lekker gecruised vandaag?quote:Op zondag 24 april 2005 20:23 schreef zappa29 het volgende:
Eindelijk eens een echt topic ipv zo'n standaard supra![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 20:23 schreef zappa29 het volgende:
Eindelijk eens een echt topic ipv zo'n standaard supra![]()
Nee, niet meer, moest nog iets teveel andere dingen doen.quote:
* BazzoS amsterdam gaat, als alles goed isquote:Op zondag 24 april 2005 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
volgend weekend is het koninginnedag![]()
ik ookquote:Op zondag 24 april 2005 20:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
* BazzoS amsterdam gaat, als alles goed is
ik sta ws wel strak danquote:Op zondag 24 april 2005 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ook
Hugo ook dacht ik
zullen we een lamme-donder-meet houden?
quote:Op zondag 24 april 2005 20:51 schreef Fugie het volgende:
ik ga niet meer naar amsterdam, heb zuipfeestje vrijdags dus ben niet in staat er te komen
zeker. Puntjes op de verkeerde plek, capslock die soms blijft hangen, maar wel lachwekkendquote:
dikke pot gel in je haren, strak achterover kammen, aussie aan, dikke ketting om, nike air max classics, en dan ff hakkenquote:
ws denkt hij sneller dan hij typtquote:Op zondag 24 april 2005 20:53 schreef BazzoS het volgende:
crosspost andere topic:
[..]
zeker. Puntjes op de verkeerde plek, capslock die soms blijft hangen, maar wel lachwekkend
zuipfeestje is denk ik niet het goede woord voor koninginnennachtquote:Op zondag 24 april 2005 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nep-nederlander
ik heb natuurlijk ook een groot feest de avond ervoor, koninginnenacht![]()
![]()
Blauwe honden zijn het. Stuk voor stuk.quote:Op zondag 24 april 2005 20:53 schreef Fugie het volgende:![]()
van mijn kwalitatief uitermate hoogstaande en bovendien heersende OP's zullen jullie niet meer genieten.
op lasgo of milk incquote:Op zondag 24 april 2005 20:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dikke pot gel in je haren, strak achterover kammen, aussie aan, dikke ketting om, nike air max classics, en dan ff hakken
En pratenquote:Op zondag 24 april 2005 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ws denkt hij sneller dan hij typt
ik had al weinig respect voor tf, maar nu is het afgelopen met hem!quote:Op zondag 24 april 2005 20:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Blauwe honden zijn het. Stuk voor stuk.
ROT NOU OP MET DIE KUTBOOT MAN!quote:Op zondag 24 april 2005 20:57 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Neerlandsche O-boten waren stoerder.
Nietz geile doktertje van mequote:Op zondag 24 april 2005 20:57 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Neerlandsche O-boten waren stoerder.
zonder dat allesquote:Op zondag 24 april 2005 20:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dikke pot gel in je haren, strak achterover kammen, aussie aan, dikke ketting om, nike air max classics, en dan ff hakken
mijns inziens welquote:Op zondag 24 april 2005 20:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
zuipfeestje is denk ik niet het goede woord voor koninginnennacht![]()
Je bent toch geen mietje man? Gewoon puur natuur!quote:Op zondag 24 april 2005 20:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
zonder dat alles![]()
Maar check, ander trek ik et gewoon niet, het is de avond ervoor beginnen met feesten om 21:00 dan de nacht door en dan direct door naar Amsterdam, heb gewoon ff hulp van buitenaf nodig weetje
quote:
mietjequote:Op zondag 24 april 2005 20:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
zonder dat alles![]()
Maar check, ander trek ik et gewoon niet, het is de avond ervoor beginnen met feesten om 21:00 dan de nacht door en dan direct door naar Amsterdam, heb gewoon ff hulp van buitenaf nodig weetje
DAT DING HEEFT ANDERS WEL MOOI EEN STEL KLOTE MOFFEN EN JAPPEN NAAR DE KELDER GEHOLPEN.quote:
gmtaquote:Op zondag 24 april 2005 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mietje
ik doe het nu al 3 jaar met 2 tot 3 uur slaap en een hoop bier
bij mij overstijgt koninginnennacht dit jaar het zuipfeestje, moet vanaf 5 uur savonds gaan zuipen tot de volgende dag 5 uurquote:
Mijn opa is een mof en mijn buurman een japanner, niks mis met die mensen hoor!quote:Op zondag 24 april 2005 21:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
DAT DING HEEFT ANDERS WEL MOOI EEN STEL KLOTE MOFFEN EN JAPPEN NAAR DE KELDER GEHOLPEN.
quote:
nep nederlanderquote:Op zondag 24 april 2005 21:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
bij mij overstijgt koninginnennacht dit jaar het zuipfeestje, moet vanaf 5 uur savonds gaan zuipen tot de volgende dag 5 uurKoninginnendag zelf zal ik wel slapend/chillend in de zon doorbrengen
jammer dat ze jou en tf gemist hebbenquote:Op zondag 24 april 2005 21:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
DAT DING HEEFT ANDERS WEL MOOI EEN STEL KLOTE MOFFEN EN JAPPEN NAAR DE KELDER GEHOLPEN.
pas uit voor je bloeddrukquote:Op zondag 24 april 2005 21:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
He waarom negeer je mij Dr nietzquote:Op zondag 24 april 2005 21:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het was oorlog.quote:Op zondag 24 april 2005 21:01 schreef BazzoS het volgende:
Mijn opa is een mof en mijn buurman een japanner, niks mis met die mensen hoor!
Hai laivert.quote:Op zondag 24 april 2005 21:04 schreef ook_gek het volgende:
He waarom negeer je mij Dr nietz![]()
* ook_gek pakt witte jas![]()
Dag poepje van mequote:
He laat NIETZ met rust! Respect the nietzquote:Op zondag 24 april 2005 21:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
juist ja, iets wat je uitgescheten hebt!
Precies wat Dr Nietz zegtquote:Op zondag 24 april 2005 21:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij zou WILLEN dat je zo dom bent als ik.
Het lijken wel mongooltjes, Markje.quote:Op zondag 24 april 2005 21:07 schreef ook_gek het volgende:
He laat NIETZ met rust! Respect the nietz
dr Nietz ze bedoelen het niet zo hoor. Ze willen gewoon even uitsloven![]()
Ja ze willen gewoon allemaal in de jostieband komen denk ik soms. Je moet dat maar negeren. Want dan zijn ze best lief hoorquote:Op zondag 24 april 2005 21:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het lijken wel mongooltjes, Markje..
zolang jij de orkestleider bent wil ik niet.quote:Op zondag 24 april 2005 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ze willen gewoon allemaal in de jostieband komen denk ik soms. Je moet dat maar negeren. Want dan zijn ze best lief hoor
Zullen we ze in konijnenpakjes hijsen?quote:Op zondag 24 april 2005 21:09 schreef ook_gek het volgende:
Ja ze willen gewoon allemaal in de jostieband komen denk ik soms. Je moet dat maar negeren. Want dan zijn ze best lief hoor
Bang de geschiedenisboeken in te gaan?quote:Op zondag 24 april 2005 21:10 schreef Fugie het volgende:
zolang jij de orkestleider bent wil ik niet.
no thanksquote:Op zondag 24 april 2005 21:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij zou WILLEN dat je zo dom bent als ik.
Crew zuigt.quote:Op zondag 24 april 2005 21:11 schreef Xtreem het volgende:
hmm... love is in the air...
*bij crew inlikt*
Denk eerder dat we ze kunnen afschrijven. Ze doen niet echt wat ze moeten doenquote:Op zondag 24 april 2005 21:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zullen we ze in konijnenpakjes hijsen?
Opvreten.quote:Op zondag 24 april 2005 21:14 schreef ook_gek het volgende:
Denk eerder dat we ze kunnen afschrijven. Ze doen niet echt wat ze moeten doen![]()
Alles is lekker met pinda sousquote:
met kaaoookaaaquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 21:24 schreef Fugie het volgende:
ga jij die pinda van die megiko slet nou maar eens onderzoeken
Jo die zie ik nooit meer terug denk ikquote:Op zondag 24 april 2005 21:24 schreef Fugie het volgende:
ga jij die pinda van die megiko slet nou maar eens onderzoeken
Nee die ontwijkt jou nou voor het levenquote:Op zondag 24 april 2005 21:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jo die zie ik nooit meer terug denk ik![]()
Lijkt me sterk we hebben haar een dikke fooi gegeven. En de rekening was ook niet mis. En daar bij komt dat toen we zaten te praten zeg ze van. Ja ik moet eigelijk weg want er wachten mensen op mij. Maar ik blijf nog wel even want anders zit je zo alleen en daar bij komt dat ik het eigelijk wel gezellie vind zo. Dus ze wachten maar.quote:Op zondag 24 april 2005 21:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee die ontwijkt jou nou voor het leven
jaja, smoesjes, jij hebt nog veel te leren over het vrouwenvolkquote:Op zondag 24 april 2005 21:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lijkt me sterk we hebben haar een dikke fooi gegeven. En de rekening was ook niet mis. En daar bij komt dat toen we zaten te praten zeg ze van. Ja ik moet eigelijk weg want er wachten mensen op mij. Maar ik blijf nog wel even want anders zit je zo alleen en daar bij komt dat ik het eigelijk wel gezellie vind zo. Dus ze wachten maar.
Iets zegt mij dat ze het dus niet vervelend vond ze is nog ruim 40 min blijven zitten
je kijkt die verschrikkelijke teringprogramma'squote:Op zondag 24 april 2005 21:39 schreef BazzoS het volgende:
aaah die boer, hij vraagt de boerin ten huwelijk, hoe lief
Nee knul dat meisje uit mexico is geadopteerd en dat zelfde meisje woont in een hele goeie buurt van Den Haag dus die is zeker niet op geld uitquote:Op zondag 24 april 2005 21:43 schreef Fugie het volgende:
ook_gek:
mexico + vrouw = slet die op geld uit is
ook_gek veel geld uitgeeft.
snapje ?
dat zegt toch geen hol gekquote:Op zondag 24 april 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee knul dat meisje uit mexico is geadopteerd en dat zelfde meisje woont in een hele goeie buurt van Den Haag dus die is zeker niet op geld uit![]()
de kans dat ze dan op geld uit is. Is dan vrij klein gek. En daar bij komt dat ze weet dat we werklozen zijnquote:
Ja maar ik neem aan dat jij niet in een kartonnen doos woont, dus dan ben je nog rijker dan zij zijn en je krijgt uitkering neem ik aan, dus eigenlijk ben je helemaal niet werkeloos in hun ogenquote:Op zondag 24 april 2005 22:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de kans dat ze dan op geld uit is. Is dan vrij klein gek. En daar bij komt dat ze weet dat we werklozen zijn![]()
als jij in die wijk woont waar zij woont is ze alles op arm na geloof mij. Daar staan geen goedkope huizen.quote:Op zondag 24 april 2005 22:03 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ja maar ik neem aan dat jij niet in een kartonnen doos woont, dus dan ben je nog rijker dan zij zijn en je krijgt uitkering neem ik aan, dus eigenlijk ben je helemaal niet werkeloos in hun ogen
Gelukkig.quote:Op zondag 24 april 2005 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
hoeveel je ouders hebben zegt toch niets over hoe je het zelf hebt mark, begrijp dat nou
man ik ben daar niet goed in. Kut bed. Zwaar in de knoop gelegen met dat bed joquote:Op zondag 24 april 2005 22:23 schreef Spyronius het volgende:
was wel heel gezellig zeker dat je daarom 20 minuten moest doen om je bed op te maken
Nee maar serieus, ik heb wel eens wat gezien over de rijke in mexico en die hebben inderdaad geen lelijke huizen.
De kans dat ze dan achter geld aan zitten is vele malen kleiner dan wanneer je ouders bijna niks hebben. Begrijp dat nouquote:Op zondag 24 april 2005 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
hoeveel je ouders hebben zegt toch niets over hoe je het zelf hebt mark, begrijp dat nou
ze was niet bepaald een fotomodel toch of was dat een anderquote:Op zondag 24 april 2005 22:46 schreef ook_gek het volgende:
maar goed geld bla bla bla
feit was gewoon dat het erg gezellig was met haar en daar laat ik het bij
nee super knap was ze niet. Maar gewoon een leuk meisje om te zien en gezellig. Ze had wel wat. Gewoon leuk. Zeker niet lelijk.quote:Op zondag 24 april 2005 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ze was niet bepaald een fotomodel toch of was dat een ander
maak er werk van danquote:Op zondag 24 april 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee super knap was ze niet. Maar gewoon een leuk meisje om te zien en gezellig. Ze had wel wat. Gewoon leuk. Zeker niet lelijk.
Precies! vraag een offerte aan!quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarschijnlijk kost ze te duur
Oeh, mogen wij dan een keer op hullie kosten?quote:Op zondag 24 april 2005 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kan die hullie in 1 x meenemen
quote:
Die kerel met die handschoenen reed zo hard, dat je duizelig werd van de G-krachtenquote:
chill tochquote:Op zondag 24 april 2005 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kerel met die handschoenen reed zo hard, dat je duizelig werd van de G-krachtenEen achtbaan is er niks bij, echt niet.
quote:Op zondag 24 april 2005 23:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
chill toch
Bo, je kunt trouwens wel fotograferen!
Kwam ook omdat jij de eerste rondjes achterin zat, toen ik later achterin zat had ik t ook veel meer.quote:Op zondag 24 april 2005 23:19 schreef BoJo het volgende:
Ik had het al helemaal zitten bij de eerste keer de Tarzan bocht (ja ik ben niks gewend en ja ik ben een mietje) , ik dacht als al die bochten zo worden ga ik nekken![]()
niet genekt![]()
mietje !quote:Op zondag 24 april 2005 23:19 schreef BoJo het volgende:
Ik had het al helemaal zitten bij de eerste keer de Tarzan bocht (ja ik ben niks gewend en ja ik ben een mietje) , ik dacht als al die bochten zo worden ga ik nekken![]()
niet genekt![]()
moet je niet vertellen johquote:Op zondag 24 april 2005 23:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
camera doet het meeste hoor, gewoon point and shoot werk![]()
check out me juliequote:Op maandag 25 april 2005 00:08 schreef Sjoewe het volgende:
M'n homeboy kwam vandaag z'n nieuwe bitch showen
vrouwen die bier drinkenquote:Op maandag 25 april 2005 00:20 schreef Sjoewe het volgende:
Maar ze liep wel af te geven op mijn rookgewoonte en ze dronk geen bier
Opbokken
Een vrouw die bier drinktquote:Op maandag 25 april 2005 00:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vrouwen die bier drinken
vrouwen die zeiken over roken
die komen er bij mij maar 1x inquote:Op maandag 25 april 2005 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een vrouw die bier drinkt![]()
Dat is zo lekker goedkoop bij het uitgaan![]()
Anti-rokers, in mn fucking eigen huis nog wel![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 00:31 schreef hermandeperman het volgende:
die moet ik idd niet hebben nee
ik zit bussinesclass te kijken nu
Ah jo wat denk je wat je kwijt bent op een terras in scheveningen. we zitten minimaal aan de 80 euro en het hoogste is een 191 euro geweest voor een paar uur zuipen. Zo lang het maar gezellie is vind ik alles primaquote:Op maandag 25 april 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
Vandaag nog op een terrasje gezeten, serieus 6,50 voor 2 cola en een biertje, TERING WAT DENKEN ZE WEL NIET
Gelukkig lag de fooi van de vorige er nog![]()
Tja ik leef dan ook van 220 euro per maandquote:Op maandag 25 april 2005 00:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah jo wat denk je wat je kwijt bent op een terras in scheveningen. we zitten minimaal aan de 80 euro en het hoogste is een 191 euro geweest voor een paar uur zuipen. Zo lang het maar gezellie is vind ik alles prima
je komt niet vaak buiten of wel?quote:Op maandag 25 april 2005 00:39 schreef Sjoewe het volgende:
6,50 voor een fluitje en een twee colaatjes? Ik vind dat echt debiel.
Grrr, ik wil ook kabel boven![]()
Zinloze discussie, ik weet hetquote:Op maandag 25 april 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je komt niet vaak buiten of wel?
ik heb natuurlijk ook liever voor een euro een pitcher maar ja, dat gaat niet werken denk ik...quote:
soms wel bij mij op schoolquote:Op maandag 25 april 2005 00:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk ook liever voor een euro een pitcher maar ja, dat gaat niet werken denk ik...
is ook wat waardquote:Op maandag 25 april 2005 00:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben een sloeber in hart en nieren vergeleken met jullie
Kom je een keer Hollandia drinken?quote:
Tnx!quote:Op maandag 25 april 2005 00:51 schreef hermandeperman het volgende:
k zit nu btw even je platencollectie te bekijken Sjoewe, maarre...
mja da's beter dan bij mij, al mijn geld zit in m'n bierpensquote:Op maandag 25 april 2005 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tnx!
Maar daarom ben ik ook zo'n pauper, al m'n geld zit in die plakken vinyl
Niks mis met een gratis bijzettafelquote:Op maandag 25 april 2005 00:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mja da's beter dan bij mij, al mijn geld zit in m'n bierpens
zwerver look word de mode hit van 2005 dus jij zit dan goedquote:Op maandag 25 april 2005 00:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben een sloeber in hart en nieren vergeleken met jullie
moet je ook in het oosten gaan zuipen....quote:Op maandag 25 april 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
Vandaag nog op een terrasje gezeten, serieus 6,50 voor 2 cola en een biertje, TERING WAT DENKEN ZE WEL NIET
Gelukkig lag de fooi van de vorige er nog![]()
Dat is beterquote:Op maandag 25 april 2005 01:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet je ook in het oosten gaan zuipen....
4 pitchers en 2 bittergarnituur 16 euro nog wat![]()
oostblok?quote:Op maandag 25 april 2005 01:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet je ook in het oosten gaan zuipen....
4 pitchers en 2 bittergarnituur 16 euro nog wat![]()
het is half 2quote:Op maandag 25 april 2005 01:24 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn huisgenoot heeft vrouwelijke visite op z'n kamer
Wie geht es?quote:
Sehr Gut.quote:Op maandag 25 april 2005 09:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wie geht es?
en met het reclame maken?
quote:
He, had ie iets begrepen van dat soort signalen dan was-ie geen buschauffeur geworden, maar had ie een fatsoenlijke baanquote:Op maandag 25 april 2005 09:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sterker nog, ik was van plan al onderweg naar R'dam te zijn, maar die hoerenbuschauffeur wilde niet stoppen, ik hengelen en doen, maar hij reed gewoon door![]()
![]()
al reacties op gehad?quote:Op maandag 25 april 2005 09:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sehr Gut.
Gisteren was er een hoop te doen in het stadje verderop. Dus wij op elke parkeerplaats folders onder de ruitenwisser gedouwd.
En hoe is het met jou?
Lijkt mij idd de meest logische verklaringquote:Op maandag 25 april 2005 09:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, had ie iets begrepen van dat soort signalen dan was-ie geen buschauffeur geworden, maar had ie een fatsoenlijke baan
Niet echt, aan de bezoekers te zienquote:Op maandag 25 april 2005 09:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
al reacties op gehad?
Wel aardig. kom net van de dokter voor m'n rug. Ik mag naar de fysionee, alsof ik die conclusie niet zelf al getrokken had
gewoon midden op de weg gaan staanquote:Op maandag 25 april 2005 09:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lijkt mij idd de meest logische verklaring
Dus ja, ik ga over een minuut of 10 weer een poging wagen zo'n eersteklas randdebiel tot stoppen te brengen...
Ben jij nog thuis of al in Tilburg?
quote:Op maandag 25 april 2005 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet echt, aan de bezoekers te zien.
! Hoe kan het? Iets te zwaar getilt?
ik ga idd misschien wel midden op de weg staan ja met een oranje/geel pak aan ofzoquote:Op maandag 25 april 2005 09:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
gewoon midden op de weg gaan staan
ben nog in vorden, blijf ik ook vandaag. Ouders van een vriend van me zijn 25 jaar getrouwd dan ben je toch een keer uitgeluld, of ligt dat aan mij?! dus daar motte we vanavond heen...
quote:Op maandag 25 april 2005 09:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan moet je een paar keer in bikini gaan flyeren
Nee, scheve rug. Maar dat wist ik al. Alleen vande week buiten de kroeg waren nogal enthousiast met fietsen... en dat was net iets te veel van het goede
Wel even aankondigen dan he?quote:Op maandag 25 april 2005 09:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Als het keiiii mooi weer is misschien.
Auw.. Rustig aan doen hè!
met veren? zo'n pino pak?quote:Op maandag 25 april 2005 09:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ga idd misschien wel midden op de weg staan ja met een oranje/geel pak aan ofzo
en gezellig lijkt me dat vanavond, beetje zuipen enzoEn uitgeluld... tja... ik moet er niet aan denken
ja in zo'n pino pak jaquote:Op maandag 25 april 2005 09:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
met veren? zo'n pino pak?
zuipen? nee, ik ben bob(gisteren de accent op 175 gehad
)
plus dat ze allebei in die 25 jaar waarschijnlijk ook niet echt knapper zijn geworden![]()
tot zoquote:
foto!quote:Op maandag 25 april 2005 09:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja in zo'n pino pak ja
en waarom ben jij toch altijd bobzonde
En op 175
sick man
en knapper zijn ze niet geworden nee... dat weet ik zeker
die kant van mij hoeft niet zo open en bloot op fok, okay?quote:
Sorry..quote:Op maandag 25 april 2005 09:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
die kant van mij hoeft niet zo open en bloot op fok, okay?
quote:Op maandag 25 april 2005 09:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry..
Maar okay.. die ene jurk stond je ook wel leuk..
quote:Op maandag 25 april 2005 09:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je, beetje rode () lippenstif op je bek (enzo!)
.
Wie wat waar?quote:Op maandag 25 april 2005 10:04 schreef Xtreem het volgende:
Pff... Door de blauwe dictator uit een topic geschopt
Tjabbo, uit het FB topic. Wat een dictator zegquote:
quote:
Hij noemt je in ieder geval een heer. *proest*quote:Op maandag 25 april 2005 10:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tjabbo, uit het FB topic. Wat een dictator zeg
Dat ben ik, mutsquote:Op maandag 25 april 2005 10:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij noemt je in ieder geval een heer. *proest*![]()
![]()
.
ik ga toch niet kamperenquote:Op maandag 25 april 2005 10:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
In een campinggaz tankie op de achterbank zeker.
Mein foroem iest dein foroemquote:Op maandag 25 april 2005 10:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tjabbo, uit het FB topic. Wat een dictator zeg
quote:
nuecken?quote:Op maandag 25 april 2005 10:17 schreef Xtreem het volgende:
ja, euh, ik begrijp dat belgische gelul tegenwoordig beter dan dat duitse.
