abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27146925
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:48 schreef Sjakie01 het volgende:
In principe ben ik tegen het hele verhaal, maar gezien het feit mevr Verdonk ook wel een Amerikaanse zeiler die geen woord NL sprak zo'n versnelde procedure kon aansmeren vind ik dat Kalou daar evenveel recht op heeft.
God, daar gaan we weer met Booth.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_27146936
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:48 schreef Uiteraard het volgende:

[..]

En Shevshenko

En Nesta

En Roberto Carlos

En Aimar

En we smeken Bergkamp op onze blote knietjes
Die hebben allemaal te kennen gegeven graag voor Nederland uit te willen komen
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:50:22 #203
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_27146939
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:46 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Maar je hebt geen problemen met een "Chinees" tafeltennisteam, een "Indonesisch" badmintonteam, etc etc?

Beetje hypocriet, niet?
Je bent nogal suggestief, vind je ook niet?
Daar heb ik namelijk ook problemen mee.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_27147034
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:49 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Kuyt
Van Nistelrooy
Makaay
(Van Hooijdonk)
Allemaal andere type spelers.
pi_27147105
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:50 schreef Chadi het volgende:

[..]

Die hebben allemaal te kennen gegeven graag voor Nederland uit te willen komen
Dat heeft ie niet!
Hij wil een WK spelen, en meldt deze week in VI dat ie nu maar weer gaat proberen voor Ivoorkust uit te komen zodat ie misschien toch nog naar het WK kan...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_27147121
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:52 schreef Chadi het volgende:

[..]

Allemaal andere type spelers.
Dus? Ook van meerwaarde. Dus is Nederland afhankelijk van Kalou? Nee.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_27147285
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus? Ook van meerwaarde. Dus is Nederland afhankelijk van Kalou? Nee.
Exact. Het maakt geen verschil, zonder Kalou haalt Nederland ook het WK.
sig verwijderd door FA
pi_27147580
Wat lulde Verdonk zich gisteravond enorm klem bij Barend en Van Dorp. Ze heeft duidelijk geen motivatie voor deze beslissing en dat stoort me. Je kunt over het principe discussieren maar het wordt veelvuldig toegepast en in dat licht slaat deze uitzonderin echt nergens op.

Zo'n versnelde procedure is een formaliteit, voor ambtenaren gebeurt het wel eens in een week of zelfs een dag, dus ze moet nu ineens niet zo moeilijk doen, de verkiezingen zijn nog niet.
pi_27148023
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Kalou een toegevoegde waarde voor het Nederlands elftal? Er zijn er zat op zijn positie die wel Nederlander zijn die even goed, of beter, zijn.
Daar denkt onze bondscoach, want die wil hem selecteren, blijkbaar anders over.
pi_27148073
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:19 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Waarom zou hij dan een toegevoegde waarde zijn. Het Nederlands elftal is goed genoeg om zonder Kalou het WK te halen en daar ver te komen.
sig verwijderd door FA
pi_27148074
quote:

[..]

Een selectie betekent niet direct een meerwaarde.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:21:15 #212
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27148080
Situatie:

Kalou wordt Nederlander.
Ivoorkust haalt WK
Nederland niet.....

Dan kan je me pas opvegen van et lachen
pi_27148139
quote:

[..]

Dat dacht hij vorig jaar ook over Yildirim. Kan jij dan misschien uitleggen waarom hij zelfs niet meer in de voorselectie zit van Oranje?
pi_27148170
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Lijkt mij wel, dat zal toch wel de inzet zijn van de bondscoach dat iedere speler een meerwaarde heeft.
pi_27148197
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Van Basten gaat spelers selecteren die niet beter zijn dan andere alternatieven?

Ik mag hopen dat Van Basten gewoon die personen wil selecteren die gezamelijk het sterkste elftal vormen. Als Van Basten daar een rol voor Kalou in ziet, heeft ie dus wel degelijk een meerwaarde. Als Kalou zelf dan ook nog eens graag voor Nederland zou willen uitkomen, moet er geen nitwit van een minister op de stoel van de bondscoach gaan zitten en Van Basten maar vertellen dat ie het anders moet doen.
pi_27148200
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat heeft ie niet!
Hij wil een WK spelen, en meldt deze week in VI dat ie nu maar weer gaat proberen voor Ivoorkust uit te komen zodat ie misschien toch nog naar het WK kan...
Groot gelijk geef ik hem en hopen dat hij het Nederlands elftal eruit knikkert en die anita verdonk daarna op haar smoel schijt.
pi_27148265
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Lijkt mij wel, dat zal toch wel de inzet zijn van de bondscoach dat iedere speler een meerwaarde heeft.
Als Kalou niet in de basis begint, dan valt het met die meerwaarde wel mee, toch?
pi_27148335
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:22 schreef Woffel het volgende:

[..]

Dat dacht hij vorig jaar ook over Yildirim. Kan jij dan misschien uitleggen waarom hij zelfs niet meer in de voorselectie zit van Oranje?
Dat moet je aan Van Basten vragen. Maarre, als jij denkt dat Verdonk meer verstand van voetballen heeft, dan Van Basten, nomineer haar dan als bondscoach.
pi_27148346
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:26 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Als Kalou niet in de basis begint, dan valt het met die meerwaarde wel mee, toch?
Hij wordt aan de selectie toegevoegd omdat hij volgens de bondscoach een meerwaarde heeft, daar kan jij wel duur over doen, maar dat verandert het inet.

Wat is het probleem eigenlijk precies. Wat hebben mensen hier er voor last van als hij wat sneller genaturaliseerd wordt? Dat gebeurt namelijk aan de lopende band en daar hoor ik dan nooit iemand over. Nu Verdonk er een ding van maakt, is het ineens van belang.
pi_27148351
quote:

[..]

Een wissel kan geen meerwaarde hebben?
pi_27148421
quote:

[..]

...Om vervolgens in te vallen en een winnende goal te maken? Een voetbalteam bestaat uit meer dan alleen de elf basisspelers...
pi_27148794
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:27 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Dat moet je aan Van Basten vragen. Maarre, als jij denkt dat Verdonk meer verstand van voetballen heeft, dan Van Basten, nomineer haar dan als bondscoach.
Ik zeg helemaal niet dat zij meer verstand heeft van voetbal dan hij. Maar als jij denkt dat jij 't beter kan doen dan Verdonk, waarom word je dan niet actief lid van een politieke partij en zorg je ervoor dat jij 't de volgende keer beter doet.

Misschien weet je het niet, maar het wk is pas in 2006. Marco moet dus zeker geen verwachtingen opwekken dat Kalou dan ook werkelijk speelt, hetgeen hij imo wel deed bij Yildirim.
pi_27149693
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:39 schreef Woffel het volgende:

Ik zeg helemaal niet dat zij meer verstand heeft van voetbal dan hij. Maar als jij denkt dat jij 't beter kan doen dan Verdonk, waarom word je dan niet actief lid van een politieke partij en zorg je ervoor dat jij 't de volgende keer beter doet.

Helaas is dat geen realistische optie
quote:
Misschien weet je het niet, maar het wk is pas in 2006. Marco moet dus zeker geen verwachtingen opwekken dat Kalou dan ook werkelijk speelt, hetgeen hij imo wel deed bij Yildirim.
Kalou had ook deel kunnen nemen in het WK onder 20, de perfecte kweekvijver voor talent en wordt zelfs (Van 10 juni tot 2 juli 2005) in Nederland gehouden. Een Oranje onder 20 met Kalou is zeker sterker dan zonder Kalou en in dat toernooi goed presteren in eigen land is zeker goed voor Nederland.
pi_27158158
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:28 schreef SCH het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk precies. Wat hebben mensen hier er voor last van als hij wat sneller genaturaliseerd wordt? Dat gebeurt namelijk aan de lopende band en daar hoor ik dan nooit iemand over. Nu Verdonk er een ding van maakt, is het ineens van belang.
Geen last. We hebben in dit land alleen bepaalde regels met elkaar afgesproken en die worden door Verdonk nu prima nageleefd, en uitzonderingen zijn altijd een kwestie van willekeur dus daar kan je je niet op beroepen.
pi_27161417
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 18:10 schreef nikk het volgende:

[..]

Geen last. We hebben in dit land alleen bepaalde regels met elkaar afgesproken en die worden door Verdonk nu prima nageleefd, en uitzonderingen zijn altijd een kwestie van willekeur dus daar kan je je niet op beroepen.
De minister dient haar regels zorgvuldig na te leven. Al haar departementen gaven haar een positief advies over Kalou, iets wat in het verleden altijd tot een positief besluit van Verdonk heeft geleid (Zie andere topsporters). Nu weigeren en er een kutsmoesje voor geven (Sorry, maar ik accepteer niet dat mevrouw Verdonk maar even kan bepalen of Kalou wel of niet van meerwaarde is voor het Nederlands elftal, daar hebben we een bondcoach voor.) getuigd van minachting en inconsequentheid van haar eigen regels. Het heeft niets met willekeur te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')