Mijn ervaring is dat het het lekkerst speelt als je na twaalf uur 's nachts gaat questen. Dan liggen de kids in bed en de wat meer serieuze (of melige, da's ook leuk) spelers kunnen dan prima partymembers zijn.quote:
hehe ik had iets van 10 aussies in mn guildquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het het lekkerst speelt als je na twaalf uur 's nachts gaat questen. Dan liggen de kids in bed en de wat meer serieuze (of melige, da's ook leuk) spelers kunnen dan prima partymembers zijn.
Van de week nog met een paar uit Nieuw-Zeeland en Australië gespeeld. Da's wel geinig, dat tijdsverschil
Jep, dat zie je in elke mmorpg. Vandaag had ik ook weer paar idioten in groepen. Een of andere ranger begon na twee minuten al met 'noob' rond te gooien omdat we naar zijn mening niet snel genoeg gingen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het het lekkerst speelt als je na twaalf uur 's nachts gaat questen. Dan liggen de kids in bed en de wat meer serieuze (of melige, da's ook leuk) spelers kunnen dan prima partymembers zijn.
Van de week nog met een paar uit Nieuw-Zeeland en Australië gespeeld. Da's wel geinig, dat tijdsverschil
Kan je mij ook evt voordragen ? , ik heet dreamor fighter is het spel,quote:Op zondag 3 juli 2005 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan je wel voordragen bij ons guild als je dat wil.
Ik zou gewoon die 1e wereld zo veel mogelijk verkennen en zo veel mogelijk quests doen. Des te beter voorbereid ga je naar de 2e.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben een Ranger met Warrior als second proffession. Ben nu level 6 en ben nog bezig met wat quests in het eerste wereldje (oa die unnatural growths wel al gehad) Welk level heb je nodig om door te gaan naar als ik het goed begrijp Ascalon wat in puin ligt? Op de server zei men dat een 6+ toch wel noodzakelijk was.
Je kan je hier opgeven om lid te worden van ons guild, op ons forum.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:39 schreef dreamor het volgende:
[..]
Kan je mij ook evt voordragen ? , ik heet dreamor fighter is het spel,
groetjes,
dreamor
*proest*. Ik heb ten eerste nog nóóit lag gehad in GW en als je daarom overstapt op Wow wens ik je veel plezier want die heeft nog véél meer server problemen. Hoor regelmatig mensen die WoW spelen klagen dat de servers weer eens plat liggen, dat er gigantische lag is e.d.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:56 schreef Brilaap het volgende:
Hebben jullie ook last van lag? Ik heb op verschillende tijdstippen en servers gespeeld, maar ik lag als de tyfus en neen dat ligt niet aan mijn verbinding. Ik denk dat ik maar eens WoW ga kopen en zo.
Ik heb op dit moment 18 Runes in me Inventory. Ik wil ze niet verkopen aan de Rune Trader voor maar 25g. Ik kijk hoeveel de Rune Trader vraagt als je ze wilt kopen en dan ga ik er 75-100g onder zitten.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:40 schreef Elegy het volgende:
Ik heb twee Major Vigor, en één Minor.
Om de een of andere reden vind ik trouwens alleen maar dingen die voor een ander geschikt zijn, bowstring of poisoning, twee keer een golden bow, bowgrip en massa's runes voor primary Necro, Ranger of Mesmer. Terwijl ik primary Elementalist, Warrior of Monk benja, die ranger heb ik alleen voor storage
Ja. Ja.quote:Trouwens, FotG heb je toch alleen nodig om FoW en UW ín te komen? Als Europa FotG weer kwijtraakt kan je toch gewoon in UW en FoW blijven?
Klopt, maar op een gegeven moment zul je er toch ook weer eens uit gaan, en dan kan je weer een eeuw wachten tot Europa een keertje the favor heeft. Ik zit ook te denken om te switchen naar de amerikaanse servers, daar hebben ze de favor toch iets vaker.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:40 schreef Elegy het volgende:
Trouwens, FotG heb je toch alleen nodig om FoW en UW ín te komen? Als Europa FotG weer kwijtraakt kan je toch gewoon in UW en FoW blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |