijd bestraftquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:35 schreef existenz het volgende:
[..]
Guildwars heeft niet veel er om heen, wat WoW wel heeft, het is beesjes dood maken en dat was het wel want alle posts hier tot nu toe zijn anti-PvP en pro PvE. Doom is ook een PvE en hoef je ook alleen maar rond te baggeren in clans (guilds) en beesten (mobs) kapot te schieten. Ten tweede heeft WoW tegenwoordig een honoursysteem, het wordt geliefd en gehaat, waardoor het in elkaar beuken van low levels niets meer uit haalt. Daarnaast zitten low levels in "eigen" terreinen waar ze zelf mogen kiezen of ze PvP willen of niet. In de overige gebieden is het gewoon een spel en ganken kan door de Game Masters bestraft worden, want het mag niet.
Je kan twee soorten karakters maken idd maar het is beiden met anderen erbij...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij Gw kan je toch ook kiezen of je wil PvP'en of niet?
Nee, ik vroeg me af waarom exclusief de kosten, mensen GW beter vonden, misschien ga ik het dan ook spelen, maar buiten het geld kwam niemand met argumenten. Als er vervolgens wordt gevraagd waarom ik nu voor WoW heb gekozen en niet voor GW geef ik mijn indruk van GW. Dat die verkeerd is kan heel goed, maar ik hoor nog steeds geen argumenten voor GW, terwijl jullie die zonder moeite moeten kunnen opdreunen lijkt mij?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
existenz schijnt er nogal problemen mee te hebben dat niet iedereen WoW speelt...
Zoals ik het spel zie is dat niet echt het doel.... je dood beesten om er beter van te worden en verder te komen in het spel om daardoor weer betere skills armor's en dergelijke van te kopen.. die je dan weer kunt gebruiken als je in een arena tegen andere spelers vecht (PvP). En die gevechten kun je dus weer met random lui houden maar ook met jouw eigen guild, die daardoor dus weer in rank kan stijgen en een plaatsje kan bemachtigen in the hall of heroes.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:35 schreef existenz het volgende:
[..]
Guildwars heeft niet veel er om heen, wat WoW wel heeft, het is beesjes dood maken en dat was het wel want alle posts hier tot nu toe zijn anti-PvP en pro PvE. Doom is ook een PvE en hoef je ook alleen maar rond te baggeren in clans (guilds) en beesten (mobs) kapot te schieten. Ten tweede heeft WoW tegenwoordig een honoursysteem, het wordt geliefd en gehaat, waardoor het in elkaar beuken van low levels niets meer uit haalt. Daarnaast zitten low levels in "eigen" terreinen waar ze zelf mogen kiezen of ze PvP willen of niet. In de overige gebieden is het gewoon een spel en ganken kan door de Game Masters bestraft worden, want het mag niet.
Je koopt het in de winkel, bij dynabyte is hij 38 euro met klantenpas, (die kan je gewoon aanvragen) en expansions zijn er nog nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Space-Chinees het volgende:
Interessant.
Dus als ik het goed heb begrepen, betaal je eenmalig 38 euro ?
Hoe? Kan het gewoon via internetbankieren gedaan worden of moet het via CC?
Expansions zijn optioneel, maar hoe duur is zo´n gemiddelde expansion?
En hoe druk is het op de servers ´s avonds, zeg maar rond deze tijd?
Is het een grote wereld net als WoW en zittn er dan wel veel mensen. Een paar honderd ofzo?
Dus niet dat je paar uur in een grote map rondloopt zonder een online player tegen te komen?
En waar is het te koop? Is het gewoon via FRS verkrijgbaar?
Ben wel benieuwd naar dit spel, de screenies zien er wel leuk uit.
Kijk, dat is een post waar ik dus wel wat aan hebquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:39 schreef DolerTPF het volgende:
http://forums.gwonline.net/ <-- Voor diegenen meer info willen. Staan aantal goede discussie topics over de voor en nadelen. Ik ben overgehaaldGW GW GW!!!
Ik heb geen flauw idee of WoW beter is dan GW, maar ik heb toch duidelijk al een paar punten genoemd waarop ik denk dat GW punten scoort.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:45 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af waarom exclusief de kosten, mensen GW beter vonden, misschien ga ik het dan ook spelen, maar buiten het geld kwam niemand met argumenten. Als er vervolgens wordt gevraagd waarom ik nu voor WoW heb gekozen en niet voor GW geef ik mijn indruk van GW. Dat die verkeerd is kan heel goed, maar ik hoor nog steeds geen argumenten voor GW, terwijl jullie die zonder moeite moeten kunnen opdreunen lijkt mij?
En nu verder on topic over GW
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Space-Chinees het volgende:
Interessant.
Dus als ik het goed heb begrepen, betaal je eenmalig 38 euro ?
Hoe? Kan het gewoon via internetbankieren gedaan worden of moet het via CC?
%% Aanschaf in de winkel. Pin of Cash..
Expansions zijn optioneel, maar hoe duur is zo´n gemiddelde expansion?
%% Geen idee, maar als het net zulke expansions zullen zijn als bijv bij NWN, dus groot (cd/dvd size) dan toch 15 a 20 euro. Of als het kleinere downloadbare zijn <10 euro.
En hoe druk is het op de servers ´s avonds, zeg maar rond deze tijd?
%% I'm about to find out. Minder druk dan op WoW gok ik, maar druk genoeg!
Is het een grote wereld net als WoW en zittn er dan wel veel mensen. Een paar honderd ofzo?
Dus niet dat je paar uur in een grote map rondloopt zonder een online player tegen te komen?
%% Van wat ik gezien heb ga je steeds van 1 plek naar een andere plek, instance heet dat volgens mij. Wanneer je klaar bent met het spel, kun je denk ik gewoon de hele wereld door kruisen. Het is groot EN net zo divers in landschap als WoW!! Dat weet ik wel!
Als je in de steden en outposts bent kom je andere mensen tegen. Verlaat je zo'n gebied ben je alleen met de NPC's, Monsters, Henchmen en eventuele online vrienden waar mee je een guild vormt. Dus een eigen wereld wordt voor jouw en je speelmaten gecreerd. Dus geen last van concurrentie van anderen buiten de "bewoonde plekken".
En waar is het te koop? Is het gewoon via FRS verkrijgbaar?
%%Zo'n beetje overal, behalve bij de Mediamarkt in Groningen waar ik het vandaag wilde kopen.. grr.. nu wacht ik nog even tot donderdag.
Ben wel benieuwd naar dit spel, de screenies zien er wel leuk uit.
%% Ik ben ook benieuwd! Heb het spel 1 uur gespeeld bij een kameraad, het was in de middag en het was er lekker druk, s'avonds zal het vast drukker zijn met NLérs en andere Europeanen.
Het grote nadeel van WoW is, is dat er geen trial is, is die er van GW wel? Anders kan ik het es proberenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee of WoW beter is dan GW, maar ik heb toch duidelijk al een paar punten genoemd waarop ik denk dat GW punten scoort.
Wat ik ook een goede vind, de graphics, die vind ik in GW echt schitterend. WoW komt mij ook iets te tekenfilmachting over, maar er zijn juist mensen die dat fantastisch vinden.
Maar als je vraagt waarom ik voor GW heb gekozen, mijn eerste serieuze online-game, dan zeg ik de lage kosten, als het hetzelfde had gekost als WoW of welke MMORPG dan ook, dan is de kans groot dat ik nog nooit een MMORPG gespeeld had.
Maar het is ook echt een verdomd goed spel, vooral de combinaties die je af en toe tussen skills, classes en skills van teammates kan maken kunnen echt verschrikkelijk leuke dingen op leveren. Hier is het wel voor nodig dat je je echt in het spel verdiept en er over nadenkt, dus niet het hele spel doorlopen met dezelfde skills equiped en hersenloos hakken.
Ik had van iemand gehoord dat dat een quest is die ze niet helemaal hadden afgemaakt ofzo.(Ik zeg niet dat dit waar is, ik heb het alleen van een vriend gehoord)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:49 schreef Luuksor het volgende:
Ja, want ik kom wel steeds haar gebroken fluit tegen
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:20 schreef existenz het volgende:
[..]
Het grote nadeel van WoW is, is dat er geen trial is, is die er van GW wel? Anders kan ik het es proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
Desnoods met een of twee henchmen mee, vooral als je wat te healen hebt, of als je zelf healt iemand die in de voorlinie de klappen voor je opvangtquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Farmen is niks anders dan er op uit trekken om beestjes dood te maken om aan geld en items te komen. Bij voorkeur in je eentje omdat je dan alle drops voor jezelf kan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |