abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:00:42 #1
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26428125
Welkom in [Centraal] single Deel 27

Een reeks voor, door en over singles
Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.

Kortom: een succesvolle reeks voor alle singles over alles wat singles anno nu bezighoudt.

Echter is dit niet zomaar een reeks om alleen maar gezellig te kletsen.

***Er zijn regels***

* Zie het niet als slowchat topic, dit is het niet. Tuurlijk mag een vleug
slowchat wel maar post na post over iets anders is gewoon niet de bedoeling.
We zijn géén tmf chat en als je wilt chatten kun je ook mensen toevoegen aan
je msn of open een eigen irc kanaal.

**** slowchatten in jullie eigen irc kanaal? Dat kan op #singles of #Ebola op de irc.fok.nl server. ***

* Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.

* Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je
vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.

* Melden hoe je je voelt kan in HVJJN, en dus is deze reeks geen vervolg
daarop. Dus: Melden dat je zenuwachtig bent voor een date kan in HVJJN, je
afvragen hoe het met die en die is heeft geen nut: die en die zullen het wel
melden als ze weer online zijn. Ook melden dat je thuis bent en morgen
een verslag geeft van je avond is onnodig: mensen lezen het morgen wel.

Maw probeer enigszins ontopic te blijven.
We willen met deze reeks tegemoet komen aan jullie wensen en nemen aan dat
jullie deze reeks dan ook gebruiken zoals bedoeld is.

Opmerkingen en vragen over deze reeks kun je uiteraard kwijt in het moderatietopic.

Nog één ding:
Vergeet niet om in de OP van een nieuw deel deze regels te vermelden.
Zo blijft het duidelijk voor iedereen.

Link naar het vorige deel:
Centraal Single deel 26

De URL van deze OP: http://popolon.xs4all.nl/sharui/singles.txt

De singles meet in mei wordt hier geregeld: Singlesmeet 2005

Laatst genoemde stellingen / vragen:
hoe gaan singles om met de feestdagen ? kerstmis/nieuwjaar ...
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:02:54 #2
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26428185

Daar waren we over bezig ja, ik vind het vooral familiedagen dus zit ik niet zo in over stelletjes en relaties dan.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:03:29 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26428203
Met de feestdagen zorg ik er altijd wel voor dat ik ergens een feestje heb.
Met Kerst ben ik meestal een dagje bij mijn familie en een dagje met vrienden. Oud en nieuw vier ik ook altijd met een vriendengroep.
Geen probleem daarmee dus, komt ook omdat ik weinig waarde hecht aan deze feestdagen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26428216
Het zal Metro eens niet zijn die het topic opent. Heb je er patent op jongen?
pi_26428227
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:51 schreef petitlapin het volgende:
Tranceptor, deze materie boeit me wel hoor

zeg jij nu echt dat je nog NOOIT na een tijdje verliefd op iemand bent geworden ... niemand is zo'n diesel als mij die het pas na een paar jaar beseft ...

dus voor jou is het echt : alles of niets op het eerste gezicht ?
Ja na het eerste contact moet ik echt geboeid zijn, en dan moet ik tijdens het tweede contact echt helemaal verliefd worden of al zijn anders gaat het niks worden...

Ach ik vergelijk het misschien ook ergens allemaal wel met wat ik vorig jaar heb meegemaakt, maar in principe is het bij mij nog nooit anders geweest. En dan nog kan ik snappen dat je iemand wat beter moet kennen voor je verliefd word, maar heel lang en dan vrienden... neej gaat er bij mij gewoon niet in.
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:05:12 #6
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26428243
Ik was nog een antwoord aan het typen voor petitlapin
quote:
Tranceptor, deze materie boeit me wel hoor

zeg jij nu echt dat je nog NOOIT na een tijdje verliefd op iemand bent geworden ... niemand is zo'n diesel als mij die het pas na een paar jaar beseft ...

dus voor jou is het echt : alles of niets op het eerste gezicht ?
Tranceptor is daar niet uniek in hoor. Bij mij is het ook (bijna altijd) liefde op het eerste gezicht of helemaal geen gevoelens.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:08:01 #7
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26428324
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:04 schreef Sabrina1981 het volgende:
Het zal Metro eens niet zijn die het topic opent. Heb je er patent op jongen?
Ik denk zal ik eens een keer het topic niet openen, maarja het duurde zo lang dat ik maar weer de stoute schoenen heb aangetrokken (ja ik ben ongeduldig )
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:09:01 #8
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26428347
Hoi mensen.
Ik duik mijn bedje weer in, heb een kater
Maar wél een date vanavond of morgen
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:10:01 #9
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26428381
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef Christine het volgende:
Hoi mensen.
goed bezig jij
pi_26428384
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:08 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik denk zal ik eens een keer het topic niet openen, maarja het duurde zo lang dat ik maar weer de stoute schoenen heb aangetrokken (ja ik ben ongeduldig )
Nee je wilt gewoon als we een lijstje te zien krijgen met jouw gestartte topics al die singlestopic erin hebben. En je bent niet eens vrijgezel.
pi_26428394
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef Christine het volgende:
Hoi mensen.
Vuile hoer
pi_26428396
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:04 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ja na het eerste contact moet ik echt geboeid zijn, en dan moet ik tijdens het tweede contact echt helemaal verliefd worden of al zijn anders gaat het niks worden...

Ach ik vergelijk het misschien ook ergens allemaal wel met wat ik vorig jaar heb meegemaakt, maar in principe is het bij mij nog nooit anders geweest. En dan nog kan ik snappen dat je iemand wat beter moet kennen voor je verliefd word, maar heel lang en dan vrienden... neej gaat er bij mij gewoon niet in.
ergens doe je mij idd wel nadenken hoor ...

dat ik idd alleen maar mezelf durf zijn en me durf 'blootgeven' bij mensen die ik heel goed ken, en dat ik daarom nooit "coups de foudre" heb meegemaakt ...

ik zie me ook echt gewoon niet tongzoenen ( laat staan verder gaan) met iemand die ik maar één/twee keer gezien heb ...

maar iedereen is verschillend en dit gaat oftopic

[ Bericht 0% gewijzigd door petitlapin op 22-04-2005 12:17:52 ]
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:11:46 #13
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_26428431
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:10 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Vuile hoer
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:16:56 #14
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26428578
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:10 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nee je wilt gewoon als we een lijstje te zien krijgen met jouw gestartte topics al die singlestopic erin hebben. En je bent niet eens vrijgezel.
sure
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:18:03 #15
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26428597
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:10 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dat ik idd alleen maar mezelf durf zijn en me durf 'blootgeven' bij mensen die ik heel goed ken, en dat ik daarom nooit "coups de foudres" heb meegemaakt ...

ik zie me ook echt gewoon niet tongzoenen ( laat staan verder gaan) met iemand die ik maar één/twee keer gezien heb ...

Hey ik ben niet de enige dus..
Heb het zelfde gevoel en gedachte erbij hoor
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:20:26 #16
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26428652
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:10 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dat ik idd alleen maar mezelf durf zijn en me durf 'blootgeven' bij mensen die ik heel goed ken, en dat ik daarom nooit "coups de foudres" heb meegemaakt ...

Misschien toch een vorm van onzekerheid waardoor je iemand echt enorm goed moet kennen om je verder bloot te geven?
Iedereen is verschillend natuurlijk maar normaal gesproken weet je wel redelijk vlot wanneer je iemand wel of niet aantrekkelijk vindt.
Het komt nu op mij meer over dat je eigenlijk alleen maar rationeel naar een relatie kijkt en als je voelt dat dat goed zit durf je pas verder te gaan. Maar heej, verliefdheid is een gevoel, geen rationeel gegeven

Think about it
pi_26428697
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:20 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Misschien toch een vorm van onzekerheid waardoor je iemand echt enorm goed moet kennen om je verder bloot te geven?
Iedereen is verschillend natuurlijk maar normaal gesproken weet je wel redelijk vlot wanneer je iemand wel of niet aantrekkelijk vindt.
Het komt nu op mij meer over dat je eigenlijk alleen maar rationeel naar een relatie kijkt en als je voelt dat dat goed zit durf je pas verder te gaan. Maar heej, verliefdheid is een gevoel, geen rationeel gegeven

Think about it
ja, maar hoe kan je nu chemie en kriebels voelen als je nog maar een paar zinnen met elkaar gedeeld hebt, hoe kan je nu übergeil zijn en iemand willen zoenen als je die nog maar een uur gezien hebt Gaat bij mij dus niet.
pi_26428747
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:20 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Think about it
Dit blijft een discussie waar je niet eens over kan worden Metro. Iedereen is verschillend en dus ook op het punt wanneer je verder met iemand wilt gaan in een relatie. Sommige zouden nog niet eens kunnen zoenen met iemand die ze niet kennen en een ander heeft daar geen problemen mee. De een wilt even de kat uit de boom kijken en een ander doet dat niet.
pi_26428761
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:22 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ja, maar hoe kan je nu chemie en kriebels voelen als je nog maar een paar zinnen met elkaar gedeeld hebt, hoe kan je nu übergeil zijn en iemand willen zoenen als je die nog maar een uur gezien hebt Gaat bij mij dus niet.
Ja inderdaad, iedereen is daar verschillend in.
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:25:36 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26428788
quote:

Bij mij werkt het zo dat ik inderdaad in een (of een paar) oogopslag(en) weet of er chemie is, ja of nee. En dan kan ik inderdaad binnen een uur 'übergeil' van die persoon worden. En dus ook veel verder willen gaan dan enkel zoenen .
Chemie is bij mij direct of niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:26:27 #21
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26428815
quote:

[..]

Er is natuurlijk een verschil tussen een paar uur en een paar weken
en zoals Sabrina terecht opmerkt ligt deze termijn voor iedereen anders maar een termijn van een paar weken of zelfs maanden kan ik me moeiljk voorstellen.

Laat ik het zo zeggen: Verliefdheid overkomt je, dat is een gevoel wat je overvalt als je iemand ziet of met iemand praat. Dat is niet iets wat ineens na een lange tijd aan komt waaien.
pi_26428843
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Er is natuurlijk een verschil tussen een paar uur en een paar weken
en zoals Sabrina terecht opmerkt ligt deze termijn voor iedereen anders maar een termijn van een paar maanden kan ik me moeiljk voorstellen.
Nou als het voor iedereen verschillend is kan het dus ook een paar maanden zijn.
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:27:18 #23
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26428844
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij mij werkt het zo dat ik inderdaad in een (of een paar) oogopslag(en) weet of er chemie is, ja of nee. En dan kan ik inderdaad binnen een uur 'übergeil' van die persoon worden. En dus ook veel verder willen gaan dan enkel zoenen .
Maar volgens mij duik jij zo ie zo sneller het bed in dan de meeste vrouwen hier
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_26428879
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
Laatst genoemde stellingen / vragen:
Heel simpel. Niet.
pi_26428889
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

maar vind je jezelf dan verliefd, of spreek je dan gewoon over pure platte aantrekkingskracht ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')