abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2005 @ 12:06:36 #251
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_26566463
Nou, ik heb een tijdje ook maat 42-44 gehad (en ja, ik was echt te dik met mijn lengte van 1,68). Maar ik heb nooit problemen gehad met kleding kopen. Broeken waren wel al snel te lang maar een zoompje leg je er zo in.

Ik kan me voorstellen dat het lastig is om kleding te kopen vanaf maat 46 maar met maat 42-44 heb ik in ieder geval nooit problemen gehad. Ook niet met spijkerbroeken. Ik kan me niet voorstellen dat alle kleding in die maat de afgelopen 2 jaar spoorloos verdwenen is.
  Moderator donderdag 28 april 2005 @ 12:07:48 #252
5428 crew  miss_sly
pi_26566492
Ik heb ook een BMI van 28, maar dat is overgewicht en niet alleen maar mollig.
Het is weliswaar een overzichtelijk overgewicht met weinig gevaren voor de gezondheid, maar dat maakt het niet minder overgewicht hoor
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 28 april 2005 @ 12:50:24 #253
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_26567622
Ja, ik kan echt geen spijkerbroeken vinden, of echt héél soms nog een leuke Levi's ofzo (De Marylinne square cut cinch). En ik zoek echt niet in de verkeerde winkels met de ieniemienie maten (Mango).

Normale broeken van 42/44 zijn daarentegen best makkelijk te vinden, maar ik heb het tegendeel ook nooit beweerd. Spijkerbroeken kan ik dus echt niet meer vinden in mijn maat (en dan heb ik het niet over die stretchdingen, die lijken meer op leggings). Misschien komt het door de mode dat spijkerbroeken strak moeten zijn, ik kom zowieso weinig leuke wijde spijkerbroeken tegen. Op die square cut cinch van Levi's na dan.
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:03 schreef ChrisJX het volgende:
offtopic: wat staat er in je sig? Iets met de Titanic zo te lezen?
offtopic: ja, kan je cyrillisch? Er staat vrij vertaald "wij hebben ook de Titanic laten zinken", het is een flauw grapje van Serviërs omdat wij toch van bijna alles de schuld krijgen, WO I (en indirect WO II), Balkanoorlogen enz.
As your attorney I advise you to rent a very fast car with no top.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:59:15 #254
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_26567832
nou ja, je zei iets in de richting van kleding kopen is een nachtmerrie en daarna ging je pas over op de spijkerbroeken. Vandaar mijn reactie. Maar als het alleen om spijkerbroeken gaat dan zal het inderdaad ook wel met de mode te maken hebben.

Het lijkt wel of elke spijkerbroek ontzettend laag moet zitten. En ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je daar niet op zit te wachten als je iets steviger bent,
pi_26567833
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:50 schreef desaparacido het volgende:

offtopic: ja, kan je cyrillisch? Er staat vrij vertaald "wij hebben ook de Titanic laten zinken", het is een flauw grapje van Serviërs omdat wij toch van bijna alles de schuld krijgen, WO I (en indirect WO II), Balkanoorlogen enz.
De letters kan ik lezen, daar houdt het bij op. Maar 'wij', dus je bent Servisch? En ja, jullie hebben Franz-Ferdinand vermoord
  donderdag 28 april 2005 @ 13:28:37 #256
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_26568624
Kyara, ja precies, dat laaggesneden is echt niet te doen met een flinke kont! Dunne meisjes hebben al bouwvakkersdecolleté's, laat staan als je wat meer vorm hebt!

ChrisJX, tof dat je die letters dan kan lezen! En ja, Gavrilo Princip & hun bende waren sukkels... met hun oude cyanide en blindgangers

Maar goed, weer ontopic! Bestaat er geen behoefte aan een topic voor grote maten mode ofzo?
  donderdag 28 april 2005 @ 13:33:06 #257
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26568751
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:28 schreef desaparacido het volgende:
Kyara, ja precies, dat laaggesneden is echt niet te doen met een flinke kont! Dunne meisjes hebben al bouwvakkersdecolleté's, laat staan als je wat meer vorm hebt!

ChrisJX, tof dat je die letters dan kan lezen! En ja, Gavrilo Princip & hun bende waren sukkels... met hun oude cyanide en blindgangers

Maar goed, weer ontopic! Bestaat er geen behoefte aan een topic voor grote maten mode ofzo?
Tuurlijk en dit is de eerste
Proud Powerpauper
  donderdag 28 april 2005 @ 13:39:25 #258
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_26568933
Ja, maar ik bedoelde echt specifiek, met winkels en adressen, tips.

Ik heb er wel eentje, hier is mijn zus echt gek op: Bonaparte
Het ziet er soms echt truttig uit, maar sommige dingen kun je erg leuk met basics combineren voor een stijlvolle look. Én ze hebben grote maten.

Bodywinkel voor lingerie voor grote cupmaten, want in de winkels houdt al het leuks al bij C & D op.
pi_26569598
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:28 schreef desaparacido het volgende:
Ik haat laaggesneden, ben geen bouwvakker
pi_26569630
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef desaparacido het volgende:

Het ziet er soms echt truttig uit, maar sommige dingen kun je erg leuk met basics combineren voor een stijlvolle look. Én ze hebben grote maten.

[afbeelding]

Bodywinkel voor lingerie voor grote cupmaten, want in de winkels houdt al het leuks al bij C & D op.

ik heb net een zooitje kleren besteld bij Bonaparte. Ben benieuwd naar de kwaliteit van de stof enzo, want dat is bij sommige postorderwinkels wat minder.

Een topic over grote maten zou niet gek zijn. Er zijn al wel veel websites met lijsten van grote maten-winkels maar die zijn meestal gericht op wat oudere vrouwen heb ik het idee.
pi_26569770
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:06 schreef octopussy het volgende:

Een topic over grote maten zou niet gek zijn. Er zijn al wel veel websites met lijsten van grote maten-winkels maar die zijn meestal gericht op wat oudere vrouwen heb ik het idee.
Je hebt de Ulla Popeken enzo, maar ik vind de kleding die daar in de etalages hangt idd nou niet bepaald hip
  donderdag 28 april 2005 @ 14:56:04 #262
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_26570822
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:06 schreef octopussy het volgende:

ik heb net een zooitje kleren besteld bij Bonaparte. Ben benieuwd naar de kwaliteit van de stof enzo, want dat is bij sommige postorderwinkels wat minder.
De kwaliteit is echt héél goed. De stof voelt lekker aan, de jurken die mijn zus heeft zijn van binnen gevoerd met lekkere luxe stoffen. Ik voelde me echt een prinsesje toen ik me verkleedde

Wat trouwens ook wel handig is, is om eens te kijken naar het programma What not to wear (de Britse Modepolitie, maar dan leuk en niet neerbuigend), die dames geven voor elk lichaamstype tips over hoe je het beste kan kleden. Zitten echt goeie tips bij
pi_26570918
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als mensen ergens voor hen ene probleem constateren en dat ventileren, wil dat niet zeggen dat ze zeuren, overal een probleem van maken en de oorzaak bij een ander zoeken. Hoe lekker genuanceerd
Dat is jouw interpretatie, die je als ongenuanceerd beoordeeld, en die klopt niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_26571238
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef desaparacido het volgende:

[afbeelding]

bonaparte ziet er best leuk uit, en ik zie net ook dat ze extra lange broeken verkopen een uitkomst heb meteen de ginds aangevraagd
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 28 april 2005 @ 15:18:06 #265
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_26571424
Leuk, littledrummergirl!

Ik heb er trouwens net een apart topic voor aangemaakt: Moeite met leuke passende kleren vinden, dus voel je vrij om al je kennis, links enz. te dumpen
  donderdag 28 april 2005 @ 18:40:00 #266
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_26576514
Ik vind het allemaal ok zolang het niet TE dik of Ongezond dik is ... dan vind ik het niet getuigen van zelfrespect ... verder komt er in mijn huis geen echte dikke dame binnen ... zij die dat discriminerend vinden ... wel ik ken genoeg vrouwen die geen man willen met een snor, of witte sokken of borsthaar of weet ik wat allemaal dus heb ik het recht te zeggen dat ik geen dikke kont langs me wil... ben zelf 1m76 en 56 kg is anders ook een enorm belachelijk zicht !!! voila huidige vriendin is ongeveer even groot als mij en weegt iets van een 65 en dat is perfect.
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
pi_26578263
Ik heb het tijdschrift vandaag gekocht en moet zeggen als je het zo ziet(buitenkant,grote enzo)ziet het er mooi uit maar de inhoud valt toch wel tegen.Het meeste is reclame voor winkels waar ze grote maten kleding verkopen op zich wel handig natuurlijk die adressen maar het zou ook wel leuk zijn als er wat leuke artikels/tips/nieuwtjes etc. in zouden staan en dat kan ik nou niet echt zeggen.Denk dus niet dat ik het nog een keer ga kopen.
01-08-2008
  vrijdag 29 april 2005 @ 15:45:31 #268
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26599309
Ik vind dat er in de huidige bladen al best mollige meiden staan.. het moet nog niet gekker worden zeg

trouwens.. maatje 44??
There is consciousness in all things.
  vrijdag 29 april 2005 @ 15:46:27 #269
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26599334
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 15:45 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik vind dat er in de huidige bladen al best mollige meiden staan.. het moet nog niet gekker worden zeg

trouwens.. maatje 44??
Plaats eens een voorbeeld van wat jij mollig vindt?
  vrijdag 29 april 2005 @ 15:50:21 #270
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_26599469
Ik vraag me af of je dat wil weten....

komt dan vast aanzetten met een maat 36 en een ietswat bollend buikje
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:47:28 #271
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26601020
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 15:50 schreef Kyara het volgende:
Ik vraag me af of je dat wil weten....

komt dan vast aanzetten met een maat 36 en een ietswat bollend buikje
^^^

Smaken verschillen nou eenmaal. (ben zelf ook erg dun; dat heeft er misschien iets mee te maken, een meid waar ik 2x inpas vind ik maar niks...)
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:12:48 #272
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_26601688
mijn veronderstelling klopte dus
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:05:58 #273
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26603160
als een bus
pi_26737161
Vandaag zag ik zowel het eerste nummer van Big is Beautiful en het eerste nummer van het nieuwe tijdschrift Vol liggen. Beide tijdschriften hebben de gezette vrouw als doelgroep. Mij lijkt er eigenlijk helemaal geen plek voor twee van dit soort tijdschriften, maar goed. Beide tijdschriften zijn even duur (4,95). De BB heeft als oplagenummer "lente/zomer" en de Vol komt tweemaandelijks.

Het formaat en de uitstraling van het tijdschrift Vol spraken me absoluut meer aan. Beiden wat doorgebladerd en ook de inhoud van het tijdschrift Vol sprak me duidelijk meer aan. De modellen waren volslanker dan die in de BB waar toch enkele modellen tussenstonden die menig vrouw met een normaal gewicht jaloers konden maken (serieus!). Ook stond er in de Vol minder (schreeuwerige) reclame en wat meer zinnige tekst naast de modeplaatjes. Uiteraard had de BB een fokster als model en dat gaf de BB weer een streepje extra

Ik ben benieuwd of één van de twee sowieso overleeft. Ik denk dat ik de volgende editie van Vol eens ga aanschaffen voor een wat uitgebreidere blik op het tijdschrift. Nummer 2 zou namelijk op 4 mei in de winkels liggen (niet in mijn winkel dus).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26764829
Ik heb de BB nog nergens gezien, wel gekeken. Dat Vol heb ik inderdaad wel zien liggen.
Tja, als je een tijdschrift nergens kan krijgen wordt het ook niet zo snel wat natuurlijk.
  maandag 12 september 2005 @ 07:59:19 #276
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_30505970
Bestaan deze tijdschriften nog
  maandag 12 september 2005 @ 08:12:40 #277
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_30506065
quote:
Op maandag 12 september 2005 07:59 schreef poohy het volgende:
Bestaan deze tijdschriften nog
Ja, ik geloof dat ze aan het 5de nr bezig zijn. Ze zijn verkrijgbaar bij de wat ruimer gesorteerde boekhandels.
That's the way the cookie crumbles
pi_30506219
quote:
Op maandag 12 september 2005 08:12 schreef IJzercookie het volgende:

[..]

Ja, ik geloof dat ze aan het 5de nr bezig zijn. Ze zijn verkrijgbaar bij de wat ruimer gesorteerde boekhandels.
Dat lijkt me ook wel nodig met zo'n blad

OT:

Echt onzin zo'n blad voor vadsige wijven! Andere mode bladen zijn toch ook niet voor slanke mensen speciaal? Ze staan er alleen in omdat het appetijtelijker is om naar te kijken.

Zo, dat was weer een lekker genuanceerd ochtendstatement
pi_30522712
Nou, misschien vinden de meeste mensen ze leuker om te zien, dat is een kwestie van smaak en daar ga ik niet over in discussie, maar dat is volgens mij echt niet de reden dat ze in de bladen staan. Voor zover ik weet is dat gewoon omdat ze makkelijker aan te kleden zijn. Het zijn meestal ook niet dunne meisjes met hele grote borsten bijvoorbeeld, en ze mogen niet te kort zijn. Dat is gewoon omdat ze geen zin hebben dingen te verstellen en broekspijpen in te korten. Niet omdat wij Nederlanders nou per definitie liever iemand met maat 34/36 zien dan met maat 38/40.

Persoonlijk vind ik het juist erg jammer, omdat ik er niets aan heb om te weten hoe een jurkje staat bij een slank model, want ik ben geen slank model. En het grootste deel van de Nederlandse vrouwen is dat niet, dus daarom vind ik het toch jammer dat ze geen doorsnee mensen gebruiken. Meestal vind ik fotoreportages van mensen die ze van straat plukken nog het leukst dan die geforceerde foto's van veredelde kledinghangers (sommige modellen zijn echt niet meer dan dat). Meestal nog in rare kleding die toch niemand draagt, of met vijf shirtjes over elkaar zodat je de onderste vier niet eens kan zien, maar dat terzijde.
Sanity is (not) statistical
pi_30524505
vorige maand heb ik de Vol eens gekocht (stond dit keer een wat minder naakt model op de cover) en lekker doorgelezen. Ik moet zeggen dat het een verfrissend blad is, zowel de mode als de artikelen. Eigenlijk veel interessante dingen en de opmaak is lekker fris en fruitig. Bovendien vond ik de modellen echt wel heel erg mooi. Soms een beetje soepjurken, maar sommige kleding vond ik erg leuk staan bij de modellen. Dat heeft wel weer wat inspiratie gegeven, vrouwen met een maatje meer die er ECHT leuk uitzien!

Volgende keer koop ik hem weer.
pi_30531278
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:36 schreef Maeghan het volgende:
Nou, misschien vinden de meeste mensen ze leuker om te zien, dat is een kwestie van smaak en daar ga ik niet over in discussie, maar dat is volgens mij echt niet de reden dat ze in de bladen staan. Voor zover ik weet is dat gewoon omdat ze makkelijker aan te kleden zijn. Het zijn meestal ook niet dunne meisjes met hele grote borsten bijvoorbeeld, en ze mogen niet te kort zijn. Dat is gewoon omdat ze geen zin hebben dingen te verstellen en broekspijpen in te korten. Niet omdat wij Nederlanders nou per definitie liever iemand met maat 34/36 zien dan met maat 38/40.

Persoonlijk vind ik het juist erg jammer, omdat ik er niets aan heb om te weten hoe een jurkje staat bij een slank model, want ik ben geen slank model. En het grootste deel van de Nederlandse vrouwen is dat niet, dus daarom vind ik het toch jammer dat ze geen doorsnee mensen gebruiken. Meestal vind ik fotoreportages van mensen die ze van straat plukken nog het leukst dan die geforceerde foto's van veredelde kledinghangers (sommige modellen zijn echt niet meer dan dat). Meestal nog in rare kleding die toch niemand draagt, of met vijf shirtjes over elkaar zodat je de onderste vier niet eens kan zien, maar dat terzijde.
Dus volgens jou worden de modellen uitgekozen omdat ze in de kleding passen? Denk je niet dat de kleding zo gemaakt wordt, dat ze een model precies past?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30532041
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 02:18 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dus volgens jou worden de modellen uitgekozen omdat ze in de kleding passen? Denk je niet dat de kleding zo gemaakt wordt, dat ze een model precies past?
Het is uit economisch oogpunt veel voordeliger om een slanke dame aan te kleden. Die stof die ze dragen kost nogal wat de vierkante meter.
pi_30532087
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 07:04 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Het is uit economisch oogpunt veel voordeliger om een slanke dame aan te kleden. Die stof die ze dragen kost nogal wat de vierkante meter.
Inderdaad, de sample-collectie wordt maar in één maat gemaakt, en dat is de kleinste.

Elyse van America's Next Top Model heeft het ook wel eens uitgelegd op haar site:
Op het moment dat je de reportage maakt, hangen die kleren nog niet in de winkel. Er zijn dus maar een paar setjes. Alle bladen willen de nieuwste mode er in, dus de setjes gaan ook de halve wereld over. Elk model draagt dus hetzelfde setje. (Wat best jakkie is als je de laatste bent...) Daarom is het allemaal één maat, en is het de taak van het model om er in te passen.

Bij grote shows gaat het wel anders, daar wordt alles op maat gemaakt en zo. Maar inderdaad, de stof is duur. En verder moet men ook naar de kleding kijken, niet naar de lekkere kont van het model. Catwalkmodellen zijn daarom ook vaak anders dan fotomodellen. (Lees: sommigen zijn butt-ugly, maar hebben toevallig het ideale kleerhanger postuur.)
  dinsdag 13 september 2005 @ 08:18:36 #284
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_30532404
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 07:17 schreef Toeps het volgende:

[..]

Inderdaad, de sample-collectie wordt maar in één maat gemaakt, en dat is de kleinste.

Elyse van America's Next Top Model heeft het ook wel eens uitgelegd op haar site:
Op het moment dat je de reportage maakt, hangen die kleren nog niet in de winkel. Er zijn dus maar een paar setjes. Alle bladen willen de nieuwste mode er in, dus de setjes gaan ook de halve wereld over. Elk model draagt dus hetzelfde setje. (Wat best jakkie is als je de laatste bent...) Daarom is het allemaal één maat, en is het de taak van het model om er in te passen.

Bij grote shows gaat het wel anders, daar wordt alles op maat gemaakt en zo. Maar inderdaad, de stof is duur. En verder moet men ook naar de kleding kijken, niet naar de lekkere kont van het model. Catwalkmodellen zijn daarom ook vaak anders dan fotomodellen. (Lees: sommigen zijn butt-ugly, maar hebben toevallig het ideale kleerhanger postuur.)
That's the way the cookie crumbles
pi_30536413
Maar dat geld volgens mij niet direct voor de bladen waar we het hier over hebben omdat die modellen confectie dragen. De meeste van de modereportages bevatten kleding die je zelf in de winkel kan kopen. Dat wordt dan niet specifiek voor het model gemaakt lijkt me. Ik verwacht dat ze eerder een geschikt model uitzoeken die ongeveer die maat heeft die ze willen laten zien.
pi_37221685
Veel mensen met een mening, maar wat ik me afvraag is hoeveel mensen het blad nu daadwerkelijk hebben gelezen? Sommigen zeggen zelfs dat ze het nooit gelezen hebben. Hoe kun je er dan een mening over hebben? Dat is meer een mening gebaseerd op een vooroordeel in mijn ogen. Maar goed, ik ben ook niet objectief, want ik schrijf voor het blad Oh en voor wie het nog niet wist, Vol ligt niet meer in de schappen.
pi_37228647
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:06 schreef Joli het volgende:
Veel mensen met een mening, maar wat ik me afvraag is hoeveel mensen het blad nu daadwerkelijk hebben gelezen? Sommigen zeggen zelfs dat ze het nooit gelezen hebben. Hoe kun je er dan een mening over hebben? Dat is meer een mening gebaseerd op een vooroordeel in mijn ogen. Maar goed, ik ben ook niet objectief, want ik schrijf voor het blad Oh en voor wie het nog niet wist, Vol ligt niet meer in de schappen.
Oh das wel jammer, ik ben de laatste tijd op zoek geweest naar de Vol. Ik vond het zeker wel een leuk blad namelijk!
pi_37240548
Dan moet je toch Big is Beautiful eens kopen! Die ligt namelijk nog wel in de schappen.
pi_37240578
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:21 schreef Joli het volgende:
Dan moet je toch Big is Beautiful eens kopen! Die ligt namelijk nog wel in de schappen.
Het blad is zo te herkennen, het puilt uit de vakken

(ja, zinloze topic vulling om te zorgen dat deze bij m'n Active topics verdwijnt )
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:21:26 #290
16715 Mylene
*schatje*
pi_38726405
Vanmiddag zag ik Vriendin Extra in de schappen liggen. Ook voor de iets vollere vrouw.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:52:37 #291
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_38727368
In mijn ogen is een tijdschrift als deze een aanmoediging voor vetzucht.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_38728313
Ik zou in ieder geval ook nooit een dergelijk tijdschrift kopen, hoewel ik ook best stevig ben. Onze samenleving is gewoon heel divers, kijk maar eens rond je. Ik verwacht dan ook niet dat er in tijdschriften mensen staan zoals ik, want ik ben gewoon uniek

Overigens vind ik het ook niet echt makkelijk om kleding te vinden in 'grote maten' (44). Truien en t-shirts zijn te kort, bloesjes gaan niet dicht en spijkerbroeken al helemaal niet. Ik vind alles nog wel maar het wordt toch wat moeilijker. Ik heb eigenlijk het gevoel dat de maten kleiner worden Mijn zusje, die door veel mensen als erg slank wordt bestempeld heeft vaak al L (ze is wel groot) en dan zou ik in een XL moeten geraken, want dat is meestal het grootste.

Het is gewoon heel hypocriet, de maatschappij wordt gekenmerkd door diversiteit, je moet respect hebben voor verschillen, ....... maar kledij maken ze hoofdzakelijk voor slanke mensen. Dat is gewoon discriminatie. Zelfde met die schoenen, vind maar eens elegante schoentjes in maat 42.

Gelukkig ben ik heel gelukkig met mezelf en heb ik tonnen zelfvertrouwen anders zou het toch wel heel moeilijk worden.
pi_38729215
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:21 schreef schatje het volgende:
Vanmiddag zag ik Vriendin Extra in de schappen liggen. Ook voor de iets vollere vrouw.
Heb em gekocht,is best een leuk blad vind ik!
01-08-2008
pi_38737899
Kolere... het topic gaat over big is beautiful als tijdschrift, niet de Vriendin Extra Dik. Nu staat hij wéér in m'n active topics
  zaterdag 10 juni 2006 @ 23:50:09 #295
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38738013
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:30 schreef moon1702 het volgende:

-verhaal-
Geheel mee eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: