ik ga vanavond wel uit maar ik ga het niet proberenquote:
ommen is daar wat danquote:op zaterdag 23 april 2005 17:53 schreef bosbeetle het volgende:
[..]
ik ga vanavond wel uit maar ik ga het niet proberen(tenzij er ineens een leuke kandidate opduikt in ommen maar ik acht de kans klein)
nee vandaar dat ik ook denk dat het niks wordt vanavondquote:op zaterdag 23 april 2005 17:54 schreef beach het volgende:
[..]
ommen is daar wat dan![]()
als ik daar rondloop zie ik alleen een paar cafés.
edit: en pool bij de hema
quote:op zaterdag 23 april 2005 18:02 schreef beach het volgende:
bij de zon heb je een ierse pub, ga je daar heen
dertig?!? ik dacht echt dat je zo oud was als ikquote:op zaterdag 23 april 2005 18:04 schreef thaleia het volgende:
eigenlijk, nu ik erover nadenk, probeer ik het in het uitgaansleven nog minder dan in het gewone dagelijks leven, want ik vind het zo vervelend als een man interesse toont en denk dat ik 23 ben (dat denken ze nl. altijd) dat ik dan moet gaan vertellen dat ik 30 ben (en een half)
lijkt mij juist super!quote:dat is misschien wel een interessante stelling: zou je snel een relatie kunnen beginnen met iemand die heel ver weg woont? (dus bijvoorbeeld aan de andere kant van het land)
tuurlijk pleit het voor me, maar als jij denkt dat een meisje 23 is en ze meldt dat ze 30 is (en een half!) kun je best effe schrikkenquote:op zaterdag 23 april 2005 18:11 schreef thisbe het volgende:
dertig?!? ik dacht echt dat je zo oud was als ik![]()
pleit toch alleen maar voor je? ik wil ook eeuwig 22 zijn!
... of je wordt natuurlijk ineens nog interessanter voor degene die je dan aanspreekt.quote:op zaterdag 23 april 2005 18:15 schreef thaleia het volgende:
tuurlijk pleit het voor me, maar als jij denkt dat een meisje 23 is en ze meldt dat ze 30 is (en een half!) kun je best effe schrikken
quote:op zaterdag 23 april 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
stelling:
vrouwen zakken in marktwaarde naarmate ze ouder worden. mannen niet.
ligt helemaal aan de persoon. er zijn mensen die juist aantrekkelijker worden, naarmate de leeftijd toeneemt (tot op zekere hoogte dan), terwijl anderen op dezelfde leeftijd er uitzien als een verlepte dweil. geldt zowel voor mannen als vrouwen.quote:op zaterdag 23 april 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
stelling:
ze zeggen dat dat zo is he!? ik weet het niet... vrouwen hebben toch iets van een biologische klok die tikt. wat betreft uiterlijk, ik vind dat een verzorgde oudere vrouw er ook supermoooi uit kan zien, dus tja, ik weet het eigelijk niet hoor... je bent toch zo oud als je je voelt?quote:op zaterdag 23 april 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
stelling:
eenschquote:op zaterdag 23 april 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
stelling:
er zijn natuurlijk wel oudere vrouwen die er goed uitzien, maar over het algemeen word ik niet opgewonden van oudere vrouwen.quote:op zaterdag 23 april 2005 18:44 schreef melismay het volgende:
[..]
ze zeggen dat dat zo is he!? ik weet het niet... vrouwen hebben toch iets van een biologische klok die tikt. wat betreft uiterlijk, ik vind dat een verzorgde oudere vrouw er ook supermoooi uit kan zien, dus tja, ik weet het eigelijk niet hoor... je bent toch zo oud als je je voelt?
ik hoop het nietquote:op zaterdag 23 april 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
stelling:
uiterlijke schoonheid is vergankelijk, alleen is dat bij de één wat eerder van toepassing dan de ander. je kunt er weinig tegen doen.quote:op zaterdag 23 april 2005 18:56 schreef missbliss het volgende:
ik hoop het nietmaar het zal wel ja...
ach, voor that's the question wil ik me nog steeds wel opgeven hoor. zeker als ik er zeker van ben dat jij het ook doet.quote:op zaterdag 23 april 2005 17:34 schreef thaleia het volgende:
[..]
verdorie, ik ben echt de enige idioot die zich voor achterlijke programma's leent
tuurlijk, al schijnt het wel een trend te zijn dat oudere vrouwen jongere mannen vinden voor een relatie.quote:op zaterdag 23 april 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
stelling:
als jongere man vind ik dat geen erge ontwikkelingquote:op zaterdag 23 april 2005 21:26 schreef harry_sack het volgende:
[..]
tuurlijk, al schijnt het wel een trend te zijn dat oudere vrouwen jongere mannen vinden voor een relatie.
okay, maar binnen de stelling is een leeftijd van 28 voor jou dan ook al ouder. zou je hetzelfde kunnen zeggen als je 29 bent?quote:op zaterdag 23 april 2005 21:42 schreef weirdmicky het volgende:
[..]
als jongere man vind ik dat geen erge ontwikkeling
ik schijn ook alleen maar jongere mannen aan te trekken...quote:op zaterdag 23 april 2005 21:42 schreef weirdmicky het volgende:
als jongere man vind ik dat geen erge ontwikkeling
je bedoelt een stuk ouder? een vrouw van 40 met een man van 20-30?quote:op zaterdag 23 april 2005 21:44 schreef harry_sack het volgende:
[..]
okay, maar binnen de stelling is een leeftijd van 28 voor jou dan ook al ouder. zou je hetzelfde kunnen zeggen als je 29 bent?
bijvoorbeeld. er zijn natuurlijk tal van voor- en nadelen te verzinnen, zoals ervaring als voordeel, maar fysieke eigenschappen als nadeel. het ligt een beetje aan je eigen instelling denk ik.quote:op zaterdag 23 april 2005 21:46 schreef christine het volgende:
[..]
je bedoelt een stuk ouder? een vrouw van 40 met een man van 20-30?
ja, ik kan niet eens zakken in marktwaarde, of kan ik een negatieve waarde hebben?quote:op zaterdag 23 april 2005 18:17 schreef dawg het volgende:
stelling:
hier nog zo'n figuur! het was niets, is niets en zal ook nooit wat worden.quote:op zondag 24 april 2005 01:28 schreef qyroz het volgende:
ja, ik kan niet eens zakken in marktwaarde, of kan ik een negatieve waarde hebben?
meen je dat echtquote:op zondag 24 april 2005 02:58 schreef maryse het volgende:
nou ik was dus uit.
en ja ik ben nog single :/
en het was ruk
en allemaal geile mans personen wilde me wel even half aanranden :/
van dat vieze gedans bah.
quote:op zondag 24 april 2005 03:06 schreef junction het volgende:
[..]
meen je dat echtje denkt toch niet dat wij allemaal zo slecht zijn
![]()
ik zag wel een leuk achtig iemandquote:op zondag 24 april 2005 03:09 schreef msxuser het volgende:
@maryse: wrong place, wrong time dus. volgende keer beter
das idd minder, maar ligt er ook aan waar je op stap gaat danquote:op zondag 24 april 2005 03:09 schreef maryse het volgende:
[..]
ik zag wel een leuk achtig iemand
maar die is 16 dacht ik :/
aandacht is wel leuk :/ daar niet van. alleen jammer dat het aandacht was van die foutje mannetjesquote:op zondag 24 april 2005 03:12 schreef junction het volgende:
[..]
das idd minder, maar ligt er ook aan waar je op stap gaat dan![]()
als je op stap gaat ben dan wel zeker dat je het naar je zin hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |