quote:
Op zondag 24 april 2005 20:39 schreef Fugie het volgende:mark, je moet even naar dat terrasdingcafe gaan en een versierblunder maken bij dat vrouwtje, kenne wij weer lachen
![]()
Nee jo gek. Maar nog wel een leuk iets dan over dat meisje. We vroegen hoe ze hete en ze zegt ik heet blablablablabla niet uit te spreken naam. Dus ze zegt van noem me maar niesje dat is een afkorting van mijn naam zo word ik door iedereen genoemd. Dus wij van. Je weet wat dat betekend in den haag he
![]()
ja zegt ze ben ik ook maar pas een paar jaar achter
Niesje betekent in Den haag een lekker wijf
Maar goed zij kwam dus uit mexigo en ze zegt zo van ik moet zeggen dat jullie na die drank nog wel allemaal goed recht lopen. Zeker jij zegt ze tegen een collega van me die had iets van 7 grote pullen bier op
![]()
Gaan we leeftijd schatten zegt die collega ja 16 max 17. Dus ik zeg ne jo lijp ze is 19 a 20. Dus hij van gozer jij schat gewoon mensen ouder
![]()
Maar goed ze was dus 20 en word binnen kort 21
Maar goed voor de rest weet ik niks leuks te melden. En een versier blunder heb ik in tijden niet meer gemaakt
![]()
Ik ga het leren. Echt als ik met die collega,s op stap ben is het van. He he daar leum meisje voor je. Of ze lopen er heen en zeggen van jo kom er bij zitten en dan zorgen ze dat ik wel in gesprek kom met dat meisje. Of ze lopen net als laats gewoon weg zo dat ik met haar daar zit
![]()
En wat ze ook flikken is van. He he dat meisje kijkt naar je kijk terug. LANGER KIJKEN LUL. He he dat meisje kijkt ook ga haar een drankje aanbieden dan! Echt zo fout want ze weten dat ik net iets te veel zeg tegen mensen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group