Zwart.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:42 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
roze?
eh neequote:Op zaterdag 23 april 2005 21:42 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
roze?
Dat ga je niet reddenquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:56 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
is er nog leven in dit topic?
zo niet, dan ben ik genoodzaakt hem tot de 300 post vol te spammen
quote:
Nee niet echt denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
ook nog iemand aan boord die wat te MELDEN heeft?
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee niet echt denk ik.
Hmmz oke waar zullen we het eens over hebben.
GEZELLIGHEID!!!!!!!!
Doe datquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Ik ga in mijn versgeschilderde keuken zitten met mijn 4 rondborstige huisgenotes
Gezelligheid
serieus?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga in mijn versgeschilderde keuken zitten met mijn 4 rondborstige huisgenotes
Nou op zich welquote:
Mij hoor je niet klagenquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:31 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
het leven kan mooi zijn he fles
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:39 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
is er nog een bedje vrij daar?
Vast welquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:44 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
het leven blijft kei en kei hard
leeft speedy eigenlijk nog?
Daar is kennelijk ook alles mee gezegd?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik leef nog.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:51 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
laat me raden
je was een filmpje aan het kijken op kazaa?
ja jullie hebben het daar wel heel gezellig hequote:Op zaterdag 23 april 2005 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Vind jij nikky ook zo'n naar mensch?
Ja het is pas een keer of 30 tussen GC en ONZ op en neer gegaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:54 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
ja jullie hebben het daar wel heel gezellig he
O ja kennelijkquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:59 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
maar nu istie definitief dicht?
Jaaaa hele dag hard aan gewerkt hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Fles wat een nette keuken voor een studentenhuis
Jullie hebben het goed gedaan en nog best snel volgens mij!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaa hele dag hard aan gewerkt hoor![]()
Maar: Zeer tevredenDe kastjes krijgen morgen nog een 2e rondje schoolbordzwart, en dan is het klaar
Męn wat dekt dat spul zeg
Het is net oostindische inkt lijkt wel.
Wat nou:quote:
En hoe was dat nou, voor het eerst in de keuken?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaaa hele dag hard aan gewerkt hoor![]()
Maar: Zeer tevredenDe kastjes krijgen morgen nog een 2e rondje schoolbordzwart, en dan is het klaar
Męn wat dekt dat spul zeg
Het is net oostindische inkt lijkt wel.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:06 schreef Loedertje het volgende:
Die groene bank van Cynix had onwijs mooi in je huisje gepast Flash
We hebben eigenlijk de gang en de plee ook gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jullie hebben het goed gedaan en nog best snel volgens mij!
Lees je inquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En hoe was dat nou, voor het eerst in de keuken?
Keuken-(stoel)gang-plee.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk de gang en de plee ook gedaanEr was nog verf over
En daar hebben jullie elkaar mee ge-bodypaint?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben eigenlijk de gang en de plee ook gedaanEr was nog verf over
quote:
quote:- Tevreden
quote:- Verlegen
quote:- Aandachtvragerig
quote:- Autistisch
quote:- ?
Ik wilde eigenlijk hoi zeggen zonder het uit te spreken.quote:Nou, nou?
Neej, ik verveel me dus heb ik mijn ex nog maar effe onder handen genomenquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:51 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
laat me raden
je was een filmpje aan het kijken op kazaa?
Da's waar ja...quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Lees je in
Loempia's bakken moet ook daar hoor
Had...quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]heeft Cynix een groene bank in de aanbieding???
Het grappige van verfbroeken, is dat ze meestal niet meer helemaal heel zijnquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En daar hebben jullie elkaar mee ge-bodypaint?
Of is dat niet zo handig met verf op terpentinebasis...
Op jouw asociatieve vermogens zou een mens jaloers kunnen worden.quote:
Oow god, dat ding van vorig jaarquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Had...
Hij raakte 'm aan de straatstenen niet kwijt en heeft er maanden mee lopen leuren
Seks met je exquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neej, ik verveel me dus heb ik mijn ex nog maar effe onder handen genomen
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Het grappige van verfbroeken, is dat ze meestal niet meer helemaal heel zijn
Neej heb dikke ruzie met derquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Seks met je ex
Ja zelf heb ik er niets mee natuurlijk hč..?![]()
Alsof het altijd een pretje is asociale vermogens te hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Op jouw asociatieve vermogens zou een mens jaloers kunnen worden.
Weet je wat een casemod is?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Alleen de benen bodypainten is toch helegaar niet spannend?
Je weet niet of je blij bent en vraagt om aandacht terwijl je dat eigenlijk niet durft maar bent daar ondertussen wel tevreden mee? Ah...quote:
Missie niet geheel geslaagd.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:14 schreef Alicey het volgende:
Ik wilde eigenlijk hoi zeggen zonder het uit te spreken.
Een moderator van het case forum?quote:
Jij snapt het helemaal!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je weet niet of je blij bent en vraagt om aandacht terwijl je dat eigenlijk niet durft maar bent daar ondertussen wel tevreden mee? Ah...
Nouja, min of meer wel.quote:Missie niet geheel geslaagd.
die laatste interpretatie is een aardig eind op streekquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een moderator van het case forum?
Of bedoel je dat je je huisgenotes hebt voorzien van een flitsende buitenkant compleet met inkijkraampjes, bright-leds en ccfl-etjes?
Ze is dus al een ex voordat jullie elkaar ontmoet hebben? Of komt het nog goed?quote:
Dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:26 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind die keuken niet zo mooi fles
fijn voor jequote:Op zaterdag 23 april 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die laatste interpretatie is een aardig eind op streek
welterustenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik heb me de hele dag uitgesloofd, ben zeer voldaan, wel een beetje moe, en ik ga nu slapen
dikke ruzie en dan eenquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik heb me de hele dag uitgesloofd, ben zeer voldaan, wel een beetje moe, en ik ga nu slapen
Dat berust op louter toeval. Ik ga me er nog maar niet op verheugen dat ik nu opeens vrouwen begrijp ofzo...quote:
Okee, jij je zin: Hoi!quote:
Slaap lekker Fles!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh, morgen weer een drukke dag voor de boegquote:
quote:
Je gokte een eind in de goede richting?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat berust op louter toeval. Ik ga me er nog maar niet op verheugen dat ik nu opeens vrouwen begrijp ofzo...
quote:Okee, jij je zin: Hoi!
En dat is het tweede afscheid. Zo... Nog één keer en je gaat čcht slapen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh, morgen weer een drukke dag voor de boegik hou t ff voor gezien
Mijn Conditie, wat DOE je??!! Ik BLIJF niet op en af die kast vliegenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Je kunt toch wel alsōf doen dat je nu heel erg op de (pasgeverfde) kast zit?
Je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, morgen weer een drukke dag voor de boegik hou t ff voor gezien
Schijnbaar, en net nu het te laat is om nog krasloten te halen of een lottoformulier in te vullen.quote:
't Is wel ernstig hč, die verlegenheid...quote:
Jaaaaa ja ik ga alquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dat is het tweede afscheid. Zo... Nog één keer en je gaat čcht slapen?
Ja... Maar wat vind je er čcht van?quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja... Maar wat vind je er čcht van?![]()
Echt niet?quote:
Ben je wel al uit de geverfde kast gekomen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Conditie, wat DOE je??!! Ik BLIJF niet op en af die kast vliegen![]()
Op de reguliere manier inderdaad, ja.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Schijnbaar, en net nu het te laat is om nog krasloten te halen of een lottoformulier in te vullen.
Ik denk niet dat het veel met verlegenheid te maken heeft. Het is iets wat mij opeens opvalt nu daar mijn nagels gelakt zijn (Wat ik zelden doe).quote:'t Is wel ernstig hč, die verlegenheid...
Hoe graag lust je Broodje Unox?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beter dan het was zo te zien
Ach joh, als er maar voor me gekookt wordt
Wat weer héérlijk politiek correct.quote:
Ik ken dat, hier loopt er nog zo eentje rond: Als er maar voor haar gekookt wordt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Ach joh, als er maar voor me gekookt wordt
Misschien dat de nachtwinkel nog lootjes heeft liggen...quote:
Is het ook niet handiger eerst nagels te bijten en daarna pas te lakken? Nu zit je glimlach waarschijnlijk onder de rooie spikkeltjes...quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:43 schreef Alicey het volgende:
Ik denk niet dat het veel met verlegenheid te maken heeft. Het is iets wat mij opeens opvalt nu daar mijn nagels gelakt zijn (Wat ik zelden doe).
*trek krijgtquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe graag lust je Broodje Unox?
Welnee, ik heb ze niet zojuist gelakt, maar ik ruik nog wel de lucht als ik nagels bijt, waar ik op die manier dus bewust van wordt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:47 schreef ArtyShock het volgende:
Is het ook niet handiger eerst nagels te bijten en daarna pas te lakken? Nu zit je glimlach waarschijnlijk onder de rooie spikkeltjes...
Zo consequent als je bent met je e'tjes, zo inconsequent ben je met je j'tjes. Is daar een reden voor?quote:
Zo dubieus: Lekkere trek bij een broodje worst...quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:47 schreef D.Rose het volgende:
*trek krijgt
jaquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zo consequent als je bent met je e'tjes, zo inconsequent ben je met je j'tjes. Is daar een reden voor?
'n Avond!
Maar dat weerhoudt je niet om de uiteinden van je vingers te degenereren tot rafelige stompjes?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:49 schreef Alicey het volgende:
Welnee, ik heb ze niet zojuist gelakt, maar ik ruik nog wel de lucht als ik nagels bijt, waar ik op die manier dus bewust van wordt.
het was meer trek in het algemeen, er had net zo goed saucijzenbroodje of frikadel kunnen staanquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zo dubieus: Lekkere trek bij een broodje worst...
Liefst voor een paar dagenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wat weer héérlijk politiek correct.![]()
[..]
Ik ken dat, hier loopt er nog zo eentje rond: Als er maar voor haar gekookt wordt.
Nu wordt ik er dus van weerhouden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dat weerhoudt je niet om de uiteinden van je vingers te degenereren tot rafelige stompjes?
En heet uit de magnetron kost het je nog een hele blowjob voor de worst eetbaar isquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zo dubieus: Lekkere trek bij een broodje worst...
Oftewel; twee e'tjes kun je nog wel onthouden, maar hoeveel j'tjes... En eigenlijk kan het je ook geen moer schelen want iemand moet wel een héle grote mierenneuker zijn als 'ie op dat soort pietepeuterigheden let. Toch?quote:
Niet alles wat je vrouw met jou uitvreet hoef je hier live te postenquote:
En wat zegt je vertrouwenspersoon over deze fixatie op worsten?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:54 schreef D.Rose het volgende:
het was meer trek in het algemeen, er had net zo goed saucijzenbroodje of frikadel kunnen staan
Acht j'tjes zijn het normaal toch?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oftewel; twee e'tjes kun je nog wel onthouden, maar hoeveel j'tjes... En eigenlijk kan het je ook geen moer schelen want iemand moet wel een héle grote mierenneuker zijn als 'ie op dat soort pietepeuterigheden let. Toch?
Dag Alicey, slaap een mooie slaap!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:58 schreef Alicey het volgende:
Ik ga zo een slaapje doen
Truste allemaal!
Pit ze!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:58 schreef Alicey het volgende:
Truste allemaal!
in principe zijn het acht j'tjes, maar acht keer de j intikken heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oftewel; twee e'tjes kun je nog wel onthouden, maar hoeveel j'tjes... En eigenlijk kan het je ook geen moer schelen want iemand moet wel een héle grote mierenneuker zijn als 'ie op dat soort pietepeuterigheden let. Toch?
Een vrouw naar m'n hart.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Acht j'tjes zijn het normaal toch?
Misschien had ik dat een uur geleden, maar post ik dat nu pas omdat ik het noemenswaardig vondquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet alles wat je vrouw met jou uitvreet hoef je hier live te posten
zij heeft er meer last vanquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En wat zegt je vertrouwenspersoon over deze fixatie op worsten?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
* Nog even een mier van achteren gaat nemen*
quote:
Dus, in theorie, kunnen we aan het aantal j'tjes tellen hoevaak je een rentree hebt gemaakt in een topic. Een leuk weetje als ze ooit nog eens aan een Fok!-triviant spel beginnen.quote:Op zondag 24 april 2005 00:01 schreef D.Rose het volgende:
in principe zijn het acht j'tjes, maar acht keer de j intikken heb ik geen zin in.
Ook kan het voorkomen dat ik twee keer een entree maak in 1 topic en met precies acht j'tjes is dat dan een dubbelpost, wat niet mogelijk is
welterustenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:58 schreef Alicey het volgende:
Truste allemaal!
quote:Op zondag 24 april 2005 00:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in principe zijn het acht j'tjes, maar acht keer de j intikken heb ik geen zin in.
Ook kan het voorkomen dat ik twee keer een entree maak in 1 topic en met precies acht j'tjes is dat dan een dubbelpost, wat niet mogelijk is
quote:Op zondag 24 april 2005 00:04 schreef D.Rose het volgende:
* Nog even een mier van achteren gaat nemen *
*zich ineens afvraagt in welk stadium het Fok-memory spel inmiddels isquote:Op zondag 24 april 2005 00:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus, in theorie, kunnen we aan het aantal j'tjes tellen hoevaak je een rentree hebt gemaakt in een topic. Een leuk weetje als ze ooit nog eens aan een Fok!-triviant spel beginnen.
Ja doei, ga jij maar eens terugkomen als je wat vrolijker bent.quote:
En wie ben jij om mij daartoe te verplichten ?quote:Op zondag 24 april 2005 00:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja doei, ga jij maar eens terugkomen als je wat vrolijker bent.
Fok! memory spel?quote:Op zondag 24 april 2005 00:07 schreef D.Rose het volgende:
*zich ineens afvraagt in welk stadium het Fok-memory spel inmiddels is
No shit.quote:Op zondag 24 april 2005 00:07 schreef D.Rose het volgende:
en nee, ik tel ze zelden, houd de j gewoon ff ingdrukt
uiteraardquote:Op zondag 24 april 2005 00:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]D'r was een reden dat ik die passage weg liet hoor...
quote:Op zondag 24 april 2005 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij D wel. Die wordt momenteel getrokken
Maakt dat uit? Als het maar werkt toch?quote:Op zondag 24 april 2005 00:08 schreef Bengeltje het volgende:
En wie ben jij om mij daartoe te verplichten ?![]()
Zie?quote:
nee hoor, ik had zin in wat te etenquote:Op zondag 24 april 2005 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij D wel. Die wordt momenteel getrokken
Truequote:Op zondag 24 april 2005 00:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Als het maar werkt toch?
[..]
Zie?
O, was vergeten te tapdansen in mijn hoelahoela rokjequote:Op zondag 24 april 2005 00:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, hier alles goed, jij was degene met de ietswat vage entree
quote:
*muziekje erbij opzetquote:Op zondag 24 april 2005 00:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, was vergeten te tapdansen in mijn hoelahoela rokje![]()
nooitquote:Op zondag 24 april 2005 00:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Jij wordt niet onbaatzuchtig getrokken?
Best knap, tapdansen zo zonder beentjes.quote:Op zondag 24 april 2005 00:12 schreef Bengeltje het volgende:
O, was vergeten te tapdansen in mijn hoelahoela rokje![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 00:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dan duidelijk niet goed genoeg, als hij nog kan typen.
sorry
Als ik eenmaal weet hoe ik iemand op de kast moet krijgen...quote:
Valt best mee hoor. Het lijkt je prima te lukken.quote:
Een beetje lopen zingen terwijl.....quote:
Hee! Alles weer pais en vree met de online liefde?quote:
bij die posts waar het verkeerd gaat edit ikquote:Op zondag 24 april 2005 00:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Valt best mee hoor. Het lijkt je prima te lukken.
maar goed dat er smileys zijn, daarmee houd je makkelijker mensen voor de gekquote:Op zondag 24 april 2005 00:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als ik eenmaal weet hoe ik iemand op de kast moet krijgen...
Waarom vraag je dat niet aan een mod?quote:Op zondag 24 april 2005 00:20 schreef Arcee het volgende:
Wie heeft 't woord 'SLOWCHAT' eik uitgevonden?
Kan iemand dit topic open gooien? Leuke historische waarde.
Da's lang geleden! (Dit lijkt trouwens niet een stripje uit díe tijd, gezien de tekenstijl...) Was de Eppo nou een opvolger van een gelijkwaardig weekblad, of werd Eppo vervangen door een ander weekblad?quote:
Arcee, is daar niet zo'n mooi sticky topic voor?quote:Op zondag 24 april 2005 00:20 schreef Arcee het volgende:
Wie heeft 't woord 'SLOWCHAT' eik uitgevonden?
Kan iemand dit topic open gooien? Leuke historische waarde.
Morgen in het zuiden meest bewolkt.quote:Op zondag 24 april 2005 00:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een beetje lopen zingen terwijl.....![]()
Hoi SpeedyMorgen weer mooi weer??
![]()
doe eens niet zo gemeen, nu word ik nieuwsgierig hoe fout het wasquote:Op zondag 24 april 2005 00:24 schreef ArtyShock het volgende:
*Post maar even weghaalt omdat het wel een héél foute opmerking was...*
100% vrijgezel esquote:Op zondag 24 april 2005 00:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee! Alles weer pais en vree met de online liefde?
da's bekend, maar dit was de soort die jij goed vindtquote:Op zondag 24 april 2005 00:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat jij goed vind, hoef ik nog niet goed te vinden![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 00:25 schreef Bengeltje het volgende:
doe eens niet zo gemeen, nu word ik nieuwsgierig hoe fout het was
Wil je dit soort gemene post voortaan voor je houdenquote:Op zondag 24 april 2005 00:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen in het zuiden meest bewolkt.
Beste papieren voor het noorden met zon.
quote:Op zondag 24 april 2005 00:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
doe eens niet zo gemeen, nu word ik nieuwsgierig hoe fout het was
uhm oke, hoelahoela rokje laat zwiepenquote:Op zondag 24 april 2005 00:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's bekend, maar dit was de soort die jij goed vindt
ik ga noordwaartsquote:Op zondag 24 april 2005 00:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen in het zuiden meest bewolkt.
Beste papieren voor het noorden met zon.
Es? Es?!? Hallo, zie ik er zķ vrouwelijk uit?quote:Op zondag 24 april 2005 00:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
100% vrijgezel esen ben daar eerlijk gezegt trots op
quote:Op zondag 24 april 2005 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Het was echt heel erg!! Maar wel komisch! Vooral de clou met die ukelele
ik kijkquote:Op zondag 24 april 2005 00:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm oke, hoelahoela rokje laat zwiepen![]()
tis leuker als je mee doet
oja en ik vraag het niet of je al klaar bent![]()
DUD vroeg zich af voor mooi weer nou jaquote:Op zondag 24 april 2005 00:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je dit soort gemene post voortaan voor je houden![]()
Is het uit?quote:Op zondag 24 april 2005 00:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
100% vrijgezel esen ben daar eerlijk gezegt trots op
quote:Op zondag 24 april 2005 00:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Es? Es?!? Hallo, zie ik er zķ vrouwelijk uit?
Dus de ontmoeting gaat niet door?
ja, en een minder marcaber gevalquote:Op zondag 24 april 2005 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is het uit?
O jee...
Maar misschien wel beter. Beter maar en vriendinnetje zoeken dat je ook eens kan ontmoeten toch?
Tja, net nu ik besloten heb dit weekend naar Den Haag af te reizen... Sinds wanneer is het in het noorden mooier weer dan in het zuiden? En dat al twee weken op rij?quote:
Dat was ook de bedoeling.quote:Op zondag 24 april 2005 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom vraag je dat niet aan een mod?
toch grappig dat je al ruziet voor je elkaar ooit hebt ontmoetquote:Op zondag 24 april 2005 00:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
sorry arty
![]()
Idd die ontmoeting gaat niet meer door naar een dikke ruzie maar goed
Jij kijkt ?quote:Op zondag 24 april 2005 00:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kijk
net nog getypt, nog niet klaar
Ik was niet snel genoeg...quote:
Wat interesseert mij DUDquote:Op zondag 24 april 2005 00:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
DUD vroeg zich af voor mooi weer nou ja
DH is ook best noordelijk hoorquote:Op zondag 24 april 2005 00:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, net nu ik besloten heb dit weekend naar Den Haag af te reizen... Sinds wanneer is het in het noorden mooier weer dan in het zuiden? En dat al twee weken op rij?
wellichtquote:Op zondag 24 april 2005 00:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kijkt ?Kan je niet verleiden tot meer?
oke, zal niet vragen hoelang dat nog gaat duren.
Nee, ik was ook te laat, maar hij vertelde het me net. Het is maar goed dat hij hem heeft geëdit trouwens. Dat anale gedeelte kon eigenlijk niet door de beugel gewoonquote:
Tss, je laat haar toch alles lezen ? Bespreekt het in de keuken of via msn .quote:Op zondag 24 april 2005 00:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik was niet snel genoeg...
Volgende keer toch beter nadenken wat ik post. Sommige dingen, hoe humoristisch ook, kun je eigenlijk niet plaatsen op zo'n openbaar forum...
Tja, als je ergens in het midden van Limboland woont is bijna alles in Nederland noordelijk. Ik vind Den Haag al behoorlijk zuidelijk.quote:
Yup al een paar dagen.quote:Op zondag 24 april 2005 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is het uit?
O jee...
Maar misschien wel beter. Beter maar en vriendinnetje zoeken dat je ook eens kan ontmoeten toch?
Geen eigen mening? Ha ha, een beetje vissen hč. Nee, mij krijg je niet zo gek.quote:Op zondag 24 april 2005 00:36 schreef Bengeltje het volgende:
Tss, je laat haar toch alles lezen ? Bespreekt het in de keuken of via msn .
Volgens mij heb jij geen eigen mening
humor kan pijnlijk zijn , soms , bij sommige , en zo![]()
Ik wist het wel, samenspannen, tegen de gevoelige users op fokquote:Op zondag 24 april 2005 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, ik was ook te laat, maar hij vertelde het me net. Het is maar goed dat hij hem heeft geëdit trouwens. Dat anale gedeelte kon eigenlijk niet door de beugel gewoon
Ze begon zelf en ik eindig nogal behoorlijk hardquote:Op zondag 24 april 2005 00:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toch grappig dat je al ruziet voor je elkaar ooit hebt ontmoet
quote:Op zondag 24 april 2005 00:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat interesseert mij DUDJe moet aan mij denken
mijn gevoelens , wat doe je![]()
quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 00:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Geen eigen mening? Ha ha, een beetje vissen hč. Nee, mij krijg je niet zo gek.
ik woon in het noordste noorden van het zuidenquote:Op zondag 24 april 2005 00:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, als je ergens in het midden van Limboland woont is bijna alles in Nederland noordelijk. Ik vind Den Haag al behoorlijk zuidelijk.
onbeperktquote:Op zondag 24 april 2005 00:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wellicht?
Hoeveel pagina's mag je inleveren ?![]()
na?quote:Op zondag 24 april 2005 00:42 schreef Bruce117 het volgende:
Goedenacht slowchatters na deze uitermate mooie avond.
Leuk dartbordquote:Op zondag 24 april 2005 00:42 schreef Bruce117 het volgende:
Darten is ook leuk. Alleen gaat het niet altijd goed samen met alcohol.quote:
Ja maar zeg nou zelf: er zijn grenzen aan wat je hier kan posten. En wat AMD op die foto die Arty tegenkwam met die ukelele deed, dat wil je eigenlijk gewoon niet weten, believe you mequote:Op zondag 24 april 2005 00:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wist het wel, samenspannen, tegen de gevoelige users op fok
man man, jullie zijn erg ...
'n Avond. Wat heeft deze avond jou gebracht dat 'ie zo mooi is?quote:Op zondag 24 april 2005 00:42 schreef Bruce117 het volgende:
M'n clupie uit het zuiden des lands is kampioen geworden, en dat maakt me gewoon blijquote:Op zondag 24 april 2005 00:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
'n Avond. Wat heeft deze avond jou gebracht dat 'ie zo mooi is?
ze gebruiken alles natuurlijk, kunt een verhaal toch niet zomaar inkortenquote:Op zondag 24 april 2005 00:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En hoeveel gebruiken ze ervan ?
Of schrijf je een boek ?![]()
Mčn jij bent een harde zeg!quote:
Jij geeft ook snel op...quote:
Nou, niet hč. Geboren Fries woonachtig in Groningen. Één bonk nuchterheid. Dan moet je met behoorlijk zwaar geschut komen hoor...quote:Op zondag 24 april 2005 00:42 schreef Bengeltje het volgende:
Vertel mij eens hoe lukt dat wel ?
wie?quote:Op zondag 24 april 2005 00:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar zeg nou zelf: er zijn grenzen aan wat je hier kan posten. En wat AMD op die foto die Arty tegenkwam met die ukelele deed, dat wil je eigenlijk gewoon niet weten, believe you me![]()
AMD ukelelequote:Op zondag 24 april 2005 00:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar zeg nou zelf: er zijn grenzen aan wat je hier kan posten. En wat AMD op die foto die Arty tegenkwam met die ukelele deed, dat wil je eigenlijk gewoon niet weten, believe you me![]()
Limbabwanen hoeven geendoetjes te zijn. Ze zijn alleen niet altijd te verstaanquote:Op zondag 24 april 2005 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mčn jij bent een harde zeg!Ik dacht dat al die Limbabwanen van die doetjes waren
Niet? dacht dat dat bij elkaar hoorde?quote:Op zondag 24 april 2005 00:45 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Darten is ook leuk. Alleen gaat het niet altijd goed samen met alcohol.
Dat zou je niet zeggen getuige de bierbuikencompetities die SBS6 nogal eens pleegt uit te zenden.quote:Op zondag 24 april 2005 00:45 schreef Bruce117 het volgende:
Darten is ook leuk. Alleen gaat het niet altijd goed samen met alcohol.
Je houdt van darts čn voetbal? Ai ai.quote:Op zondag 24 april 2005 00:47 schreef Bruce117 het volgende:
M'n clupie uit het zuiden des lands is kampioen geworden, en dat maakt me gewoon blij
Ja, wat een spelfout hč?quote:
zo gaat het wel altijd op tv, pen er door, dat weg dat wegquote:Op zondag 24 april 2005 00:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze gebruiken alles natuurlijk, kunt een verhaal toch niet zomaar inkorten
en ben nu bijna klaar
Over de doden niets dan goeds.quote:
Tis laat doe liever andere dingenquote:Op zondag 24 april 2005 00:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij geeft ook snel op...
[..]
Nou, niet hč. Geboren Fries woonachtig in Groningen. Één bonk nuchterheid. Dan moet je met behoorlijk zwaar geschut komen hoor...
Om van de stemvork die erbij betrokken was nog maar te zwijgenquote:Op zondag 24 april 2005 00:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
AMD ukelele![]()
stop ik wil het al niet meer weten ....
quote:Op zondag 24 april 2005 00:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis laat doe liever andere dingen
Sorry heb geen dubbel D.![]()
Ja kijk, als jij er geen moeite voor over hebt. Laat dan maar.quote:Op zondag 24 april 2005 00:54 schreef Bengeltje het volgende:
Tis laat doe liever andere dingen
Maar wel dubbel?quote:
Ik had hem aanvankelijk over het hoofd gezien.quote:
Dat klopt, ja.quote:
Ik ga mee als het magquote:Op zondag 24 april 2005 00:57 schreef D.Rose het volgende:
bedtijd
morgen gaat weer de wekker
welterusten voor straks allen
B
Je kunt de wekker ook gewoon níet zetten.quote:Op zondag 24 april 2005 00:57 schreef D.Rose het volgende:
bedtijd
morgen gaat weer de wekker
welterusten voor straks allen
B
Uhuh...quote:Op zondag 24 april 2005 00:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
zo gaat het wel altijd op tv, pen er door, dat weg dat weg![]()
tuurlijk doen ze dat niet echt.
Houd van sport in het algemeen, er zijn maar weinig sporten waarik echt niet naar kan kijken.quote:Op zondag 24 april 2005 00:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je houdt van darts čn voetbal? Ai ai.
Nou, gefeliciteerd dan maar.
Ook al vroeg op?quote:Op zondag 24 april 2005 00:58 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga mee als het mag![]()
Welterusten allemaal![]()
D.![]()
Snooker is erg intrigerend om naar te kijken.quote:Op zondag 24 april 2005 01:00 schreef Bruce117 het volgende:
Houd van sport in het algemeen, er zijn maar weinig sporten waarik echt niet naar kan kijken.
Darten is alleen zo gekomen omdat ik daar een goede vriendengoep heb.
Op dit moment is uiteraard snooker ook weer een favoriete sport.
Zowel voetbal als darts kan wat betreft de professionele uitvoering nou niet echt m'n goedkeuring wegdragen. Maar da's slechts een mening.quote:Op zondag 24 april 2005 01:00 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom trouwens Ai ai
Zoals bij dammenquote:Op zondag 24 april 2005 01:10 schreef Bruce117 het volgende:
Bijna elke sport is mooi om te volgen. Zeker als er spanning en dus emotie bij komt kijken.
Mwoah, Squash bijvoorbeeld is zeer leuk om te doen maar saai om te volgen op tv. En ik weet niet of je wel eens een curling wedstrijd hebt gezien... Ook al zo heerlijk spannend. Vind ik dan hč.quote:Op zondag 24 april 2005 01:10 schreef Bruce117 het volgende:
Bijna elke sport is mooi om te volgen. Zeker als er spanning en dus emotie bij komt kijken.
Zo blijkt dat ieder mens zijn of haar voorkeuren voor sportkijken heeftquote:Op zondag 24 april 2005 01:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mwoah, Squash bijvoorbeeld is zeer leuk om te doen maar saai om te volgen op tv. En ik weet niet of je wel eens een curling wedstrijd hebt gezien... Ook al zo heerlijk spannend. Vind ik dan hč.Maar ja, ik snap ook al niet wat mensen aan formule 1 races vinden.
Dammen is inderdaad nou niet echt top. Maar de gigantische spanning bij schaakwedstrijden, en dan niet zozeer de wedstrijd op zich, maar de rivaliteit (tussen bijvoorbeeld Kasparov en Karpov) maakt het toch wel leuk om naar een rapportage te kijken.quote:
Is me twee keer gelukt, een 180! Één keer was ik alleen en één keer keek degene met wie ik speelde even niet. Vervolgens werd ik beticht van het met de hand de pijltjes in het vord gestopt te hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
Snooker vind ik nog wel te spelen, maar darts ziet er makkelijker uit dan het is, we hebben hier thuis een dartsbaan noem je dat zo? maar om alleen al de pijltjes alle 3 in de 20 te gooien vind ik een kunst op zich
'n Avond!quote:
Net als in die reclamequote:Op zondag 24 april 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Is me twee keer gelukt, een 180! Één keer was ik alleen en één keer keek degene met wie ik speelde even niet. Vervolgens werd ik beticht van het met de hand de pijltjes in het vord gestopt te hebben.
[..]
'n Avond!
Bij een intensieve rally race kan ik me voorstellen dat het aardig is om te volgen. Veel variatie, spektakel en veel ongelukken, naast de tijdscompetitie. Maar wielrennen en F1... D'r gebeurd nauwelijks iets! Maar inderdaad, ieder z'n meug.quote:Op zondag 24 april 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
Zo blijkt dat ieder mens zijn of haar voorkeuren voor sportkijken heeft
Ik kijk graag naar de F1 en ook naar wielrennen, vind eigenlijk best veel sporten leuk om naar te kijken
In mijn geval was het beide keren puur geluk. Het bord raken lukt nog wel, maar al die prutserig kleine vakjes... Nah, te moeilijk.quote:Op zondag 24 april 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
Net als in die reclame
Maar wel lullig als je geen getuige hebt
Ik heb tot nog toe 1x 180 gegooid en zie het meer als stom geluk dan als kunde
Er wordt van darten wel gezegd dat het bestaat uit 10% talent, 40% training en minstens 50% bestand zijn tegen de druk. Uiteraard speelt de druk alleen in wedstrijden.quote:Op zondag 24 april 2005 01:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
In mijn geval was het beide keren puur geluk. Het bord raken lukt nog wel, maar al die prutserig kleine vakjes... Nah, te moeilijk.
Keek vroeger zelden of nooit sport, maar nu ik de spelregels ken ga ik alles steeds leuker vinden en het spel wat gespeeld tijdens een wielerronde vind ik gewoon prachtig om te zienquote:Op zondag 24 april 2005 01:19 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Bij een intensieve rally race kan ik me voorstellen dat het aardig is om te volgen. Veel variatie, spektakel en veel ongelukken, naast de tijdscompetitie. Maar wielrennen en F1... D'r gebeurd nauwelijks iets! Maar inderdaad, ieder z'n meug.
Leuk om te spelen, maar wel weten dat ik geen talent ben, als ik kan finishen ben ik al tevreequote:Op zondag 24 april 2005 01:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
In mijn geval was het beide keren puur geluk. Het bord raken lukt nog wel, maar al die prutserig kleine vakjes... Nah, te moeilijk.
Daar lijkt me iets voor te zeggen, zenuwen onder controle lijkt me een erg belangrijk punt bij darts.quote:Op zondag 24 april 2005 01:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er wordt van darten wel gezegd dat het bestaat uit 10% talent, 40% training en minstens 50% bestand zijn tegen de druk. Uiteraard speelt de druk alleen in wedstrijden.
Het is waar dat als je de details kent van wat er speelt bij een sport dat het volgen van die sport interessanter wordt, maar toch; Wielrennen, F1, darts of schaatsen wordt er voor mij niet veel boeiender op ondanks dat ik zie wat voor psychologische strijd er soms gestreden wordt...quote:Op zondag 24 april 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
Keek vroeger zelden of nooit sport, maar nu ik de spelregels ken ga ik alles steeds leuker vinden en het spel wat gespeeld tijdens een wielerronde vind ik gewoon prachtig om te zien
Ik ben denk ik dan ook 1 van de weinige vrouwen die veel sporten leuk vind om te kijken, ik kijk zelfs als ik alleen ben naar voetbalquote:Op zondag 24 april 2005 01:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is waar dat als je de details kent van wat er speelt bij een sport dat het volgen van die sport interessanter wordt, maar toch; Wielrennen, F1, darts of schaatsen wordt er voor mij niet veel boeiender op ondanks dat ik zie wat voor psychologische strijd er soms gestreden wordt...
Maar d'r zijn weer snookerwedstrijden, dus regelmatig dat ik BBC weer even heb opstaan.
Ik ken zat vrouwen die het leuker vinden om sport te kijken dan hun partner hoor. Daar ben je echt geen uitzondering in.quote:Op zondag 24 april 2005 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben denk ik dan ook 1 van de weinige vrouwen die veel sporten leuk vind om te kijken, ik kijk zelfs als ik alleen ben naar voetbal
Fok! is leuk leesvoer tijdens het werk, of postvoer als je 's avonds (of 's nachtsquote:Op zondag 24 april 2005 01:33 schreef PrintScreen het volgende:Ik heb snooker nog niet gezien deze week terwijl ik weet dat het nu weer om belangrijke punten gaat, rot Fok! ook
De vrouwen die ik ken snappen mij meestal niet als ik zeg dat ik bepaalde sporten echt leuk vind om naar te kijken, hun kijken omdat hun vriendje of pa het graag willen zienquote:Op zondag 24 april 2005 01:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ken zat vrouwen die het leuker vinden om sport te kijken dan hun partner hoor. Daar ben je echt geen uitzondering in.
[..]
Fok! is leuk leesvoer tijdens het werk, of postvoer als je 's avonds (of 's nachts) even niets te doen hebt, maar om daar nou dingen voor te laten...
Jij kent allemaal van die volgzame vrouwen?quote:Op zondag 24 april 2005 01:42 schreef PrintScreen het volgende:
De vrouwen die ik ken snappen mij meestal niet als ik zeg dat ik bepaalde sporten echt leuk vind om naar te kijken, hun kijken omdat hun vriendje of pa het graag willen zien
Nou ja, jíj gaf Fok! de schuld...quote:Op zondag 24 april 2005 01:42 schreef PrintScreen het volgende:
Dat s'nachts met dieerachter zal ik maar over het hoofd zien
Fok! is idd leuk tijdverdrijf, denk niet dat ik dingen laat om op Fok! te kunnen zijn
Ja fijnquote:Op zondag 24 april 2005 01:54 schreef ArtyShock het volgende:
Maar ik ga zo maar eens even een stukje pitten.
Zoek dan een mooierequote:
Lalalala twee-nuhul, twee-nul, tweehee-nul TWEE-nul!!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |