quote:pyramus was the handsomest youth, and thisbe the fairest maiden,
in all babylonia,
quote:
dat zal ik dus echt niet doen, daar heb ik veel te veel dingen over mezelf op fok gezet. moet er niet aan denken dat ik herkend word.quote:
afstand hoeft helemaal geen issue te zijn als je de middelen hebt natuurlijk. ligt een beetje aan wie het is, maar er zijn mensen die me dag en nacht kunnen bellen en het maakt ook niet uit als ik vervolgens naar de andere kant van nederland moet reizen.quote:op zaterdag 23 april 2005 12:42 schreef plato1980 het volgende:
ze weet te veel van me. ik weet te veel van haar. bovendien woont ze helemaal in groningen en dat is te ver weg.
dat klinkt bekend.quote:door bosbeetle - zaterdag 23 april 2005 @ 12:46
ja bij mij ook, maar ik zit nu al ongeveer elke dag een paar uur met haar te praten, 4 dagen in een rij ... achja straks zal de nieuwigheid voor haar er wel af zijn ofzo
ik ben niet lelijk, dat is echt het probleem niet.quote:op zaterdag 23 april 2005 12:53 schreef maryse het volgende:
okay...
oja: plato als je dan lelijk bent maakt opzich niet uit als je maar aardig bent
waarom denk je dat ik deze naam heb uitgekozen?quote:op zaterdag 23 april 2005 12:52 schreef bosbeetle het volgende:
maar trouwens thisbe we weten ook niet hoe, the fairest maiden of all babylonia eruit ziet !
[..]
deze was eerderquote:op zaterdag 23 april 2005 12:53 schreef melismay het volgende:
ik wilde nog wel die van thisbe voorstellen om verder te gaan, maar dan zitten jullie deze al vol te spammen
quote:op zaterdag 23 april 2005 12:55 schreef thisbe het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik deze naam heb uitgekozen?de schoonheid van de klassieken past uitstekend bij mij! visualiseer je een rechtenstudente met blond haar en blauwe ogen, denk vervolgens de dikke reet weg, en voila!
![]()
simpele oplossing: degene die de laatste post in het topic heeft, opent de nieuwe.quote:op zaterdag 23 april 2005 12:53 schreef melismay het volgende:
ik wilde nog wel die van thisbe voorstellen om verder te gaan, maar dan zitten jullie deze al vol te spammen
nu je het zegt: leidse rechtenstudentes zitten bijna allemaal bij het corps. een kenmerk van corpsmeisjes is dat ze vaak een dikke reet hebben, vraag me af hoe dat in elkaar zit.quote:op zaterdag 23 april 2005 12:55 schreef thisbe het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik deze naam heb uitgekozen?de schoonheid van de klassieken past uitstekend bij mij! visualiseer je een rechtenstudente met blond haar en blauwe ogen, denk vervolgens de dikke reet weg, en voila!
![]()
dacht dat je dat zeiquote:op zaterdag 23 april 2005 12:55 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik ben niet lelijk, dat is echt het probleem niet.![]()
nee dat zei ik niet, ik zei alleen dat ik dacht dat thisbe dat dacht.quote:
en elitairquote:op zaterdag 23 april 2005 13:00 schreef plato1980 het volgende:
[..]
nee dat zei ik niet, ik zei alleen dat ik dacht dat thisbe dat dacht.![]()
onaardig ben ik evenmin, wel individualistisch en afwerend.![]()
dat ook, maar dat is thisbe ook, dus dat kan ze niet als probleem zien.quote:
nou wat is ie verkapt zegquote:op zaterdag 23 april 2005 13:07 schreef anthraxx het volgende:
verkapte tvp zodat het even mijn myat in kan.
in het vorige topic liepen er nog een aantal stellingen door elkaar geloof ik. misschien handig om er 1 daaruit te kiezen, want elk topic een stuk of tig nieuwe stellingen lijkt me ook weer overdrevenquote:op zaterdag 23 april 2005 13:08 schreef copycat het volgende:
volgens mij is het hoog tijd voor een nieuwe stelling om de discussie naar een hoger plan te trekken...
iemand een ingeving?
ja hier ben ik het wel mee eens, soms liepen er wel veels te veel stellingen.quote:op zaterdag 23 april 2005 13:09 schreef anthraxx het volgende:
[..]
in het vorige topic liepen er nog een aantal stellingen door elkaar geloof ik. misschien handig om er 1 daaruit te kiezen, want elk topic een stuk of tig nieuwe stellingen lijkt me ook weer overdreven
in deze op staat dan klaarblijkelijk een verkeerde stelling, aangezien ik die vraag al in het midden van het vorige topic heb beantwoord.quote:op zaterdag 23 april 2005 13:09 schreef anthraxx het volgende:
in het vorige topic liepen er nog een aantal stellingen door elkaar geloof ik. misschien handig om er 1 daaruit te kiezen, want elk topic een stuk of tig nieuwe stellingen lijkt me ook weer overdreven
veel plezier en laat even weten hoe het was. het is toch die nieuwe dierentuin in de omgeving van eindhoven? ik ben er best benieuwd naar, misschien dat ik nog wel een keer ga dit jaarquote:op zaterdag 23 april 2005 13:19 schreef copycat het volgende:
[..]
in deze op staat dan klaarblijkelijk een verkeerde stelling, aangezien ik die vraag al in het midden van het vorige topic heb beantwoord.
maar buiten dat vind ik dat een prima idee.
ikzelf ga me nu echter verontschuldigen aangezien ik de rest van de dag leuke tante ga spelen voor mijn jongste neefje. dierenpark europa, here we come.
een jaar geleden zou ik me nog hebben beperkt tot het zoeken naar iemand in de buurt, maar tegenwoordig heb ik mijn 'jachtterrein' (vreselijk woord eigenlijk in deze context, maar goed, ik kon zo snel niets beters verzinnen) wat verruimd.quote:op zaterdag 23 april 2005 12:54 schreef msxuser het volgende:
[..]
afstand hoeft helemaal geen issue te zijn als je de middelen hebt natuurlijk. ligt een beetje aan wie het is, maar er zijn mensen die me dag en nacht kunnen bellen en het maakt ook niet uit als ik vervolgens naar de andere kant van nederland moet reizen.
[..]
ik wil hier direct met een cliché op antwoorden: ja, natuurlijk kan dat. als je echt verliefd bent dan maakt afstand ook niet uit. liefde kent geen grenzen.quote:op zaterdag 23 april 2005 13:21 schreef damart het volgende:
[..]
een jaar geleden zou ik me nog hebben beperkt tot het zoeken naar iemand in de buurt, maar tegenwoordig heb ik mijn 'jachtterrein' (vreselijk woord eigenlijk in deze context, maar goed, ik kon zo snel niets beters verzinnen) wat verruimd.
dat is misschien wel een interessante stelling: zou je snel een relatie kunnen beginnen met iemand die heel ver weg woont? (dus bijvoorbeeld aan de andere kant van het land)
ik denk dat ik dat niet kan. ik wil graag iemand die snel bij me kan zijn als ik m nodig heb. waar ik zelf zo maar naar toe kan gaan zonder daar eerst een eind voor te reizen.quote:op zaterdag 23 april 2005 13:21 schreef damart het volgende:
[..]
een jaar geleden zou ik me nog hebben beperkt tot het zoeken naar iemand in de buurt, maar tegenwoordig heb ik mijn 'jachtterrein' (vreselijk woord eigenlijk in deze context, maar goed, ik kon zo snel niets beters verzinnen) wat verruimd.
dat is misschien wel een interessante stelling: zou je snel een relatie kunnen beginnen met iemand die heel ver weg woont? (dus bijvoorbeeld aan de andere kant van het land)
daar ben ik het wel mee eens, maar hoe zit het als je nog niet verliefd bent, maar je hebt via internet iemand leren kennen: zou je dan moeite doen om die persoon voor je te winnen of zou je de afstand toch als een drempel beschouwen?quote:op zaterdag 23 april 2005 13:22 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ik wil hier direct met een cliché op antwoorden: ja, natuurlijk kan dat. als je echt verliefd bent dan maakt afstand ook niet uit. liefde kent geen grenzen.
persoonlijk maakt het mij geen reet uit. ik reis graag dus dit overleef ik ook wel. maar dat is geheel persoonlijk natuurlijk. met andere woorden: het interesseert me echt geen reetquote:op zaterdag 23 april 2005 13:23 schreef damart het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens, maar hoe zit het als je nog niet verliefd bent, maar je hebt via internet iemand leren kennen: zou je dan moeite doen om die persoon voor je te winnen of zou je de afstand toch als een drempel beschouwen?
ja lijkt mij een interessante stelling.quote:op zaterdag 23 april 2005 13:21 schreef damart het volgende:
helemaal mee eensquote:op zaterdag 23 april 2005 13:23 schreef melismay het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat niet kan. ik wil graag iemand die snel bij me kan zijn als ik m nodig heb. waar ik zelf zo maar naar toe kan gaan zonder daar eerst een eind voor te reizen.
lijkt me lastig, maarja echte liefde zal dat vast overwinnen, dan ga ik er ook maar even vanuit dat je trouw aan elkaar wilt zijn. ook financieel is het veel lastiger want reizen kost geld, hoe dan ook (of je nou een auto hebt / gebruikt of met ov goedkoop zal 't niet worden. geld is natuurlijk op het eerste gezicht een slecht argument als het om liefde gaat maar in deze wereld wel vreselijk belangrijk.quote:op zaterdag 23 april 2005 13:21 schreef damart het volgende:
[..]
geen enkel probleem. nederland is relatief klein en "wat je van ver haalt, is lekker"quote:op zaterdag 23 april 2005 13:21 schreef damart het volgende:
internetrelaties zijn niet aan mij besteed. maar heb me voor de liefde nooit tegen laten houden door afstand. hell, ben zelfs voor de liefde een jaar of 5 geleden weer terugverhuisd naar eindhoven vanuit amsterdam.quote:op zaterdag 23 april 2005 13:23 schreef damart het volgende:
daar ben ik het wel mee eens, maar hoe zit het als je nog niet verliefd bent, maar je hebt via internet iemand leren kennen: zou je dan moeite doen om die persoon voor je te winnen of zou je de afstand toch als een drempel beschouwen?
ik heb alleen maar lange-afstand relaties (allebei 200 km, dat krijg je als je aan de rand van het land zit), maar het werkt niet.quote:op zaterdag 23 april 2005 13:21 schreef damart het volgende:
[..]
waren dat toevallig ook fok-relaties?quote:op zaterdag 23 april 2005 13:30 schreef qyroz het volgende:
[..]
ik heb alleen maar lange-afstand relaties (allebei 200 km, dat krijg je als je aan de rand van het land zit), maar het werkt niet.
ok, nederland is wel te doen... maar wat nou als je een lekkere australiër ontmoet?quote:op zaterdag 23 april 2005 13:27 schreef msxuser het volgende:
[..]
geen enkel probleem. nederland is relatief klein en "wat je van ver haalt, is lekker"
ook nogquote:op zaterdag 23 april 2005 13:31 schreef plato1980 het volgende:
[..]
waren dat toevallig ook fok-relaties?![]()
doe mij maar een lekkere australische (ik val niet op mannen)quote:op zaterdag 23 april 2005 13:34 schreef christine het volgende:
ok, nederland is wel te doen... maar wat nou als je een lekkere australiër ontmoet?
mijn beste vriendin had een relatie met een canadees... allemaal mooie plannen, zij 2 keer daarheen geweest. bleek hij ineens helemaal om te slaan... wat een eikel! het heeft haar wel onwijs veel geld gekost, ze betaald er nu nog voor... nadeel is wel dat ze me dus uitlacht als ik zeg dat ik 2 uur reizen echt te ver vind...quote:op zaterdag 23 april 2005 13:38 schreef msxuser het volgende:
[..]
doe mij maar een lekkere australische (ik val niet op mannen)
ligt er helemaal aan hoe het loopt. misschien dat ik op een gegeven moment zelfs ga emigreren. die situatie heeft zich al eens voorgedaan en er had zelfs een kans ingezeten dat ik dan in canada had gewoond. helaas bleek ze op bepaalde punten niet helemaal eerlijk te zijn en dat was toch wel een behoorlijke afknapper.
het heeft mij gelukkig alleen tijd en telefoontikken gekost. omdat ik in die tijd echt geen geld had, is een reis die kant op er nooit van gekomen. zij stelde voor om zelf naar nederland te komen, maar ze is hier uiteindelijk nooit geweest.quote:op zaterdag 23 april 2005 13:41 schreef melismay het volgende:
mijn beste vriendin had een relatie met een canadees... allemaal mooie plannen, zij 2 keer daarheen geweest. bleek hij ineens helemaal om te slaan... wat een eikel! het heeft haar wel onwijs veel geld gekost, ze betaald er nu nog voor... nadeel is wel dat ze me dus uitlacht als ik zeg dat ik 2 uur reizen echt te ver vind...
van een relatie op afstand verwacht je inderdaad een bepaalde zekerheid. als die er niet is, kun je er maar beter zo snel mogelijk mee kappen. in geval van een relatie dichtbij kun je overwegen om e.e.a. wat bij te sturen.quote:ik heb het 1 keer willen proberen, maar toen hield hij me uiteindelijkop meer afstand dan dat er te overbruggen viel. uiteindelijk heeft t daar aan gelegen, want ik denk echt dat als we dichter bij elkaar hadden gewoond het een stuk beter was gegaan....
emigreren of pech gehad?quote:op zaterdag 23 april 2005 13:34 schreef christine het volgende:
[..]
ok, nederland is wel te doen... maar wat nou als je een lekkere australiër ontmoet?
ik vind 1 straat verder al ver :/quote:op zaterdag 23 april 2005 13:21 schreef damart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |