Zei degene die ook geen alcohol meer neemt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Geinig dat je zwanger bent nu ik midden in mijn co-schap gynaecologie en obstetrie (verloskunde) zit![]()

Atrimar wordt dus getransferreerd naar een andere club, omdat hij niet kan scoren?quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Het is niet dat ik expres geen alcohol neem, maar ik drink net zo lief cola
Of een goed glas wijn, maar dat vind ik vaak te duur per glas. Dan wil ik een fles en die koop ik wel lekker zelf voor thuis op de bank

Leuk ja! Bevalt het?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:23 schreef Isabeau het volgende:
Geinig dat je zwanger bent nu ik midden in mijn co-schap gynaecologie en obstetrie (verloskunde) zit![]()

quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Dit is een tvp omdat ik misschien wel mee ga
En Tara, ben jij thuis? Wil je tegen Atri zeggen dat ik laat thuis benNa 8 uur.

Hoe hoog is het leukheids-niveau nu zo'n beetje?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:01 schreef marchien het volgende:
[..]woooh! Wordt het leuker van als je meegaat
leuke manier van communiceren

Natalie slaap ook al bij mij, maar als het niet anders kan, kan ik nog wel een luchtbedje opblazen hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 11 juni nog niets, alleen de laatste trein uit Groningen gaat zo belachelijk vroeg. Dus ik moet ergens blijven slapen of voor 11 uur naar huis.

quote:Op woensdag 27 april 2005 14:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoe hoog is het leukheids-niveau nu zo'n beetje?

Oeh jaaaaaaaaaa, Isabeau! Kom ook logerenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:42 schreef marchien het volgende:
Natalie slaap ook al bij mij, maar als het niet anders kan, kan ik nog wel een luchtbedje opblazen hoor

Wat een mietje ben je ook weer.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:59 schreef Xebrozius het volgende:
Misschien komen jullie mij nog tegenOf ik kijk even toe vanaf een afstandje...

en ik dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oeh jaaaaaaaaaa, Isabeau! Kom ook logeren
Wordt lachen! Meiden onder elkaar

Als ik gezien wordt met fokkers beschadig ik mijn imago...quote:Op donderdag 28 april 2005 20:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat een mietje ben je ook weer.
Wel kijken, maar babbelen, ho maar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |