Tja, net nu ik besloten heb dit weekend naar Den Haag af te reizen... Sinds wanneer is het in het noorden mooier weer dan in het zuiden? En dat al twee weken op rij?quote:
Dat was ook de bedoeling.quote:Op zondag 24 april 2005 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom vraag je dat niet aan een mod?
toch grappig dat je al ruziet voor je elkaar ooit hebt ontmoetquote:Op zondag 24 april 2005 00:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
sorry arty
![]()
Idd die ontmoeting gaat niet meer door naar een dikke ruzie maar goed
Jij kijkt ?quote:Op zondag 24 april 2005 00:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kijk
net nog getypt, nog niet klaar
Ik was niet snel genoeg...quote:
Wat interesseert mij DUDquote:Op zondag 24 april 2005 00:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
DUD vroeg zich af voor mooi weer nou ja
DH is ook best noordelijk hoorquote:Op zondag 24 april 2005 00:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, net nu ik besloten heb dit weekend naar Den Haag af te reizen... Sinds wanneer is het in het noorden mooier weer dan in het zuiden? En dat al twee weken op rij?
wellichtquote:Op zondag 24 april 2005 00:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kijkt ?Kan je niet verleiden tot meer?
oke, zal niet vragen hoelang dat nog gaat duren.
Nee, ik was ook te laat, maar hij vertelde het me net. Het is maar goed dat hij hem heeft geëdit trouwens. Dat anale gedeelte kon eigenlijk niet door de beugel gewoonquote:
Tss, je laat haar toch alles lezen ? Bespreekt het in de keuken of via msn .quote:Op zondag 24 april 2005 00:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik was niet snel genoeg...
Volgende keer toch beter nadenken wat ik post. Sommige dingen, hoe humoristisch ook, kun je eigenlijk niet plaatsen op zo'n openbaar forum...
Tja, als je ergens in het midden van Limboland woont is bijna alles in Nederland noordelijk. Ik vind Den Haag al behoorlijk zuidelijk.quote:
Yup al een paar dagen.quote:Op zondag 24 april 2005 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is het uit?
O jee...
Maar misschien wel beter. Beter maar en vriendinnetje zoeken dat je ook eens kan ontmoeten toch?
Geen eigen mening? Ha ha, een beetje vissen hè. Nee, mij krijg je niet zo gek.quote:Op zondag 24 april 2005 00:36 schreef Bengeltje het volgende:
Tss, je laat haar toch alles lezen ? Bespreekt het in de keuken of via msn .
Volgens mij heb jij geen eigen mening
humor kan pijnlijk zijn , soms , bij sommige , en zo![]()
Ik wist het wel, samenspannen, tegen de gevoelige users op fokquote:Op zondag 24 april 2005 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, ik was ook te laat, maar hij vertelde het me net. Het is maar goed dat hij hem heeft geëdit trouwens. Dat anale gedeelte kon eigenlijk niet door de beugel gewoon
Ze begon zelf en ik eindig nogal behoorlijk hardquote:Op zondag 24 april 2005 00:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toch grappig dat je al ruziet voor je elkaar ooit hebt ontmoet
quote:Op zondag 24 april 2005 00:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat interesseert mij DUDJe moet aan mij denken
mijn gevoelens , wat doe je![]()
quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 00:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Geen eigen mening? Ha ha, een beetje vissen hè. Nee, mij krijg je niet zo gek.
ik woon in het noordste noorden van het zuidenquote:Op zondag 24 april 2005 00:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, als je ergens in het midden van Limboland woont is bijna alles in Nederland noordelijk. Ik vind Den Haag al behoorlijk zuidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |