offtopic: ja, kan je cyrillisch? Er staat vrij vertaald "wij hebben ook de Titanic laten zinken", het is een flauw grapje van Serviërs omdat wij toch van bijna alles de schuld krijgen, WO I (en indirect WO II), Balkanoorlogen enz.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:03 schreef ChrisJX het volgende:
offtopic: wat staat er in je sig? Iets met de Titanic zo te lezen?
De letters kan ik lezen, daar houdt het bij op. Maar 'wij', dus je bent Servisch? En ja, jullie hebben Franz-Ferdinand vermoordquote:Op donderdag 28 april 2005 12:50 schreef desaparacido het volgende:
offtopic: ja, kan je cyrillisch? Er staat vrij vertaald "wij hebben ook de Titanic laten zinken", het is een flauw grapje van Serviërs omdat wij toch van bijna alles de schuld krijgen, WO I (en indirect WO II), Balkanoorlogen enz.
Tuurlijk en dit is de eerstequote:Op donderdag 28 april 2005 13:28 schreef desaparacido het volgende:
Kyara, ja precies, dat laaggesneden is echt niet te doen met een flinke kont! Dunne meisjes hebben al bouwvakkersdecolleté's, laat staan als je wat meer vorm hebt!
ChrisJX, tof dat je die letters dan kan lezen! En ja, Gavrilo Princip & hun bende waren sukkels... met hun oude cyanide en blindgangers![]()
Maar goed, weer ontopic! Bestaat er geen behoefte aan een topic voor grote maten mode ofzo?
Ik haat laaggesneden, ben geen bouwvakkerquote:Op donderdag 28 april 2005 13:28 schreef desaparacido het volgende:
Kyara, ja precies, dat laaggesneden is echt niet te doen met een flinke kont! Dunne meisjes hebben al bouwvakkersdecolleté's, laat staan als je wat meer vorm hebt!
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef desaparacido het volgende:
Ja, maar ik bedoelde echt specifiek, met winkels en adressen, tips.
Ik heb er wel eentje, hier is mijn zus echt gek op: Bonaparte
Het ziet er soms echt truttig uit, maar sommige dingen kun je erg leuk met basics combineren voor een stijlvolle look. Én ze hebben grote maten.
[afbeelding]
Bodywinkel voor lingerie voor grote cupmaten, want in de winkels houdt al het leuks al bij C & D op.
Je hebt de Ulla Popeken enzo, maar ik vind de kleding die daar in de etalages hangt idd nou niet bepaald hipquote:Op donderdag 28 april 2005 14:06 schreef octopussy het volgende:
Een topic over grote maten zou niet gek zijn. Er zijn al wel veel websites met lijsten van grote maten-winkels maar die zijn meestal gericht op wat oudere vrouwen heb ik het idee.
De kwaliteit is echt héél goed. De stof voelt lekker aan, de jurken die mijn zus heeft zijn van binnen gevoerd met lekkere luxe stoffen. Ik voelde me echt een prinsesje toen ik me verkleeddequote:Op donderdag 28 april 2005 14:06 schreef octopussy het volgende:
![]()
ik heb net een zooitje kleren besteld bij Bonaparte. Ben benieuwd naar de kwaliteit van de stof enzo, want dat is bij sommige postorderwinkels wat minder.
Dat is jouw interpretatie, die je als ongenuanceerd beoordeeld, en die klopt niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als mensen ergens voor hen ene probleem constateren en dat ventileren, wil dat niet zeggen dat ze zeuren, overal een probleem van maken en de oorzaak bij een ander zoeken. Hoe lekker genuanceerd
bonaparte ziet er best leuk uit, en ik zie net ook dat ze extra lange broeken verkopenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef desaparacido het volgende:
Ja, maar ik bedoelde echt specifiek, met winkels en adressen, tips.
Ik heb er wel eentje, hier is mijn zus echt gek op: Bonaparte
Het ziet er soms echt truttig uit, maar sommige dingen kun je erg leuk met basics combineren voor een stijlvolle look. Én ze hebben grote maten.
[afbeelding]
Bodywinkel voor lingerie voor grote cupmaten, want in de winkels houdt al het leuks al bij C & D op.
Plaats eens een voorbeeld van wat jij mollig vindt?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:45 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik vind dat er in de huidige bladen al best mollige meiden staan.. het moet nog niet gekker worden zeg
trouwens.. maatje 44??
^^^quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:50 schreef Kyara het volgende:
Ik vraag me af of je dat wil weten....
komt dan vast aanzetten met een maat 36 en een ietswat bollend buikje
Ja, ik geloof dat ze aan het 5de nr bezig zijn. Ze zijn verkrijgbaar bij de wat ruimer gesorteerde boekhandels.quote:
Dat lijkt me ook wel nodig met zo'n bladquote:Op maandag 12 september 2005 08:12 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ze aan het 5de nr bezig zijn. Ze zijn verkrijgbaar bij de wat ruimer gesorteerde boekhandels.
Dus volgens jou worden de modellen uitgekozen omdat ze in de kleding passen? Denk je niet dat de kleding zo gemaakt wordt, dat ze een model precies past?quote:Op maandag 12 september 2005 20:36 schreef Maeghan het volgende:
Nou, misschien vinden de meeste mensen ze leuker om te zien, dat is een kwestie van smaak en daar ga ik niet over in discussie, maar dat is volgens mij echt niet de reden dat ze in de bladen staan. Voor zover ik weet is dat gewoon omdat ze makkelijker aan te kleden zijn. Het zijn meestal ook niet dunne meisjes met hele grote borsten bijvoorbeeld, en ze mogen niet te kort zijn. Dat is gewoon omdat ze geen zin hebben dingen te verstellen en broekspijpen in te korten. Niet omdat wij Nederlanders nou per definitie liever iemand met maat 34/36 zien dan met maat 38/40.
Persoonlijk vind ik het juist erg jammer, omdat ik er niets aan heb om te weten hoe een jurkje staat bij een slank model, want ik ben geen slank model. En het grootste deel van de Nederlandse vrouwen is dat niet, dus daarom vind ik het toch jammer dat ze geen doorsnee mensen gebruiken. Meestal vind ik fotoreportages van mensen die ze van straat plukken nog het leukst dan die geforceerde foto's van veredelde kledinghangers (sommige modellen zijn echt niet meer dan dat). Meestal nog in rare kleding die toch niemand draagt, of met vijf shirtjes over elkaar zodat je de onderste vier niet eens kan zien, maar dat terzijde.
Het is uit economisch oogpunt veel voordeliger om een slanke dame aan te kleden. Die stof die ze dragen kost nogal wat de vierkante meter.quote:Op dinsdag 13 september 2005 02:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dus volgens jou worden de modellen uitgekozen omdat ze in de kleding passen? Denk je niet dat de kleding zo gemaakt wordt, dat ze een model precies past?
Inderdaad, de sample-collectie wordt maar in één maat gemaakt, en dat is de kleinste.quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het is uit economisch oogpunt veel voordeliger om een slanke dame aan te kleden. Die stof die ze dragen kost nogal wat de vierkante meter.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:17 schreef Toeps het volgende:
[..]
Inderdaad, de sample-collectie wordt maar in één maat gemaakt, en dat is de kleinste.
Elyse van America's Next Top Model heeft het ook wel eens uitgelegd op haar site:
Op het moment dat je de reportage maakt, hangen die kleren nog niet in de winkel. Er zijn dus maar een paar setjes. Alle bladen willen de nieuwste mode er in, dus de setjes gaan ook de halve wereld over. Elk model draagt dus hetzelfde setje. (Wat best jakkie is als je de laatste bent...) Daarom is het allemaal één maat, en is het de taak van het model om er in te passen.
Bij grote shows gaat het wel anders, daar wordt alles op maat gemaakt en zo. Maar inderdaad, de stof is duur. En verder moet men ook naar de kleding kijken, niet naar de lekkere kont van het model. Catwalkmodellen zijn daarom ook vaak anders dan fotomodellen. (Lees: sommigen zijn butt-ugly, maar hebben toevallig het ideale kleerhanger postuur.)
Oh das wel jammer, ik ben de laatste tijd op zoek geweest naar de Vol. Ik vond het zeker wel een leuk blad namelijk!quote:Op zondag 23 april 2006 19:06 schreef Joli het volgende:
Veel mensen met een mening, maar wat ik me afvraag is hoeveel mensen het blad nu daadwerkelijk hebben gelezen? Sommigen zeggen zelfs dat ze het nooit gelezen hebben. Hoe kun je er dan een mening over hebben? Dat is meer een mening gebaseerd op een vooroordeel in mijn ogen. Maar goed, ik ben ook niet objectief, want ik schrijf voor het bladOh en voor wie het nog niet wist, Vol ligt niet meer in de schappen.
Het blad is zo te herkennen, het puilt uit de vakkenquote:Op maandag 24 april 2006 12:21 schreef Joli het volgende:
Dan moet je toch Big is Beautiful eens kopen! Die ligt namelijk nog wel in de schappen.![]()
Heb em gekocht,is best een leuk blad vind ik!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:21 schreef schatje het volgende:
Vanmiddag zag ik Vriendin Extra in de schappen liggen. Ook voor de iets vollere vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |