Van die neger die altijd op je schouder gaat zitten als je een glaasje limonade drinktquote:
Zie je wel dat hij objectief is.quote:Op maandag 25 april 2005 15:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Z-I-O-N-I-S-T-I-S-C-H C-O-M-P-L-O-T
Zionistisch complot is zooooooo 1967. Tegenwoordig is het 't Islamitisch complot (bezetten van europa)quote:Op maandag 25 april 2005 15:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Z-I-O-N-I-S-T-I-S-C-H C-O-M-P-L-O-T
Ik heb mijn leven verspild.quote:Op maandag 25 april 2005 15:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zionistisch complot is zooooooo 1967.
Djengiz Khan was het vroeger ook nu gelukt.... Zelfs Napoleon , Rome en Hitler liepen er op stuk.quote:Op maandag 25 april 2005 15:16 schreef Mutant01 het volgende:
Zionistisch complot is zooooooo 1967. Tegenwoordig is het 't Islamitisch complot (bezetten van europa)
Waarop?quote:Op maandag 25 april 2005 15:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Djengiz Khan was het vroeger ook nu gelukt.... Zelfs Napoleon , Rome en Hitler liepen er op stuk.
Ik weet niet, wat bekt beter?quote:Op maandag 25 april 2005 15:27 schreef Monidique het volgende:
Welke universiteit is "beter", de VU of de UVA? Ja, ik ga dan wél naar Amsterdam.
The conquest of Europe.quote:Op maandag 25 april 2005 15:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarop?
Waar je het meeste bier kunt drinken, bij zo min mogelijk studie...... domme vraag.quote:Op maandag 25 april 2005 15:29 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik weet niet, wat bekt beter?
Ik studeewh aan de UvA of Ik studeewh aan de VU
De moren is het gedeeltelijk gelukt!quote:Op maandag 25 april 2005 15:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Djengiz Khan was het vroeger ook nu gelukt.... Zelfs Napoleon , Rome en Hitler liepen er op stuk.
Ik zie alleen dat je ook een examen Frans óf Duits doet voor het colosoqoduc bij de VU, dus... dat wordt al wat lastig. UvA mag je je nog inschrijven tot... 31 maart 2005, dus nog genoeg tijd.quote:Op maandag 25 april 2005 15:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik weet niet, wat bekt beter?
Ik studeewh aan de UvA of Ik studeewh aan de VU
Ik zou ook voor de UvA hebben gekozen, al kan ik dat niet anders onderbouwen dan dat Uva jobservice op loopafstand van mijn huis ligt.quote:Op maandag 25 april 2005 15:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat je ook een examen Frans óf Duits doet voor het colosoqoduc bij de VU, dus... dat wordt al wat lastig. UvA mag je je nog inschrijven tot... 31 maart 2005, dus nog genoeg tijd.
Nee, dat is niet eerlijk, M.quote:Op maandag 25 april 2005 15:41 schreef Monidique het volgende:
Nee, dta is niet eerlijk, M.
Rusland was een rampsenario.quote:Op maandag 25 april 2005 15:30 schreef Johan_de_With het volgende:
In twee van die gevallen eerder de conquest of Russia.
De VU heeft de naam beter geregeld te zijn en meer begeleiding aan te bieden. Zal wel per vakgebied verschillen. Het grootste verschil is meer dat de VU op een soort campus aan de rand van Amsterdam zit en de UvA heeft verschillende locaties in de binnenstad. UvA-studenten zijn meer de feestbeesten en de VU-studenten gaan om de inhoud.quote:Op maandag 25 april 2005 15:27 schreef Monidique het volgende:
Welke universiteit is "beter", de VU of de UVA? Ja, ik ga dan wél naar Amsterdam.
Nee, dat was Overijssel.quote:Op maandag 25 april 2005 15:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Rusland was een rampsenario.
Zelfs de Duitse troepen zijn er gek van geworden.... weilanden weilanden en nog eens weilanden..
Geschiedenis ligt wel op zo'n honderd meter van mijn huidige baan. Niet dat dat dan uitmaakt, maar toch... je weet toch...quote:Op maandag 25 april 2005 15:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik zou ook voor de UvA hebben gekozen, al kan ik dat niet anders onderbouwen dan dat Uva jobservice op loopafstand van mijn huis ligt.
Naar ik begreep had je de grootste moeite om zelfs het Leidscheplein te vinden bij de laatste polmeet, dus dat zal wel kloppenquote:Op maandag 25 april 2005 15:43 schreef sizzler het volgende:
[..]
De VU heeft de naam beter geregeld te zijn en meer begeleiding aan te bieden. Zal wel per vakgebied verschillen. Het grootste verschil is meer dat de VU op een soort campus aan de rand van Amsterdam zit en de UvA heeft verschillende locaties in de binnenstad. UvA-studenten zijn meer de feestbeesten en de VU-studenten gaan om de inhoud.
zegt een VU-student
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |