abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27148074
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:19 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Daar denkt onze bondscoach, want die wil hem selecteren, blijkbaar anders over.
Een selectie betekent niet direct een meerwaarde.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:21:15 #212
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27148080
Situatie:

Kalou wordt Nederlander.
Ivoorkust haalt WK
Nederland niet.....

Dan kan je me pas opvegen van et lachen
pi_27148139
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:19 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Daar denkt onze bondscoach, want die wil hem selecteren, blijkbaar anders over.
Dat dacht hij vorig jaar ook over Yildirim. Kan jij dan misschien uitleggen waarom hij zelfs niet meer in de voorselectie zit van Oranje?
pi_27148170
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Lijkt mij wel, dat zal toch wel de inzet zijn van de bondscoach dat iedere speler een meerwaarde heeft.
pi_27148197
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Van Basten gaat spelers selecteren die niet beter zijn dan andere alternatieven?

Ik mag hopen dat Van Basten gewoon die personen wil selecteren die gezamelijk het sterkste elftal vormen. Als Van Basten daar een rol voor Kalou in ziet, heeft ie dus wel degelijk een meerwaarde. Als Kalou zelf dan ook nog eens graag voor Nederland zou willen uitkomen, moet er geen nitwit van een minister op de stoel van de bondscoach gaan zitten en Van Basten maar vertellen dat ie het anders moet doen.
pi_27148200
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat heeft ie niet!
Hij wil een WK spelen, en meldt deze week in VI dat ie nu maar weer gaat proberen voor Ivoorkust uit te komen zodat ie misschien toch nog naar het WK kan...
Groot gelijk geef ik hem en hopen dat hij het Nederlands elftal eruit knikkert en die anita verdonk daarna op haar smoel schijt.
pi_27148265
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Lijkt mij wel, dat zal toch wel de inzet zijn van de bondscoach dat iedere speler een meerwaarde heeft.
Als Kalou niet in de basis begint, dan valt het met die meerwaarde wel mee, toch?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_27148335
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:22 schreef Woffel het volgende:

[..]

Dat dacht hij vorig jaar ook over Yildirim. Kan jij dan misschien uitleggen waarom hij zelfs niet meer in de voorselectie zit van Oranje?
Dat moet je aan Van Basten vragen. Maarre, als jij denkt dat Verdonk meer verstand van voetballen heeft, dan Van Basten, nomineer haar dan als bondscoach.
pi_27148346
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:26 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Als Kalou niet in de basis begint, dan valt het met die meerwaarde wel mee, toch?
Hij wordt aan de selectie toegevoegd omdat hij volgens de bondscoach een meerwaarde heeft, daar kan jij wel duur over doen, maar dat verandert het inet.

Wat is het probleem eigenlijk precies. Wat hebben mensen hier er voor last van als hij wat sneller genaturaliseerd wordt? Dat gebeurt namelijk aan de lopende band en daar hoor ik dan nooit iemand over. Nu Verdonk er een ding van maakt, is het ineens van belang.
pi_27148351
quote:

[..]

Een wissel kan geen meerwaarde hebben?
pi_27148421
quote:

[..]

...Om vervolgens in te vallen en een winnende goal te maken? Een voetbalteam bestaat uit meer dan alleen de elf basisspelers...
pi_27148794
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:27 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Dat moet je aan Van Basten vragen. Maarre, als jij denkt dat Verdonk meer verstand van voetballen heeft, dan Van Basten, nomineer haar dan als bondscoach.
Ik zeg helemaal niet dat zij meer verstand heeft van voetbal dan hij. Maar als jij denkt dat jij 't beter kan doen dan Verdonk, waarom word je dan niet actief lid van een politieke partij en zorg je ervoor dat jij 't de volgende keer beter doet.

Misschien weet je het niet, maar het wk is pas in 2006. Marco moet dus zeker geen verwachtingen opwekken dat Kalou dan ook werkelijk speelt, hetgeen hij imo wel deed bij Yildirim.
pi_27149693
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:39 schreef Woffel het volgende:

Ik zeg helemaal niet dat zij meer verstand heeft van voetbal dan hij. Maar als jij denkt dat jij 't beter kan doen dan Verdonk, waarom word je dan niet actief lid van een politieke partij en zorg je ervoor dat jij 't de volgende keer beter doet.

Helaas is dat geen realistische optie
quote:
Misschien weet je het niet, maar het wk is pas in 2006. Marco moet dus zeker geen verwachtingen opwekken dat Kalou dan ook werkelijk speelt, hetgeen hij imo wel deed bij Yildirim.
Kalou had ook deel kunnen nemen in het WK onder 20, de perfecte kweekvijver voor talent en wordt zelfs (Van 10 juni tot 2 juli 2005) in Nederland gehouden. Een Oranje onder 20 met Kalou is zeker sterker dan zonder Kalou en in dat toernooi goed presteren in eigen land is zeker goed voor Nederland.
pi_27158158
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:28 schreef SCH het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk precies. Wat hebben mensen hier er voor last van als hij wat sneller genaturaliseerd wordt? Dat gebeurt namelijk aan de lopende band en daar hoor ik dan nooit iemand over. Nu Verdonk er een ding van maakt, is het ineens van belang.
Geen last. We hebben in dit land alleen bepaalde regels met elkaar afgesproken en die worden door Verdonk nu prima nageleefd, en uitzonderingen zijn altijd een kwestie van willekeur dus daar kan je je niet op beroepen.
pi_27161417
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 18:10 schreef nikk het volgende:

[..]

Geen last. We hebben in dit land alleen bepaalde regels met elkaar afgesproken en die worden door Verdonk nu prima nageleefd, en uitzonderingen zijn altijd een kwestie van willekeur dus daar kan je je niet op beroepen.
De minister dient haar regels zorgvuldig na te leven. Al haar departementen gaven haar een positief advies over Kalou, iets wat in het verleden altijd tot een positief besluit van Verdonk heeft geleid (Zie andere topsporters). Nu weigeren en er een kutsmoesje voor geven (Sorry, maar ik accepteer niet dat mevrouw Verdonk maar even kan bepalen of Kalou wel of niet van meerwaarde is voor het Nederlands elftal, daar hebben we een bondcoach voor.) getuigd van minachting en inconsequentheid van haar eigen regels. Het heeft niets met willekeur te maken.
pi_27161647
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 18:10 schreef nikk het volgende:

[..]

Verdonk zou moeten uitleggen waarom ze nu voor deze drastische handelswijze kiest - het is veel en veel logischer wel een uitzondering te maken. Het lijkt op een soort windvlaagje, kijk mij eens stoer zijn.

Jij hebt dus ook al geen argumenten.
pi_27161858
Yep, ik vind het ook te absurd voor woorden eigenlijk
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_27161925
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Verdonk zou moeten uitleggen waarom ze nu voor deze drastische handelswijze kiest - het is veel en veel logischer wel een uitzondering te maken. Het lijkt op een soort windvlaagje, kijk mij eens stoer zijn.

Er moet een uitzondering gemaakt worden, dus moet de partij 'Kalou' met argumenten komen en die heb ik ook nog niet echt gehoord.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27161930
Zoveelste keer dat de politiek (ditmaal bij monde van Verdonk) het voetbal misbruikt om zichzelf te profileren. Bah.
pi_27161966
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:16 schreef Suijk het volgende:

Er moet een uitzondering gemaakt worden, dus moet de partij 'Kalou' met argumenten komen en die heb ik ook nog niet echt gehoord.
Die hebben Van Basten, de Haan en de KNVB middels een brief duidelijk gemaakt.
pi_27162114
quote:

[..]

zoals aangegeven willen ze hem graag bij de selectie van oranje en bij de selectie van oranje onder de 21 hebben. Ook andere sporters waren zeer snel genaturaliseerd zoals kiplagat en audina.... (hmm toevallig dat het ook 2 dames zijn?)

iig ik hoef kalou niet zo nodig in oranje, maar ze is niet consequent.
pi_27162127
quote:

[..]

Van Basten, De Haan, de IND en het ministerie van VWS gaven allemaal een positief advies, voor hen waren er blijkbaar wel voldoende argumenten. Alleen Verdonk moest weer eens dwars liggen, zonder ook maar een goed tegenargument. Gewoon populistisch gezwets wat eens te meer duidelijk maakt dat ze volkomen ongeschikt is als minister.
pi_27162225
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:21 schreef snabbi het volgende:

[..]

zoals aangegeven willen ze hem graag bij de selectie van oranje en bij de selectie van oranje onder de 21 hebben. Ook andere sporters waren zeer snel genaturaliseerd zoals kiplagat en audina.... (hmm toevallig dat het ook 2 dames zijn?)

iig ik hoef kalou niet zo nodig in oranje, maar ze is niet consequent.
Marco wil iedereen bij de selectie van het NL. elftal dus ik vind dat niet zo'n goed argument. In oranje onder de 20 spelen ook zoveel spelers waar we daarna nooit meer iets van horen.
Ik snap de gedachtegang van Verdonk in deze wel.

Als hij wel versneld mocht naturaliseren, was trouwens exact hetzelfde topic geopend, met dezelfde titel.
Klik dan als je durft
pi_27162480
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:24 schreef Suijk het volgende:

[..]

Marco wil iedereen bij de selectie van het NL. elftal dus ik vind dat niet zo'n goed argument. In oranje onder de 20 spelen ook zoveel spelers waar we daarna nooit meer iets van horen.

Als hij wel versneld mocht naturaliseren, was trouwens exact hetzelfde topic geopend, met dezelfde titel.
Dat laatste klopt wel, maar ik vraag me echt af wat er nou maatschappelijk zo belangrijk is aan badminton bijvoorbeeld. Of waarom badminton hoger staat dan voetbal. Nogmaals ik hoef hem er niet, maar ik denk wel dat verdonk deze zaak niet consequent heeft aangepakt.
pi_27162913
quote:

[..]

Het argument is dat hij dan nu voor Oranje kan worden opgeroepen. Marco en Foppe willen dat graag.

Waarom Mia Audina een zitvolleyballer of een willekeurige ambtenaar wel?

Het gaat namelijk echt nergens over, het is geen asielverzoek ofzo.
pi_27162978
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Het argument is dat hij dan nu voor Oranje kan worden opgeroepen. Marco en Foppe willen dat graag.

Waarom Mia Audina een zitvolleyballer of een willekeurige ambtenaar wel?

Het gaat namelijk echt nergens over, het is geen asielverzoek ofzo.
Ik zal morgen wel een reactie plaatsen, wil je songfestival avondje niet bederven.
Klik dan als je durft
pi_27162998
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:24 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dan suggereer je dat het echt iets heel bijzonder is om te naturaliseren. Er is gewoon de regel dat topsporters en topambtenaren etc. versneld kunnen naturaliseren, gaat helemaal nergens over.

Tot nu - mevrouw stijflip gebruikt het om d'r zelf in de picture te stellen.
pi_27163031
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik zal morgen wel een reactie plaatsen, wil je songfestival avondje niet bederven.
Dat bederf je niet snel. Maar het spijt me, er zijn geen argumenten voor - ze doet het ook tegen alle adviezen in.
pi_27163219
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:00 schreef Vhiper het volgende:

[..]

De minister dient haar regels zorgvuldig na te leven. Al haar departementen gaven haar een positief advies over Kalou, iets wat in het verleden altijd tot een positief besluit van Verdonk heeft geleid (Zie andere topsporters). Nu weigeren en er een kutsmoesje voor geven (Sorry, maar ik accepteer niet dat mevrouw Verdonk maar even kan bepalen of Kalou wel of niet van meerwaarde is voor het Nederlands elftal, daar hebben we een bondcoach voor.) getuigd van minachting en inconsequentheid van haar eigen regels. Het heeft niets met willekeur te maken.
Uitzonderingen houden in dat je inconsequent mag zijn, anders zijn het geen uitzonderingen meer...
pi_27163240
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:07 schreef SCH het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')