Kalou niet .. maar vormt wel een koningskoppel die we hier in 10 jaar niet gehad hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Booth heeft een uitmuntende prestatie geleverd, Audina ook. Vergeet Kiplagat niet en de vergelijking met Maxima gaat scheef omdat het geen sporter betreft...
Onzin, we hebben het hier over mensen met een bijzondere toegevoegde waarde, dus topsporters, bruidjes van een prins van Oranje, etc. Niet over het gewone gepeupel. Wil je de regels voor iedereen toepassen, prima, dan mag je beginnen door het boegbeeld van integratie, de onwettig binnengekomen en genaturaliseerde Maxima het land uit te gooien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:38 schreef Ambrosius het volgende:
Dan worden al die asielzoekers die er nu zijn meteen Nederlander en kunnen ze voordeel halen uit het feit dat ze wettelijk Nederlander zijn (uitkeringen enz.).
Zoals ik al zei, meld het Maxima even. Oh, en vorder gelijk het geld wat in haar "inburgeringscursus" is gestoken ff terug. Dat was wel een paar ton geloof ik. (Kreeg iedere migrant maar zo'n cursus, dan waren al die achterstanden er niet)quote:Ik vind het goed dat men eerst vijf jaar in het land moet zijn voordat het mogelijk is om Nederlander te worden. Dan moet er ook nog goed gekeken worden of iemand goed Nederlands spreekt en hier een toekomst heeft.
Voelt hij zich geroepen door Oranje en wil Marco beroep op hem doen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is inderdaad geen prestatie om dan maar Nederlander te worden.
Dan nomineer ik Erik Nevland bij deze ook maar even...
Geef Kalou het paspoort en Van Basten garandeert je dat Kalou ook een uitmuntende prestatie gaat leveren (Anders selecteert hij hem niet)quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Booth heeft een uitmuntende prestatie geleverd, Audina ook. Vergeet Kiplagat niet en de vergelijking met Maxima gaat scheef omdat het geen sporter betreft...
Dat kan je niet zeggen met teamsport.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:44 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Geef Kalou het paspoort en Van Basten garandeert je dat Kalou ook een uitmuntende prestatie gaat leveren (Anders selecteert hij hem niet)
Maar je hebt geen problemen met een "Chinees" tafeltennisteam, een "Indonesisch" badmintonteam, etc etc?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:40 schreef Kopstoot het volgende:
Ik vind het ook grote onzin. Ondanks dat het een fantastische voetballer is/zal worden, ben ik van mening dat een Nederlands elftal uit Nederlanders hoort te bestaan, dus geen versneld genaturaliseerde Ivoriaan. Hij moet maar 5 jaar wachten, dan kan hij net als elke andere allochtoon een Nederlander worden.
Het zou de charme van een WK wegnemen.
Hij heeft toch echt voor Oranje gekozen waar hij met gemak ook voor Ivoorkust kon spelen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Kalou voelt zich niet geroepen door Oranje, Kalou voelt zich geroepen door een naderend WK waar ie toch wel heel graag aan mee wilt doen... Of dat nou met Nederland of Ivoorkust is maakt hem volgens mij niet zo gek veel uit...
Hij steekt er toch aardig boven uit in de HCEquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat kan je niet zeggen met teamsport.
Kalou een toegevoegde waarde voor het Nederlands elftal? Er zijn er zat op zijn positie die wel Nederlander zijn die even goed, of beter, zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:43 schreef Vhiper het volgende:
Onzin, we hebben het hier over mensen met een bijzondere toegevoegde waarde, dus topsporters, bruidjes van een prins van Oranje, etc.
zoals?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kalou een toegevoegde waarde voorhet Nederlands elftal? Er zijn er zat die wel Nederlander zijn die even goed, of beter, zijn.
En Shevshenkoquote:Op maandag 25 april 2005 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben ook tegen.
Als Kalou wordt genaturaliseerd laten we dan ook maar meteen Gomes een Nederlands paspoort geven, want die kunnen we op het WK ook wel gebruiken. Alex en Maxwell ook trouwens.
Hier moet je niet aan willen beginnen.
Omdat de kans hier groter is een WK te spelen, ja.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij heeft toch echt voor Oranje gekozen waar hij met gemak ook voor Ivoorkust kon spelen.
Dat zijn aantijgingen die jij doet!quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat de kans hier groter is een WK te spelen, ja.
God, daar gaan we weer met Booth.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:48 schreef Sjakie01 het volgende:
In principe ben ik tegen het hele verhaal, maar gezien het feit mevr Verdonk ook wel een Amerikaanse zeiler die geen woord NL sprak zo'n versnelde procedure kon aansmeren vind ik dat Kalou daar evenveel recht op heeft.
Die hebben allemaal te kennen gegeven graag voor Nederland uit te willen komenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:48 schreef Uiteraard het volgende:
[..]
En Shevshenko
En Nesta
En Roberto Carlos
En Aimar
En we smeken Bergkamp op onze blote knietjes![]()
Je bent nogal suggestief, vind je ook niet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:46 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Maar je hebt geen problemen met een "Chinees" tafeltennisteam, een "Indonesisch" badmintonteam, etc etc?
Beetje hypocriet, niet?
Allemaal andere type spelers.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kuyt
Van Nistelrooy
Makaay
(Van Hooijdonk)
Dat heeft ie niet!quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die hebben allemaal te kennen gegeven graag voor Nederland uit te willen komen![]()
Dus? Ook van meerwaarde. Dus is Nederland afhankelijk van Kalou? Nee.quote:
Exact. Het maakt geen verschil, zonder Kalou haalt Nederland ook het WK.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus? Ook van meerwaarde. Dus is Nederland afhankelijk van Kalou? Nee.
Daar denkt onze bondscoach, want die wil hem selecteren, blijkbaar anders over.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kalou een toegevoegde waarde voor het Nederlands elftal? Er zijn er zat op zijn positie die wel Nederlander zijn die even goed, of beter, zijn.
Waarom zou hij dan een toegevoegde waarde zijn. Het Nederlands elftal is goed genoeg om zonder Kalou het WK te halen en daar ver te komen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:19 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Daar denkt onze bondscoach, want die wil hem selecteren, blijkbaar anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |