Tja, net nu ik besloten heb dit weekend naar Den Haag af te reizen... Sinds wanneer is het in het noorden mooier weer dan in het zuiden? En dat al twee weken op rij?quote:
Dat was ook de bedoeling.quote:Op zondag 24 april 2005 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom vraag je dat niet aan een mod?
toch grappig dat je al ruziet voor je elkaar ooit hebt ontmoetquote:Op zondag 24 april 2005 00:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
sorry arty
![]()
Idd die ontmoeting gaat niet meer door naar een dikke ruzie maar goed
Jij kijkt ?quote:Op zondag 24 april 2005 00:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kijk
net nog getypt, nog niet klaar
Ik was niet snel genoeg...quote:
Wat interesseert mij DUDquote:Op zondag 24 april 2005 00:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
DUD vroeg zich af voor mooi weer nou ja
DH is ook best noordelijk hoorquote:Op zondag 24 april 2005 00:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, net nu ik besloten heb dit weekend naar Den Haag af te reizen... Sinds wanneer is het in het noorden mooier weer dan in het zuiden? En dat al twee weken op rij?
wellichtquote:Op zondag 24 april 2005 00:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kijkt ?Kan je niet verleiden tot meer?
oke, zal niet vragen hoelang dat nog gaat duren.
Nee, ik was ook te laat, maar hij vertelde het me net. Het is maar goed dat hij hem heeft geëdit trouwens. Dat anale gedeelte kon eigenlijk niet door de beugel gewoonquote:
Tss, je laat haar toch alles lezen ? Bespreekt het in de keuken of via msn .quote:Op zondag 24 april 2005 00:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik was niet snel genoeg...
Volgende keer toch beter nadenken wat ik post. Sommige dingen, hoe humoristisch ook, kun je eigenlijk niet plaatsen op zo'n openbaar forum...
Tja, als je ergens in het midden van Limboland woont is bijna alles in Nederland noordelijk. Ik vind Den Haag al behoorlijk zuidelijk.quote:
Yup al een paar dagen.quote:Op zondag 24 april 2005 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is het uit?
O jee...
Maar misschien wel beter. Beter maar en vriendinnetje zoeken dat je ook eens kan ontmoeten toch?
Geen eigen mening? Ha ha, een beetje vissen hè. Nee, mij krijg je niet zo gek.quote:Op zondag 24 april 2005 00:36 schreef Bengeltje het volgende:
Tss, je laat haar toch alles lezen ? Bespreekt het in de keuken of via msn .
Volgens mij heb jij geen eigen mening
humor kan pijnlijk zijn , soms , bij sommige , en zo![]()
Ik wist het wel, samenspannen, tegen de gevoelige users op fokquote:Op zondag 24 april 2005 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, ik was ook te laat, maar hij vertelde het me net. Het is maar goed dat hij hem heeft geëdit trouwens. Dat anale gedeelte kon eigenlijk niet door de beugel gewoon
Ze begon zelf en ik eindig nogal behoorlijk hardquote:Op zondag 24 april 2005 00:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toch grappig dat je al ruziet voor je elkaar ooit hebt ontmoet
quote:Op zondag 24 april 2005 00:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat interesseert mij DUDJe moet aan mij denken
mijn gevoelens , wat doe je![]()
quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 00:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Geen eigen mening? Ha ha, een beetje vissen hè. Nee, mij krijg je niet zo gek.
ik woon in het noordste noorden van het zuidenquote:Op zondag 24 april 2005 00:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, als je ergens in het midden van Limboland woont is bijna alles in Nederland noordelijk. Ik vind Den Haag al behoorlijk zuidelijk.
onbeperktquote:Op zondag 24 april 2005 00:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wellicht?
Hoeveel pagina's mag je inleveren ?![]()
na?quote:Op zondag 24 april 2005 00:42 schreef Bruce117 het volgende:
Goedenacht slowchatters na deze uitermate mooie avond.
Leuk dartbordquote:Op zondag 24 april 2005 00:42 schreef Bruce117 het volgende:
Darten is ook leuk. Alleen gaat het niet altijd goed samen met alcohol.quote:
Ja maar zeg nou zelf: er zijn grenzen aan wat je hier kan posten. En wat AMD op die foto die Arty tegenkwam met die ukelele deed, dat wil je eigenlijk gewoon niet weten, believe you mequote:Op zondag 24 april 2005 00:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wist het wel, samenspannen, tegen de gevoelige users op fok
man man, jullie zijn erg ...
'n Avond. Wat heeft deze avond jou gebracht dat 'ie zo mooi is?quote:Op zondag 24 april 2005 00:42 schreef Bruce117 het volgende:
M'n clupie uit het zuiden des lands is kampioen geworden, en dat maakt me gewoon blijquote:Op zondag 24 april 2005 00:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
'n Avond. Wat heeft deze avond jou gebracht dat 'ie zo mooi is?
ze gebruiken alles natuurlijk, kunt een verhaal toch niet zomaar inkortenquote:Op zondag 24 april 2005 00:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En hoeveel gebruiken ze ervan ?
Of schrijf je een boek ?![]()
Mèn jij bent een harde zeg!quote:
Jij geeft ook snel op...quote:
Nou, niet hè. Geboren Fries woonachtig in Groningen. Één bonk nuchterheid. Dan moet je met behoorlijk zwaar geschut komen hoor...quote:Op zondag 24 april 2005 00:42 schreef Bengeltje het volgende:
Vertel mij eens hoe lukt dat wel ?
wie?quote:Op zondag 24 april 2005 00:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar zeg nou zelf: er zijn grenzen aan wat je hier kan posten. En wat AMD op die foto die Arty tegenkwam met die ukelele deed, dat wil je eigenlijk gewoon niet weten, believe you me![]()
AMD ukelelequote:Op zondag 24 april 2005 00:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar zeg nou zelf: er zijn grenzen aan wat je hier kan posten. En wat AMD op die foto die Arty tegenkwam met die ukelele deed, dat wil je eigenlijk gewoon niet weten, believe you me![]()
Limbabwanen hoeven geendoetjes te zijn. Ze zijn alleen niet altijd te verstaanquote:Op zondag 24 april 2005 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mèn jij bent een harde zeg!Ik dacht dat al die Limbabwanen van die doetjes waren
Niet? dacht dat dat bij elkaar hoorde?quote:Op zondag 24 april 2005 00:45 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Darten is ook leuk. Alleen gaat het niet altijd goed samen met alcohol.
Dat zou je niet zeggen getuige de bierbuikencompetities die SBS6 nogal eens pleegt uit te zenden.quote:Op zondag 24 april 2005 00:45 schreef Bruce117 het volgende:
Darten is ook leuk. Alleen gaat het niet altijd goed samen met alcohol.
Je houdt van darts èn voetbal? Ai ai.quote:Op zondag 24 april 2005 00:47 schreef Bruce117 het volgende:
M'n clupie uit het zuiden des lands is kampioen geworden, en dat maakt me gewoon blij
Ja, wat een spelfout hè?quote:
zo gaat het wel altijd op tv, pen er door, dat weg dat wegquote:Op zondag 24 april 2005 00:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze gebruiken alles natuurlijk, kunt een verhaal toch niet zomaar inkorten
en ben nu bijna klaar
Over de doden niets dan goeds.quote:
Tis laat doe liever andere dingenquote:Op zondag 24 april 2005 00:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij geeft ook snel op...
[..]
Nou, niet hè. Geboren Fries woonachtig in Groningen. Één bonk nuchterheid. Dan moet je met behoorlijk zwaar geschut komen hoor...
Om van de stemvork die erbij betrokken was nog maar te zwijgenquote:Op zondag 24 april 2005 00:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
AMD ukelele![]()
stop ik wil het al niet meer weten ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |