Niet dus , toch om 9.01quote:Op donderdag 28 april 2005 00:36 schreef Pompiedom het volgende:
Als het goed is issie vanaf 6.01 vanochtend speelbaar (plz correct if I'm wrong)
release 12:01 PDT April 28th (PDT = UDT - 7 uur, UDT = GMT en wij zitten GMT + 1)
Met de preorder kon je gisteren al spelen en het spel gewoon downloaden, maar ik moet wachten tot woensdagquote:
Yeah true, in sweden, teminste daar kon je hem gister spelen en dowloade vriend van mij daar is al lvl 6 NE / ELE.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:35 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Met de preorder kon je gisteren al spelen en het spel gewoon downloaden, maar ik moet wachten tot woensdag.
We moeten met z'n allen in een guild gaan. Zou cool zijn toch?
Nog een ultieme healer nodig?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:03 schreef SCwookie het volgende:
ik heb deze spel, en is zeer WOW!!!![]()
echt gaaf, ik raad iedereen WoW te dumpen en GW te kopen!![]()
mijn ingame naam is Lara boogshutter
als je wilt kan je nederlands guild joinen,
Dutch Heroes.
Ik speel liever een MMORPG, dank u.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:03 schreef SCwookie het volgende:
ik heb deze spel, en is zeer WOW!!!![]()
echt gaaf, ik raad iedereen WoW te dumpen en GW te kopen!![]()
mijn ingame naam is Lara boogshutter
als je wilt kan je nederlands guild joinen,
Dutch Heroes.
guildwars is ook wel MMORPG,quote:Ik speel liever een MMORPG, dank u.
Tja...... het loopt ook echt storm ja.......quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef SCwookie het volgende:
(WoW is saai) deze game is iets meer recht door de zee.
lichtelijk wel aan de screens te zien.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:21 schreef Anna-bella het volgende:
Het heeft een beetje een Final Fantasy sfeer?
Of zeg ik nu iets heel doms?
Guild Wars is geen MMORPG. Bij een MMORPG is het mogelijk om met honderden zo niet duizenden in 1 wereld te spelen, bij Guild Wars speel je naar mijn weten met 4 man in een levelquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef SCwookie het volgende:
[..]
guildwars is ook wel MMORPG,
is iets Diablo in de WoW wereld. (WoW is saai) deze game is iets meer recht door de zee.
en ook nog zonder maandelijk kosten!!(scheelt al die CC gedoe)
Dit bedoel ik trouwens met 4 man in een levelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:38 schreef NRK het volgende:
Uhm.. 4 man in 1 level? Nee, tis gewoon een grote wereld.
quote:Unlike many MMOs, when players form a party and embark upon a quest in Guild Wars, they get their own private copy of the area where the quest takes place.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef SCwookie het volgende:
[..]
guildwars is ook wel MMORPG,
is iets Diablo in de WoW wereld.
Check>>>quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Guild Wars is geen MMORPG. Bij een MMORPG is het mogelijk om met honderden zo niet duizenden in 1 wereld te spelen, bij Guild Wars speel je naar mijn weten met 4 man in een level
quote:Op maandag 25 april 2005 15:38 schreef NDdw het volgende:
Ik zelf ben erg into MMORPG terwijl dit spel zich anders noemt>> CORPG (Competitive Online Role-Playing Game).
![]()
Als je het over het algemeen bekijkt, kost het minder per maand , je betaald ongeveer voor zo'n update 40euro max.Deze update kom ongeveer elke 9 maanden uit. Dit is dan 4,45euro per maand.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:26 schreef Saffron het volgende:
Het hele concept van patches komt raar op me over, dacht erover om naast WOW en Lineage 2 dit spel te gaan spelen maar nu ik dit zo hoor... Liever dok ik elke maand een beetje voor service, onderhoud, support en patches dan dat ik 40-70 euro ga dokken voor een update terwijl hij achteraf geen ruk voorstelt. Nu kan ik als een update me niet bevalt direct opzeggen, en als veel mensen dat doen word er een rollback gedaan (lineage 1). IIG ben ik niet direct een groot bedrag kwijt.
Je hebt wel missies die je kunt doen.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:49 schreef Woutey het volgende:
Ik ben hem nu aan het installeren,
ik heb speciaal voor GW gekozen omdat ik eigenlijk wel WoW wilde doen, maar daarvan heb ik de beta al kapot gespeeld. En daar komt bij dat ik de komende weken niet zo veel tijd heb ivm examens, en ik dus niet zo veel speel. Dan vond ik het dus jammer om daar een maand voor te lappen zonder te spelen.
Hier kun je gewoon spelen wanneer je wilt zonder te lappen. Dat er voor een quest een aparte instance wordt gemaakt is wel gaaf. Met WoW heb je met elite quests dit ook, en dit werkt een stuk makkelijker omdat je dan bv niet een doel hebt om af te maken, en dan ineens iemand anders hem doodmaakt.
Maar ik ga het nu bekijken het lijkt me wel wat.
wat voor grafiche kaart heb je ??quote:Op maandag 9 mei 2005 20:34 schreef Woutey het volgende:
hmm was eindelijk ergens aan het knokken, kreeg ik ineens zo'n lag dat ik niet eens meer normaal kon lopen. Ben er nu uitgekickt en er werkt niets meer.
Is dit vaak zo? Want dit is niet oke
Mooier en aan meer dingen gedacht (realistischer) . Hoe bedoel je precies met " zijn de lvl 20 die er in zitten genoeg" ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:23 schreef Tain het volgende:
Hoe is dit spel trouwens te vergelijken met Diablo 2 en zijn de 20 levels die er in zitten genoeg?
Of het lang genoeg duurt voordat je level 20 bentquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:35 schreef NDdw het volgende:
[..]
Mooier en aan meer dingen gedacht (realisticher) . Hoe bedoel je precies met " zijn de lvl 20 die er in zitten genoeg" ?
Je kan zelf lvle tot lvl 20 deze worden uitgebreid naar lvl 40 in de nabije toekomst. De beeste gaan wel hoger dan lvl 20, als je in een groep bent kun je deze makkelijk aan.![]()
Mja, het kan idd aan je grafische kaart liggen? Of aan je internet verbinding? Of aan je CPU snelheid?quote:Op maandag 9 mei 2005 17:04 schreef Woutey het volgende:
hmm was eindelijk ergens aan het knokken, kreeg ik ineens zo'n lag dat ik niet eens meer normaal kon lopen. Ben er nu uitgekickt en er werkt niets meer.
Is dit vaak zo? Want dit is niet oke.
Ja dat duurt idd best langquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Of het lang genoeg duurt voordat je level 20 bent
Heb gister een guild geaccept, maar weet niet of ik daar in wil blijven. ken daar niemandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:37 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Mja, het kan idd aan je grafische kaart liggen? Of aan je internet verbinding? Of aan je CPU snelheid?
Ikzelf heb nooit last van lag/crash om eerlijk te zijn. Maar ik hoor het wel vaker van vrienden.
Zit je al in een clan? Wat is je ingame-naam dan voeg ik je toe bij friends ^^
BAGGER zo armquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:11 schreef Jebus het volgende:
Dit lijkt me zo vet. Ik heb alleen geen geld
Goeie vergelijking ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:59 schreef ArmaniMania het volgende:
Damm dit spel blaast zelfs World of Warcraft weg...
Lol, me 2quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
M'n eerste spel sinds heel lange tijd dat ik ook daadwerkelijk kóóp...
Het is idd meer een spel voor het spelen in een team:" wat ik zelf erg leuk vindtquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:35 schreef Lynxie het volgende:
Mijn vriend en ik hadden een slecht gevoel bij dit spel. Toch maar gekocht en we zijn beide erg verrast door deze game.
Wij hebben UO, DAOC, Lineage 2, FFXI (ik alleen), EQ2, WoW gespeeld.
Allebei hadden we zoiets van, dit kan nooit het MMORPG gevoel geven zoals alle andere games.
Het is inderdaad anders... maar wel op een goede manier.
Over groepen, ben met mijn main RPG char nog maar 11, maar weet nu wel dat je eerst begint met een max. van 2 personen in 1 groep, later in het verhaal worden dat 4, daarna 6 en tot slot 8.
De steden is waar je andere spelers kunt vinden, Hier stel je de groep samen en daarna ga je na een area dat inderdaad instance is voor je groep alleen. Dit heeft zijn voordeel en nadelen natuurlijk. Ik zie het als een voordeel, je bent heel erg met je eigen groep/ quest bezig en kan niet worden afgeleid door een andere groep. (zoals in vele MMORPGs gebeurd, met campen van bepaalde plekken voor zowel exp als items etc.)
Tot lvl 11 (waar ik nu dus ben met 3 verschillende chars) is het allemaal erg recht toe recht aan.
De eerste keer dat je dit doet zal dit waarschijnlijk niet zo storen, maar als je (net als ik) gek bent op meerdere chars te maken, dan kan het een beetje saai worden. En dan heb ik het vooral over de quests.
Het herhalen van missions verveeld me tot nu toe nog steeds niet.
Toch moet ik waarschuwen, dit is echt niet iets voor mensen die vooral willen solo spelen, het kan wel natuurlijk, maar het is echt niet aan te raden. Naar mijn idee ben je hier dan heel snel op uit gekeken, aangezien je op je quest en missies verder niemand tegen komt behalve in de towns.
Daarbij is dit spel vooral op PvP gericht. Vooral mijn vriend is hieraan helemaal verslaafd.
Voorheen was ik niet zo op PvP, maar vind het tot nu toe wel leuk in dit spel.
Verder ziet het er gewoon erg mooi uit allemaal.
Maar dit zeg ik allemaal na 1 week spelen. Dus het kan best zijn dat ik er over een paar weken er totaal anders over denk.
Heb nog steeds een account van FFXI en DAOC lopen, denk dat ik met beide stop. Ben toch op een punt gekomen dat ik het gevoel heb dat het allemaal 1 grote herhaling is.
Ben benieuwd hoelang ik het in guild wars volhou.
Dit is niet RENDABLEquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:07 schreef BennieK het volgende:
wanneer komt de eerste gratis 3d mmorpg uit
B.
Waar heb je besteld dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, mijn bestelling schiet niet echt hard op. Ik heb dagen geleden al betaald maar hij is nog steeds niet verzonden.
gcshop, en nóg niet binnenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:58 schreef NDdw het volgende:
[..]
Waar heb je besteld dan.
Ik heb het spel al 20 dagen en nogsteeds niet betaald![]()
Het zal wel niet meer op voorraad zijn geweest.quote:
Dat je niet kan springen, zwemmen of klimmen viel mij ook een beetje tegen in het begin, maar ik moet zeggen dat ik het nou niet meer mis. Maar het hoort eigenlijk wel in zo'n spel vind ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:42 schreef -Muse- het volgende:
Waar je heen moet, waar je heen kan etc
Ik ergerde mij de eerste 5 minuten al kapot aan het feit dat je bepaalde kanten nier op kan, en je bv. niet van een bergje af kan springen, het water niet in kan, en dat je tegen teveel "onzichtbare muren" aanloopt.
De graphics zijn idd erg indrukwekkend, zeker als je ze vergelijkt met bijv WoW.quote:Verder vindt ik de graphics wel echt mooi, en de steden en achtergrond (horizon afbeelding) zien er ook mooi uit.
Dat is echt weinig, zeker in vergelijking met WoWquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:39 schreef NDdw het volgende:
[..]
Ja dat duurt idd best langdenk zo'n 120uur als je weet waar je veel xp vandaan haald.
Ligt ook veel al aan je game play.
Hopelijk heb ik u hiermee voldoende ingelicht:P
![]()
![]()
Het is makkelijker hem te vinden vanuit Barradin Estate. Als je de grot ingaat en de brug over.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:17 schreef RAVW het volgende:
zo heb hem ook maar gekocht en ben nu ook even ana het kijken.
zit al weer in de catacombes.
maar kan heel die vent niet vinden
dus gaan we maar weer zoeken.
Beetje saaiquote:Op zondag 5 juni 2005 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon: Fok! Bij Tweakers heet hun guild ook gewoon GoT. En dan krijg je iig geen gesteggel over de naam...
Je hebt blijkbaar het verhaal erachter niet gelezen.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:50 schreef daeri het volgende:
Ik heb het vandaag gekocht, maar ik zat eerst in een happy happy joy joy wereld, en toen moest ik naar een of ander ventje, en nu ben ik in een dorre wereld beland twee jaar lateris er nog n mogelijkheid om naar de happy happy joy joy wereld terug te komen
(Ik mis de konijntjes!!)
was ik al bang voorquote:Op zondag 19 juni 2005 08:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar het verhaal erachter niet gelezen.
Oh, het kan niet. Start een ander character en blijf net zolang bij de academy vandaan totdat je niet anders kunt..
Idd, was prachtig, en ik had dr nog een heleboel quests open staanquote:Op zondag 19 juni 2005 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pre-searing Ascalon (de happy happy joy joy wereld) is eigenlijk bedoeld als training voor de n00bs en maakt maar een klein deel van het spel uit. Best jammer eigenlijk, het was een mooie wereld.
Ja dat vind ik ook. Ik ben maar een nieuw character gestart om alle quest te doen en te oefenen. Maar nu heb iets overgeslagen en kan ik verder geen quest meer doen. Maar weer een nieuw character aanmaken dusquote:Op zondag 19 juni 2005 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pre-searing Ascalon (de happy happy joy joy wereld) is eigenlijk bedoeld als training voor de n00bs en maakt maar een klein deel van het spel uit. Best jammer eigenlijk, het was een mooie wereld.
Alles behalve verder gaan met de game natuurlijk!quote:Op zondag 19 juni 2005 19:01 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Ik ben maar een nieuw character gestart om alle quest te doen en te oefenen. Maar nu heb iets overgeslagen en kan ik verder geen quest meer doen. Maar weer een nieuw character aanmaken dus
Ik ga wel gewoon met mn 1e verderquote:Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles behalve verder gaan met de game natuurlijk!![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles behalve verder gaan met de game natuurlijk!![]()
Als je een meisje bent wil ik je mss wel helpenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:27 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon met mn 1e verderhad n nieuwe begonnen en had echt geen idee wat ik moest doen?
Ik vind er in dat verotte ascalon dus ook niks aanquote:Op zondag 19 juni 2005 23:01 schreef Brilaap het volgende:
[..]
TuurlijkEerst al die quest doen en zo en dan pas verrot Ascalon in. Vind er eigenlijk niks aan in dat kapotje Ascalon
.
Je vermeidt mij?quote:Op zondag 19 juni 2005 23:03 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik vind er in dat verotte ascalon dus ook niks aan..
Maargoed, ik kan met mijn Archer helemaal die archer mensjes niet vinden, staat alleen maar een ! bij die tysum ofzo, maar dan ga ik dus naar dat verotte ascalon, mij niet gezien dude, ik vermeidt jou
Voor n beestje bedoel je? in Lakesite country dacht ik, de brug over.. maar daar zitten enge beestjes die mijn lvl1 nog niet aan kanquote:Op zondag 19 juni 2005 23:04 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Je vermeidt mij?Ik weet waar die archers staan
Ik wil je best wel ff helpen. No problem.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:10 schreef daeri het volgende:
[..]
Voor n beestje bedoel je? in Lakesite country dacht ik, de brug over.. maar daar zitten enge beestjes die mijn lvl1 nog niet aan kan
Dat is lief.. mijn lvl1 heet Frau Muskquote:Op zondag 19 juni 2005 23:11 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik wil je best wel ff helpen. No problem.
Die moet je over dat brugetje brengen naar dat groene sterretjequote:Op zondag 19 juni 2005 23:42 schreef daeri het volgende:
Hmm, do enu een of andere quest, en dan moet je bijen lokken, maar nu blijft dat stomme ding maar pingelen, dat groene ding..
Ja, ik weet het, gedaan, honey ding daar gedropt, maar hij blijft brandenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:03 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Die moet je over dat brugetje brengen naar dat groene sterretje
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:02 schreef daeri het volgende:
Ik had er twee, maar dingetje ging niet weg, toen ben ik maar wat anders gaan doen
Ik heb nu ook wat geklooit en ga nu ook ff een serieus karakter maken en zo. Dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef daeri het volgende:
Hmm ja, heb dat stomme karakter maar verwijderd, heb nu een N/R die ik wat serieuzer aan ga pakken
Ik gebruik zelf een R/N. Ik moet zeggen dat ik mijn necro krachten nauwelijks gebruik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef daeri het volgende:
Hmm ja, heb dat stomme karakter maar verwijderd, heb nu een N/R die ik wat serieuzer aan ga pakken
Dat is niet zo handig, ivm code..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Als je het niets vindt, kun je hem doorverkopen.
Waar dan precies? Of heeft iemand me genaaid en het er uit gehaald? Ik heb 2 'manuscripts' en 1 Quick Reference papiertje, en dat was het.. Ik heb het spel overigens niet online maar bij de FRS gekocht bedenk ik me netquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:47 schreef SocialDisorder het volgende:
access key zit in het doosje
Ik had een kaartje die ik helemaal moest open scheuren aan alle kanten, en daar zat een code in..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:47 schreef SocialDisorder het volgende:
access key zit in het doosje
-edit- achter CD zit een zilverfolie laagje, zie moet je wegkrassen, en TADA access code!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |