Opa.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:03 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
KAN DEZE DICHT NICHT?
Hmmm, was wel erg lekker hè? de vorige keer.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:35 schreef nietzman het volgende:
Pizza?
11 Juni ouwe.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:50 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Hee! Gezelliooooooooooooooooooooo
Is er al een datum ?
Zit naast het reisbureau ( als hij er nog zit ) en bij de telefooncellen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zit daar een pizzaria dan?
De vorige keer zijn we bij Napoli gaan eten, goede pizza's, de goedkoopste die er in de stad zijn
Tegenover 1e kamer heb je 't Pakhuis met de lekkerste spare-ribs, ook lekker.
Nooit meer die kwartpartjes van AVIKO!quote:
Selectief quoten is okay!quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:53 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Nooit meer die kwartpartjes van AVIKO!
Ah, nog in de Poelestraat. Ik zat te denken aan de Peperstraat.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Zit naast het reisbureau ( als hij er nog zit ) en bij de telefooncellen..
Ik heb nog enkele scherpe opnamen van Uw zelfvoedsysteem!quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:58 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Napoli is een perifere tent. Die moeten wel klote waar voor klote prijzen rekenen.
Alle achting !quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:00 schreef marchien het volgende:
[..]
Het is wel goedkoop
![]()
En ik kom momenteel rond van E35 in de week![]()
ik twijfel want SW zal wel weer andere plannen hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:03 schreef Bosbeetle het volgende:
ik twijfel want het is mijn verjaardag
iddquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik twijfel want SW zal wel weer andere plannen hebben
De lekkerste spareribs bestel je gewoon bij Dé Sparerib-Expressquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik meende iets van 7 euro per pizzaquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, nog in de Poelestraat. Ik zat te denken aan de Peperstraat.
Naareh, wat voor prijzen dan? Het is wel dichterbij dan Napoli (bij Westerhaven)
Bedoel ik.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Och, dan wordt het dus die tent, dat zijn dezelfde prijzen
Trouwens, mooie foto's Loedertje
Pizza jammie!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Bedoel ik.. En het is weer eens een keertje wat anders.
.
Ja hoor.quote:Op zondag 24 april 2005 00:10 schreef gelly het volgende:
Gaan jullie ook allemaal water bestellen aan de bar ?
Eigenlijk mag ik geen pizza. Ik smokkel wel eens, natuurlijk. Maar even voor de zekerheid: is d'r überhaupt iets anders te krijgen daar behalve pizza's?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:48 schreef nikky het volgende:
Misschien dat we ook ergens anders kunnen gaan eten voor de verandering?.
De pizzaria ( haaai nietz, je brengt me op een idee
. ) waar je langsloopt als je naar de 1e kamer gaat heeft zijn prijzen gehalveerd. Lekkere pizza en kosten zijn net zo laag (
) als bij de eerste kamer.
.
Meningen?.
Lust je geen pizza?quote:Op zondag 24 april 2005 09:59 schreef Logician het volgende:
Hmm ik lust geen pizza![]()
Misschien kan ik bij mijn ouders eten, die wonen in Groningen.
Spaghetti it is!quote:Op zondag 24 april 2005 12:26 schreef RemCOW het volgende:
ze hebben ook spaghetti en lasagna in elk geval daar
Naast de Napoli zit een Turk, waar je gratis Yoghurt krijgt als je niks te drinken hoeft, 1 gratis pizza voor z'n allen, en ze kunnen geen Nederlands. Dus je bent ook nog es goedkoop uit.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zit daar een pizzaria dan?
De vorige keer zijn we bij Napoli gaan eten, goede pizza's, de goedkoopste die er in de stad zijn
Misschien vinden wij dat wel gezelligquote:Op zondag 24 april 2005 16:15 schreef Wolkje het volgende:
Misschien kom ik ook
Pizza kan ik thuis ook etenquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:48 schreef nikky het volgende:
Misschien dat we ook ergens anders kunnen gaan eten voor de verandering?.
De pizzaria ( haaai nietz, je brengt me op een idee
. ) waar je langsloopt als je naar de 1e kamer gaat heeft zijn prijzen gehalveerd. Lekkere pizza en kosten zijn net zo laag (
) als bij de eerste kamer.
.
Meningen?.
Mijn pizza thuis is nooit zo lekkerquote:Op maandag 25 april 2005 09:01 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Pizza kan ik thuis ook etenLiever een gezellig restaurantje (voor degene die er toen bijwaren, net zoals in utrecht toen
)
Daar werden ook goedkope pizza's geserveerdquote:Op maandag 25 april 2005 09:01 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Pizza kan ik thuis ook etenLiever een gezellig restaurantje (voor degene die er toen bijwaren, net zoals in utrecht toen
)
Was ik daarbij?quote:Op maandag 25 april 2005 14:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Daar werden ook goedkope pizza's geserveerd
Was geloof ik een Grieks-Italiaans restaurantje
nee, volgens mij die andere pizzatent aan de Poelestraatquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:19 schreef Wouter.1984 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp word
het pizza eten in de Napoli?
tvp
Houquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Dit is een tvp omdat ik misschien wel mee ga
En Tara, ben jij thuis? Wil je tegen Atri zeggen dat ik laat thuis benNa 8 uur.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik drink ook niet, Ingrid. Dat scheelt idd behoorlijk qua geld.
En dat is maar goed ook, ouwe zuipschuit!quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:02 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
! Maar aangezien ik zwanger ben drink ik geen druppel alcohol meer!
Absoluut een aanrader. Prima pizza's voor een prima prijsquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:19 schreef Wouter.1984 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp word
het pizza eten in de Napoli?
tvp
Zei degene die ook geen alcohol meer neemt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Geinig dat je zwanger bent nu ik midden in mijn co-schap gynaecologie en obstetrie (verloskunde) zit![]()
Atrimar wordt dus getransferreerd naar een andere club, omdat hij niet kan scoren?quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Het is niet dat ik expres geen alcohol neem, maar ik drink net zo lief cola
Of een goed glas wijn, maar dat vind ik vaak te duur per glas. Dan wil ik een fles en die koop ik wel lekker zelf voor thuis op de bank
Leuk ja! Bevalt het?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Geinig dat je zwanger bent nu ik midden in mijn co-schap gynaecologie en obstetrie (verloskunde) zit![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Dit is een tvp omdat ik misschien wel mee ga
En Tara, ben jij thuis? Wil je tegen Atri zeggen dat ik laat thuis benNa 8 uur.
Hoe hoog is het leukheids-niveau nu zo'n beetje?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:01 schreef marchien het volgende:
[..]woooh! Wordt het leuker van als je meegaat
leuke manier van communiceren
Natalie slaap ook al bij mij, maar als het niet anders kan, kan ik nog wel een luchtbedje opblazen hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 11 juni nog niets, alleen de laatste trein uit Groningen gaat zo belachelijk vroeg. Dus ik moet ergens blijven slapen of voor 11 uur naar huis.
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoe hoog is het leukheids-niveau nu zo'n beetje?
Oeh jaaaaaaaaaa, Isabeau! Kom ook logerenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:42 schreef marchien het volgende:
Natalie slaap ook al bij mij, maar als het niet anders kan, kan ik nog wel een luchtbedje opblazen hoor
Wat een mietje ben je ook weer.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:59 schreef Xebrozius het volgende:
Misschien komen jullie mij nog tegenOf ik kijk even toe vanaf een afstandje...
en ik dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oeh jaaaaaaaaaa, Isabeau! Kom ook logeren
Wordt lachen! Meiden onder elkaar
Als ik gezien wordt met fokkers beschadig ik mijn imago...quote:Op donderdag 28 april 2005 20:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat een mietje ben je ook weer.
Wel kijken, maar babbelen, ho maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |