abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:42:52 #76
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_26604071
Wow BaajGuardian

Top posts, ik ontdek een hele andere stijl en kennis in jouw dan een jaar geleden.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  vrijdag 29 april 2005 @ 19:02:50 #77
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_26604531
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 01:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind je erg opdringerig posten HIHIHIHI

als je werkelijk wist wat een Nieuwe Wereld Orde was , had je iig niet die site gebruikt om en punt te maken , want zoals ChOas al zegt die site is te waanzinnig.
Zullen we eens een biertje gaan drinken en de extremisten van onzer beider partijen identificeren ?

Ik bedoel... we zijn het nu al 2 keer binnen een maand met elkaar eens
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_26613788
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:39 schreef Droopie het volgende:
http://home.hetnet.nl/~ja(...)406De_Illuminati.htm

LEUK STUKJE in het nederlands
zitten wel flink wat punten im.
maar ja ik denk nog niet zo.
Lang leve de X-Files
Jij hebt in ieder geval het lef om een link te posten!
pi_26613789
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:02 schreef ChOas het volgende:

[..]

Zullen we eens een biertje gaan drinken en de extremisten van onzer beider partijen identificeren ?

Ik bedoel... we zijn het nu al 2 keer binnen een maand met elkaar eens
Misschien dat er iets moois uit bloeit.
  zaterdag 30 april 2005 @ 10:05:10 #80
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26614537
quote:
Op zondag 24 april 2005 03:13 schreef NorthernStar het volgende:
Larry Silverstein:

"I remember getting a call from the, er, fire department commander, telling me that they were not sure they were gonna be able to contain the fire, and I said, 'We've had such terrible loss of life, maybe the smartest thing to do is pull it.' And they made that decision to pull and we watched the building collapse."
Ik snap niet dat ik daar overheen heb gelezen...

Men zegt dat "pull it" in brandweer terminologie "laat maar branden" betekent, maar lees nog eens wat Larry Silverstein zegt:

"We've had such terrible loss of life, maybe the smartest thing to do is pull it. And they made that decision to pull and we watched the building collapse."

Dat sluit wat mij betreft de mogelijkheid dat men hier brandweer terminologie hanteerde uit.

WTC7 is opgeblazen te midden van alle chaos en paniek die er al heerste, wat een begrip voor de situatie, dat doe je toch niet?

En dan inderdaad nog het PLAATSEN van de explosieven, alsof je in een paar uur tijd genoeg explosieven kunt plaatsen om een complete wolkenkrabber keurig netjes geconctroleerd te laten instorten.

Normaal wordt tijdens zo'n sloop evenement ook de hele buurt afgesloten.

Het sluit ook nog eens het diesel verhaal uit, dieseltanks zouden door de brand zijn ontploft en een aantal cruciale pijlers hebben vernield, maar Larry Silverstein zegt keihard "they made that decision to pull" en "we watched the building collapse", opzet dus, niets onvoorziens.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 10:36:25 #81
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26614924
Hij zegt ook "the smartest thing to do is pull it"

Als in 'the building'.

Pull it [the building] down.

Daarnaast is to pull [down] een term die in de sloopindustrie gebruikt wordt, niet bij de brandweer, en het betekent maar 1 ding: neerhalen dmv explosieven.

Wie deze clip van Silverstein wil hebben of anderen waarin de term 'pull it' wordt gebruikt zegt het maar, de links zijn er zat.

Daarnaast zijn er natuurlijk de beelden van WTC7 waarop te zien is dat a. het gebouw nauwelijks brand, b. het gebouw nauwelijks schade heeft, c. het prachtig gecontroleerd instort.

"I can only show you the door"
pi_26618464
"Pull it" .... roept herinneringen op aan Redux ... dit was zijn favoriet
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 30 april 2005 @ 23:28:20 #83
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26631950
Where is Redux when you need him?
  maandag 2 mei 2005 @ 01:16:55 #84
6941 APK
Factual, I think.
pi_26655624
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 23:28 schreef Hallulama het volgende:
Where is Redux when you need him?
Gebanned, toch
Tijd voor een unban.

Maar euh, 'pull it' betekende toch terugtrekken, zodat er niet nog meer slachtoffers onder brandweermannen zouden vallen?
En die 'fire department commander' moet dan ook in het complot hebben gezeten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 01:48:59 #85
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26656059
quote:
Op maandag 2 mei 2005 01:16 schreef APK het volgende:

[..]

Gebanned, toch
Tijd voor een unban.

Maar euh, 'pull it' betekende toch terugtrekken, zodat er niet nog meer slachtoffers onder brandweermannen zouden vallen?
En die 'fire department commander' moet dan ook in het complot hebben gezeten.
Nee "pull out of a building" zou 'uit een gebouw terugtrekken' kunnen betekenen, maar je hebt genoeg kennis van Engels om aan te voelen dat dit niet loopt en je het niet op die manier zegt.

Pull [down] = demolish - opblazen, neerhalen met explosieven

'We've had such terrible loss of life, maybe the smartest thing to do is pull it.' And they made that decision to pull and we watched the building collapse" (it = the building)

Sliverstein - mp3

De 9/11 Commissie heeft hem niet eens gehoord of opgeroepen voor het officiele onderzoek.
  maandag 2 mei 2005 @ 01:56:01 #86
6941 APK
Factual, I think.
pi_26656152
Mijn brandweer-jargon is een beetje roestig, maar dan moest die brandweerbaas dus ook in het complot zitten en enorm dom zijn om zo'n verspreking te maken.
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 02:11:25 #87
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26656319
quote:
Op maandag 2 mei 2005 01:56 schreef APK het volgende:
Mijn brandweer-jargon is een beetje roestig, maar dan moest die brandweerbaas dus ook in het complot zitten en enorm dom zijn om zo'n verspreking te maken.
Er zijn wel wat meer implicaties dan alleen dat lijkt me.

WTC7 even voor dat het 'collapsed from fire'

video
  maandag 2 mei 2005 @ 02:19:11 #88
6941 APK
Factual, I think.
pi_26656368
Als het waar is vind ik het toch wel een strakke actie.
Dat moet je maar durven terwijl de hele wereld toekijkt.

Ja, ja. Allemaal RIP enzo, maar het is -als het geplanned was- prachtig uitgevoerd.
Pure kunst.
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 02:50:10 #89
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26656574
quote:
Op maandag 2 mei 2005 02:19 schreef APK het volgende:
Als het waar is vind ik het toch wel een strakke actie.
Dat moet je maar durven terwijl de hele wereld toekijkt.

Pure kunst.
Ach ze kunnen immers alles in de openheid doen, geen kunst aan. Mensen willen het toch niet weten, de massa gelooft liever in leugens want dat is gemakkelijker.
  maandag 2 mei 2005 @ 10:25:58 #90
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26659841
Zeg, heeft Larry Silverstein eigenlijk ooit die uitlatingen van 'm verklaard? Uitgelegd? Etc.?
pi_26667631
quote:
Op maandag 2 mei 2005 02:50 schreef NorthernStar het volgende:
Ach ze kunnen immers alles in de openheid doen, geen kunst aan. Mensen willen het toch niet weten, de massa gelooft liever in leugens want dat is gemakkelijker.
"The bigger the lie, the more people will believe it"

"If you wish the sympathy of the broad masses, you must tell them the crudest and most stupid things."

Twee bekende uitspraken van die Duitse imperialist zo'n zestig jaar geleden Europa de tering in heeft geholpen.

En het geeft ook precies aan wat het probleem is in de discussie die we hier voeren. Het bewijs, direct en indirect, is zo overweldigend en overtuigend, maar als niemand de moeite neemt om het serieus te nemen, zal er weinig veranderen. Neem bijvoorbeeld de filmpjes op 911busters.com, het werk van Micheal Ruppert of de sites letsroll911.org en 911research.com, de informatie die daar uiteen wordt gezet is zo duidelijk en sterk onderbouwd, niemand kan daar iets tegenin brengen. Maar zolang 95% van de mensen het meteen afdoet als 'conspiracy theories' en er niet eens de moeite neemt zich erin te verdiepen, zal er nooit een serieuze maatschappelijke discussie op gang komen. Je kan er toch niets aan doen, zeggen ze dan, maar ja, als iedereen dat zegt dan verandert er nooit iets weer een mooie self fulfilling prophecy.

Hier nog een linkje naar een artikel van Micheal Ruppert. Hij heeft hier min of meer de hoop al opgegeven dat het nog goed gaat komen. We hadden een kans om iets te veranderen, maar het is nu duidelijk dat de massa te geindoctrineerd/ongeinteresseerd is iets te doen, daar komt het op neer.

http://www.copvcia.com/free/ww3/031005_globalcorp.shtml

Trouwens, wat ik me ook afvraag, waarom lees ik hier zo weinig over Ruppert? Hij is IMHO de expert als het gaat over 9/11 en het hele gedoe eromheen, zijn informatie is altijd goed onderbouwd en hij heeft niet de neiging te blijven hangen in discussies over kleine onduidelijkheden of zaken die toch niet bewezen kunnen worden. Zie ook deze timeline van de aanloop naar 9/11 en de van-minuut-tot-minuut timeline over de aanslagen zelf die hij in dit filpmje uiteenzet. Oud alweer, maar toch ijzersterk!

http://www.copvcia.com/free/ww3/02_11_02_lucy.html
http://www.911busters.com/video/IQ1_09_MIKE_RUPPERT_38.02_.wmv
Small minds, cold hearts and lost souls are the most dangerous weapons of mass destruction
  maandag 2 mei 2005 @ 18:58:39 #92
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_26672801
Omdat, zodra je echt bewijs levert en informatie aandraagt de lol ervan af is om te reageren.
(zie o.a. Loose change (nieuwe docu over 11 september) & Martelpraktijken VS )

Speculeren is leuker. Je kan dan altijd fijn de ogen weer sluiten en denken, het zal allemaal wel. Ik heb al vaker gemerkt dat zodra er hier onderbouwde feiten gepost worden een topic al heel snel sterft of dat er maar erg weinig mensen op af komen. Het lijkt wel of de meeste mensen hier komen om te dromen, te bashen of mensen belachelijk te maken en maar enkelen die zich hier serieus mee bezig houden.

Begrijp me niet verkeerd er zijn wel degelijk mensen die onderbouwd theorien proberen te debunken, maar het merendeel komt hier, met weinig kennis van de feiten en zonder enige echte interesse, de theorien af doen met een beetje leuk geblaat dat verder geen hout snijdt.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  maandag 2 mei 2005 @ 20:10:53 #93
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26675217
Yes, that really sucks, en ondertussen kraait er geen haan naar, en blijven we fijn brave schaapiesj.

Tijd om Netwerk eens te mailen, dat 't tijd wordt voor een 9/11 recap.
  maandag 2 mei 2005 @ 20:26:58 #94
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_26675790
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:43 schreef 1.61803399 het volgende:

[..]

"The bigger the lie, the more people will believe it"

"If you wish the sympathy of the broad masses, you must tell them the crudest and most stupid things."

Twee bekende uitspraken van die Duitse imperialist zo'n zestig jaar geleden Europa de tering in heeft geholpen.

En het geeft ook precies aan wat het probleem is in de discussie die we hier voeren.
Je moet ook niet vergeten dat deze hele "Lie" wel een strategie is om een nog veel groter "Lie" te verhullen:

Het plan is om machtig Amerika neer te halen om vervolgens de centralisatie van de macht elders onder te brengen. En dat bewerkstelligen ze alleen maar door Amerika politiek, economisch maar vooral Moreel te vernietigen opdat de rest van de wereld Amerika gaat haten.

Dus wat bereiken we nou uiteindelijk als dit hele 9/11 verhaal indeed 'fake' blijkt te zijn. De gevolgen daarvan zijn niet te overzien. En als we dan eenmaal in die stroom zitten, hebben de meesten waarschijnlijk al helemaal geen tijd om nog te bedenken waarom het ooit zo is gelopen. De meesten zullen vast zitten in de maalstroom van Media & Haatzaaing erom heen en vergeten na te denken over de 'werkelijke' reden waarom Bush dit gedaan zou hebben

maandag 2 mei 2005 @ 20:39:41 #95
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26676235
Juist, hoe was die quote ook alweer, over dat de mensen achter de schermen het volk eventueel wel wat te onderzoeken laten, maar terwijl het volk onderzoekt zijn ze al lang meer rotzooi aan het trappen, zodat 't volk dat weer fijn mag onderzoeken, en zo telkens achter de feiten aan blijft lopen.
  maandag 2 mei 2005 @ 21:57:07 #96
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26678935
beter laat dan nooit een reactie

ik behoef geen *urls* te posten menneke , heb maar eens vertrouwen , en mischien meng ik me ooit nog eens wel echt in een discussie om dingen wat duidelijker te maken.

en @ ChOas : whiskey colatje ook goed?
men groeit , ziet dingen van alle zijden , er zijn er niet 2 trouwens , wist je dat alles multimultimutlidimensionaal was?
ook waarheid.

negatief en positief , positief > negatief en positief , negatief > negatief en positief etc etc.
ja ik plemp het even , ik kan het niet zo goed uitleggen , denken is de beste tool , ben nooit al te geweldig geweest in duidelijk tiepen maar ok. , het is meer flarden van gedachten.

iig op deze manier is alles gelijk , men geeft er een naam aan , een herkenning , en dus noemt hem
dit maakt diversiteit , wat eigenlijk niks anders is dan benaming.
alles is uiteindelijk terug te tellen naar een 2 , het universum is dan ook dualiteit

ok dat ging dan ook weer absoluut niet ontopic maar ik moest het even kwijt ,
wel ontopic nu :

DE waarheid , is waar men naar zoekt bij alles , en de grap is dat die er niet is.
tenzij ik zou zeggen , de waarheid is : benaming > creatie > leven.
wat is de waarheid achter 9/11 ? , wat ik net zei is het enige antwoord wat het antwoord kan zijn
al het anderre is perceptie

nu dan wat is hetgeen wat men wil bereiken met 9/11 , dit is nog simpeller dan je zou denken :
gewoon een pearl harbor
niks meer ,niks minder , 9/11 is niks , werkelijk niks , het is een tactische zet meer niet.
waarom iraq? olie? nee.
Iraq is het centrum van mesopothamie , Sumer , het godenland.
waarom wel dan olie exporteren :
1 : camouflage reden
2 : spoils of war
3 : corporaties worden omgekocht oftewel ge*insert* op het netwerk.

kijk , praten over 9/11 is eigenlijk nutteloos , je kunt tot de conclusie komen dat iemand voorkennis had , het zelfs heeft laten gebeuren , wat beiden zo is dat is zowat feit al , of het zelfs in gang gezet heeft
en dan?
als je naar een schaakpartij kijkt , blijf je toch ook niet uren nadenken waarom het paard daar en daar gezet is....
je probeerd juist naar de anderre stukken te kijken , en te voorzien waar deze stenen komen te staan.

wil men niet ontmoedigen dit soort topics te maken hoor maar het is erg nutteloos , en de echte vraag is juist , whats next , en wat doen we ertegen op wereldschaal?
(hangt er vanaf wat we willen that is)

degenen die dit hebben voltrokken , en nog aan het morphen zijn (de wereld that is)
zijn niet alleen zwaar geniaal , maar ook zwaar geschift in hun (en ook de meerderheid van de mensheid atm) realiteit

komen we weer terug bij wat ik al eerder zei , het is dualiteit , en het is creatie.
wij creeren onze eigen waarheid is hun lijfspreuk
Creamus Veritatem Proprium
create our own truth

sommige groepen gebriken deze spreuk ook.

je hoeft niet een van hun te zijn om deze te begrijpen en zelf ook te gebruiken.
ik zei al dualiteit , van alles is er een positieve en een negatieve kant , niet goed en slecht , licht en duisternis , maar als een batterij

als laatste , wat hallulama net zegt , men blijft achter feiten aanlopen
mijn add : laten we feiten die voor de huidige feiten liggen oppakken , licht jezelf in over de groepen, corporaties , de handel , de methoden en vooral de dualiteit van alles wat ze doen.
over wie ik het heb?

wel , Creamus veritatem proprium , Per Crucio Vitae Sanct
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 00:30:51 #97
6941 APK
Factual, I think.
pi_26683895
Kolére, you've lost me there, Baaj.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:03:14 #98
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_26686876
APK, da's een mix tussen conspiracy & spirituality, het kristalliseert zich vanzelf wel uit.

Als de mens ontwaakt, spiritueel gezien, dan ontneemt dat de voedingsbodem van veel duisternis.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 10:54:54 #99
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26689226
sorry apk , lees er maar een paar keer overheen en denk bij elk zinnetje na , en als je het nog niet begrijpt lees je wat in over eh..

begin maar hiermee :

The physics of Concienceness Engineering.

lees je ook in over de illuminati geschiedenis (niet de conspiracy sites maar de echte illuminati recordings , dezen zijn ooit ontdekt en zijn toen ondergronds gegaan btw)
daarnaast lees Dodeca's posts volledig , al zijn ze lang , ik doe het ook en ik vind er altijd wel iets in wat ook mij verder brengt.

een goed opstapje naar sites en ook 3 volledige gigantische delen van de physiscs of concienceness engineering , kun je op mijn oude siteje vinden.
(nee hoor ik verden er niet aan als je klikt en anderren ook niet)

www.chatarea.com/CARPATHUM
link doet het niet zoals het moet , copy paste het gehele urltje in je balk.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_26692728
quote:
Op maandag 2 mei 2005 20:26 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Je moet ook niet vergeten dat deze hele "Lie" wel een strategie is om een nog veel groter "Lie" te verhullen:

Het plan is om machtig Amerika neer te halen om vervolgens de centralisatie van de macht elders onder te brengen. En dat bewerkstelligen ze alleen maar door Amerika politiek, economisch maar vooral Moreel te vernietigen opdat de rest van de wereld Amerika gaat haten.
Mission accomplished zou ik zeggen

Maar serieus, zou je hier iets over kunnen uitwijden?? Waar zou deze centrale wereldmacht zich volgens jou vestigen, nadat de wereldeconomie is ingestort? En waarom?
Small minds, cold hearts and lost souls are the most dangerous weapons of mass destruction
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')