Misschien vinden wij dat wel gezelligquote:Op zondag 24 april 2005 16:15 schreef Wolkje het volgende:
Misschien kom ik ook
Pizza kan ik thuis ook etenquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:48 schreef nikky het volgende:
Misschien dat we ook ergens anders kunnen gaan eten voor de verandering?.
De pizzaria ( haaai nietz, je brengt me op een idee
. ) waar je langsloopt als je naar de 1e kamer gaat heeft zijn prijzen gehalveerd. Lekkere pizza en kosten zijn net zo laag (
) als bij de eerste kamer.
.
Meningen?.
Mijn pizza thuis is nooit zo lekkerquote:Op maandag 25 april 2005 09:01 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Pizza kan ik thuis ook etenLiever een gezellig restaurantje (voor degene die er toen bijwaren, net zoals in utrecht toen
)
Daar werden ook goedkope pizza's geserveerdquote:Op maandag 25 april 2005 09:01 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Pizza kan ik thuis ook etenLiever een gezellig restaurantje (voor degene die er toen bijwaren, net zoals in utrecht toen
)
Was ik daarbij?quote:Op maandag 25 april 2005 14:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Daar werden ook goedkope pizza's geserveerd
Was geloof ik een Grieks-Italiaans restaurantje
nee, volgens mij die andere pizzatent aan de Poelestraatquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:19 schreef Wouter.1984 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp word
het pizza eten in de Napoli?
tvp
Houquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Dit is een tvp omdat ik misschien wel mee ga
En Tara, ben jij thuis? Wil je tegen Atri zeggen dat ik laat thuis benNa 8 uur.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik drink ook niet, Ingrid. Dat scheelt idd behoorlijk qua geld.
En dat is maar goed ook, ouwe zuipschuit!quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:02 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
! Maar aangezien ik zwanger ben drink ik geen druppel alcohol meer!
Absoluut een aanrader. Prima pizza's voor een prima prijsquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:19 schreef Wouter.1984 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp word
het pizza eten in de Napoli?
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |