lekker gecruised vandaag?quote:Op zondag 24 april 2005 20:23 schreef zappa29 het volgende:
Eindelijk eens een echt topic ipv zo'n standaard supra![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 20:23 schreef zappa29 het volgende:
Eindelijk eens een echt topic ipv zo'n standaard supra![]()
Nee, niet meer, moest nog iets teveel andere dingen doen.quote:
* BazzoS amsterdam gaat, als alles goed isquote:Op zondag 24 april 2005 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
volgend weekend is het koninginnedag![]()
ik ookquote:Op zondag 24 april 2005 20:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
* BazzoS amsterdam gaat, als alles goed is
ik sta ws wel strak danquote:Op zondag 24 april 2005 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ook
Hugo ook dacht ik
zullen we een lamme-donder-meet houden?
quote:Op zondag 24 april 2005 20:51 schreef Fugie het volgende:
ik ga niet meer naar amsterdam, heb zuipfeestje vrijdags dus ben niet in staat er te komen
zeker. Puntjes op de verkeerde plek, capslock die soms blijft hangen, maar wel lachwekkendquote:
dikke pot gel in je haren, strak achterover kammen, aussie aan, dikke ketting om, nike air max classics, en dan ff hakkenquote:
ws denkt hij sneller dan hij typtquote:Op zondag 24 april 2005 20:53 schreef BazzoS het volgende:
crosspost andere topic:
[..]
zeker. Puntjes op de verkeerde plek, capslock die soms blijft hangen, maar wel lachwekkend
zuipfeestje is denk ik niet het goede woord voor koninginnennachtquote:Op zondag 24 april 2005 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nep-nederlander
ik heb natuurlijk ook een groot feest de avond ervoor, koninginnenacht![]()
![]()
Blauwe honden zijn het. Stuk voor stuk.quote:Op zondag 24 april 2005 20:53 schreef Fugie het volgende:![]()
van mijn kwalitatief uitermate hoogstaande en bovendien heersende OP's zullen jullie niet meer genieten.
op lasgo of milk incquote:Op zondag 24 april 2005 20:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dikke pot gel in je haren, strak achterover kammen, aussie aan, dikke ketting om, nike air max classics, en dan ff hakken
En pratenquote:Op zondag 24 april 2005 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ws denkt hij sneller dan hij typt
ik had al weinig respect voor tf, maar nu is het afgelopen met hem!quote:Op zondag 24 april 2005 20:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Blauwe honden zijn het. Stuk voor stuk.
ROT NOU OP MET DIE KUTBOOT MAN!quote:Op zondag 24 april 2005 20:57 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Neerlandsche O-boten waren stoerder.
Nietz geile doktertje van mequote:Op zondag 24 april 2005 20:57 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Neerlandsche O-boten waren stoerder.
zonder dat allesquote:Op zondag 24 april 2005 20:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dikke pot gel in je haren, strak achterover kammen, aussie aan, dikke ketting om, nike air max classics, en dan ff hakken
mijns inziens welquote:Op zondag 24 april 2005 20:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
zuipfeestje is denk ik niet het goede woord voor koninginnennacht![]()
Je bent toch geen mietje man? Gewoon puur natuur!quote:Op zondag 24 april 2005 20:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
zonder dat alles![]()
Maar check, ander trek ik et gewoon niet, het is de avond ervoor beginnen met feesten om 21:00 dan de nacht door en dan direct door naar Amsterdam, heb gewoon ff hulp van buitenaf nodig weetje
quote:
mietjequote:Op zondag 24 april 2005 20:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
zonder dat alles![]()
Maar check, ander trek ik et gewoon niet, het is de avond ervoor beginnen met feesten om 21:00 dan de nacht door en dan direct door naar Amsterdam, heb gewoon ff hulp van buitenaf nodig weetje
DAT DING HEEFT ANDERS WEL MOOI EEN STEL KLOTE MOFFEN EN JAPPEN NAAR DE KELDER GEHOLPEN.quote:
gmtaquote:Op zondag 24 april 2005 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mietje
ik doe het nu al 3 jaar met 2 tot 3 uur slaap en een hoop bier
bij mij overstijgt koninginnennacht dit jaar het zuipfeestje, moet vanaf 5 uur savonds gaan zuipen tot de volgende dag 5 uurquote:
Mijn opa is een mof en mijn buurman een japanner, niks mis met die mensen hoor!quote:Op zondag 24 april 2005 21:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
DAT DING HEEFT ANDERS WEL MOOI EEN STEL KLOTE MOFFEN EN JAPPEN NAAR DE KELDER GEHOLPEN.
quote:
nep nederlanderquote:Op zondag 24 april 2005 21:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
bij mij overstijgt koninginnennacht dit jaar het zuipfeestje, moet vanaf 5 uur savonds gaan zuipen tot de volgende dag 5 uurKoninginnendag zelf zal ik wel slapend/chillend in de zon doorbrengen
jammer dat ze jou en tf gemist hebbenquote:Op zondag 24 april 2005 21:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
DAT DING HEEFT ANDERS WEL MOOI EEN STEL KLOTE MOFFEN EN JAPPEN NAAR DE KELDER GEHOLPEN.
pas uit voor je bloeddrukquote:Op zondag 24 april 2005 21:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
He waarom negeer je mij Dr nietzquote:Op zondag 24 april 2005 21:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het was oorlog.quote:Op zondag 24 april 2005 21:01 schreef BazzoS het volgende:
Mijn opa is een mof en mijn buurman een japanner, niks mis met die mensen hoor!
Hai laivert.quote:Op zondag 24 april 2005 21:04 schreef ook_gek het volgende:
He waarom negeer je mij Dr nietz![]()
* ook_gek pakt witte jas![]()
Dag poepje van mequote:
He laat NIETZ met rust! Respect the nietzquote:Op zondag 24 april 2005 21:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
juist ja, iets wat je uitgescheten hebt!
Precies wat Dr Nietz zegtquote:Op zondag 24 april 2005 21:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij zou WILLEN dat je zo dom bent als ik.
Het lijken wel mongooltjes, Markje.quote:Op zondag 24 april 2005 21:07 schreef ook_gek het volgende:
He laat NIETZ met rust! Respect the nietz
dr Nietz ze bedoelen het niet zo hoor. Ze willen gewoon even uitsloven![]()
Ja ze willen gewoon allemaal in de jostieband komen denk ik soms. Je moet dat maar negeren. Want dan zijn ze best lief hoorquote:Op zondag 24 april 2005 21:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het lijken wel mongooltjes, Markje..
zolang jij de orkestleider bent wil ik niet.quote:Op zondag 24 april 2005 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ze willen gewoon allemaal in de jostieband komen denk ik soms. Je moet dat maar negeren. Want dan zijn ze best lief hoor
Zullen we ze in konijnenpakjes hijsen?quote:Op zondag 24 april 2005 21:09 schreef ook_gek het volgende:
Ja ze willen gewoon allemaal in de jostieband komen denk ik soms. Je moet dat maar negeren. Want dan zijn ze best lief hoor
Bang de geschiedenisboeken in te gaan?quote:Op zondag 24 april 2005 21:10 schreef Fugie het volgende:
zolang jij de orkestleider bent wil ik niet.
no thanksquote:Op zondag 24 april 2005 21:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij zou WILLEN dat je zo dom bent als ik.
Crew zuigt.quote:Op zondag 24 april 2005 21:11 schreef Xtreem het volgende:
hmm... love is in the air...
*bij crew inlikt*
Denk eerder dat we ze kunnen afschrijven. Ze doen niet echt wat ze moeten doenquote:Op zondag 24 april 2005 21:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zullen we ze in konijnenpakjes hijsen?
Opvreten.quote:Op zondag 24 april 2005 21:14 schreef ook_gek het volgende:
Denk eerder dat we ze kunnen afschrijven. Ze doen niet echt wat ze moeten doen![]()
Alles is lekker met pinda sousquote:
met kaaoookaaaquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 21:24 schreef Fugie het volgende:
ga jij die pinda van die megiko slet nou maar eens onderzoeken
Jo die zie ik nooit meer terug denk ikquote:Op zondag 24 april 2005 21:24 schreef Fugie het volgende:
ga jij die pinda van die megiko slet nou maar eens onderzoeken
Nee die ontwijkt jou nou voor het levenquote:Op zondag 24 april 2005 21:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jo die zie ik nooit meer terug denk ik![]()
Lijkt me sterk we hebben haar een dikke fooi gegeven. En de rekening was ook niet mis. En daar bij komt dat toen we zaten te praten zeg ze van. Ja ik moet eigelijk weg want er wachten mensen op mij. Maar ik blijf nog wel even want anders zit je zo alleen en daar bij komt dat ik het eigelijk wel gezellie vind zo. Dus ze wachten maar.quote:Op zondag 24 april 2005 21:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee die ontwijkt jou nou voor het leven
jaja, smoesjes, jij hebt nog veel te leren over het vrouwenvolkquote:Op zondag 24 april 2005 21:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lijkt me sterk we hebben haar een dikke fooi gegeven. En de rekening was ook niet mis. En daar bij komt dat toen we zaten te praten zeg ze van. Ja ik moet eigelijk weg want er wachten mensen op mij. Maar ik blijf nog wel even want anders zit je zo alleen en daar bij komt dat ik het eigelijk wel gezellie vind zo. Dus ze wachten maar.
Iets zegt mij dat ze het dus niet vervelend vond ze is nog ruim 40 min blijven zitten
je kijkt die verschrikkelijke teringprogramma'squote:Op zondag 24 april 2005 21:39 schreef BazzoS het volgende:
aaah die boer, hij vraagt de boerin ten huwelijk, hoe lief
Nee knul dat meisje uit mexico is geadopteerd en dat zelfde meisje woont in een hele goeie buurt van Den Haag dus die is zeker niet op geld uitquote:Op zondag 24 april 2005 21:43 schreef Fugie het volgende:
ook_gek:
mexico + vrouw = slet die op geld uit is
ook_gek veel geld uitgeeft.
snapje ?
dat zegt toch geen hol gekquote:Op zondag 24 april 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee knul dat meisje uit mexico is geadopteerd en dat zelfde meisje woont in een hele goeie buurt van Den Haag dus die is zeker niet op geld uit![]()
de kans dat ze dan op geld uit is. Is dan vrij klein gek. En daar bij komt dat ze weet dat we werklozen zijnquote:
Ja maar ik neem aan dat jij niet in een kartonnen doos woont, dus dan ben je nog rijker dan zij zijn en je krijgt uitkering neem ik aan, dus eigenlijk ben je helemaal niet werkeloos in hun ogenquote:Op zondag 24 april 2005 22:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de kans dat ze dan op geld uit is. Is dan vrij klein gek. En daar bij komt dat ze weet dat we werklozen zijn![]()
als jij in die wijk woont waar zij woont is ze alles op arm na geloof mij. Daar staan geen goedkope huizen.quote:Op zondag 24 april 2005 22:03 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ja maar ik neem aan dat jij niet in een kartonnen doos woont, dus dan ben je nog rijker dan zij zijn en je krijgt uitkering neem ik aan, dus eigenlijk ben je helemaal niet werkeloos in hun ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |