quote:Op zondag 24 april 2005 00:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis laat doe liever andere dingen
Sorry heb geen dubbel D.![]()
Ja kijk, als jij er geen moeite voor over hebt. Laat dan maar.quote:Op zondag 24 april 2005 00:54 schreef Bengeltje het volgende:
Tis laat doe liever andere dingen
Maar wel dubbel?quote:
Ik had hem aanvankelijk over het hoofd gezien.quote:
Dat klopt, ja.quote:
Ik ga mee als het magquote:Op zondag 24 april 2005 00:57 schreef D.Rose het volgende:
bedtijd
morgen gaat weer de wekker
welterusten voor straks allen
B
Je kunt de wekker ook gewoon níet zetten.quote:Op zondag 24 april 2005 00:57 schreef D.Rose het volgende:
bedtijd
morgen gaat weer de wekker
welterusten voor straks allen
B
Uhuh...quote:Op zondag 24 april 2005 00:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
zo gaat het wel altijd op tv, pen er door, dat weg dat weg![]()
tuurlijk doen ze dat niet echt.
Houd van sport in het algemeen, er zijn maar weinig sporten waarik echt niet naar kan kijken.quote:Op zondag 24 april 2005 00:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je houdt van darts èn voetbal? Ai ai.
Nou, gefeliciteerd dan maar.
Ook al vroeg op?quote:Op zondag 24 april 2005 00:58 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga mee als het mag![]()
Welterusten allemaal![]()
D.![]()
Snooker is erg intrigerend om naar te kijken.quote:Op zondag 24 april 2005 01:00 schreef Bruce117 het volgende:
Houd van sport in het algemeen, er zijn maar weinig sporten waarik echt niet naar kan kijken.
Darten is alleen zo gekomen omdat ik daar een goede vriendengoep heb.
Op dit moment is uiteraard snooker ook weer een favoriete sport.
Zowel voetbal als darts kan wat betreft de professionele uitvoering nou niet echt m'n goedkeuring wegdragen. Maar da's slechts een mening.quote:Op zondag 24 april 2005 01:00 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom trouwens Ai ai
Zoals bij dammenquote:Op zondag 24 april 2005 01:10 schreef Bruce117 het volgende:
Bijna elke sport is mooi om te volgen. Zeker als er spanning en dus emotie bij komt kijken.
Mwoah, Squash bijvoorbeeld is zeer leuk om te doen maar saai om te volgen op tv. En ik weet niet of je wel eens een curling wedstrijd hebt gezien... Ook al zo heerlijk spannend. Vind ik dan hè.quote:Op zondag 24 april 2005 01:10 schreef Bruce117 het volgende:
Bijna elke sport is mooi om te volgen. Zeker als er spanning en dus emotie bij komt kijken.
Zo blijkt dat ieder mens zijn of haar voorkeuren voor sportkijken heeftquote:Op zondag 24 april 2005 01:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mwoah, Squash bijvoorbeeld is zeer leuk om te doen maar saai om te volgen op tv. En ik weet niet of je wel eens een curling wedstrijd hebt gezien... Ook al zo heerlijk spannend. Vind ik dan hè.Maar ja, ik snap ook al niet wat mensen aan formule 1 races vinden.
Dammen is inderdaad nou niet echt top. Maar de gigantische spanning bij schaakwedstrijden, en dan niet zozeer de wedstrijd op zich, maar de rivaliteit (tussen bijvoorbeeld Kasparov en Karpov) maakt het toch wel leuk om naar een rapportage te kijken.quote:
Is me twee keer gelukt, een 180! Één keer was ik alleen en één keer keek degene met wie ik speelde even niet. Vervolgens werd ik beticht van het met de hand de pijltjes in het vord gestopt te hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
Snooker vind ik nog wel te spelen, maar darts ziet er makkelijker uit dan het is, we hebben hier thuis een dartsbaan noem je dat zo? maar om alleen al de pijltjes alle 3 in de 20 te gooien vind ik een kunst op zich
'n Avond!quote:
Net als in die reclamequote:Op zondag 24 april 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Is me twee keer gelukt, een 180! Één keer was ik alleen en één keer keek degene met wie ik speelde even niet. Vervolgens werd ik beticht van het met de hand de pijltjes in het vord gestopt te hebben.
[..]
'n Avond!
Bij een intensieve rally race kan ik me voorstellen dat het aardig is om te volgen. Veel variatie, spektakel en veel ongelukken, naast de tijdscompetitie. Maar wielrennen en F1... D'r gebeurd nauwelijks iets! Maar inderdaad, ieder z'n meug.quote:Op zondag 24 april 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
Zo blijkt dat ieder mens zijn of haar voorkeuren voor sportkijken heeft
Ik kijk graag naar de F1 en ook naar wielrennen, vind eigenlijk best veel sporten leuk om naar te kijken
In mijn geval was het beide keren puur geluk. Het bord raken lukt nog wel, maar al die prutserig kleine vakjes... Nah, te moeilijk.quote:Op zondag 24 april 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
Net als in die reclame
Maar wel lullig als je geen getuige hebt
Ik heb tot nog toe 1x 180 gegooid en zie het meer als stom geluk dan als kunde
Er wordt van darten wel gezegd dat het bestaat uit 10% talent, 40% training en minstens 50% bestand zijn tegen de druk. Uiteraard speelt de druk alleen in wedstrijden.quote:Op zondag 24 april 2005 01:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
In mijn geval was het beide keren puur geluk. Het bord raken lukt nog wel, maar al die prutserig kleine vakjes... Nah, te moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |