abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2005 @ 15:38:33 #1
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_26499149
Hee hello,

Iedereen die interessen heeft in guild wars of het wil gaan spelen.
Ik heb een forum opgezet speciaal voor guildwars feel free to join.

http://gw.excessum.nl
-------------------------------------------------------------------------------

http://www.guildwars.com < Released 28April

Ik zelf ben erg into MMORPG terwijl dit spel zich anders noemt>> CORPG (Competitive Online Role-Playing Game).

Aangezien het een beetje saai is om alleen hier voor dit topic te openen mijn vraag.

Wat vinden jullie van het spel guildwars?
Gaan jullie het spel spelen?

[ Bericht 6% gewijzigd door NDdw op 27-04-2005 11:20:48 (link naar het forum was niet correct) ]
pi_26500989
Geen idee hoe het gaat, en geen idee of het speelt.

Denk dus niet dat ik het ga proberen, mits er een tryout komt.
  maandag 25 april 2005 @ 18:06:29 #3
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_26501618
Die is er geweest maar, zojuis verlopen

Deze Beta Weekend Events waren op 15th - 17th april
pi_26501714
hmm lekker dan
had het opzich best willen proberen.
  maandag 25 april 2005 @ 21:08:54 #5
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_26505239
Ja was zeker de moeite waard .

Je betaald overgens alleen voor het spel en voor enkele update pakketten die elke 9/a/10 maanden worden gereleased. Het spel kost 40euro speciaale editie betaal je 70voor.

Geen maadelijks gezeik dus
pi_26513472

*Heeft het spel al besteld*

Voor de mensen met interesse:
Je start het spel met het maken van een karakter.
Dan kies je een professie uit. De mogelijkheden zijn:
Elementalist
Mesmer
Monk
Necromancer
Ranger
Warrior

Ook kun je het uiterlijk aanpassen (hoofd, haar, huidskleur, haarkleur en de lengte van het lichaam).

De opzet van dit spel is dat je bij een guild gaat (of er zelf een maakt), en dat je met je guild dan zo sterk mogelijk wordt. Ook zijn er battles tussen verschillende guilds.
Maaaaaaaaar je kunt er ook voor kiezen om alleen op pad te gaan.

Voor mensen die meer willen dan alleen hack en slash is dit spel een echte aanrader. Want je skills moet je verdienen met zo genaamde quests (opdrachten).
Quests kun je alleen doen, of met de mensen uit je guild.

Nog een grote + : Iedere guild heeft zijn eigen guildhouse

Enkele screenshots:

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2005 10:04:04 (Images waren in php :|) ]
pi_26515793
Ik overweeg zeer sterk om 'm ook te gaan spelen. Het ziet er echt schitterend uit en ik ben volgende week de hele week vrij. Alle tijd dus om 'm op m'n gemak te proberen
"Do you know the difference between who and what you are?" - Transatlantic
pi_26516226
hmm als er geen maandelijke kosten komen zijn ze verplicht update pakketten te maken
dit zal in het begin vast wel goed gaan, maar ik denk dat ze het uiteindelijk af zullen raffelen. want je maakt er niet echt winst op denk ik.
pi_26533007
Die expansions zijn niet verplicht, je kunt altijd Guildwars blijven spelen zonder expansion. En dan kun je nog steeds spelen met de mensen die de expansion wel hebben. En omdat items weinig verschil maken ben je nog steeds competetief.
Het mooie is dus dat als ze geen mooi product afleveren voor de expansion ze hem niet verkopen, zo verplichten ze zichzelf steeds weer een mooie expansion af te leveren.
pi_26538102
Op de site van mijn locale gameswinkel staat dat hij vandaag uitkomt. ik ga straks bellen en als ze hem binnen hebben eens direct een bezoekje afleggen. Het waren echt de maandelijkse kosten die me ervan weerhielden WoW te kopen.
Ik ben wel benieuw naar heel dat gedoe met die expansies.
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_26548765
Khebbem ^^, alleen is pas vanaf morgen speelbaar , heb er nou lang genoeg op gewacht iig.

Vorige beta weekeinden bevielen me prima, wel jammer van dat World at War waardoor de europe server beetje erg leeg was (Tsja wie wil er nu met fransen samen spelen).

Maar ooooh ik kijk uit naar morgen
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
  woensdag 27 april 2005 @ 19:32:56 #12
119431 Celt
Y Goeden Bywyd
pi_26551119
heb hem dus gister gekocht

maar morgen dus pas speelbaar
heb er erg veel zin in, WoW leek me ook leuk maarja die maandelijkse kosten schrikken wel af.

edit: Ik heb me geregisteerd op dat forum onder de naam Morgai

[ Bericht 12% gewijzigd door Celt op 27-04-2005 19:44:40 ]
Het mensengeslacht zou voorgoed de mysteriën van de ziel verliezen. De mensen zouden niet langer de hoeders van aarde en oceaan zijn, en niet meer zijn dan parasieten die ten koste daarvan leefden.
pi_26551941
Net besteld op gcshop

Ben erg benieuwd, heb t spel sinds de 1e public beta niet meer gespeeld. De laatste maanden WoW addict geweest maar ik ga Guild Wars ook een kans geven.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_26558906
Als het goed is issie vanaf 6.01 vanochtend speelbaar (plz correct if I'm wrong)

release 12:01 PDT April 28th (PDT = UDT - 7 uur, UDT = GMT en wij zitten GMT + 1)
pi_26561933
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:36 schreef Pompiedom het volgende:
Als het goed is issie vanaf 6.01 vanochtend speelbaar (plz correct if I'm wrong)

release 12:01 PDT April 28th (PDT = UDT - 7 uur, UDT = GMT en wij zitten GMT + 1)
Niet dus , toch om 9.01

[ Bericht 9% gewijzigd door Pompiedom op 28-04-2005 08:20:08 ]
pi_26562902
quote:
Op donderdag 28 april 2005 08:06 schreef Pompiedom het volgende:

[..]

Niet dus , toch om 9.01
Met de preorder kon je gisteren al spelen en het spel gewoon downloaden, maar ik moet wachten tot woensdag .
We moeten met z'n allen in een guild gaan. Zou cool zijn toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2005 09:40:51 ]
  donderdag 28 april 2005 @ 09:43:35 #17
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_26563026
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:35 schreef SG-sam het volgende:

[..]

Met de preorder kon je gisteren al spelen en het spel gewoon downloaden, maar ik moet wachten tot woensdag .
We moeten met z'n allen in een guild gaan. Zou cool zijn toch?
Yeah true, in sweden, teminste daar kon je hem gister spelen en dowloade vriend van mij daar is al lvl 6 NE / ELE.

Als je een char begint moet je een voor en achternaam geven hmm wat zou ik als achternaam pakken
pi_26596598
ik heb deze spel, en is zeer WOW!!!

echt gaaf, ik raad iedereen WoW te dumpen en GW te kopen!

mijn ingame naam is Lara boogshutter

als je wilt kan je nederlands guild joinen,
Dutch Heroes.
WOOK
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:33:49 #19
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_26597362
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:03 schreef SCwookie het volgende:

Dutch Heroes.
Nog een ultieme healer nodig?
pi_26597435
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:03 schreef SCwookie het volgende:

Dutch Heroes.
Ik speel liever een MMORPG, dank u.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26597744
quote:
Ik speel liever een MMORPG, dank u.
guildwars is ook wel MMORPG,
is iets Diablo in de WoW wereld. (WoW is saai) deze game is iets meer recht door de zee.

en ook nog zonder maandelijk kosten!! (scheelt al die CC gedoe)
WOOK
pi_26686375
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef SCwookie het volgende:

(WoW is saai) deze game is iets meer recht door de zee.
Tja...... het loopt ook echt storm ja....... Weinig animo voor GW

schijnbaar spelen een hoop anderen al een 1 of ander saai spelletje.....
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_26686404
Het heeft een beetje een Final Fantasy sfeer?

Of zeg ik nu iets heel doms?
pi_26686791
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 08:21 schreef Anna-bella het volgende:
Het heeft een beetje een Final Fantasy sfeer?

Of zeg ik nu iets heel doms?
lichtelijk wel aan de screens te zien.....
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_26686826
quote:

[..]

is iets Diablo in de WoW wereld. (WoW is saai) deze game is iets meer recht door de zee.

en ook nog zonder maandelijk kosten!! (scheelt al die CC gedoe)
Guild Wars is geen MMORPG. Bij een MMORPG is het mogelijk om met honderden zo niet duizenden in 1 wereld te spelen, bij Guild Wars speel je naar mijn weten met 4 man in een level
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26709344
Uhm.. 4 man in 1 level? Nee, tis gewoon een grote wereld.
pi_26717725
onderschat guildwars niet

ik speel het elke dag urenlang tot in nachts, echt vet game woot.

echt net zo goed als Diablo 2, lekker wegklikken, hack slashen door de gebieden heen voor quests etc.
WOOK
pi_26717989
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 21:38 schreef NRK het volgende:
Uhm.. 4 man in 1 level? Nee, tis gewoon een grote wereld.
Dit bedoel ik trouwens met 4 man in een level
quote:
Unlike many MMOs, when players form a party and embark upon a quest in Guild Wars, they get their own private copy of the area where the quest takes place.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:21:10 #29
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_26726452
quote:

[..]

is iets Diablo in de WoW wereld.
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 08:59 schreef Tain het volgende:

[..]

Guild Wars is geen MMORPG. Bij een MMORPG is het mogelijk om met honderden zo niet duizenden in 1 wereld te spelen, bij Guild Wars speel je naar mijn weten met 4 man in een level
Check>>>
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:38 schreef NDdw het volgende:

Ik zelf ben erg into MMORPG terwijl dit spel zich anders noemt>> CORPG (Competitive Online Role-Playing Game).
pi_26726524
Hoe is dit spel trouwens te vergelijken met Diablo 2 en zijn de 20 levels die er in zitten genoeg?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26761748
hmm ik ga het misschien spelen maar ff 2 vraagjes: wat kost het en mag ik een screenshot zien van een guildhouse ?
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
  donderdag 5 mei 2005 @ 20:29:24 #32
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_26761848
Dit lijkt me echt helemaal niks
Hou het wel bij WoW, die maandelijkse kosten boeien ook niet, gewoon een gamecard kopen voor 26 piek, kun je weer 2mnden spelen
pi_26808953
Ik denk dat ik het wel ga kopen, altijd al eens online willen RPG'en alleen die maandelijkse kosten vind ik doorgaans belachelijk hoog.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26823942
Het hele concept van patches komt raar op me over, dacht erover om naast WOW en Lineage 2 dit spel te gaan spelen maar nu ik dit zo hoor... Liever dok ik elke maand een beetje voor service, onderhoud, support en patches dan dat ik 40-70 euro ga dokken voor een update terwijl hij achteraf geen ruk voorstelt. Nu kan ik als een update me niet bevalt direct opzeggen, en als veel mensen dat doen word er een rollback gedaan (lineage 1). IIG ben ik niet direct een groot bedrag kwijt.
pi_26852581
Jeujj ik ga em toch kopen
ongeveer nu!

later
  maandag 9 mei 2005 @ 14:40:22 #36
67670 Skv
Cynist.
pi_26852908
Woutey, jij zit straks voor de examens weer helemaal verslaafd te doen.
Slaag je nog niet
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 9 mei 2005 @ 15:49:49 #37
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_26854858
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:26 schreef Saffron het volgende:
Het hele concept van patches komt raar op me over, dacht erover om naast WOW en Lineage 2 dit spel te gaan spelen maar nu ik dit zo hoor... Liever dok ik elke maand een beetje voor service, onderhoud, support en patches dan dat ik 40-70 euro ga dokken voor een update terwijl hij achteraf geen ruk voorstelt. Nu kan ik als een update me niet bevalt direct opzeggen, en als veel mensen dat doen word er een rollback gedaan (lineage 1). IIG ben ik niet direct een groot bedrag kwijt.
Als je het over het algemeen bekijkt, kost het minder per maand , je betaald ongeveer voor zo'n update 40euro max.Deze update kom ongeveer elke 9 maanden uit. Dit is dan 4,45euro per maand.

En daarbij ben je NIET verplicht deze updates te kopen, om toch te kunnen spelen!!
Dit is bij lineage en Wow wel.

( Waarvoor je betaald zijn dan de grootte updates en die *stellen dus wel wat voor * )
de kleine updates worden zoals gewoonlijk bij online games... als je het spel opstar, geupload en geeinstalleerd.

BTW:
De meest zullen deze update welk kopen als ze het spel eenmaal gespeeld hebben kunnen ze niet anders
pi_26856606
Ik ben hem nu aan het installeren,

ik heb speciaal voor GW gekozen omdat ik eigenlijk wel WoW wilde doen, maar daarvan heb ik de beta al kapot gespeeld. En daar komt bij dat ik de komende weken niet zo veel tijd heb ivm examens, en ik dus niet zo veel speel. Dan vond ik het dus jammer om daar een maand voor te lappen zonder te spelen.

Hier kun je gewoon spelen wanneer je wilt zonder te lappen. Dat er voor een quest een aparte instance wordt gemaakt is wel gaaf. Met WoW heb je met elite quests dit ook, en dit werkt een stuk makkelijker omdat je dan bv niet een doel hebt om af te maken, en dan ineens iemand anders hem doodmaakt.

Maar ik ga het nu bekijken het lijkt me wel wat.
pi_26857216
hmm was eindelijk ergens aan het knokken, kreeg ik ineens zo'n lag dat ik niet eens meer normaal kon lopen. Ben er nu uitgekickt en er werkt niets meer.

Is dit vaak zo? Want dit is niet oke.
pi_26863755
Wow dit spel is zo vet
ineens moest ik in een party tegen een andere party vechten, leaved er meteen een van mij
dik verloren
toen gingen die lui de stad slopen, en nu sta ik daar

druk "m"
ineens een zoom uit ding
ik schrok gewoon hoe fucking groot die wereld is.

ik vind het ineens niet meer raar dat ze er een travel knop in gebouwd hebben
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:27:58 #41
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_26877772
quote:
Op maandag 9 mei 2005 16:49 schreef Woutey het volgende:
Ik ben hem nu aan het installeren,

ik heb speciaal voor GW gekozen omdat ik eigenlijk wel WoW wilde doen, maar daarvan heb ik de beta al kapot gespeeld. En daar komt bij dat ik de komende weken niet zo veel tijd heb ivm examens, en ik dus niet zo veel speel. Dan vond ik het dus jammer om daar een maand voor te lappen zonder te spelen.

Hier kun je gewoon spelen wanneer je wilt zonder te lappen. Dat er voor een quest een aparte instance wordt gemaakt is wel gaaf. Met WoW heb je met elite quests dit ook, en dit werkt een stuk makkelijker omdat je dan bv niet een doel hebt om af te maken, en dan ineens iemand anders hem doodmaakt.

Maar ik ga het nu bekijken het lijkt me wel wat.
Je hebt wel missies die je kunt doen.
Als je die onderbreekt of niet haald moet je weer vooraf aan beginnen . Deze missies zijn wel leuk en je kunt steeds verder komen, je krijgt ook filmpjes te zien tijdens zo'n missie als je een bestemde locatie berijkt.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:29:18 #42
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_26877802
quote:
Op maandag 9 mei 2005 20:34 schreef Woutey het volgende:
hmm was eindelijk ergens aan het knokken, kreeg ik ineens zo'n lag dat ik niet eens meer normaal kon lopen. Ben er nu uitgekickt en er werkt niets meer.

Is dit vaak zo? Want dit is niet oke
wat voor grafiche kaart heb je ??
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:35:30 #43
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_26877978
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:23 schreef Tain het volgende:
Hoe is dit spel trouwens te vergelijken met Diablo 2 en zijn de 20 levels die er in zitten genoeg?
Mooier en aan meer dingen gedacht (realistischer) . Hoe bedoel je precies met " zijn de lvl 20 die er in zitten genoeg" ?

Je kan zelf lvle tot lvl 20 deze worden uitgebreid naar lvl 40 in de nabije toekomst. De beeste gaan wel hoger dan lvl 20, als je in een groep bent kun je deze makkelijk aan.
pi_26878020
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:35 schreef NDdw het volgende:

[..]

Mooier en aan meer dingen gedacht (realisticher) . Hoe bedoel je precies met " zijn de lvl 20 die er in zitten genoeg" ?

Je kan zelf lvle tot lvl 20 deze worden uitgebreid naar lvl 40 in de nabije toekomst. De beeste gaan wel hoger dan lvl 20, als je in een groep bent kun je deze makkelijk aan.
Of het lang genoeg duurt voordat je level 20 bent
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26878026
quote:
Op maandag 9 mei 2005 17:04 schreef Woutey het volgende:

Is dit vaak zo? Want dit is niet oke.
Mja, het kan idd aan je grafische kaart liggen? Of aan je internet verbinding? Of aan je CPU snelheid?
Ikzelf heb nooit last van lag/crash om eerlijk te zijn. Maar ik hoor het wel vaker van vrienden.

Zit je al in een clan? Wat is je ingame-naam dan voeg ik je toe bij friends ^^
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:39:47 #46
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_26878098
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef Tain het volgende:

[..]

Of het lang genoeg duurt voordat je level 20 bent
Ja dat duurt idd best lang denk zo'n 120uur als je weet waar je veel xp vandaan haald.
Ligt ook veel al aan je game play.

Hopelijk heb ik u hiermee voldoende ingelicht :P
pi_26884589
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:37 schreef SG-sam het volgende:

[..]

Mja, het kan idd aan je grafische kaart liggen? Of aan je internet verbinding? Of aan je CPU snelheid?
Ikzelf heb nooit last van lag/crash om eerlijk te zijn. Maar ik hoor het wel vaker van vrienden.

Zit je al in een clan? Wat is je ingame-naam dan voeg ik je toe bij friends ^^
Heb gister een guild geaccept, maar weet niet of ik daar in wil blijven. ken daar niemand

mijn ingame naam is: Der Woutey

pi_26887329
Nou, spel net besteld, ik ben benieuwd.

M'n eerste spel sinds heel lange tijd dat ik ook daadwerkelijk kóóp ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26887552
Dit lijkt me zo vet. Ik heb alleen geen geld
Sold my Soul to Sony
  woensdag 11 mei 2005 @ 09:39:40 #50
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_26905229
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:11 schreef Jebus het volgende:
Dit lijkt me zo vet. Ik heb alleen geen geld
BAGGER zo arm
Zoek een baan of ga niet zoveel uit
pi_26907126
Nu speel ik zelf op het moment MMORPG Rose online en dat speelt op zich lekker.
Nu hoor ik goede verhalen over GuildWars, maar nu vraag ik me af of je ook een beetje tegen elkaar kunt hakken en of het spel nog leuk is na 6 maanden spelen 5 uur per dag...
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  woensdag 11 mei 2005 @ 13:56:45 #52
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_26912349
Its a very big world , je kunt een char maken voor pvp only dan ga je met een uitgekozen team , tegen een ander willekeurige team/spelers.

De skills die je dan in de normale wereld hebt verdient zijn avalible voor je pvp char. Het spel is nog nooit 6 maanden bespeeld dus ik zou het niet weet niet , net nieuw

† In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 21:59:01 #53
47213 ArmaniMania
pi_26927558
Ik heb de special edition... Dit is werkelijk zo`n gaaf spel Damm die hele sfeer, die opdrachten... Ben er wel een newbie in, ik weet bij god niet wat ik precies moet doen, maar ik heb de handleiding en wat voor eentje

Damm dit spel blaast zelfs World of Warcraft weg...
  donderdag 12 mei 2005 @ 00:00:30 #54
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_26931598
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:59 schreef ArmaniMania het volgende:

Damm dit spel blaast zelfs World of Warcraft weg...
Goeie vergelijking ook
Ik ben inmiddels overleden
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 00:29:03 #55
47213 ArmaniMania
pi_26932255
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 00:00 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Goeie vergelijking ook
Boeie, ik vind het een ruig spel
pi_26940388
Fijn dat je niet per maand hoeft te betalen
Als de gouden vloot voor mijn huis strandt, koop ik het ook.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_26959738
Mijn vriend en ik hadden een slecht gevoel bij dit spel. Toch maar gekocht en we zijn beide erg verrast door deze game.
Wij hebben UO, DAOC, Lineage 2, FFXI (ik alleen), EQ2, WoW gespeeld.
Allebei hadden we zoiets van, dit kan nooit het MMORPG gevoel geven zoals alle andere games.
Het is inderdaad anders... maar wel op een goede manier.

Over groepen, ben met mijn main RPG char nog maar 11, maar weet nu wel dat je eerst begint met een max. van 2 personen in 1 groep, later in het verhaal worden dat 4, daarna 6 en tot slot 8.

De steden is waar je andere spelers kunt vinden, Hier stel je de groep samen en daarna ga je na een area dat inderdaad instance is voor je groep alleen. Dit heeft zijn voordeel en nadelen natuurlijk. Ik zie het als een voordeel, je bent heel erg met je eigen groep/ quest bezig en kan niet worden afgeleid door een andere groep. (zoals in vele MMORPGs gebeurd, met campen van bepaalde plekken voor zowel exp als items etc.)

Tot lvl 11 (waar ik nu dus ben met 3 verschillende chars) is het allemaal erg recht toe recht aan.
De eerste keer dat je dit doet zal dit waarschijnlijk niet zo storen, maar als je (net als ik) gek bent op meerdere chars te maken, dan kan het een beetje saai worden. En dan heb ik het vooral over de quests.
Het herhalen van missions verveeld me tot nu toe nog steeds niet.

Toch moet ik waarschuwen, dit is echt niet iets voor mensen die vooral willen solo spelen, het kan wel natuurlijk, maar het is echt niet aan te raden. Naar mijn idee ben je hier dan heel snel op uit gekeken, aangezien je op je quest en missies verder niemand tegen komt behalve in de towns.
Daarbij is dit spel vooral op PvP gericht. Vooral mijn vriend is hieraan helemaal verslaafd.
Voorheen was ik niet zo op PvP, maar vind het tot nu toe wel leuk in dit spel.

Verder ziet het er gewoon erg mooi uit allemaal.
Maar dit zeg ik allemaal na 1 week spelen. Dus het kan best zijn dat ik er over een paar weken er totaal anders over denk.
Heb nog steeds een account van FFXI en DAOC lopen, denk dat ik met beide stop. Ben toch op een punt gekomen dat ik het gevoel heb dat het allemaal 1 grote herhaling is.
Ben benieuwd hoelang ik het in guild wars volhou.
pi_26960397
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
M'n eerste spel sinds heel lange tijd dat ik ook daadwerkelijk kóóp ...
Lol, me 2
  vrijdag 13 mei 2005 @ 02:06:43 #59
20636 Pompiedom
Snaptuwel?
pi_26964065
Het pvp gebeuren is ook leuk als je heel veel skills in RPG gevonden hebt, en dan in PVP een karakter bouwt met al die geweldige skills/items etc. wat je heb ge-unlocked. Ik heb D2LOD in den treure gespeeld, en was ook zeer verrast dat GW gewoon nog best boel leuk is. PVPen deed ik vrij weinig in D2 maar in GW heeft het gewoon wat, teamwork (hoewel teammatches vaak random zijn en je dan geluk moet hebben een monk in de groep te hebben).

Verder heb ik nog veel skills niet kunnen vinden, onvindbaar of ergens ver weg op een boss om te jatten. Beetje jammer dat sommige wel erg moeilijk tot onmogelijk te krijgen zijn.
En erg snel nieuwe updates (waarvan je de installatie niet merkt). Nu kan je ook geld opslaan in storage, hij mag van mij wel wat groter worden 4 chars met dezelfde storage is niet te doen.
pi_26964072
wanneer komt de eerste gratis 3d mmorpg uit

B.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 10:47:15 #61
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_26969131
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:35 schreef Lynxie het volgende:
Mijn vriend en ik hadden een slecht gevoel bij dit spel. Toch maar gekocht en we zijn beide erg verrast door deze game.
Wij hebben UO, DAOC, Lineage 2, FFXI (ik alleen), EQ2, WoW gespeeld.
Allebei hadden we zoiets van, dit kan nooit het MMORPG gevoel geven zoals alle andere games.
Het is inderdaad anders... maar wel op een goede manier.

Over groepen, ben met mijn main RPG char nog maar 11, maar weet nu wel dat je eerst begint met een max. van 2 personen in 1 groep, later in het verhaal worden dat 4, daarna 6 en tot slot 8.

De steden is waar je andere spelers kunt vinden, Hier stel je de groep samen en daarna ga je na een area dat inderdaad instance is voor je groep alleen. Dit heeft zijn voordeel en nadelen natuurlijk. Ik zie het als een voordeel, je bent heel erg met je eigen groep/ quest bezig en kan niet worden afgeleid door een andere groep. (zoals in vele MMORPGs gebeurd, met campen van bepaalde plekken voor zowel exp als items etc.)

Tot lvl 11 (waar ik nu dus ben met 3 verschillende chars) is het allemaal erg recht toe recht aan.
De eerste keer dat je dit doet zal dit waarschijnlijk niet zo storen, maar als je (net als ik) gek bent op meerdere chars te maken, dan kan het een beetje saai worden. En dan heb ik het vooral over de quests.
Het herhalen van missions verveeld me tot nu toe nog steeds niet.

Toch moet ik waarschuwen, dit is echt niet iets voor mensen die vooral willen solo spelen, het kan wel natuurlijk, maar het is echt niet aan te raden. Naar mijn idee ben je hier dan heel snel op uit gekeken, aangezien je op je quest en missies verder niemand tegen komt behalve in de towns.
Daarbij is dit spel vooral op PvP gericht. Vooral mijn vriend is hieraan helemaal verslaafd.
Voorheen was ik niet zo op PvP, maar vind het tot nu toe wel leuk in dit spel.

Verder ziet het er gewoon erg mooi uit allemaal.
Maar dit zeg ik allemaal na 1 week spelen. Dus het kan best zijn dat ik er over een paar weken er totaal anders over denk.
Heb nog steeds een account van FFXI en DAOC lopen, denk dat ik met beide stop. Ben toch op een punt gekomen dat ik het gevoel heb dat het allemaal 1 grote herhaling is.
Ben benieuwd hoelang ik het in guild wars volhou.
Het is idd meer een spel voor het spelen in een team:" wat ik zelf erg leuk vindt "
Iemand die de groep leid en iemand die er voor zorgt dat je gehealed wordt.

Een goede opbouw van je team is ook best belangrijk voor de moeilijkere missies
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 02:07 schreef BennieK het volgende:
wanneer komt de eerste gratis 3d mmorpg uit

B.
Dit is niet RENDABLE
pi_27006863
Nou, mijn bestelling schiet niet echt hard op . Ik heb dagen geleden al betaald maar hij is nog steeds niet verzonden.
pi_27006960
Houdt het voorlopig mooi op de beta versie van ROSE online... Kzie wel wat ik ga doen als er voor ROSE maandelijkse bedragen moeten komen...
Fools rush in where angels fear to tread...
  zondag 15 mei 2005 @ 12:58:56 #64
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_27023144
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, mijn bestelling schiet niet echt hard op . Ik heb dagen geleden al betaald maar hij is nog steeds niet verzonden.
Waar heb je besteld dan.

Ik heb het spel al 20 dagen en nogsteeds niet betaald
pi_27128382
quote:
Op zondag 15 mei 2005 12:58 schreef NDdw het volgende:

[..]

Waar heb je besteld dan.

Ik heb het spel al 20 dagen en nogsteeds niet betaald
gcshop, en nóg niet binnen .
pi_27129603
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kocht hem dan gewoon bij de dynabyte voor 40
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:09:46 #67
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_27152165
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zal wel niet meer op voorraad zijn geweest.
Ik heb een account te koop voor 45euro met een MO/EM lvl 14+
Goede Armor en een firestaf
pi_27155152
Gisteren gemaild en vandaag staat de status eindelijk op "verzonden" .
  vrijdag 20 mei 2005 @ 02:54:13 #69
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_27173702
Woei! Heb vanavond mijn CE bij Dynabyte opgehaald, leuke dingen zitten er allemaal in

Ben nog maar lvl 3 Elementalist en ga Warriorskill erbij doen. Lekker met vuur enzo van veraf bestoken en van dichtbij beuken
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_27187128
Doe's wat leuke screenshots posten
pi_27191450
Hehe, binnen! Kut dat ik vandaag bijna geen tijd meer heb om het uit te proberen.
pi_27200338
Ben level 15 Elementalist/Ranger .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_27221164
Ik heb hem ook

lvl 1 warrior: Aeris Hilton

Weet alleen nog niet wat voor andere class ik erbij zal doen, wat is verstandig voor bij een warrior?
Sold my Soul to Sony
  maandag 23 mei 2005 @ 13:34:07 #74
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_27273093

Mijn CE

Ben nu lvl. 8 Elementalist/Necromancer. Toch maar geen warrior. Bovendien handig, want E heeft een grotere Energy level, handig voor de N spells enzo
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_27278071
Ik heb ook de CE (alleen voor dat artbook )

Ik ben intussen geswitched en een lvl 9 Mesmer/Monk

Is er al een fok guild ofzo? ik moet nog een guild joinen
Sold my Soul to Sony
pi_27282838
Tof spel, alleen ik merk bij mezelf dat ik eigenlijk het liefst in m'n eentje speel of met henchman, leuk zo'n MMORPG ...
  dinsdag 24 mei 2005 @ 10:30:12 #77
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_27300803
Paar screens van, wat wel lijkt, een secret valley. Er is helemaal niets te vinden maar het ziet er wel mooi uit:

woensdag 25 mei 2005 @ 09:50:59 #78
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_27330599
Lees mijn review als je meer wilt weten van de game etc.

http://www.gameliner.nl/Reviews/Review%20GW.htm
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:27:31 #79
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27339850
In hoeverre is het aan te raden te switchen van Character?
pi_27399317
Ik moest het vandaag ff testen voor een klant op werk, en het ziet er wel mooi uit.
Enige nadeel is dat het allemaal erg onduidelijk is.

Als ik geen World Of Warcraft verslaafde was, zou ik wel overwegen dit spel te kopen
pi_27399779
Wat vind je onduidelijk dan?
pi_27411325
Waar je heen moet, waar je heen kan etc
Ik ergerde mij de eerste 5 minuten al kapot aan het feit dat je bepaalde kanten nier op kan, en je bv. niet van een bergje af kan springen, het water niet in kan, en dat je tegen teveel "onzichtbare muren" aanloopt.
Verder vindt ik de graphics wel echt mooi, en de steden en achtergrond (horizon afbeelding) zien er ook mooi uit.
pi_27411444
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:42 schreef -Muse- het volgende:
Waar je heen moet, waar je heen kan etc
Ik ergerde mij de eerste 5 minuten al kapot aan het feit dat je bepaalde kanten nier op kan, en je bv. niet van een bergje af kan springen, het water niet in kan, en dat je tegen teveel "onzichtbare muren" aanloopt.
Dat je niet kan springen, zwemmen of klimmen viel mij ook een beetje tegen in het begin, maar ik moet zeggen dat ik het nou niet meer mis. Maar het hoort eigenlijk wel in zo'n spel vind ik.
quote:
Verder vindt ik de graphics wel echt mooi, en de steden en achtergrond (horizon afbeelding) zien er ook mooi uit.
De graphics zijn idd erg indrukwekkend, zeker als je ze vergelijkt met bijv WoW.
pi_27411687
Ja, wow is ook mooi, maar anders, veel meer cartoon style getekend.
Bij wow kan ik overal naartoe, alles wat ik zie kan ik bereiken, dat vindt ik gewoon zo vet eraan, je bent helemaal vrij om te staan en gaan waar je wilt.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 18:23:36 #85
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_27413971
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:39 schreef NDdw het volgende:

[..]

Ja dat duurt idd best lang denk zo'n 120uur als je weet waar je veel xp vandaan haald.
Ligt ook veel al aan je game play.

Hopelijk heb ik u hiermee voldoende ingelicht :P
Dat is echt weinig, zeker in vergelijking met WoW
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zaterdag 28 mei 2005 @ 12:17:40 #86
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_27429071
zo heb hem ook maar gekocht en ben nu ook even ana het kijken.

zit al weer in de catacombes.

maar kan heel die vendt niet vinden
dus gaan we maar weer zoeken.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_27434021
Ben Level 20 nu en zit in een goede guild .
Maar Sands of Souls quest wil me echt niet lukken.
Moet ook nog paar bonus missies .
  zaterdag 28 mei 2005 @ 19:50:24 #88
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_27436956
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 12:17 schreef RAVW het volgende:
zo heb hem ook maar gekocht en ben nu ook even ana het kijken.

zit al weer in de catacombes.

maar kan heel die vent niet vinden
dus gaan we maar weer zoeken.
Het is makkelijker hem te vinden vanuit Barradin Estate. Als je de grot ingaat en de brug over.

Dit is ook wel een handige site

[ Bericht 15% gewijzigd door Elegy op 28-05-2005 20:25:07 ]
  zondag 29 mei 2005 @ 23:37:08 #89
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_27468710
Weet iemand hoe je snel aan geld een wapens kan komen ben nu al level 7 maar loop met een wapen die niet sterker is dan 17 HP
Armor loop ik weltussen de 30 a 50 in (dit verschiold per onderdeel)

Oja ik ben een Vechter.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  maandag 30 mei 2005 @ 01:43:52 #90
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27471089
Heb 'm nu ook.

WoW werd een beetje 'boring' (wat een heel goed spel is) en dan is dit een leuke afwisseling, mede omdat er geen maandelijkse kosten aan vast zitten. Doet een beetje denken aan Diablo II

Dit is ook meer een game voor mensen die wat minder tijd hebben: Je kunt vrij snel levellen tot lvl 20 (is max.).

De reviews zijn zeer goed en tot nu toe: Leuk
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 30 mei 2005 @ 10:11:02 #91
20636 Pompiedom
Snaptuwel?
pi_27474548
Voorlopig is het de max, waarschijnlijk met nieuwe expansions word dit omhoog gegooit. (geen bron)
pi_27489409
Had hem vanmiddag in mijn handen en stond heel erg te twijfelen om hem te kopen..
Toch maar niet gedaan...eerst maar verder gaan met WoW..
Xbox Live: Anormius
pi_27595637
Voor de mensen die graag bij een Guild willen komen; zoek me op, ik ben een Necromancer Elementalist, en mijn Guild heet de Dead Shadows. Mijn In-Game handle is Clatto Verata Nicto.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  zondag 5 juni 2005 @ 13:29:18 #94
120391 Brilaap
Snel verveeld
pi_27642801
TVP, dit spel regeerd!
pi_27649937
Echt een tof spel, alleen lopen er zoveel idioten rond... En ik ben nog steeds op zoek naar een fatsoenlijk Guild.
  zondag 5 juni 2005 @ 18:44:25 #96
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27651481
Mijn guild heb ik weinig contact mee eigenlijk, denk dat ik breek met hun en een nieuwe guild ga zoeken..
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 18:59:41 #97
47213 ArmaniMania
pi_27651856
Cool spel! Zelf ben ik ook opnieuw naar een nieuwe guild. Misschien leuk om hier op Fok! een guild op te zetten
  zondag 5 juni 2005 @ 21:28:08 #98
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27656447
Ja lijkt me lache! Ik zal hem morgen activeren! Naam?
pi_27659872
Gewoon: Fok! Bij Tweakers heet hun guild ook gewoon GoT. En dan krijg je iig geen gesteggel over de naam...
  maandag 6 juni 2005 @ 12:36:09 #100
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_27671729
Lijkt me handig als iemand anders de Guild begint, iedereen kan wel meebetalen.. Maar dit omdat ik zelf maar 4 dagen per week online kan zijn, en das niet echt handig..
  maandag 6 juni 2005 @ 17:31:36 #101
120391 Brilaap
Snel verveeld
pi_27681983
quote:
Op zondag 5 juni 2005 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon: Fok! Bij Tweakers heet hun guild ook gewoon GoT. En dan krijg je iig geen gesteggel over de naam...
Beetje saai .
pi_28055439
Ik heb het vandaag gekocht, maar ik zat eerst in een happy happy joy joy wereld, en toen moest ik naar een of ander ventje, en nu ben ik in een dorre wereld beland twee jaar later is er nog n mogelijkheid om naar de happy happy joy joy wereld terug te komen

(Ik mis de konijntjes!!)
  zondag 19 juni 2005 @ 08:05:52 #103
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28057618
quote:
Op zondag 19 juni 2005 00:50 schreef daeri het volgende:
Ik heb het vandaag gekocht, maar ik zat eerst in een happy happy joy joy wereld, en toen moest ik naar een of ander ventje, en nu ben ik in een dorre wereld beland twee jaar later is er nog n mogelijkheid om naar de happy happy joy joy wereld terug te komen

(Ik mis de konijntjes!!)
Je hebt blijkbaar het verhaal erachter niet gelezen.

Oh, het kan niet. Start een ander character en blijf net zolang bij de academy vandaan totdat je niet anders kunt..
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28060454
quote:
Op zondag 19 juni 2005 08:05 schreef popolon het volgende:

[..]

Je hebt blijkbaar het verhaal erachter niet gelezen.

Oh, het kan niet. Start een ander character en blijf net zolang bij de academy vandaan totdat je niet anders kunt..
was ik al bang voor
  zondag 19 juni 2005 @ 12:30:03 #105
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_28060735
Pre-searing Ascalon (de happy happy joy joy wereld) is eigenlijk bedoeld als training voor de n00bs en maakt maar een klein deel van het spel uit. Best jammer eigenlijk, het was een mooie wereld.
pi_28061879
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pre-searing Ascalon (de happy happy joy joy wereld) is eigenlijk bedoeld als training voor de n00bs en maakt maar een klein deel van het spel uit. Best jammer eigenlijk, het was een mooie wereld.
Idd, was prachtig, en ik had dr nog een heleboel quests open staan .. en ik heb ze waarschijnlijk niet eens allemaal aangeklikt.. .. shit happens
  zondag 19 juni 2005 @ 19:01:24 #107
120391 Brilaap
Snel verveeld
pi_28067995
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja dat vind ik ook. Ik ben maar een nieuw character gestart om alle quest te doen en te oefenen. Maar nu heb iets overgeslagen en kan ik verder geen quest meer doen. Maar weer een nieuw character aanmaken dus
  zondag 19 juni 2005 @ 21:26:09 #108
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_28072252
quote:
Op zondag 19 juni 2005 19:01 schreef Brilaap het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook. Ik ben maar een nieuw character gestart om alle quest te doen en te oefenen. Maar nu heb iets overgeslagen en kan ik verder geen quest meer doen. Maar weer een nieuw character aanmaken dus
Alles behalve verder gaan met de game natuurlijk!
pi_28072288
quote:
Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ga wel gewoon met mn 1e verder had n nieuwe begonnen en had echt geen idee wat ik moest doen?
  zondag 19 juni 2005 @ 23:01:11 #110
120391 Brilaap
Snel verveeld
pi_28075770
quote:
Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tuurlijk Eerst al die quest doen en zo en dan pas verrot Ascalon in. Vind er eigenlijk niks aan in dat kapotje Ascalon .
  zondag 19 juni 2005 @ 23:01:41 #111
120391 Brilaap
Snel verveeld
pi_28075784
quote:
Op zondag 19 juni 2005 21:27 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik ga wel gewoon met mn 1e verder had n nieuwe begonnen en had echt geen idee wat ik moest doen?
Als je een meisje bent wil ik je mss wel helpen
pi_28075842
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:01 schreef Brilaap het volgende:

[..]

Tuurlijk Eerst al die quest doen en zo en dan pas verrot Ascalon in. Vind er eigenlijk niks aan in dat kapotje Ascalon .
Ik vind er in dat verotte ascalon dus ook niks aan ..

Maargoed, ik kan met mijn Archer helemaal die archer mensjes niet vinden, staat alleen maar een ! bij die tysum ofzo, maar dan ga ik dus naar dat verotte ascalon, mij niet gezien dude, ik vermeidt jou
  zondag 19 juni 2005 @ 23:04:35 #113
120391 Brilaap
Snel verveeld
pi_28075880
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:03 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik vind er in dat verotte ascalon dus ook niks aan ..

Maargoed, ik kan met mijn Archer helemaal die archer mensjes niet vinden, staat alleen maar een ! bij die tysum ofzo, maar dan ga ik dus naar dat verotte ascalon, mij niet gezien dude, ik vermeidt jou
Je vermeidt mij? Ik weet waar die archers staan
pi_28076113
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:04 schreef Brilaap het volgende:

[..]

Je vermeidt mij? Ik weet waar die archers staan
Voor n beestje bedoel je? in Lakesite country dacht ik, de brug over.. maar daar zitten enge beestjes die mijn lvl1 nog niet aan kan
  zondag 19 juni 2005 @ 23:11:54 #115
120391 Brilaap
Snel verveeld
pi_28076159
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:10 schreef daeri het volgende:

[..]

Voor n beestje bedoel je? in Lakesite country dacht ik, de brug over.. maar daar zitten enge beestjes die mijn lvl1 nog niet aan kan
Ik wil je best wel ff helpen. No problem.
pi_28076189
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:11 schreef Brilaap het volgende:

[..]

Ik wil je best wel ff helpen. No problem.
Dat is lief.. mijn lvl1 heet Frau Musk mn lvl 5 (bijna 6) heet Lady Hairspray
pi_28076363
Hoe heet jij dan?
pi_28077077
Hmm, do enu een of andere quest, en dan moet je bijen lokken, maar nu blijft dat stomme ding maar pingelen, dat groene ding..
pi_28077680
Jeeh, heb n vogel als pet
pi_28082301
Pets zijn cool, zal ze missen als ik met een nieuw karakter ga spelen.
  maandag 20 juni 2005 @ 21:03:08 #121
120391 Brilaap
Snel verveeld
pi_28100810
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:42 schreef daeri het volgende:
Hmm, do enu een of andere quest, en dan moet je bijen lokken, maar nu blijft dat stomme ding maar pingelen, dat groene ding..
Die moet je over dat brugetje brengen naar dat groene sterretje
pi_28102738
quote:
Op maandag 20 juni 2005 21:03 schreef Brilaap het volgende:

[..]

Die moet je over dat brugetje brengen naar dat groene sterretje
Ja, ik weet het, gedaan, honey ding daar gedropt, maar hij blijft branden
  maandag 20 juni 2005 @ 23:54:16 #123
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28105781
Heb je wel twee zwermen bjijen?
  maandag 20 juni 2005 @ 23:58:48 #124
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28105893
Drie heb je er zelfs nodig! Zit nu bijna in de woestijn (A) Gaat lekker man!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:25:56 #125
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28106386
Ik had er maar twee nodig
pi_28108441
Ik had er twee, maar dingetje ging niet weg, toen ben ik maar wat anders gaan doen
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:58:10 #127
120391 Brilaap
Snel verveeld
pi_28120147
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 08:02 schreef daeri het volgende:
Ik had er twee, maar dingetje ging niet weg, toen ben ik maar wat anders gaan doen
pi_28199411
Hmm ja, heb dat stomme karakter maar verwijderd, heb nu een N/R die ik wat serieuzer aan ga pakken
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:11:44 #129
120391 Brilaap
Snel verveeld
pi_28200407
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef daeri het volgende:
Hmm ja, heb dat stomme karakter maar verwijderd, heb nu een N/R die ik wat serieuzer aan ga pakken
Ik heb nu ook wat geklooit en ga nu ook ff een serieus karakter maken en zo. Dus.
pi_28223336
same here, ik gooi m'n Necro/Elementalist in de kast en ik ga een Warrior/Necro bouwen.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 22:16:39 #131
120391 Brilaap
Snel verveeld
pi_28235366
Ik heb er steeds minder zin in . Kan je verdomme weer een heel nieuw karakter maken en opbouwen. Kutzooi.
pi_28275272
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef daeri het volgende:
Ik gebruik zelf een R/N. Ik moet zeggen dat ik mijn necro krachten nauwelijks gebruik.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:47:38 #133
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28278912
Ik heb een R/E (lvl 19)waarvan ik eerst massaal knal met vuur en dan ga snipen, en een E/M (lvl 9)
die erg luek is om mee te spelen.. Wissel het gewoon een beetje af!
pi_28282646
Kut, ik zit nou in een quest waar ik echt niet doorheen kom. "Hero's Challenge" heet het, iemand misschien tips?
pi_28295170
Is er niet ergens een soort van trial-code verkijgbaar, zodat ik het een week kan proberen?
Want ik weet dus niet of het iets is, en heb geen zin om er de game voor aan te schaffen.
(ik speel meerdere MMORPG's dus dan lopen de kosten nogal op)
  dinsdag 28 juni 2005 @ 10:26:03 #136
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28295217
GW is gratis na aanschaf, je hoeft geen maandelijkse kosten te betalen. Als je het niets vindt, kun je hem doorverkopen.
pi_28296366
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 10:26 schreef SocialDisorder het volgende:

Als je het niets vindt, kun je hem doorverkopen.
Dat is niet zo handig, ivm code..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:08:16 #138
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28296414
Van wat ik begrepen heb is de code niet IP-gebonden. Als de code twee keer op hetzelfde moment gebruikt wordt, dan is er een probleem.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:02:31 #139
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28306156
Je bent niet IP-gebonden, maar een code heeft te maken met de account waar je op speelt. Met je code en je spel verkoop je dus ook je characters..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:05:28 #140
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28306254
wat is het probleem dan? Als je het spel nooit meer speelt, heb je ook niets meer aan je karakters. En die kan je volgens mij verwijderen voor de verkoop.
pi_28306535
Idd, ik zie het probleem ook niet, als ik het spel zou verkopen zou ik zelfs niet eens de moeite nemen mijn karakters te wissen, ik verkoop netjes het doosje met de key en de cd.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:43:23 #142
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_28419830
Ik heb daarnet Guild Wars gekocht in een cd-doos, en ik heb het daarnet geïnstalleerd. Maar het spel vraagt natuurlijk om een access key... Maar die zit er helemaal niet bij!

Ik heb al eerder City of Heroes gespeeld dat ook deel uitmaakt van PlayNC, en dat ging vlekkeloos (registratie, invoer key etc.). Maar dit is nieuw voor me... hoort er geen accesskey erbij te zitten?
Ik moet 'm toch niet apart kopen via PlayNC??

Help!
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:47:36 #143
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28419967
access key zit in het doosje

-edit- achter CD zit een zilverfolie laagje, zie moet je wegkrassen, en TADA access code!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:51:27 #144
67587 The_NiteAngyl
pi_28420116
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:47 schreef SocialDisorder het volgende:
Waar dan precies? Of heeft iemand me genaaid en het er uit gehaald? Ik heb 2 'manuscripts' en 1 Quick Reference papiertje, en dat was het.. Ik heb het spel overigens niet online maar bij de FRS gekocht bedenk ik me net

--edit-- Het geheel zit in een grote, dubbele doos.
pi_28420142
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:47 schreef SocialDisorder het volgende:

-edit- achter CD zit een zilverfolie laagje, zie moet je wegkrassen, en TADA access code!
Ik had een kaartje die ik helemaal moest open scheuren aan alle kanten, en daar zat een code in..

Security card heet dat ding..
pi_28420346
Bij mij stond ie onder zo'n wegkras laagje op het hoesje van cd-1. Overigens ook ff moeten zoeken voordat ik hem had gevonden.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:00:20 #147
67587 The_NiteAngyl
pi_28420404
Eh... De cd's zaten ek op een spindle in de grote doos. Dus niet in een aparte hoes. City of Heroes daarintegen zat wel in een dubbele cd-hoes waar de key wél op stond.
pi_28420444
Dan weet ik het ook niet... Helaas...
  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:02:53 #149
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28420480
waar heb je hem vandaan dan?

hoe stop je in hemelsnaam een spindle in een doosje?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 19:25:12 #150
67587 The_NiteAngyl
pi_28421299
Ik heb 'm bij een filiaal van FRS gekocht.
En in die doos zitten twee 'knobs' waar die cd's ingeprikt worden. Spindles dus.
pi_28421559
Medewerkers van de Free Record Shop wil nog wel eens CD keys stelen, weet niet of je dat al wist?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:49:10 #152
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28430365
hmm, ik heb zo'n kartonnen doos, volgens mij is dat de enige uitvoering......geen DVD-hoesjes. Past de handleiding ook niet in.
pi_28430561
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef SocialDisorder het volgende:
hmm, ik heb zo'n kartonnen doos, volgens mij is dat de enige uitvoering......geen DVD-hoesjes. Past de handleiding ook niet in.
Jij hebt de collectors uitvoering.. van 60 euro ofzo
  zondag 3 juli 2005 @ 00:14:26 #154
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28431347
nope, 44,95 media markt, dat wel......maar collector's edition? een kartonnen doosje, een boekje met de handleiding, een boekje met de geschiedenis van het land, en DAT is al een CE, das wel erg karig.......
pi_28431949
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:14 schreef SocialDisorder het volgende:
nope, 44,95 media markt, dat wel......maar collector's edition? een kartonnen doosje, een boekje met de handleiding, een boekje met de geschiedenis van het land, en DAT is al een CE, das wel erg karig.......
Ik heb mijne bij Dynabyte, en ik heb gewoon een dvd hoesje
  zondag 3 juli 2005 @ 00:45:14 #156
67587 The_NiteAngyl
pi_28432528
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 19:33 schreef RayMania het volgende:
Medewerkers van de Free Record Shop wil nog wel eens CD keys stelen, weet niet of je dat al wist?
De sletten... Of heb je er ervaring mee? Geintje.
Ik zal maandag daar eens binnenstappen, en eens uitleggen dat ik hier niet bepaald van gediend ben. Je krijgt hier nou ook een slingerpiemel van hè...
  zondag 3 juli 2005 @ 14:35:51 #157
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28444171
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:14 schreef SocialDisorder het volgende:
Dit is mijn CE:

Bij mij zat de key op de 1e cd met een zilverkraslaagje. Mijn vriendin heeft de versie van Play, die komt in een dubbel dvd hoesje en daar zit een wit papiertje in wat je moet openscheuren. Daar staat aan de binnenkant de key geprint
  zondag 3 juli 2005 @ 15:44:49 #158
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_28446451
Wat is eigenlijk het voordeel van de CE?
  zondag 3 juli 2005 @ 15:50:41 #159
67587 The_NiteAngyl
pi_28446637
Als ik 'm geactiveerd krijg dan zal ik zeker naar dit topic terugkomen om mij aan te melden voor zo'n Guild...
  zondag 3 juli 2005 @ 19:24:07 #160
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28452017
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je danst of een /command geeft krijg je een gloed om je handen

Is dat teh 1337 of wat
  zondag 3 juli 2005 @ 19:38:26 #161
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_28452417
Kan iemand mij trouwens dan meteen uitleggen wat 1337 betekent?
  zondag 3 juli 2005 @ 19:39:14 #162
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_28452436
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:50 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Als ik 'm geactiveerd krijg dan zal ik zeker naar dit topic terugkomen om mij aan te melden voor zo'n Guild...
Ik kan je wel voordragen bij ons guild als je dat wil .
  zondag 3 juli 2005 @ 19:51:59 #163
123361 Zeloot
Deus ex machina
pi_28452775
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.guildwars.com/products/gwcollectors-edition.html
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.microsoft.com/athome/security/children/kidtalk.mspx
  zondag 3 juli 2005 @ 21:42:52 #164
67587 The_NiteAngyl
pi_28456526
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zou geweldig zijn. Kan iemand mij meteen 'sidekicken' om mij wegwijs te maken in het spel.

Nice.
  maandag 4 juli 2005 @ 09:28:36 #165
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_28466742
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:42 schreef The_NiteAngyl het volgende:

[..]

Zou geweldig zijn. Kan iemand mij meteen 'sidekicken' om mij wegwijs te maken in het spel.

Nice.
In het begin kan ik je niet helpen tijdens quests, je zit dan nl in een gebied waar je als high lvl-speler geen toegang meer hebt. Info kan je natuurlijk altijd krijgen .

Zodra je de boel geactiveerd hebt moet je maar even je naam melden, dan zal ik vragen of ze je een invite sturen.
pi_28466920
quote:
Op maandag 4 juli 2005 09:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In het begin kan ik je niet helpen tijdens quests, je zit dan nl in een gebied waar je als high lvl-speler geen toegang meer hebt. Info kan je natuurlijk altijd krijgen .

Zodra je de boel geactiveerd hebt moet je maar even je naam melden, dan zal ik vragen of ze je een invite sturen.
Ik kan hem wel helpen, ik zit nog in eerste wereld met mijn tweede karakter, ben alleen niet zo heel vaak op GW, voeg me maar toe op msn ik help je wel
  maandag 4 juli 2005 @ 10:07:56 #167
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28467462

de rode pijltjes geven aan wat er in mijn versie van GW zat. Enne, kan ik ook bij een guild hiero ergens? Want de Dead Shadows (mijn huidige guild) zijn een stel eikelbijters van de eerste orde, zijn haast nooit online, en spelen nooit als team.
  maandag 4 juli 2005 @ 10:14:34 #168
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_28467603
quote:
Op maandag 4 juli 2005 09:40 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik kan hem wel helpen, ik zit nog in eerste wereld met mijn tweede karakter, ben alleen niet zo heel vaak op GW, voeg me maar toe op msn ik help je wel
Hij zal van andere leden in ons Guild ook wel hulp kunnen krijgen, veel zijn ook al met meerdere karakters bezig, en sowieso lopen er nog wel een paar pre-seering mensen in ons guild rond.
  maandag 4 juli 2005 @ 10:24:05 #169
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28467768
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nerd-manier om 'leet' te zeggen, wat weer afgeleid is van elite. Mensen die het serieus gebruiken verdienen de überdork-award.
pi_28467899
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[[url=http://img118.imageshack.us/img118/4022/gw2bf.th.jpg]afbeelding][/URL]

de rode pijltjes geven aan wat er in mijn versie van GW zat. Enne, kan ik ook bij een guild hiero ergens? Want de Dead Shadows (mijn huidige guild) zijn een stel eikelbijters van de eerste orde, zijn haast nooit online, en spelen nooit als team.
Ik zit in LSF geloof ik Geweldige mensen Zwarte cape met gouden leeuw op de achterkant..
  maandag 4 juli 2005 @ 10:36:15 #171
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28468041
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:30 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik zit in LSF geloof ik Geweldige mensen Zwarte cape met gouden leeuw op de achterkant..
Zou ik erbij kunnen? Ik ga deze week denk ik weer online met GW, en een nieuw karakter maken. Zeg maar wat voor type jullie nog zoeken.
pi_28468060
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Zou ik erbij kunnen? Ik ga deze week denk ik weer online met GW, en een nieuw karakter maken. Zeg maar wat voor type jullie nog zoeken.
Er is nu niemand online, ik zal ff op GW kijken of daar iemand is, wat is je naam?
  maandag 4 juli 2005 @ 10:40:04 #173
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28468148
Zoals ik al zei, ik ga een nieuw karakter maken, naam laat ik altijd afhangen van het type. Ik heb nu een N/E lvl 9 (geloof ik) en die heet Clatto Verrata Nicto. Mochten jullie een dergelijk type nodig hebben, kan ik daar natuurlijk mee verder gaan (scheelt weer een hoop levelling up )
pi_28468210
Nieuwe karakters zitten ook altijd gelijk bij de guild ik ga het even doorgeven als er iemand op GuildWars online is
pi_28468267
Er is wel iemand, maar die is geen officer/leader dus daar heb ik weinig aan ze zijn laatste tijd ook weinig online trouwens, zou wel met vakantie te maken hebben...

Edit 1 =
Ik zie trouwens dat de site www.lanfreaks.tk is geen idee dat LFS voor Lan Freaks Scheemda stond ik ben er ook maar bij gekomen omdat mijn eerste guild suckte.. en via via kon ik bij een gezellige komen.. bij mn eerste was iedereen altijd online, maar niemand was echt bereid om samen te werken, en er werd ook te weinig gepraat naar mijn mening

Edit 2 =
OMFG die enter pagina
  maandag 4 juli 2005 @ 10:48:55 #176
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28468376
idd, te triest gewoon, wat een gaybar!

zullen we onze eigen guild maar starten dan?
pi_28468389
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
idd, te triest gewoon, wat een gaybar!

zullen we onze eigen guild maar starten dan?
Ik blijf wel bij ze hoor ze hebben trouwens ook een GuildHall
  maandag 4 juli 2005 @ 10:51:04 #178
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28468437
oo, das wel stoer!
pi_28468459
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:51 schreef SocialDisorder het volgende:
oo, das wel stoer!
Haha, idd, ben er alleen nog nooit geweest
pi_28468518
Ik probeer je trouwens toe te voegen als friend maar je laatste letter past er niet op
  maandag 4 juli 2005 @ 10:55:10 #181
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28468570
w8 ff, ik ga ff checken.

-edit- Clatto Verata Nicto tis met één R zie ik (quote uit Army of Darkness)
pi_28468608
Ik kan de guildhall gedoe niet meer vinden op de map ze hebben vorige week de cape veranderd.. misschien is er wat mis gegaan, ik ga het navragen in ieder geval
pi_28471178
Trouwens, je zit al in een guild, daar moet je eerst uit, klik op G en dan met rechter of linker muisknop op dat poppetje ding voor je naam
  maandag 4 juli 2005 @ 12:27:20 #184
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28471480
weet ik, ik zit nu op m'n werk. M'n baas vind het niet zo fijn als ikvan z'n geld ga zitten gamen
Als ik van de week online ben, regel ik het wel.

-edit- mag ik je aan m'n MSN toevoegen? Praat wat makkelijker&sneller

[ Bericht 28% gewijzigd door SocialDisorder op 04-07-2005 12:35:07 ]
pi_28474362
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:27 schreef SocialDisorder het volgende:
weet ik, ik zit nu op m'n werk. M'n baas vind het niet zo fijn als ikvan z'n geld ga zitten gamen
Als ik van de week online ben, regel ik het wel.

-edit- mag ik je aan m'n MSN toevoegen? Praat wat makkelijker&sneller
Yep mag!
  maandag 4 juli 2005 @ 18:24:57 #186
67587 The_NiteAngyl
pi_28484414
quote:
Op maandag 4 juli 2005 09:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb daarnet een Ranger gemaakt via de RPG mode, en z'n naam is Niteangyl Deatheye. Ik hoop binnenkort dan ook een invite te krijgen.
quote:
Op maandag 4 juli 2005 09:40 schreef daeri het volgende:

[..]

Wat is jouw msnadres dan? Mijne is NiteAngyl op de Hetemail. Kan niet makkelijker.
  maandag 4 juli 2005 @ 18:32:13 #187
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_28484610
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:24 schreef The_NiteAngyl het volgende:

[..]

Ik heb daarnet een Ranger gemaakt via de RPG mode, en z'n naam is Niteangyl Deatheye. Ik hoop binnenkort dan ook een invite te krijgen.
Rangers! Ik ben er zelf ook 1! Ik zal vanavond een officer van mijn guild aanspreken of ie je een invite wil sturen (alleen officers of de guild leader kunnen andere spelers inviten) . Het is een internationaal guild btw, met (uiteraard) Engels als voertaal.
  maandag 4 juli 2005 @ 18:50:44 #188
67587 The_NiteAngyl
pi_28485185
Nou, ik ben al begonnen met spelen, maar je wordt wel meteen het spel in gestuurd. Je krijgt een shitload van informatie op je scherm, en er wordt van je verwacht dat je weet wat je er mee moet.
Ach, het ziet er erg strak uit, al vind ik het een minpuntje dat je buiten de stad alleen door het land zwerft, in plaats dat je honderden andere mensen zie...
Maar we zullen zien! Mijn eerste indruk is erg goed.
  maandag 4 juli 2005 @ 18:54:54 #189
67587 The_NiteAngyl
pi_28485309
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Rangers! Ik ben er zelf ook 1! Ik zal vanavond een officer van mijn guild aanspreken of ie je een invite wil sturen (alleen officers of de guild leader kunnen andere spelers inviten) . Het is een internationaal guild btw, met (uiteraard) Engels als voertaal.
Jep, een Ranger. In City of Heroes ben ik ook altijd een Blaster geweest.
En ik heb al een idee hoe zo'n Guild werkt. Vast en zeker ongeveer hetzelfde als een Supergroup in City of Heroes. Man, weer een game waar ik aan verslaafd ga raken!
pi_28486478
Ik heb lekker sinds kort een onbeperkt datalimiet en daar ga ik ook even lekker gebruik van maken door binnenkort Guild Wars aan te schaffen. Ik heb ook al een beetje websites doorgelezen en ik denk dat ik een necromancer ga spelen. Ik blijf bij spellen vaak toch altijd met 1 character spelen.
  maandag 4 juli 2005 @ 19:36:42 #191
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_28486610
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:54 schreef The_NiteAngyl het volgende:

[..]

Jep, een Ranger. In City of Heroes ben ik ook altijd een Blaster geweest.
En ik heb al een idee hoe zo'n Guild werkt. Vast en zeker ongeveer hetzelfde als een Supergroup in City of Heroes. Man, weer een game waar ik aan verslaafd ga raken!
Je zal nog ff moeten wachten op je invite, geen officers online. Net de politie, normaal vallen ze je constant lastig met de kleinste dingen, maar als je ze nodig hebt...
  maandag 4 juli 2005 @ 22:42:43 #192
67587 The_NiteAngyl
pi_28493866
Laat mij maar weten als je online bent.. Ik ben voornamelijk 's avonds online, omdat ik ook nog fulltime moet werken. En dan wacht ik geduldig op die invite...
pi_28505834
Heb mijn 2nd Profession veranderd naar Monk ipv Ranger .
pi_28507749
Straks eens een doos halen..
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:10:14 #195
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28508682
Ga zo sinds een week weer ff gamen! Damn.. te lang terug!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:02:59 #196
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_28517270
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:42 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Laat mij maar weten als je online bent.. Ik ben voornamelijk 's avonds online, omdat ik ook nog fulltime moet werken. En dan wacht ik geduldig op die invite...
Ik heb je naam doorgegeven aan een officer, hij zou vanavond kijken zei hij .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:39:46 #197
67587 The_NiteAngyl
pi_28522589
Om mijn eerste waardevolle bijdrage te leveren aan dit topic, hier een complete lijst met alle emotes die je in Guild Wars kan gebruiken:

Emotes
/afk
/agree
/attention
/beckon
/beg
/boo
/bored
/bow
/bowhead
/catchbreath
/cheer
/clap
/congrats
/cough
/dance
/doh
/doubletake
/drum
/excited
/fistshake
/flex
/goteam
/guitar
/help
/highfive
/jump
/kneel
/laugh
/moan
/no
/paper
/petname name of pet
/pickme
/point
/ponder
/pout
/ready
/roar
/roll #
/shoo
/salute
/scratch
/sigh
/sorry
/stand
/taunt
/violin
/wave
/yawn
/yes

Specials:
/age
/deaths
/health
pi_28528870
Ik ben Eve Redforest, mocht iemand tegen mij aanlopen
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:26:00 #199
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_28531818
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef ParanoidEv het volgende:
Ook lid worden van ons guild? Niteangyl zit er sinds vanavond ook in.
pi_28543219
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ook lid worden van ons guild? Niteangyl zit er sinds vanavond ook in.
Oeh, yes pelase
pi_28543393
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:37 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Oeh, yes pelase
Ik heet trouwens Lady Hairspray (in tweede wereld) en Fayre Alastair in eerste wereld, maar ben beetje mn quests aan het afronden geloof ik blijf nog wel een tijd in de eerste wereld, want die is gewoon veel mooier

Mocht je hulp nodig hebben, ik ga nú online met Fayre
pi_28543778
Ik zit al in de 2e.
pi_28544057
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:55 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik zit al in de 2e.
Dat is snel..
pi_28544193
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:03 schreef daeri het volgende:

[..]

Dat is snel..
Valt wel mee toch? Ik heb gisteren wel bijna de hele dag zitten spelen hoor
pi_28544207
Mocht iemand hulp nodig hebben ofzo: Mania Ray in game .
pi_28544352
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:07 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Ik heb gisteren wel bijna de hele dag zitten spelen hoor
Ik denk wel dat je toch wat quests bent misgelopen, welk level ben je nu?
pi_28544695
Ik heb hulp nodig bij mn Unnatural Growths quest.. lvl 7 of hoger.. wie kan me helpen? Ik ben in Foible's Fair district 1, english
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:32:17 #208
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28545007
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Om mijn eerste waardevolle bijdrage te leveren aan dit topic, hier een complete lijst met alle emotes die je in Guild Wars kan gebruiken:

Emotes
-knip-
Je kan ook je health, energy en lvl status aan je partygenoten laten zien door CTRL+klik op bar. Ook CTRL+Skill werkt trouwens.

En /dance* zorgt ervoor dat je synchroon gaat dansen met dezelfde primary class
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heet Vortex Elegy, Vortex Wanderer, Vortex Traveller en Vortex Walker (tja, ik vind Vortex wel koel klinken )

Alleen zijn al mijn chars al uit pre-Searing.
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:37:55 #209
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28545212
Ik ga vanavond weer online met Clatto Verata Nicto, m'n Necromancer/Elementalist. Wie een guild voor me heeft kan me bereiken.
pi_28550039
Ik ben bezit met charrhunt in The Northlands in de eerste wereld nog wel
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:34:37 #211
67587 The_NiteAngyl
pi_28558764
Nog steeds bezig als NiteAngyl Deatheye... een Ranger / Necromancer. Level 7 nog wel.

Mijn eerste indruk van het spel is dat het redelijk rommelig in elkaar steekt. Het is behoorlijk experimenteren met alle mogelijkheden, en hoe de interface precies werkt. Uiteindelijk laat het spel mij redelijk aan Diablo 2 denken...

Ik ben een ontzettend grote liefhebber van RPG's, en dit spel behoort nu al tot één van m'n favorieten.
pi_28568595
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:34 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Nog steeds bezig als NiteAngyl Deatheye... een Ranger / Necromancer. Level 7 nog wel.

Mijn eerste indruk van het spel is dat het redelijk rommelig in elkaar steekt. Het is behoorlijk experimenteren met alle mogelijkheden, en hoe de interface precies werkt. Uiteindelijk laat het spel mij redelijk aan Diablo 2 denken...

Ik ben een ontzettend grote liefhebber van RPG's, en dit spel behoort nu al tot één van m'n favorieten.
Mooi!

Maar ik heb nog steeds een boog voor je liggen. Whisper me morgen maar ff zodra je online komt.
pi_28569748
Ik zi tnu ook bij de guild. Ben nu ook level 7 ondertussen.
pi_28573351
Deze week ga ik voor mijn nieuwe armor: 60.000g nodig .
  donderdag 7 juli 2005 @ 01:01:47 #215
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28575094
Grinden en farmen tot je erbij neervalt

Of hier en daar een newbie oplichten ofzo
pi_28575153
GUILD RECRUITING: We will accept anyone. We are High Level and Pro. Already 60 members. Whisper me!

En dat 50 keer op een avond
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  donderdag 7 juli 2005 @ 01:35:26 #217
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28576032
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 01:03 schreef Bennie_K het volgende:
GUILD RECRUITING: We will accept anyone. We are High Level and Pro. Already 60 members. Whisper me!

En dat 50 keer op een avond
Ach, zolang het daarbij blijft is het niet zo erg. Maar als je in 5 minuten tijd 4x zomaar een guildinvite krijgt van iemand die je niet kent is het veel irritanter. Dat overkwam mij dus vanavond. Monks zijn schijnbaar gewild ofzo.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 7 juli 2005 @ 01:38:02 #218
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28576089
Ach, daar reageer ik toch niet op. De meesten die mij vragen doen dat trouwens wel beleefd
  donderdag 7 juli 2005 @ 02:21:12 #219
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28576892
Vroegen ze het maar, maar zelfs dat deden ze niet. Kreeg opeens bericht in de strekking van 'Blablabla has invited you to join his guild'.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 7 juli 2005 @ 03:33:59 #220
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28577685
Die negeer ik dan ook. Maar als ze na een paar quests het vragen is het helemaal niet erg. Die spammerts zijn vervelend idd.

Ik heb trouwens wel het idee dat men te snel een Guild opricht of erbij aansluit. Ik wil eerst met al mijn chars de PvE doorlopen, daarna zie ik wel verder. Mijn vierde char gebruik ik trouwens alleen als opslag, twee bags en runes of holding en hop, daar kan geen Xunlai tegenop
pi_28589067
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 01:38 schreef Elegy het volgende:
Ach, daar reageer ik toch niet op. De meesten die mij vragen doen dat trouwens wel beleefd
Ik ben destijds ook heel beleefd uitgenodigd, een tijdje zitten buurten met die gast en uiteindelijk belsoten om lid te worden .]

Dat van die guildinvites van totaal onbekenden ken ik ook, heb ik ook nooit op gereageerd. Als je niet eens de moeite doet om me aan te spreken pleur je maar op.
pi_28589184
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben destijds ook heel beleefd uitgenodigd, een tijdje zitten buurten met die gast en uiteindelijk belsoten om lid te worden .]

Dat van die guildinvites van totaal onbekenden ken ik ook, heb ik ook nooit op gereageerd. Als je niet eens de moeite doet om me aan te spreken pleur je maar op.
Ik vind trouwens dat de meeste mensen in GW niet echt de moeite nemen om te praten .. baal ik wel van, zit je in een party.. vraag je welke quest t omgaat krijg je geen antwoord
pi_28589558
Nou wil ik dat meestal wel weten vóór dat ik op pad ga, ik weet niet hoe jij je party uitzoekt, maar ik vraag altijd om een party voor quest zus of zo.
pi_28589778
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk wel dat je toch wat quests bent misgelopen, welk level ben je nu?
Ik ben dus 7, en dat zal idd best maar ik vond die wereld eigenlijk niet echt interessant, plus iedereen zat al in de 2e
pi_28590795
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik vind trouwens dat de meeste mensen in GW niet echt de moeite nemen om te praten .. baal ik wel van, zit je in een party.. vraag je welke quest t omgaat krijg je geen antwoord
gemiddelde leeftijd=12, vandaar
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:07:12 #226
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28591045
Ben lid van een guild die gestart is door een gast waar ik al 10 missies mee gedaan had, dus ik wist dat ie OK was.. Ben nu ook officer, mede daardoor..
pi_28591168
ik heb zelf een guild opgericht...weekje lopen spelen. meer dan 50 leden gerecruit. Gisteren erachter gekomen dat een guildhall 70k goud kost...heb gelijk geen zin meer uninstall
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:06:26 #228
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28594900
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:58 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

gemiddelde leeftijd=12, vandaar
Mijn ervaring is dat het het lekkerst speelt als je na twaalf uur 's nachts gaat questen. Dan liggen de kids in bed en de wat meer serieuze (of melige, da's ook leuk) spelers kunnen dan prima partymembers zijn.

Van de week nog met een paar uit Nieuw-Zeeland en Australië gespeeld. Da's wel geinig, dat tijdsverschil
pi_28596349
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:06 schreef Elegy het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het het lekkerst speelt als je na twaalf uur 's nachts gaat questen. Dan liggen de kids in bed en de wat meer serieuze (of melige, da's ook leuk) spelers kunnen dan prima partymembers zijn.

Van de week nog met een paar uit Nieuw-Zeeland en Australië gespeeld. Da's wel geinig, dat tijdsverschil
hehe ik had iets van 10 aussies in mn guild
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:11:33 #230
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28599150
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:06 schreef Elegy het volgende:

[..]

Jep, dat zie je in elke mmorpg. Vandaag had ik ook weer paar idioten in groepen. Een of andere ranger begon na twee minuten al met 'noob' rond te gooien omdat we naar zijn mening niet snel genoeg gingen. Gelukkig heb je als monk wel enige macht in een groep en na 2x dood te zijn gegaan omdat ik weigerde hem te healen hield hij daarmee wel snel op.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:07:44 #231
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_28640145
Europa had vanavond de hele avond "the Favor of the Gods" .

Voor degenen die hier niet mee bekend zijn, dit houdt in dat je in "the Temple of the Ages" (een outpost in Kryta) tegen betaling van 1K naar 2, ehm, zeer uitdagende werelden kan reizen. Fissure of Woe en Under World.
Zonder een fatsoenlijk team heb je daar echter 0 kans, maar als je het goed doet zijn de beloningen niet mis. Zeldzame en zeer waardevolle items, quests waar je 10.000 xp voor krijgt. Ik heb vanavond de hele tijd daar rond gerend en 4 skillpoints gehaald. Plus enkele duizenden gp .
pi_28647594
Ik ben een Ranger met Warrior als second proffession. Ben nu level 6 en ben nog bezig met wat quests in het eerste wereldje (oa die unnatural growths wel al gehad) Welk level heb je nodig om door te gaan naar als ik het goed begrijp Ascalon wat in puin ligt? Op de server zei men dat een 6+ toch wel noodzakelijk was.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:26:09 #233
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28650743
6+ haal je makkelijk, gewoon een paar quests doen, en binnen 1 dag zit je op 6. En ja, 6 is wel handig aangezien de wereld een stuk vijandiger is dan in Old Ascalon, tenzij je in een goede party zit, dan kun je je aan hunnie optrekken zeg maar.
pi_28651107
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kan je mij ook evt voordragen ? , ik heet dreamor fighter is het spel,

groetjes,

dreamor
pi_28652946
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 10:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben een Ranger met Warrior als second proffession. Ben nu level 6 en ben nog bezig met wat quests in het eerste wereldje (oa die unnatural growths wel al gehad) Welk level heb je nodig om door te gaan naar als ik het goed begrijp Ascalon wat in puin ligt? Op de server zei men dat een 6+ toch wel noodzakelijk was.
Ik zou gewoon die 1e wereld zo veel mogelijk verkennen en zo veel mogelijk quests doen. Des te beter voorbereid ga je naar de 2e.
pi_28653022
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:39 schreef dreamor het volgende:

[..]

Kan je mij ook evt voordragen ? , ik heet dreamor fighter is het spel,

groetjes,

dreamor
Je kan je hier opgeven om lid te worden van ons guild, op ons forum.

Het forum wordt overigens nog niet echt heftig gebruikt, maar ja, dat krijg je als er maar zo'n 40 mensen op zitten, het is geen fok!...
  zondag 10 juli 2005 @ 18:56:08 #237
120391 Brilaap
Snel verveeld
pi_28687156
Hebben jullie ook last van lag? Ik heb op verschillende tijdstippen en servers gespeeld, maar ik lag als de tyfus en neen dat ligt niet aan mijn verbinding. Ik denk dat ik maar eens WoW ga kopen en zo .
  zondag 10 juli 2005 @ 19:12:53 #238
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28687532
quote:
Op zondag 10 juli 2005 18:56 schreef Brilaap het volgende:
Hebben jullie ook last van lag? Ik heb op verschillende tijdstippen en servers gespeeld, maar ik lag als de tyfus en neen dat ligt niet aan mijn verbinding. Ik denk dat ik maar eens WoW ga kopen en zo .
*proest*. Ik heb ten eerste nog nóóit lag gehad in GW en als je daarom overstapt op Wow wens ik je veel plezier want die heeft nog véél meer server problemen. Hoor regelmatig mensen die WoW spelen klagen dat de servers weer eens plat liggen, dat er gigantische lag is e.d.
  maandag 11 juli 2005 @ 00:47:46 #239
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28696726
Die runes zijn ook geen kont waard meer tegenwoordig Alleen de minor runes willen nog wel een aardige prijs geven.
pi_28700256
Rune of Superior Vigor levert anders nog behoorlijk wat op. Alleen jammer dat ik die nog nooit 1 tegen ben gekomen.
  maandag 11 juli 2005 @ 10:40:20 #241
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28700859
Ik heb twee Major Vigor, en één Minor.

Om de een of andere reden vind ik trouwens alleen maar dingen die voor een ander geschikt zijn, bowstring of poisoning, twee keer een golden bow, bowgrip en massa's runes voor primary Necro, Ranger of Mesmer. Terwijl ik primary Elementalist, Warrior of Monk ben ja, die ranger heb ik alleen voor storage

Trouwens, FotG heb je toch alleen nodig om FoW en UW ín te komen? Als Europa FotG weer kwijtraakt kan je toch gewoon in UW en FoW blijven?
pi_28701757
quote:
Op maandag 11 juli 2005 10:40 schreef Elegy het volgende:
Ik heb twee Major Vigor, en één Minor.

Om de een of andere reden vind ik trouwens alleen maar dingen die voor een ander geschikt zijn, bowstring of poisoning, twee keer een golden bow, bowgrip en massa's runes voor primary Necro, Ranger of Mesmer. Terwijl ik primary Elementalist, Warrior of Monk ben ja, die ranger heb ik alleen voor storage
Ik heb op dit moment 18 Runes in me Inventory. Ik wil ze niet verkopen aan de Rune Trader voor maar 25g. Ik kijk hoeveel de Rune Trader vraagt als je ze wilt kopen en dan ga ik er 75-100g onder zitten.

De rest van me troep salvage of verkoop ik ook allemaal, behalve max dmg weapons, dyes en wat upgrades. Die probeer ik ook echt te traden.
quote:
Trouwens, FotG heb je toch alleen nodig om FoW en UW ín te komen? Als Europa FotG weer kwijtraakt kan je toch gewoon in UW en FoW blijven?
Ja. Ja.
pi_28710175
quote:
Op maandag 11 juli 2005 10:40 schreef Elegy het volgende:

Klopt, maar op een gegeven moment zul je er toch ook weer eens uit gaan, en dan kan je weer een eeuw wachten tot Europa een keertje the favor heeft. Ik zit ook te denken om te switchen naar de amerikaanse servers, daar hebben ze de favor toch iets vaker.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 02:02:45 #244
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28725964
Hmm, dat is wel een goed idee, op die manier de runes verkopen. Ze nemen veel te veel ruimte in beslag, die vervelende necro en ranger runes Mesmer runes geef ik aan mijn vriendin, die speelt mesmer/ele.

En toch blijf ik op EU servers, maar da's principiëel
pi_28728661
Ik blijf voorlopig ook nog ff op de EU servers, maar ik word er wel moe van, ik hoop eigenlijk dat er iets verandert wordt aan de regels zodat de favor makkelijker en vaker switcht tussen de verschillende servers.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:10:32 #246
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_28853303
Ik speel nu met een Warrior / Elementalist genaamd Ilien Enverien.
Ga een nieuwe Monk / Mesmer aanmaken ...

Geef maar eens een gil als je me ziet.

Al mijn chars hebben Enverien als achternaam

[ Bericht 14% gewijzigd door Atrimar op 16-07-2005 12:53:47 ]
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:52:10 #247
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_28855412
Tering, ik moet ook maar eventjes een baan zoeken
&gt;&gt;&gt; Icons niet groter dan 100 KB.&lt;&lt;&lt;
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_28907594
Ik speel een Warrior/Monk (Paladin) van lvl7 nu op de amerikaanse servers. De naam is Verence Highwind, mocht iemand nog een goede/leuke guild weten laat het me even weten
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_29019954
ik heb hjet spel net eventjes(ruim een uur...) bij iemand anders gespeeld om te kijken of het leuk was.

het is echt een gaaf spel, maar ik heb gewoon wat quest zitten oplossen. Ik hoorde wel bij een guild, maar dat kwam omdat diegene van wie het spel was daar ook al bij hoorde en ik dan standaars bij de zelfde kwam ofzo?

Ik snap niet wat beter is om in een guild te zitten(Miss. dom, want het spel heet GUILD wars) en wat heb je eraan als je iemand in je vrienden lijst zet?
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_29020915
Mensen die je dingen uit kunnen leggen en helpen natuurlijk.
pi_29033222
Aha.......
Verder nix?
pi_29039087
Bij ons worden ook veel dingen onderling gratis weggegeven, runes, wapens, upgrades. Je kunt met het je guild tegen andere guilds gaan vechten.
pi_29039331
Ok, das dan wel makkelijker dan als je alleen rondloopt.

Ik krijg het spel pas binnnen op 5 augustus, maar als ik het heb zal ik wel een goeie guild zoeken!
pi_29040574
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:13 schreef CcCcCharmed het volgende:
Ok, das dan wel makkelijker dan als je alleen rondloopt.

Ik krijg het spel pas binnnen op 5 augustus, maar als ik het heb zal ik wel een goeie guild zoeken!
Dat valt overigens nog niet mee, een goed guild vinden, nou moet ik zeggen dat het vinden van actieve, sociale leden ook niet meevalt ...
pi_29079263
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat valt overigens nog niet mee, een goed guild vinden, nou moet ik zeggen dat het vinden van actieve, sociale leden ook niet meevalt ...
Nog tips voor een goeie guild?
  zondag 24 juli 2005 @ 13:19:49 #256
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_29082669
Ik ga zo weer spelen ... tijdens de F1 ... Zie je ergens een Enverien lopen, schiet me maar even aan
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_29093762
he lieve fokkertjes
hoe los ik een err=7 op
krijg hem wel 10 keer in een uur.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_29093893
Ik vind er echt geen hol aan. Het is Doom met felle kleurtjes en een extreem lelijke interface voor zo'n commercieel spel.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_29094063
Dan speel je het niet
pi_29094369
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:28 schreef CcCcCharmed het volgende:
Dan speel je het niet
Doe ik ook niet, ik post alleen mijn mening
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 24 juli 2005 @ 20:40:59 #261
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_29094421
Ik heb nu mn 3e char in post-searing.. wie weet hoe het hele ascension-gebeuren werkt?
pi_29099163
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:15 schreef RayMania het volgende:
Deze week ga ik voor mijn nieuwe armor: 60.000g nodig .
wow waar kun je dat halen dan? duurste armor die ik kan vinden is nog maar 1500 per deel...
pi_29104033
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:23 schreef roxny het volgende:

[..]

wow waar kun je dat halen dan? duurste armor die ik kan vinden is nog maar 1500 per deel...
In de southern shiverpeaks zitten verschillende armor-dealers die 15K armor verkopen.

Het is overigens niet beter qua hitpoints oid, maar het schijnt er een stuk beter uit te zien .
pi_29111690
quote:
Op maandag 25 juli 2005 08:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In de southern shiverpeaks zitten verschillende armor-dealers die 15K armor verkopen.

Het is overigens niet beter qua hitpoints oid, maar het schijnt er een stuk beter uit te zien .
owja ik zie het hum dat word dan maar even sparen zit nu nog maar aan 17K ... weet iemand toevallig een makkelijke manier om snel veel geld te verdienen ?
pi_29117378
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:47 schreef roxny het volgende:

[..]

owja ik zie het hum dat word dan maar even sparen zit nu nog maar aan 17K ... weet iemand toevallig een makkelijke manier om snel veel geld te verdienen ?
Je moet gewoon kijken waar mensen zijn die nog maar net spelen. Die snappen de waarde van het geld niet zo en bieden VEEL meer dan de merchants

Ik spreek uit ervaring, want ik had wel 40 g. geboden voor een hammer(En ik dacht dat het een koopje was....
pi_29117954
Maar, nu dit topic toch in mijn active list staat, ben ik wel eens benieuwd waarom jullie Guildwars prefereren boven World of Warcraft. De kosten even er buiten gelaten, want dat is vrij duidelijk wie het goedkoopste is (En dat is WoW niet).
pi_29119343
Omdat je niet dat gezeik hebt met betalen etc. Dus GW geprobeerd en nooit WoW. Waarom zou ik als ik GW leuk vind (misschien is WoW wel beter maar ja).
pi_29119460
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:42 schreef existenz het volgende:
Maar, nu dit topic toch in mijn active list staat, ben ik wel eens benieuwd waarom jullie Guildwars prefereren boven World of Warcraft. De kosten even er buiten gelaten, want dat is vrij duidelijk wie het goedkoopste is (En dat is WoW niet).
Om de kosten ...

Ik heb geen zin in een maandelijkse fee, als je dan niet speelt gooi je geld weg, en hoewel ik nu redelijk wat tijd heb zal dat binnenkort wel veranderen, en dan zit ik niet aan een fee vast, maar ik kan toch nog een potje spelen als ik wat uurtjes over mocht hebben.

Verder kunnen je quests niet verneukt worden door andere groepen omdat je in een afgeschermd gebied voor jouw party zit.

Je vergelijking met Doom vind ik trouwens wel heel ver gaan, dat is toch echt een totaal anders spel...
  maandag 25 juli 2005 @ 23:28:06 #269
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_29127773
TVP want ik zit er sterk over na te denken om het spel te gaan kopen. Zondag bij een vriend een uur gespeeld, vooral de PvP gedeelte sprak me erg aan. Diablo . Erg leuk. Vond de besturing enz ook wat beter dan WoW. Anyway, als hem deze week koop zal ik me hier weer melden.
pi_29129486
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Verder kunnen je quests niet verneukt worden door andere groepen omdat je in een afgeschermd gebied voor jouw party zit.
Psst, dat is het idee van een MMORPG of hoe de makers van Guildwars het ook noemen... Interactie met anderen en tegenstanders... Maar goed niemand heeft dus een echte reden zo te zien?

[ Bericht 2% gewijzigd door existenz op 26-07-2005 01:00:36 ]
pi_29135190
Welke vind jij dan beter?
pi_29135895
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 10:15 schreef CcCcCharmed het volgende:
Welke vind jij dan beter?
Zowel de grafische uitwerking van de gui, de interactie die bij een MMORPG hoort, het bijbehorende verhaal en het gebruikersgemak zijn naar mijn mening beter uitgewerkt in WoW. Hierbij moet natuurlijk wel gezegd worden dat Blizzard als sinds Warcraft 1 aan het verhaal kan sleutelen wat al vele jaren terug is.
pi_29136516
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 10:49 schreef existenz het volgende:

[..]

Zowel de grafische uitwerking van de gui, de interactie die bij een MMORPG hoort, het bijbehorende verhaal en het gebruikersgemak zijn naar mijn mening beter uitgewerkt in WoW. Hierbij moet natuurlijk wel gezegd worden dat Blizzard als sinds Warcraft 1 aan het verhaal kan sleutelen wat al vele jaren terug is.
WoW is ook vele male duurder dan GW, voor GW betaal je eenmalig 38 euro, en dan kan je heel wat uren plezier hebben! en ik vind de grafics bij WoW ook nog eens lelijker! En er is een verhaal in GW, maar dan moet je je quests eens beter lezen...

P.S. wat is er met Gwen gebeurd?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:49:52 #274
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_29138376
Ja, want ik kom wel steeds haar gebroken fluit tegen
pi_29138948
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 00:22 schreef existenz het volgende:

[..]

Psst, dat is het idee van een MMORPG of hoe de makers van Guildwars het ook noemen... Interactie met anderen en tegenstanders... Maar goed niemand heeft dus een echte reden zo te zien?
Wat lul je nou, in GW heb je ook interactie met anderen en tegenstanders... Alleen zijn irri de irri dingen eruit gehaald. Zo bestaat er bij mij geen kans dat ik in elkaar gebeukt wordt door een stel high lvl chars die niks beter te doen hebben. Hoe triest ben je overigens als je daar je lol uit moet halen...

Je moet me nog steeds je vergelijking met doom eens uitleggen, die is namelijk volkomen debiel.
pi_29139694
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat lul je nou, in GW heb je ook interactie met anderen en tegenstanders... Alleen zijn irri de irri dingen eruit gehaald. Zo bestaat er bij mij geen kans dat ik in elkaar gebeukt wordt door een stel high lvl chars die niks beter te doen hebben. Hoe triest ben je overigens als je daar je lol uit moet halen...

Je moet me nog steeds je vergelijking met doom eens uitleggen, die is namelijk volkomen debiel.
Guildwars heeft niet veel er om heen, wat WoW wel heeft, het is beesjes dood maken en dat was het wel want alle posts hier tot nu toe zijn anti-PvP en pro PvE. Doom is ook een PvE en hoef je ook alleen maar rond te baggeren in clans (guilds) en beesten (mobs) kapot te schieten. Ten tweede heeft WoW tegenwoordig een honoursysteem, het wordt geliefd en gehaat, waardoor het in elkaar beuken van low levels niets meer uit haalt. Daarnaast zitten low levels in "eigen" terreinen waar ze zelf mogen kiezen of ze PvP willen of niet. In de overige gebieden is het gewoon een spel en ganken kan door de Game Masters bestraft worden, want het mag niet.
pi_29140007
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:35 schreef existenz het volgende:

[..]

Guildwars heeft niet veel er om heen, wat WoW wel heeft, het is beesjes dood maken en dat was het wel want alle posts hier tot nu toe zijn anti-PvP en pro PvE. Doom is ook een PvE en hoef je ook alleen maar rond te baggeren in clans (guilds) en beesten (mobs) kapot te schieten. Ten tweede heeft WoW tegenwoordig een honoursysteem, het wordt geliefd en gehaat, waardoor het in elkaar beuken van low levels niets meer uit haalt. Daarnaast zitten low levels in "eigen" terreinen waar ze zelf mogen kiezen of ze PvP willen of niet. In de overige gebieden is het gewoon een spel en ganken kan door de Game Masters bestraft worden, want het mag niet.
HEt wordt dan ook vast altijd bestraft ...
Bij Gw kan je toch ook kiezen of je wil PvP'en of niet?

Ik trek hierbij de vergelijking tussen GW en Command&Conquer, ook alleen maar dingen dood maken...

Hee, je maakt in WoW ook alleen maar dingen dood! Doomkloon!!!!
pi_29140480
Rot gewoon op met je "WoW is beter dan ...". En wat dan nog als het zo zal zijn?
Ik heb lol met GW en het is niet enkel monsters killen, het heeft een verhaal en interactie met andere spelers. Ik heb nooit de keuze tussen GW en WoW gemaakt, ik kocht GW omdat ik het bij een vriend had gezien en ik vond het vet. Dan ga ik niet eerst andere MMORPGS bekijken om dan toch te besluiten of ik niet beter WoW kan kopen (en blijven kopen, en blijven kopen, en...).

pi_29140489
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bij Gw kan je toch ook kiezen of je wil PvP'en of niet?
Je kan twee soorten karakters maken idd maar het is beiden met anderen erbij...
pi_29141206
existenz schijnt er nogal problemen mee te hebben dat niet iedereen WoW speelt ...
pi_29143495
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
existenz schijnt er nogal problemen mee te hebben dat niet iedereen WoW speelt ...
Nee, ik vroeg me af waarom exclusief de kosten, mensen GW beter vonden, misschien ga ik het dan ook spelen, maar buiten het geld kwam niemand met argumenten. Als er vervolgens wordt gevraagd waarom ik nu voor WoW heb gekozen en niet voor GW geef ik mijn indruk van GW. Dat die verkeerd is kan heel goed, maar ik hoor nog steeds geen argumenten voor GW, terwijl jullie die zonder moeite moeten kunnen opdreunen lijkt mij?

En nu verder on topic over GW
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:39:18 #282
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_29146620
http://forums.gwonline.net/ <-- Voor diegenen meer info willen. Staan aantal goede discussie topics over de voor en nadelen. Ik ben overgehaald GW GW GW!!!
pi_29149125
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:35 schreef existenz het volgende:

[..]

Zoals ik het spel zie is dat niet echt het doel.... je dood beesten om er beter van te worden en verder te komen in het spel om daardoor weer betere skills armor's en dergelijke van te kopen.. die je dan weer kunt gebruiken als je in een arena tegen andere spelers vecht (PvP). En die gevechten kun je dus weer met random lui houden maar ook met jouw eigen guild, die daardoor dus weer in rank kan stijgen en een plaatsje kan bemachtigen in the hall of heroes.

Dus zou je ieder spel waar teams het tegen elkaar opnemen op het interent er wel mee kunnen vergelijken...
pi_29150343
Interessant.

Dus als ik het goed heb begrepen, betaal je eenmalig 38 euro ?
Hoe? Kan het gewoon via internetbankieren gedaan worden of moet het via CC?

Expansions zijn optioneel, maar hoe duur is zo´n gemiddelde expansion?

En hoe druk is het op de servers ´s avonds, zeg maar rond deze tijd?
Is het een grote wereld net als WoW en zittn er dan wel veel mensen. Een paar honderd ofzo?
Dus niet dat je paar uur in een grote map rondloopt zonder een online player tegen te komen?

En waar is het te koop? Is het gewoon via FRS verkrijgbaar?

Ben wel benieuwd naar dit spel, de screenies zien er wel leuk uit.
pi_29150845
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Space-Chinees het volgende:
Interessant.

Is het een grote wereld net als WoW en zittn er dan wel veel mensen. Een paar honderd ofzo?
Dus niet dat je paar uur in een grote map rondloopt zonder een online player tegen te komen?

Je koopt het in de winkel, bij dynabyte is hij 38 euro met klantenpas, (die kan je gewoon aanvragen) en expansions zijn er nog niet
pi_29158150
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:39 schreef DolerTPF het volgende:
http://forums.gwonline.net/ <-- Voor diegenen meer info willen. Staan aantal goede discussie topics over de voor en nadelen. Ik ben overgehaald GW GW GW!!!
Kijk, dat is een post waar ik dus wel wat aan heb Ik ga het es lezen!
pi_29158246
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:45 schreef existenz het volgende:

[..]

Nee, ik vroeg me af waarom exclusief de kosten, mensen GW beter vonden, misschien ga ik het dan ook spelen, maar buiten het geld kwam niemand met argumenten. Als er vervolgens wordt gevraagd waarom ik nu voor WoW heb gekozen en niet voor GW geef ik mijn indruk van GW. Dat die verkeerd is kan heel goed, maar ik hoor nog steeds geen argumenten voor GW, terwijl jullie die zonder moeite moeten kunnen opdreunen lijkt mij?

En nu verder on topic over GW
Ik heb geen flauw idee of WoW beter is dan GW, maar ik heb toch duidelijk al een paar punten genoemd waarop ik denk dat GW punten scoort.

Wat ik ook een goede vind, de graphics, die vind ik in GW echt schitterend. WoW komt mij ook iets te tekenfilmachting over, maar er zijn juist mensen die dat fantastisch vinden.

Maar als je vraagt waarom ik voor GW heb gekozen, mijn eerste serieuze online-game, dan zeg ik de lage kosten, als het hetzelfde had gekost als WoW of welke MMORPG dan ook, dan is de kans groot dat ik nog nooit een MMORPG gespeeld had.

Maar het is ook echt een verdomd goed spel, vooral de combinaties die je af en toe tussen skills, classes en skills van teammates kan maken kunnen echt verschrikkelijk leuke dingen op leveren. Hier is het wel voor nodig dat je je echt in het spel verdiept en er over nadenkt, dus niet het hele spel doorlopen met dezelfde skills equiped en hersenloos hakken.
pi_29158340
Oh, en je kan je "build" veranderen met retribute points, dus als je toch niet helemaal happy (meer) bent met je fire magic kan je al je punten alsnog in Earth magic oid stoppen .
  woensdag 27 juli 2005 @ 01:13:07 #289
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_29158720
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef Space-Chinees het volgende:
Interessant.

%% Aanschaf in de winkel. Pin of Cash..

%% Geen idee, maar als het net zulke expansions zullen zijn als bijv bij NWN, dus groot (cd/dvd size) dan toch 15 a 20 euro. Of als het kleinere downloadbare zijn <10 euro.

%% I'm about to find out. Minder druk dan op WoW gok ik, maar druk genoeg!

%% Van wat ik gezien heb ga je steeds van 1 plek naar een andere plek, instance heet dat volgens mij. Wanneer je klaar bent met het spel, kun je denk ik gewoon de hele wereld door kruisen. Het is groot EN net zo divers in landschap als WoW!! Dat weet ik wel!
Als je in de steden en outposts bent kom je andere mensen tegen. Verlaat je zo'n gebied ben je alleen met de NPC's, Monsters, Henchmen en eventuele online vrienden waar mee je een guild vormt. Dus een eigen wereld wordt voor jouw en je speelmaten gecreerd. Dus geen last van concurrentie van anderen buiten de "bewoonde plekken".

%%Zo'n beetje overal, behalve bij de Mediamarkt in Groningen waar ik het vandaag wilde kopen.. grr.. nu wacht ik nog even tot donderdag.

%% Ik ben ook benieuwd! Heb het spel 1 uur gespeeld bij een kameraad, het was in de middag en het was er lekker druk, s'avonds zal het vast drukker zijn met NLérs en andere Europeanen.
pi_29158938
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 00:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee of WoW beter is dan GW, maar ik heb toch duidelijk al een paar punten genoemd waarop ik denk dat GW punten scoort.

Wat ik ook een goede vind, de graphics, die vind ik in GW echt schitterend. WoW komt mij ook iets te tekenfilmachting over, maar er zijn juist mensen die dat fantastisch vinden.

Maar als je vraagt waarom ik voor GW heb gekozen, mijn eerste serieuze online-game, dan zeg ik de lage kosten, als het hetzelfde had gekost als WoW of welke MMORPG dan ook, dan is de kans groot dat ik nog nooit een MMORPG gespeeld had.

Maar het is ook echt een verdomd goed spel, vooral de combinaties die je af en toe tussen skills, classes en skills van teammates kan maken kunnen echt verschrikkelijk leuke dingen op leveren. Hier is het wel voor nodig dat je je echt in het spel verdiept en er over nadenkt, dus niet het hele spel doorlopen met dezelfde skills equiped en hersenloos hakken.
Het grote nadeel van WoW is, is dat er geen trial is, is die er van GW wel? Anders kan ik het es proberen
  woensdag 27 juli 2005 @ 01:29:54 #291
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_29159187
Volgens mij van GW ook niet. Er was wel een te downloaden versie die ergens vlak voor de release 2 dagen kon worden gespeeld. Naja, oplossing: Iemand zoeken die GW heeft en het daar ff spelen.
pi_29163273
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:49 schreef Luuksor het volgende:
Ja, want ik kom wel steeds haar gebroken fluit tegen
Ik had van iemand gehoord dat dat een quest is die ze niet helemaal hadden afgemaakt ofzo.(Ik zeg niet dat dit waar is, ik heb het alleen van een vriend gehoord)
pi_29163634
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 01:20 schreef existenz het volgende:

[..]

Het grote nadeel van WoW is, is dat er geen trial is, is die er van GW wel? Anders kan ik het es proberen
Niet dat ik weet.

Gw ff spelen is imo ook niet geschikt om echt een goede feel van het spel te krijgen. Het wordt pas echt leuk als je wat verder in het spel bent.
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:46:02 #294
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_29174213
Wat ik wel schrurftig vind is het complete gebrek aan roleplaying ... zelfs op de RP servers speelt iedereen alleen maar om skils te unlocken om in PvP te gebruiken.

Is er dan nergens een leuke Roleplay RPG/ MMORPG zonder de kosten van WoW??

Verder vind ik het spel echt leuk. Al zit ik wel erg tegen het handelen aan te hikken om aan poen te komen. Ik hak dan liever wat langer critters zonder XP te krijgen voor mijn spullen.
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:10:06 #295
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_29180345
@ Atrimar.. Farmen (goedkoper critters hakken) is inderdaad een goede optie om aan geld te komen. Voorlopig heb ik onwijs veel mazzel gehad met items die direct te ruilen waren.. Alleen voor mn huidige zwaard heb ik geld moeten dokken..
pi_29193671
Gelukkig zijn er mensen in mijn guild die graag de anderen helpen, met quests, wapens, uitleg en met tips.

Nog een tip misschien een spoiler, maar als nieuwe in de eerste wereld, vlak voor je verder gaat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_29196800
Uh.. hoe farm je?
pi_29197377
Farmen is niks anders dan er op uit trekken om beestjes dood te maken om aan geld en items te komen . Bij voorkeur in je eentje omdat je dan alle drops voor jezelf kan houden.
pi_29198892
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Farmen is niks anders dan er op uit trekken om beestjes dood te maken om aan geld en items te komen . Bij voorkeur in je eentje omdat je dan alle drops voor jezelf kan houden.
Desnoods met een of twee henchmen mee, vooral als je wat te healen hebt, of als je zelf healt iemand die in de voorlinie de klappen voor je opvangt
pi_29199454
Of farmen met een guildmate, doet het ook vaak goed.
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:26:46 #301
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_29199625
En er zijn een aantal locaties waar farmen heel interessant is.. Maar die houdt iedereen voor zichzelf, want als teveel mensen die locaties gaan bezoeken, te vaak, gooit aNet er een update overheen..

Edit: Deeltje 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')