Vertaling?
foute reputatiequote:Op maandag 25 april 2005 10:17 schreef ijsmeis het volgende:
In bijna elk PTA topic waar ik kom veranderd het onderwerp langzaamaan naar CRX.
Ai doownt ker.quote:
dan liever deze http://www.porsche.nl/911/911_gt2/0,11051,,00.htmlquote:Op maandag 25 april 2005 10:19 schreef Xtreem het volgende:
http://www.speurders.nl/c(...)1.0.1.4027.3322.html
voor de volgende sc
Dat was desondanks dat jullie erbij stondenquote:Op maandag 25 april 2005 10:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar zijn broer had al in de gaten dat wij erbij hoorden dus die kei hard lachen enzo.
Heras hekwerk voor d'r scheurquote:Op maandag 25 april 2005 10:21 schreef Xtreem het volgende:
gaas? pics?
Tis gewoon nog hetzelfde gaas als op de foto.quote:Op maandag 25 april 2005 10:21 schreef Xtreem het volgende:
gaas? pics?
Met plakband zekerquote:Op maandag 25 april 2005 10:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tis gewoon nog hetzelfde gaas als op de foto.
Maar op de weg naar Full-Speed met t0n enzo is het gaas er half uit geflikkerd (hing er nog wel aan).
En nu een half jaar later hebben we het weer vast geplakt.
quote:Op maandag 25 april 2005 10:23 schreef Tjabbo het volgende:
je mag 'm van mij maken Xtreem
moderne kuisheidsgordelquote:
Sletquote:Op maandag 25 april 2005 10:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn scheur is toegankelijk voor iedereen.
.
Gisteren bij Clubspecials op Zandvoort hadden ze kippengaas voor iemands grill geplakt welke race gaas wouquote:
Ik bied ¤0,50quote:Op maandag 25 april 2005 10:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn scheur is toegankelijk voor iedereen.
.
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLeeeeeeoquote:Op maandag 25 april 2005 10:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mag ik er eens gratis mijn naam in schreeuwen?
Ze zegt dat ze toegangkelijk is voor iedereen, en dan ga jij betalen?quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze toegangkelijk is voor iedereen, en dan ga jij betalen?![]()
Ja. kan ze ff op mijn kosten schoonspoelen. Dan kan ik in ieder geval fris en schoon erin.quote:Op maandag 25 april 2005 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze toegangkelijk is voor iedereen, en dan ga jij betalen?![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 10:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
'Paying customers have faster and instant access'
Dus jij beweert dat ik niet fris en schoon ben.quote:Op maandag 25 april 2005 10:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja. kan ze ff op mijn kosten schoonspoelen. Dan kan ik in ieder geval fris en schoon erin.
Nee. maar ik wil het wel graag zeker weten. Ik wil niet kwartetten met soa'squote:Op maandag 25 april 2005 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat ik niet fris en schoon ben.
!
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 25 april 2005 10:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
'Paying customers have faster and instant access'
Dat maak jij ervanquote:Op maandag 25 april 2005 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat ik niet fris en schoon ben.
!
De hogedrukspuit haalt in ieder geval souvenirs van anderen wegquote:Op maandag 25 april 2005 10:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En jij denkt dat die soa's weggaan na een wasbeurt van ¤0,50
quote:
2 colleges met aanwezigheidsverplichtingquote:Op maandag 25 april 2005 10:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
waarom ben je dan überhaubt je nest uit gekomen?
quote:Op maandag 25 april 2005 10:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
2 colleges met aanwezigheidsverplichting
mag je fokken op et werk nu?
TextOnly en schijt aan allesquote:Op maandag 25 april 2005 10:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
2 colleges met aanwezigheidsverplichting
mag je fokken op et werk nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |