ik ken het probleem ik ben nu 20 en vooral de oudere familie vind het dan wel eens tijd worden... zeggen dat dat tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend is heeft geen zin dus ik denk laat ze maar praten.quote:op zaterdag 23 april 2005 14:09 schreef blessed19 het volgende:
als ik kijk naar mijn zus en haar vriend is het niet altijd negatief.
ze ontmoette elkaar in duitsland, mijn zus woont in apeldoorn en hij in noord-holland. elk weekeinde langskomen en na een jaartje of 4 gingen ze samenwonen...
nu ik nog zeggen ze soms![]()
waar ik helemaal een hekel aan heb is dat sommige mensen uit mijn omgeving het nu wel lang genoeg vinden duren dat ik single ben...
tuurlijk, alsof je een vriendin op bestelling kan ophalen
fuckin ja. op deze manier was zelfs de verjaardag van m'n moeder vol te houden.quote:op zaterdag 23 april 2005 15:40 schreef nozem het volgende:
goedemiddag, wat een heerlijk weer he?
ik ga mijn best doen!! eerst nog ff wat bijkleuren met een boekie in de achtertuin.quote:op zaterdag 23 april 2005 15:40 schreef nozem het volgende:
gaan er vanavond nog singles een eind proberen te maken aan hun status?
nee. ik ga tot maandag ochtend slapen :/quote:op zaterdag 23 april 2005 16:14 schreef cvb het volgende:
[..]
ik ga mijn best doen!! eerst nog ff wat bijkleuren met een boekie in de achtertuin.
daar kan ik me zeker in vinden! ben net anderhalf gaan fietsen en eindigde langs de boulevard in zandvoort... en ik kan je melden dat de strakke en korte truitjes alweer in opkomst zijn!quote:op zaterdag 23 april 2005 14:34 schreef dawg het volgende:
ok, een stelling.
als de zon weer begint te schijnen, zijn mensen gevoeliger voor het andere geslacht.
ik iig niet.quote:op zaterdag 23 april 2005 15:40 schreef nozem het volgende:
gaan er vanavond nog singles een eind proberen te maken aan hun status?
quote:
de vrouwen met wie ik tegenwoordig omga heb ik daar nog niet op kunnen betrappenquote:op zaterdag 23 april 2005 13:59 schreef qyroz het volgende:
dat doen vrouwen wel vaker.
waarom niet?quote:op zaterdag 23 april 2005 13:21 schreef damart het volgende:
[..]
dat is misschien wel een interessante stelling: zou je snel een relatie kunnen beginnen met iemand die heel ver weg woont? (dus bijvoorbeeld aan de andere kant van het land)
verdorie, ik ben echt de enige idioot die zich voor achterlijke programma's leentquote:op zaterdag 23 april 2005 15:01 schreef i.r.baboon het volgende:
zo. ik heb bnn zojuist afgebeld, dus mijn achtwekelijkse tvcarrière gaat niet door. en ik vind dat ik een dapper besluit heb genomen.
ik ga vanavond wel uit maar ik ga het niet proberenquote:
ommen is daar wat danquote:op zaterdag 23 april 2005 17:53 schreef bosbeetle het volgende:
[..]
ik ga vanavond wel uit maar ik ga het niet proberen(tenzij er ineens een leuke kandidate opduikt in ommen maar ik acht de kans klein)
nee vandaar dat ik ook denk dat het niks wordt vanavondquote:op zaterdag 23 april 2005 17:54 schreef beach het volgende:
[..]
ommen is daar wat dan![]()
als ik daar rondloop zie ik alleen een paar cafés.
edit: en pool bij de hema
quote:op zaterdag 23 april 2005 18:02 schreef beach het volgende:
bij de zon heb je een ierse pub, ga je daar heen
dertig?!? ik dacht echt dat je zo oud was als ikquote:op zaterdag 23 april 2005 18:04 schreef thaleia het volgende:
eigenlijk, nu ik erover nadenk, probeer ik het in het uitgaansleven nog minder dan in het gewone dagelijks leven, want ik vind het zo vervelend als een man interesse toont en denk dat ik 23 ben (dat denken ze nl. altijd) dat ik dan moet gaan vertellen dat ik 30 ben (en een half)
lijkt mij juist super!quote:dat is misschien wel een interessante stelling: zou je snel een relatie kunnen beginnen met iemand die heel ver weg woont? (dus bijvoorbeeld aan de andere kant van het land)
tuurlijk pleit het voor me, maar als jij denkt dat een meisje 23 is en ze meldt dat ze 30 is (en een half!) kun je best effe schrikkenquote:op zaterdag 23 april 2005 18:11 schreef thisbe het volgende:
dertig?!? ik dacht echt dat je zo oud was als ik![]()
pleit toch alleen maar voor je? ik wil ook eeuwig 22 zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |