Niet dus , toch om 9.01quote:Op donderdag 28 april 2005 00:36 schreef Pompiedom het volgende:
Als het goed is issie vanaf 6.01 vanochtend speelbaar (plz correct if I'm wrong)
release 12:01 PDT April 28th (PDT = UDT - 7 uur, UDT = GMT en wij zitten GMT + 1)
Met de preorder kon je gisteren al spelen en het spel gewoon downloaden, maar ik moet wachten tot woensdagquote:
Yeah true, in sweden, teminste daar kon je hem gister spelen en dowloade vriend van mij daar is al lvl 6 NE / ELE.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:35 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Met de preorder kon je gisteren al spelen en het spel gewoon downloaden, maar ik moet wachten tot woensdag.
We moeten met z'n allen in een guild gaan. Zou cool zijn toch?
Nog een ultieme healer nodig?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:03 schreef SCwookie het volgende:
ik heb deze spel, en is zeer WOW!!!![]()
echt gaaf, ik raad iedereen WoW te dumpen en GW te kopen!![]()
mijn ingame naam is Lara boogshutter
als je wilt kan je nederlands guild joinen,
Dutch Heroes.
Ik speel liever een MMORPG, dank u.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:03 schreef SCwookie het volgende:
ik heb deze spel, en is zeer WOW!!!![]()
echt gaaf, ik raad iedereen WoW te dumpen en GW te kopen!![]()
mijn ingame naam is Lara boogshutter
als je wilt kan je nederlands guild joinen,
Dutch Heroes.
guildwars is ook wel MMORPG,quote:Ik speel liever een MMORPG, dank u.
Tja...... het loopt ook echt storm ja.......quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef SCwookie het volgende:
(WoW is saai) deze game is iets meer recht door de zee.
lichtelijk wel aan de screens te zien.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:21 schreef Anna-bella het volgende:
Het heeft een beetje een Final Fantasy sfeer?
Of zeg ik nu iets heel doms?
Guild Wars is geen MMORPG. Bij een MMORPG is het mogelijk om met honderden zo niet duizenden in 1 wereld te spelen, bij Guild Wars speel je naar mijn weten met 4 man in een levelquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef SCwookie het volgende:
[..]
guildwars is ook wel MMORPG,
is iets Diablo in de WoW wereld. (WoW is saai) deze game is iets meer recht door de zee.
en ook nog zonder maandelijk kosten!!(scheelt al die CC gedoe)
Dit bedoel ik trouwens met 4 man in een levelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:38 schreef NRK het volgende:
Uhm.. 4 man in 1 level? Nee, tis gewoon een grote wereld.
quote:Unlike many MMOs, when players form a party and embark upon a quest in Guild Wars, they get their own private copy of the area where the quest takes place.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:48 schreef SCwookie het volgende:
[..]
guildwars is ook wel MMORPG,
is iets Diablo in de WoW wereld.
Check>>>quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Guild Wars is geen MMORPG. Bij een MMORPG is het mogelijk om met honderden zo niet duizenden in 1 wereld te spelen, bij Guild Wars speel je naar mijn weten met 4 man in een level
quote:Op maandag 25 april 2005 15:38 schreef NDdw het volgende:
Ik zelf ben erg into MMORPG terwijl dit spel zich anders noemt>> CORPG (Competitive Online Role-Playing Game).
![]()
Als je het over het algemeen bekijkt, kost het minder per maand , je betaald ongeveer voor zo'n update 40euro max.Deze update kom ongeveer elke 9 maanden uit. Dit is dan 4,45euro per maand.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:26 schreef Saffron het volgende:
Het hele concept van patches komt raar op me over, dacht erover om naast WOW en Lineage 2 dit spel te gaan spelen maar nu ik dit zo hoor... Liever dok ik elke maand een beetje voor service, onderhoud, support en patches dan dat ik 40-70 euro ga dokken voor een update terwijl hij achteraf geen ruk voorstelt. Nu kan ik als een update me niet bevalt direct opzeggen, en als veel mensen dat doen word er een rollback gedaan (lineage 1). IIG ben ik niet direct een groot bedrag kwijt.
Je hebt wel missies die je kunt doen.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:49 schreef Woutey het volgende:
Ik ben hem nu aan het installeren,
ik heb speciaal voor GW gekozen omdat ik eigenlijk wel WoW wilde doen, maar daarvan heb ik de beta al kapot gespeeld. En daar komt bij dat ik de komende weken niet zo veel tijd heb ivm examens, en ik dus niet zo veel speel. Dan vond ik het dus jammer om daar een maand voor te lappen zonder te spelen.
Hier kun je gewoon spelen wanneer je wilt zonder te lappen. Dat er voor een quest een aparte instance wordt gemaakt is wel gaaf. Met WoW heb je met elite quests dit ook, en dit werkt een stuk makkelijker omdat je dan bv niet een doel hebt om af te maken, en dan ineens iemand anders hem doodmaakt.
Maar ik ga het nu bekijken het lijkt me wel wat.
wat voor grafiche kaart heb je ??quote:Op maandag 9 mei 2005 20:34 schreef Woutey het volgende:
hmm was eindelijk ergens aan het knokken, kreeg ik ineens zo'n lag dat ik niet eens meer normaal kon lopen. Ben er nu uitgekickt en er werkt niets meer.
Is dit vaak zo? Want dit is niet oke
Mooier en aan meer dingen gedacht (realistischer) . Hoe bedoel je precies met " zijn de lvl 20 die er in zitten genoeg" ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:23 schreef Tain het volgende:
Hoe is dit spel trouwens te vergelijken met Diablo 2 en zijn de 20 levels die er in zitten genoeg?
Of het lang genoeg duurt voordat je level 20 bentquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:35 schreef NDdw het volgende:
[..]
Mooier en aan meer dingen gedacht (realisticher) . Hoe bedoel je precies met " zijn de lvl 20 die er in zitten genoeg" ?
Je kan zelf lvle tot lvl 20 deze worden uitgebreid naar lvl 40 in de nabije toekomst. De beeste gaan wel hoger dan lvl 20, als je in een groep bent kun je deze makkelijk aan.![]()
Mja, het kan idd aan je grafische kaart liggen? Of aan je internet verbinding? Of aan je CPU snelheid?quote:Op maandag 9 mei 2005 17:04 schreef Woutey het volgende:
hmm was eindelijk ergens aan het knokken, kreeg ik ineens zo'n lag dat ik niet eens meer normaal kon lopen. Ben er nu uitgekickt en er werkt niets meer.
Is dit vaak zo? Want dit is niet oke.
Ja dat duurt idd best langquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Of het lang genoeg duurt voordat je level 20 bent
Heb gister een guild geaccept, maar weet niet of ik daar in wil blijven. ken daar niemandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:37 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Mja, het kan idd aan je grafische kaart liggen? Of aan je internet verbinding? Of aan je CPU snelheid?
Ikzelf heb nooit last van lag/crash om eerlijk te zijn. Maar ik hoor het wel vaker van vrienden.
Zit je al in een clan? Wat is je ingame-naam dan voeg ik je toe bij friends ^^
BAGGER zo armquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:11 schreef Jebus het volgende:
Dit lijkt me zo vet. Ik heb alleen geen geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |