abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:07:12 #226
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28591045
Ben lid van een guild die gestart is door een gast waar ik al 10 missies mee gedaan had, dus ik wist dat ie OK was.. Ben nu ook officer, mede daardoor..
pi_28591168
ik heb zelf een guild opgericht...weekje lopen spelen. meer dan 50 leden gerecruit. Gisteren erachter gekomen dat een guildhall 70k goud kost...heb gelijk geen zin meer uninstall
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:06:26 #228
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28594900
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:58 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

gemiddelde leeftijd=12, vandaar
Mijn ervaring is dat het het lekkerst speelt als je na twaalf uur 's nachts gaat questen. Dan liggen de kids in bed en de wat meer serieuze (of melige, da's ook leuk) spelers kunnen dan prima partymembers zijn.

Van de week nog met een paar uit Nieuw-Zeeland en Australië gespeeld. Da's wel geinig, dat tijdsverschil
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_28596349
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:06 schreef Elegy het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het het lekkerst speelt als je na twaalf uur 's nachts gaat questen. Dan liggen de kids in bed en de wat meer serieuze (of melige, da's ook leuk) spelers kunnen dan prima partymembers zijn.

Van de week nog met een paar uit Nieuw-Zeeland en Australië gespeeld. Da's wel geinig, dat tijdsverschil
hehe ik had iets van 10 aussies in mn guild
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:11:33 #230
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28599150
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:06 schreef Elegy het volgende:

[..]

Jep, dat zie je in elke mmorpg. Vandaag had ik ook weer paar idioten in groepen. Een of andere ranger begon na twee minuten al met 'noob' rond te gooien omdat we naar zijn mening niet snel genoeg gingen. Gelukkig heb je als monk wel enige macht in een groep en na 2x dood te zijn gegaan omdat ik weigerde hem te healen hield hij daarmee wel snel op.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:07:44 #231
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_28640145
Europa had vanavond de hele avond "the Favor of the Gods" .

Voor degenen die hier niet mee bekend zijn, dit houdt in dat je in "the Temple of the Ages" (een outpost in Kryta) tegen betaling van 1K naar 2, ehm, zeer uitdagende werelden kan reizen. Fissure of Woe en Under World.
Zonder een fatsoenlijk team heb je daar echter 0 kans, maar als je het goed doet zijn de beloningen niet mis. Zeldzame en zeer waardevolle items, quests waar je 10.000 xp voor krijgt. Ik heb vanavond de hele tijd daar rond gerend en 4 skillpoints gehaald. Plus enkele duizenden gp .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28647594
Ik ben een Ranger met Warrior als second proffession. Ben nu level 6 en ben nog bezig met wat quests in het eerste wereldje (oa die unnatural growths wel al gehad) Welk level heb je nodig om door te gaan naar als ik het goed begrijp Ascalon wat in puin ligt? Op de server zei men dat een 6+ toch wel noodzakelijk was.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:26:09 #233
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28650743
6+ haal je makkelijk, gewoon een paar quests doen, en binnen 1 dag zit je op 6. En ja, 6 is wel handig aangezien de wereld een stuk vijandiger is dan in Old Ascalon, tenzij je in een goede party zit, dan kun je je aan hunnie optrekken zeg maar.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28651107
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik kan je wel voordragen bij ons guild als je dat wil .
Kan je mij ook evt voordragen ? , ik heet dreamor fighter is het spel,

groetjes,

dreamor
pi_28652946
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 10:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben een Ranger met Warrior als second proffession. Ben nu level 6 en ben nog bezig met wat quests in het eerste wereldje (oa die unnatural growths wel al gehad) Welk level heb je nodig om door te gaan naar als ik het goed begrijp Ascalon wat in puin ligt? Op de server zei men dat een 6+ toch wel noodzakelijk was.
Ik zou gewoon die 1e wereld zo veel mogelijk verkennen en zo veel mogelijk quests doen. Des te beter voorbereid ga je naar de 2e.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28653022
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:39 schreef dreamor het volgende:

[..]

Kan je mij ook evt voordragen ? , ik heet dreamor fighter is het spel,

groetjes,

dreamor
Je kan je hier opgeven om lid te worden van ons guild, op ons forum.

Het forum wordt overigens nog niet echt heftig gebruikt, maar ja, dat krijg je als er maar zo'n 40 mensen op zitten, het is geen fok!...
  zondag 10 juli 2005 @ 18:56:08 #237
120391 Brilaap
Snel verveeld
pi_28687156
Hebben jullie ook last van lag? Ik heb op verschillende tijdstippen en servers gespeeld, maar ik lag als de tyfus en neen dat ligt niet aan mijn verbinding. Ik denk dat ik maar eens WoW ga kopen en zo .
  zondag 10 juli 2005 @ 19:12:53 #238
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28687532
quote:
Op zondag 10 juli 2005 18:56 schreef Brilaap het volgende:
Hebben jullie ook last van lag? Ik heb op verschillende tijdstippen en servers gespeeld, maar ik lag als de tyfus en neen dat ligt niet aan mijn verbinding. Ik denk dat ik maar eens WoW ga kopen en zo .
*proest*. Ik heb ten eerste nog nóóit lag gehad in GW en als je daarom overstapt op Wow wens ik je veel plezier want die heeft nog véél meer server problemen. Hoor regelmatig mensen die WoW spelen klagen dat de servers weer eens plat liggen, dat er gigantische lag is e.d.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 11 juli 2005 @ 00:47:46 #239
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28696726
Die runes zijn ook geen kont waard meer tegenwoordig Alleen de minor runes willen nog wel een aardige prijs geven.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_28700256
Rune of Superior Vigor levert anders nog behoorlijk wat op. Alleen jammer dat ik die nog nooit 1 tegen ben gekomen.
  maandag 11 juli 2005 @ 10:40:20 #241
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28700859
Ik heb twee Major Vigor, en één Minor.

Om de een of andere reden vind ik trouwens alleen maar dingen die voor een ander geschikt zijn, bowstring of poisoning, twee keer een golden bow, bowgrip en massa's runes voor primary Necro, Ranger of Mesmer. Terwijl ik primary Elementalist, Warrior of Monk ben ja, die ranger heb ik alleen voor storage

Trouwens, FotG heb je toch alleen nodig om FoW en UW ín te komen? Als Europa FotG weer kwijtraakt kan je toch gewoon in UW en FoW blijven?
pi_28701757
quote:
Op maandag 11 juli 2005 10:40 schreef Elegy het volgende:
Ik heb twee Major Vigor, en één Minor.

Om de een of andere reden vind ik trouwens alleen maar dingen die voor een ander geschikt zijn, bowstring of poisoning, twee keer een golden bow, bowgrip en massa's runes voor primary Necro, Ranger of Mesmer. Terwijl ik primary Elementalist, Warrior of Monk ben ja, die ranger heb ik alleen voor storage
Ik heb op dit moment 18 Runes in me Inventory. Ik wil ze niet verkopen aan de Rune Trader voor maar 25g. Ik kijk hoeveel de Rune Trader vraagt als je ze wilt kopen en dan ga ik er 75-100g onder zitten.

De rest van me troep salvage of verkoop ik ook allemaal, behalve max dmg weapons, dyes en wat upgrades. Die probeer ik ook echt te traden.
quote:
Trouwens, FotG heb je toch alleen nodig om FoW en UW ín te komen? Als Europa FotG weer kwijtraakt kan je toch gewoon in UW en FoW blijven?
Ja. Ja.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_28710175
quote:
Op maandag 11 juli 2005 10:40 schreef Elegy het volgende:

Klopt, maar op een gegeven moment zul je er toch ook weer eens uit gaan, en dan kan je weer een eeuw wachten tot Europa een keertje the favor heeft. Ik zit ook te denken om te switchen naar de amerikaanse servers, daar hebben ze de favor toch iets vaker.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 02:02:45 #244
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28725964
Hmm, dat is wel een goed idee, op die manier de runes verkopen. Ze nemen veel te veel ruimte in beslag, die vervelende necro en ranger runes Mesmer runes geef ik aan mijn vriendin, die speelt mesmer/ele.

En toch blijf ik op EU servers, maar da's principiëel
pi_28728661
Ik blijf voorlopig ook nog ff op de EU servers, maar ik word er wel moe van, ik hoop eigenlijk dat er iets verandert wordt aan de regels zodat de favor makkelijker en vaker switcht tussen de verschillende servers.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:10:32 #246
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_28853303
Ik speel nu met een Warrior / Elementalist genaamd Ilien Enverien.
Ga een nieuwe Monk / Mesmer aanmaken ...

Geef maar eens een gil als je me ziet.

Al mijn chars hebben Enverien als achternaam

[ Bericht 14% gewijzigd door Atrimar op 16-07-2005 12:53:47 ]
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:52:10 #247
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_28855412
Tering, ik moet ook maar eventjes een baan zoeken
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_28907594
Ik speel een Warrior/Monk (Paladin) van lvl7 nu op de amerikaanse servers. De naam is Verence Highwind, mocht iemand nog een goede/leuke guild weten laat het me even weten
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_29019954
ik heb hjet spel net eventjes(ruim een uur...) bij iemand anders gespeeld om te kijken of het leuk was.

het is echt een gaaf spel, maar ik heb gewoon wat quest zitten oplossen. Ik hoorde wel bij een guild, maar dat kwam omdat diegene van wie het spel was daar ook al bij hoorde en ik dan standaars bij de zelfde kwam ofzo?

Ik snap niet wat beter is om in een guild te zitten(Miss. dom, want het spel heet GUILD wars) en wat heb je eraan als je iemand in je vrienden lijst zet?
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_29020915
Mensen die je dingen uit kunnen leggen en helpen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')